/-KK9_loa7vd0/UlGdvjyytmI/AAAAAAAAAJo/CYASBcEvf-Q/s1600/2.jpg /-lOmPFrl8XPM/UlGenrethAI/AAAAAAAAAJw/C2micEpuq98/s1600/3.jpg /-dYluM4WJoPk/UlGfQQftlJI/AAAAAAAAAJ4/jX-Uiar9weI/s1600/4.jpg /-nf8EdURdPWM/UlGf2-kc_eI/AAAAAAAAAKE/4FuxaCOarrQ/s1600/5.jpg /-saSqQhWsORI/UlGgWZb5BgI/AAAAAAAAAKM/NfXGousgxi8/s1600/6.jpg /-p8qKxxsXUqM/UlGg--8YPdI/AAAAAAAAAKY/xdBXvKSdXHc/s1600/7.jpg /-xIWC0FyHziE/UlGhgDvPjYI/AAAAAAAAAKg/KcDEVlbzTms/s1600/8.jpg /-ExizPq5U6WY/UlGh77XvSNI/AAAAAAAAAKo/-7_9l0K2i6g/s1600/9.jpg /-iINrw4I_6xg/UlGicQAf_wI/AAAAAAAAAKw/tGhsKFdLkgg/s1600/10.jpg /-ntDceJpthvQ/UlGjACykVeI/AAAAAAAAAK4/VHQQr32TK0U/s1600/11.jpg /-fqxH_m2LEEY/UlGjaObMvdI/AAAAAAAAALA/f9HaRWYO-AI/s1600/12.jpg /-xfECeCe_dDQ/UlGj-pQU9qI/AAAAAAAAALM/WM1hVLQNyOo/s1600/13.jpg /-BHG1G4ixBh8/UlGkl-z-QEI/AAAAAAAAALQ/GoWqxWOgYz4/s1600/14.jpg /-BlczOY9iWk8/UlGlF5V_25I/AAAAAAAAALY/nrFbp34VOko/s1600/15.jpg /-Cb5m_KgyDAk/UlIE8rsSOkI/AAAAAAAAAMQ/1oHjlhDHZ14/s1600/17.jpg /-yRwSwv5w8No/UlIFmUIqjwI/AAAAAAAAAMY/zktN7vgxukU/s1600/18.jpg /-inFEfyNQYIE/UlIGAPR0JvI/AAAAAAAAAMg/v21K2Odt1zc/s1600/19.jpg /-G7ntu7ury4E/UlIGUaQi37I/AAAAAAAAAMo/AZ01F8UsI58/s1600/20.jpg /-I8vCUhCS3oA/UlIKBPqQLrI/AAAAAAAAAM0/ut8eJGAsSKE/s1600/21.jpg /-41ZwK7gIr2U/UlIKXb5gzLI/AAAAAAAAAM8/WvSg-oULtgE/s1600/22.jpg /-TojgOyhekdE/UlIKrjq5bJI/AAAAAAAAANE/rRl37fDU1SM/s1600/23.jpg /https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhBkeTl0tcTCHV8iwhAR7INBNesixdlrsh31sanSMEwZaR95jcu0JIW3G7kI4r1d5U2S5E9rLd4k6uXsGICeE_wZNte3JfLdKTS2Nx0wQ8GnluB_PMJYPssia3Z8X6Y3d54-mA06RKg7v4o/s1600/24.jpg /-FijLnHXN310/UlILMwydP7I/AAAAAAAAANU/UGrU5m5Qlik/s1600/25.jpg /-rCOON1atlAQ/UlIRGg-JUjI/AAAAAAAAANk/jmvr2gslKRY/s1600/26.jpg /-KhgTbZa636A/UlIRZyiryKI/AAAAAAAAANs/IVePjv0E68o/s1600/27.jpg /-GEj3iQziOPI/UlIRrWcGrrI/AAAAAAAAAN0/w5UwiZDN-5U/s1600/28.jpg /-qCBbdjQUzx4/UlIR7nMVOtI/AAAAAAAAAN8/uuovzhoG2P8/s1600/29.jpg /-TUkx_9ZzINw/UlISLSaznOI/AAAAAAAAAOE/cizev9CP9UI/s1600/30.jpg

Tuesday, April 8, 2014

*****အပါယ္ေလးပါး မက်ေရာက္ႏိုင္ဘူးလို႔ ဘယ္အာမခံခ်က္ေတြ ရွိေနၿပီလဲ*****ဲ

Photo: *****အပါယ္ေလးပါး မက်ေရာက္ႏိုင္ဘူးလို႔ ဘယ္အာမခံခ်က္ေတြ ရွိေနၿပီလဲ*****ဲ

သူတစ္ပါးေသတာကို ျမင္ဘူးၾကေပမဲ့ သူတစ္ပါးေသခါနီးဆဲဆဲမွာ ေနာက္ဘ၀အတြက္ ခႏၶာတည္ဖို႔ မိမိျပဳခဲ့တဲ့ ကံနိမိတ္ေတြ ဘယ္လိုေပၚလာတယ္ဆိုတာ သင္တို႔ မသိၾကဘူး၊ အဲဒီ ကံနိမိတ္ေတြဟာ မိမိအလိုနဲ႔ေပၚ တာမဟုတ္ဘူး၊ မိမိသံသရာအစဥ္အဆက္နဲ႔ ယခုဘ၀မွာ ျပဳခဲ့တဲ့ အမွႈေတြပါပဲ။ 
ဘ၀အစဥ္အဆက္က ဘာေတြျပဳခဲ့ တယ္ဆိုတာလဲ မသိဘူး။ ဒီဘ၀မွာ ျပဳခဲ့တာေတြကိုလည္း မိမိအကုန္မသိေပမဲ့ ဥပါဒါန္ အစြဲစိတ္ေတြက မွတ္ယူသိမ္းဆည္းထားတယ္။
ျမတ္စြာဘုရားႏွင့္ ရဟႏၱာမ်ားပင္ ထိုကံေတြကို ခံစားရေသးတယ္။
ျမတ္စြာဘုရား ၀မ္း ေတာ္လားျခင္း၊ အရွင္သာရိပုတၱရာ ေသြးအန္ျခင္း၊ ရွင္ေမာဂၢလန္ ခိုးသားငါးရာအရိုက္ခံရျခင္း၊ အရွင္မဟာကႆဖ ေတာင္သုံးလုံးၾကား၌ ပရိနိဗၺာန္ျပဳရျခင္းတို႔ဟာ ကံႂကြင္းမ်ားရဲ႕သေဘာျဖစ္တယ္။
အဲဒါေၾကာင့္ ေကာင္းကံ မေကာင္းကံမ်ားက သင့္ရဲ႕ စုတိစိတ္မွာ နိမိတ္အျဖစ္ေပၚလာမွာ ေသခ်ာတယ္။ 
အဲဒီကံနိမိတ္ေတြထဲက ေကာင္းတဲ့ ကံနိမိတ္ မေကာင္းတဲ့ ကံနိမိတ္ေတြရွိတဲ့အထဲမွာ မေကာင္းတဲ့ကံနိမိတ္ေတြကို တားဆီးပိတ္ဆို႔ႏိုင္ၿပီလားလို႔ မိမိ ကုိယ္ကို ေခါင္းေအးေအးထားၿပီး ခဏခဏ ေမးခြန္းထုတ္ပါ။
ဒီဘ၀ ခႏၶာခ်ဳပ္ၿပီး ေနာက္ဘ၀ဆိုတာ ခႏၶာတည္ရဦးမယ္။ ***အဲဒီေနာက္ဘ၀ဆိုတဲ့ အထဲမွာေၾကာက္စရာအေကာင္းဆုံးဘ၀ကေတာ့ ငရဲ၊ တိရစာၦန္၊ ၿပိတၱာ၊ အသူရကာယ္ဆိုတဲ့ ဘ၀ေလးမ်ဳိးပါဘဲ။***
 ကုသုိလ္တစ္လွည့္၊အကုသုိလ္တစ္လွည့္ဘ၀ကို အသူရကာယ္ လို႔ေခၚတယ္။ ကုသုိလ္အဟုန္နဲ႔ ေကာင္းက်ဳိးခ်မ္းသာ ခံစားလိုက္၊ အကုသိုလ္အဟုန္ေၾကာင့္ ဆင္းရဲျခင္းတစ္လွည့္ ခံစားလိုက္နဲ႔ သက္တမ္းရွည္လြန္းလွတယ္။သူ႔ထက္ ဆိုးတာက က်န္တဲ့ ဘ၀ေတြပါဘဲ။ တိရစာၦန္ေတြဆိုတာ ေမာဟအကုသိုလ္ အဟုန္ေၾကာင့္ျဖစ္တာ။ အဲဒီတိရစာၦန္ ေတြကို ေန႔တိုင္းစားေသာက္ေနၾကတယ္။ တစ္ခ်ိန္က အဲဒီတိရစာၦန္ေတြက သူမ်ားအသားစားထားေတာ့ အဲဒီတိရ စာၦန္ေတြဟာ တလွည့္ျပန္အစားခံရတယ္။
 မိမိလည္း သူတစ္ပါးအသားေတြကို အလိုရမၼက္ႀကီးစြာနဲ႔ စားေသာက္ထား တဲ့ ေႂကြးေတြ ရွိေနတယ္ဆိုတာလည္း ျပန္သတိထားဦး။ 
ၿပိတၱာနဲ႔ ငရဲကေတာ႔ စကၠန္႔မျခား ဆင္းရဲရတယ္။ သက္တမ္းလည္း အလြန္ရွည္တယ္။ ကံျပဳသမွ် အကုသိုလ္ အဟုန္မကုန္မျခင္း ခံေနရတယ္။တစ္စကၠန္႔မွာ မျဖစ္မေန ခံရမည့္ဘ၀ ကုေဋေလးေသာင္းေႂကြးတက္တယ္။ အဲဒီဘ၀အေႂကြးေတြ မိမိျပဳခဲ့ သမွ် မိမိသာ ျပန္ခံရမွာ ျဖစ္တယ္။ သစၥာေလးပါးကို မသိက ေမာဟ၊ တိရစာၦန္ဘ၀ ဆန္႔က်င္ဘက္ျဖစ္၍ ေဒါသျဖစ္ က ငရဲ၊ လိုခ်င္မႈ ေလာဘစိတ္ျဖစ္က ၿပိတၱာဘ၀၊ မာန္မာနျဖစ္က အသူရကာယ္ဆိုတဲ့ ဘ၀ေတြ စကၠန္႔ပုိင္းမွာ ကုေဋ ႏွင့္ခ်ီ၍ ဘ၀အေႂကြးေတြ တက္ေနတယ္။
ေယာဂီတို႔ အဲဒီအပါယ္ေလးပါး မက်ေရာက္ႏိုင္ဘူးလို႔ ဘယ္အာမခံခ်က္ေတြ ရွိေနၿပီလဲလို႔ မိမိကုိယ္ကို ေခါင္းေအးေအးထားၿပီး ခဏခဏ ျပန္ဆန္းစစ္ၿပီး ေမးခြန္းထုတ္ပါ။

ဆရာေတာ္ ဘုရားႀကီး အသွ်င္စႏၵိမာ(ေအာင္လံ)

*****အပါယ္ေလးပါး မက်ေရာက္ႏိုင္ဘူးလို႔ ဘယ္အာမခံခ်က္ေတြ ရွိေနၿပီလဲ*****
သူတစ္ပါးေသတာကို ျမင္ဘူးၾကေပမဲ့ သူတစ္ပါးေသခါနီးဆဲဆဲမွာ ေနာက္ဘ၀အတြက္ ခႏၶာတည္ဖို႔ မိမိျပဳခဲ့တဲ့ ကံနိမိတ္ေတြ ဘယ္လိုေပၚလာတယ္ဆိုတာ သင္တို႔ မသိၾကဘူး၊ အဲဒီ ကံနိမိတ္ေတြဟာ မိမိအလိုနဲ႔ေပၚ တာမဟုတ္ဘူး၊ မိမိသံသရာအစဥ္အဆက္နဲ႔ ယခုဘ၀မွာ ျပဳခဲ့တဲ့ အမွႈေတြပါပဲ။ 

ဘ၀အစဥ္အဆက္က ဘာေတြျပဳခဲ့ တယ္ဆိုတာလဲ မသိဘူး။ ဒီဘ၀မွာ ျပဳခဲ့တာေတြကိုလည္း မိမိအကုန္မသိေပမဲ့ ဥပါဒါန္ အစြဲစိတ္ေတြက မွတ္ယူသိမ္းဆည္းထားတယ္။
ျမတ္စြာဘုရားႏွင့္ ရဟႏၱာမ်ားပင္ ထိုကံေတြကို ခံစားရေသးတယ္။

ျမတ္စြာဘုရား ၀မ္း ေတာ္လားျခင္း၊ အရွင္သာရိပုတၱရာ ေသြးအန္ျခင္း၊ ရွင္ေမာဂၢလန္ ခိုးသားငါးရာအရိုက္ခံရျခင္း၊ အရွင္မဟာကႆဖ ေတာင္သုံးလုံးၾကား၌ ပရိနိဗၺာန္ျပဳရျခင္းတို႔ဟာ ကံႂကြင္းမ်ားရဲ႕သေဘာျဖစ္တယ္။
အဲဒါေၾကာင့္ ေကာင္းကံ မေကာင္းကံမ်ားက သင့္ရဲ႕ စုတိစိတ္မွာ နိမိတ္အျဖစ္ေပၚလာမွာ ေသခ်ာတယ္။ 

အဲဒီကံနိမိတ္ေတြထဲက ေကာင္းတဲ့ ကံနိမိတ္ မေကာင္းတဲ့ ကံနိမိတ္ေတြရွိတဲ့အထဲမွာ မေကာင္းတဲ့ကံနိမိတ္ေတြကို တားဆီးပိတ္ဆို႔ႏိုင္ၿပီလားလို႔ မိမိ ကုိယ္ကို ေခါင္းေအးေအးထားၿပီး ခဏခဏ ေမးခြန္းထုတ္ပါ။
ဒီဘ၀ ခႏၶာခ်ဳပ္ၿပီး ေနာက္ဘ၀ဆိုတာ ခႏၶာတည္ရဦးမယ္။ 
 
***အဲဒီေနာက္ဘ၀ဆိုတဲ့ အထဲမွာေၾကာက္စရာအေကာင္းဆုံးဘ၀ကေတာ့ ငရဲ၊ တိရစာၦန္၊ ၿပိတၱာ၊ အသူရကာယ္ဆိုတဲ့ ဘ၀ေလးမ်ဳိးပါဘဲ။***

ကုသုိလ္တစ္လွည့္၊အကုသုိလ္တစ္လွည့္ဘ၀ကို အသူရကာယ္ လို႔ေခၚတယ္။ ကုသုိလ္အဟုန္နဲ႔ ေကာင္းက်ဳိးခ်မ္းသာ ခံစားလိုက္၊ အကုသိုလ္အဟုန္ေၾကာင့္ ဆင္းရဲျခင္းတစ္လွည့္ ခံစားလိုက္နဲ႔ သက္တမ္းရွည္လြန္းလွတယ္။သူ႔ထက္ ဆိုးတာက က်န္တဲ့ ဘ၀ေတြပါဘဲ။ တိရစာၦန္ေတြဆိုတာ ေမာဟအကုသိုလ္ အဟုန္ေၾကာင့္ျဖစ္တာ။
 
 အဲဒီတိရစာၦန္ ေတြကို ေန႔တိုင္းစားေသာက္ေနၾကတယ္။ တစ္ခ်ိန္က အဲဒီတိရစာၦန္ေတြက သူမ်ားအသားစားထားေတာ့ အဲဒီတိရ စာၦန္ေတြဟာ တလွည့္ျပန္အစားခံရတယ္။

မိမိလည္း သူတစ္ပါးအသားေတြကို အလိုရမၼက္ႀကီးစြာနဲ႔ စားေသာက္ထားတဲ့ ေႂကြးေတြရွိေနတယ္ဆိုတာလည္း ျပန္သတိထားဦး။
ၿပိတၱာနဲ႔ ငရဲကေတာ႔ စကၠန္႔မျခား ဆင္းရဲရတယ္။ သက္တမ္းလည္း အလြန္ရွည္တယ္။ ကံျပဳသမွ် အကုသိုလ္ အဟုန္မကုန္မျခင္း ခံေနရတယ္။တစ္စကၠန္႔မွာ မျဖစ္မေန ခံရမည့္ဘ၀ ကုေဋေလးေသာင္းေႂကြးတက္တယ္။
 
 အဲဒီဘ၀အေႂကြးေတြ မိမိျပဳခဲ့ သမွ် မိမိသာ ျပန္ခံရမွာ ျဖစ္တယ္။ သစၥာေလးပါးကို မသိက ေမာဟ၊ တိရစာၦန္ဘ၀ ဆန္႔က်င္ဘက္ျဖစ္၍ ေဒါသျဖစ္ က ငရဲ၊ လိုခ်င္မႈ ေလာဘစိတ္ျဖစ္က ၿပိတၱာဘ၀၊ မာန္မာနျဖစ္က အသူရကာယ္ဆိုတဲ့ ဘ၀ေတြ စကၠန္႔ပုိင္းမွာ ကုေဋ ႏွင့္ခ်ီ၍ ဘ၀အေႂကြးေတြ တက္ေနတယ္။

ေယာဂီတို႔ အဲဒီအပါယ္ေလးပါး မက်ေရာက္ႏိုင္ဘူးလို႔ ဘယ္အာမခံခ်က္ေတြ ရွိေနၿပီလဲလို႔မိမိကုိယ္ကို ေခါင္းေအးေအးထားၿပီး ခဏခဏ ျပန္ဆန္းစစ္ၿပီး ေမးခြန္းထုတ္ပါ။

ဆရာေတာ္ ဘုရားႀကီး အသွ်င္စႏၵိမာ(ေအာင္လံ)

No comments:

Post a Comment