![>>>> သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ <<<<
*********************
မုိးကုတ္ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး၏ အစ္မေတာ္
*************************************
၁၃၁၆-ခု တေပါင္းလ (၁၉၅၅-ခု၊ မတ္လ)
ထဲတြင္ ေညာင္ေလးပင္တရားပြဲအၿပီး ပဲခူးသုိ႔
ဆက္လက္ႂကြေတာ္မူ၏ ၊ ကိစၥမွာ ပဲခူးျမဳိ႕-
လိပ္ျပာကန္ရပ္တြင္႐ွိေသာ အစ္မေလး သီလ
႐ွင္အား ေက်းဇူးဆပ္လုိ၍ဟူ၏ ။
ဟုတ္ပါသည္ ၊ အစ္မေလးသီလ႐ွင္ ေဒၚသု
စာရီ (ေခၚ) ေဒၚကိတၱိသည္ ဆရာေတာ္အတြက္
ေက်းဇူးမ်ားခဲ့၏ ၊ ဆရာေတာ့္ေလာင္းလ်ာ ကုိ
ရင္ဝိမလေလး အမရပူရသုိ႔ ေရာက္လာရျခင္း
သည္ အစ္မေလးသီလ႐ွင္ ႐ွိေသာေၾကာင့္ဟု
ဆုိပါက မွားမည္မဟုတ္ေခ် ။
ဤအေျခအေနသုိ႔ ေရာက္လာရျခင္း အ
ေၾကာင္းတုိ႔တြင္ သည္အစ္မေလးလဲ တစ္စိတ္
တစ္ပုိင္း ပါသည္ဟု ဆရာေတာ္ေတြးေနမိဟန္
တူ၏ ၊ ထုိ႔ေၾကာင့္ ေက်းဇူးမ်ားလွသည္ဟု ဆုိ
ခဲ့၏ ။
ထုိမွတစ္ပါး ပရိယတ္စာေပမ်ားတြင္ က်င္
လည္ေနေသာ အစ္မေလးျဖစ္၍လည္း စာေပ
ေတြသင္ ၊ စာေပေတြကုိ ျပန္လည္ပုိ႔ခ်ေနျခင္း
ျဖင့္ခ်ည္း အခ်ိန္ကုိ အကုန္မခံေစလုိ ၊ ထုိစာ
ေပထဲမွ ရ႐ွိေသာ အသိဉာဏ္ျဖင့္ လက္ေတြ႕
လည္း က်င့္ၾကံေစလုိေသးသည္ ၊ ထုိ႔ေၾကာင့္
အစ္မေလးထံသုိ႔ လာခဲ့ျခင္းျဖစ္၏ ။
အစ္မေလးသီလ႐ွင္ကလည္း ေမာင္ေလး
( ဆရာေတာ္ ) ေရာက္လာ၍ ဝမ္းသာအယ္လဲ
သေဘာက်ေန၏ ၊ ရႊင္ျမဴးေနသည္ ၊ စား
ေကာင္းေသာက္ဖြယ္တုိ႔ကုိ ဆက္ကပ္ရန္ စီမံ
ေန၏ ၊ ေနာက္တစ္ေန႔တြင္ ဆရာေတာ္က -
"အစ္မေလးတုိ႔ -- တရားေလး ဘာေလးမ်ား
ေကာ အားမထုတ္ၾကဘူးလား"
"ထုတ္ပါတယ္ ေမာင္ပၪၥင္းရဲ႕"
ေမာင္ႏွမ ၂-ေယာက္ စကားေျပာေနၾက
သည္မွာ ၾကည္ႏူးစရာေကာင္းလွ၏ ၊ ေမာင္
ေလး ၁၄-ႏွစ္ရြယ္တုန္းက အမရပူရ ( ေတာင္
ျမဳိ႕) ကုိ တစ္ပါးတည္း ထြက္လာစဥ္ကလည္း
ေမာင္ႏွမ ၂-ေယာက္ ေတြ႕ၾကသျဖင့္ အား
တက္ရ ၾကည္ႏူးရ ဝမ္းသာခဲ့ရဖူးသည္ ၊ ယခု
လည္း ေမာင္ႏွမ ၂-ေယာက္ ျပန္လည္ဆုံ
ေတြ႕ၾကရျပန္သျဖင့္ ဝမ္းသာေနၾကရျပန္သည္ ။
ေမာင္ျဖစ္သူက အစ္မေလးအတြက္ စုိးရိမ္
တႀကီးျဖင့္ "တရား အားမထုတ္ၾကဘူးလား" ဟု
ေမးေနသည္ ၊ အစ္မေလးကလည္း သြက္သြက္
လက္လက္ပင္"ထုတ္ပါတယ္ ေမာင္ပၪၥင္းရဲ႕"တဲ့ ။
အညာေဒသတုိ႔အသုံး ထုံးစံအတုိင္း "ေမာင္"
ျဖစ္၍တစ္ေၾကာင္း ၊ "ပၪၥင္း" ျဖစ္၍တစ္ေၾကာင္း
(၂) ခုေပါင္းၿပီးေတာ့ "ေမာင္ပၪၥင္း"လုိ႔ ရင္းရင္း
ႏွီးႏွီး ေျပာေနျခင္းျဖစ္သည္ ။
အျပင္ေလာကမွာမူကား ဆရာေတာ္ဦးဝိမ
လသည္ ဂုဏ္သတင္းအ႐ွိန္အဝါ လြန္စြာႀကီး
မားေနၿပီ ၊ ထုိ႔ေၾကာင့္ပင္ "ဆရာေတာ္ႀကီး" ဟူ
၍ပင္ ေခၚေနၾကၿပီ ။
သုိ႔ေသာ္လည္း အစ္မေလးစိတ္ထဲတြင္ကား
"ေမာင္ကေလး" အျဖစ္ပင္ ျမင္ေနဟန္တူ၏ ၊
သုိ႔ျဖစ္၍လည္း "ေမာင္ပၪၥင္း" ဟု သုံးႏႈန္းလုိက္
ျခင္း ျဖစ္သည္ ၊ ေမာင္ပၪၥင္းျဖစ္သူက ဆက္၍
ေမး၏ -
"ဘာနည္းနဲ႔ အားထုတ္တာလဲ"
"ကသစ္ဝုိင္နည္းေပါ့ ေမာင္ပၪၥင္းရဲ႕ ၊ ဒီပဲခူး
နယ္မွာ ကသစ္ဝုိင္နည္းဟာ က်ယ္က်ယ္
ျပန္႔ျပန္႔နဲ႔ လက္ခံအားထုတ္ေနၾကတာပဲ"
"ဘယ္လုိ႐ွဳရသလဲ အစ္မေလးတုိ႔ --"
"ေပၚ-သိ-ပ်က္ ၊ ေပၚ-သိ-ပ်က္ လုိ႔ ႐ွဳရ
တယ္"
"ဘာတဲ့ -- "
"ေပၚ-သိ-ပ်က္ ၊ ေပၚ-သိ-ပ်က္ လုိ႔ ႐ွဳရ
တယ္ ေမာင္ပၪၥင္းရဲ႕"
"ဪ --အဲ - အဲ -ေကာင္းတယ္ ေကာင္း
တယ္ ၊ ဆက္႐ွဳ -- ဆက္႐ွဳ" ဟူ၍ တုိက္
တြန္းေတာ္မူပါသတတ္ ။
ဆရာေတာ္ကား "ပ်က္"တာကေလး တစ္လုံး
ပါတာနဲ႔ကုိ သေဘာက်ေနပုံရသည္ ၊ ထုိ႔ျပင္
"သိ" ကေလး တစ္လုံးလည္း ပါေသး၏ ၊ "ေပၚ"
ဆုိတာကလည္း "ျဖစ္" တာပါပဲ ၊ ေပါင္းလုိက္
ရင္ "ျဖစ္-ပ်က္" ပါပဲ ၊ ထုိ႔ေၾကာင့္ လက္ခံ
ေတာ္မူျခင္း ျဖစ္ေပလိမ့္မည္ ။
မုိးကုတ္ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး ၏
တစ္ဘဝ သာသနာ ( စာ-၂၂၃)
( ဆရာေတာ္ႀကီးသည္ အစ္မေတာ္သီလ႐ွင္ထံ
တြင္ ၁၅-ရက္ေနၿပီး တရားဓမၼျဖင့္ေက်းဇူး
ဆပ္ခြင့္ရခဲ့ပါသည္။)
[ တင္ျပပါပုံမွာ မုိးကုတ္ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး၏
အစ္မေတာ္ သီလ႐ွင္ေဒၚသုစာရီ(ေခၚ)ေဒၚကိတၱိ
ျဖစ္ပါသည္။]](https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1.0-9/s526x395/1538671_440910789387835_505090079_n.jpg)
>>>> သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ <<<<
****************************
မုိးကုတ္ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး၏ အစ္မေတာ္
********************************
၁၃၁၆-ခု တေပါင္းလ (၁၉၅၅-ခု၊ မတ္လ)
ထဲတြင္ ေညာင္ေလးပင္တရားပြဲအၿပီး ပဲခူးသုိ႔
ဆက္လက္ႂကြေတာ္မူ၏ ၊
ကိစၥမွာ ပဲခူးျမဳိ႕-
လိပ္ျပာကန္ရပ္တြင္႐ွိေသာ အစ္မေလး သီလ
႐ွင္အား ေက်းဇူးဆပ္လုိ၍ဟူ၏ ။
ဟုတ္ပါသည္ ၊ အစ္မေလးသီလ႐ွင္ ေဒၚသု
စာရီ (ေခၚ) ေဒၚကိတၱိသည္ ဆရာေတာ္အတြက္
ေက်းဇူးမ်ားခဲ့၏ ၊ ဆရာေတာ့္ေလာင္းလ်ာ ကုိ
ရင္ဝိမလေလး အမရပူရသုိ႔ ေရာက္လာရျခင္း
သည္ အစ္မေလးသီလ႐ွင္ ႐ွိေသာေၾကာင့္ဟု
ဆုိပါက မွားမည္မဟုတ္ေခ် ။
ဤအေျခအေနသုိ႔ ေရာက္လာရျခင္း အ
ေၾကာင္းတုိ႔တြင္ သည္အစ္မေလးလဲ တစ္စိတ္
တစ္ပုိင္း ပါသည္ဟု ဆရာေတာ္ေတြးေနမိဟန္
တူ၏ ၊ ထုိ႔ေၾကာင့္ ေက်းဇူးမ်ားလွသည္ဟု ဆုိ
ခဲ့၏ ။
ထုိမွတစ္ပါး ပရိယတ္စာေပမ်ားတြင္ က်င္
လည္ေနေသာ အစ္မေလးျဖစ္၍လည္း စာေပ
ေတြသင္ ၊ စာေပေတြကုိ ျပန္လည္ပုိ႔ခ်ေနျခင္း
ျဖင့္ခ်ည္း အခ်ိန္ကုိ အကုန္မခံေစလုိ ၊ ထုိစာ
ေပထဲမွ ရ႐ွိေသာ အသိဉာဏ္ျဖင့္ လက္ေတြ႕
လည္း က်င့္ၾကံေစလုိေသးသည္ ၊ ထုိ႔ေၾကာင့္
အစ္မေလးထံသုိ႔ လာခဲ့ျခင္းျဖစ္၏ ။
အစ္မေလးသီလ႐ွင္ကလည္း ေမာင္ေလး
( ဆရာေတာ္ ) ေရာက္လာ၍ ဝမ္းသာအယ္လဲ
သေဘာက်ေန၏ ၊ ရႊင္ျမဴးေနသည္ ၊ စား
ေကာင္းေသာက္ဖြယ္တုိ႔ကုိ ဆက္ကပ္ရန္ စီမံ
ေန၏ ၊ ေနာက္တစ္ေန႔တြင္ ဆရာေတာ္က -
"အစ္မေလးတုိ႔ -- တရားေလး ဘာေလးမ်ား
ေကာ အားမထုတ္ၾကဘူးလား"
"ထုတ္ပါတယ္ ေမာင္ပၪၥင္းရဲ႕"
ေမာင္ႏွမ ၂-ေယာက္ စကားေျပာေနၾက
သည္မွာ ၾကည္ႏူးစရာေကာင္းလွ၏ ၊ ေမာင္
ေလး ၁၄-ႏွစ္ရြယ္တုန္းက အမရပူရ ( ေတာင္
ျမဳိ႕) ကုိ တစ္ပါးတည္း ထြက္လာစဥ္ကလည္း
ေမာင္ႏွမ ၂-ေယာက္ ေတြ႕ၾကသျဖင့္ အား
တက္ရ ၾကည္ႏူးရ ဝမ္းသာခဲ့ရဖူးသည္ ၊ ယခု
လည္း ေမာင္ႏွမ ၂-ေယာက္ ျပန္လည္ဆုံ
ေတြ႕ၾကရျပန္သျဖင့္ ဝမ္းသာေနၾကရျပန္သည္ ။
ေမာင္ျဖစ္သူက အစ္မေလးအတြက္ စုိးရိမ္
တႀကီးျဖင့္ "တရား အားမထုတ္ၾကဘူးလား" ဟု
ေမးေနသည္ ၊ အစ္မေလးကလည္း သြက္သြက္
လက္လက္ပင္"ထုတ္ပါတယ္ ေမာင္ပၪၥင္းရဲ႕"တဲ့ ။
အညာေဒသတုိ႔အသုံး ထုံးစံအတုိင္း "ေမာင္"
ျဖစ္၍တစ္ေၾကာင္း ၊ "ပၪၥင္း" ျဖစ္၍တစ္ေၾကာင္း
(၂) ခုေပါင္းၿပီးေတာ့ "ေမာင္ပၪၥင္း"လုိ႔ ရင္းရင္း
ႏွီးႏွီး ေျပာေနျခင္းျဖစ္သည္ ။
အျပင္ေလာကမွာမူကား ဆရာေတာ္ဦးဝိမ
လသည္ ဂုဏ္သတင္းအ႐ွိန္အဝါ လြန္စြာႀကီး
မားေနၿပီ ၊ ထုိ႔ေၾကာင့္ပင္ "ဆရာေတာ္ႀကီး" ဟူ
၍ပင္ ေခၚေနၾကၿပီ ။
သုိ႔ေသာ္လည္း အစ္မေလးစိတ္ထဲတြင္ကား
"ေမာင္ကေလး" အျဖစ္ပင္ ျမင္ေနဟန္တူ၏ ၊
သုိ႔ျဖစ္၍လည္း "ေမာင္ပၪၥင္း" ဟု သုံးႏႈန္းလုိက္
ျခင္း ျဖစ္သည္ ၊ ေမာင္ပၪၥင္းျဖစ္သူက ဆက္၍
ေမး၏ -
"ဘာနည္းနဲ႔ အားထုတ္တာလဲ"
"ကသစ္ဝုိင္နည္းေပါ့ ေမာင္ပၪၥင္းရဲ႕ ၊ ဒီပဲခူး
နယ္မွာ ကသစ္ဝုိင္နည္းဟာ က်ယ္က်ယ္
ျပန္႔ျပန္႔နဲ႔ လက္ခံအားထုတ္ေနၾကတာပဲ"
"ဘယ္လုိ႐ွဳရသလဲ အစ္မေလးတုိ႔ --"
"ေပၚ-သိ-ပ်က္ ၊ ေပၚ-သိ-ပ်က္ လုိ႔ ႐ွဳရ
တယ္"
"ဘာတဲ့ -- "
"ေပၚ-သိ-ပ်က္ ၊ ေပၚ-သိ-ပ်က္ လုိ႔ ႐ွဳရ
တယ္ ေမာင္ပၪၥင္းရဲ႕"
"ဪ --အဲ - အဲ -ေကာင္းတယ္ ေကာင္း
တယ္ ၊ ဆက္႐ွဳ -- ဆက္႐ွဳ" ဟူ၍ တုိက္
တြန္းေတာ္မူပါသတတ္ ။
ဆရာေတာ္ကား "ပ်က္"တာကေလး တစ္လုံး
ပါတာနဲ႔ကုိ သေဘာက်ေနပုံရသည္ ၊ ထုိ႔ျပင္
"သိ" ကေလး တစ္လုံးလည္း ပါေသး၏ ၊ "ေပၚ"
ဆုိတာကလည္း "ျဖစ္" တာပါပဲ ၊ ေပါင္းလုိက္
ရင္ "ျဖစ္-ပ်က္" ပါပဲ ၊ ထုိ႔ေၾကာင့္ လက္ခံ
ေတာ္မူျခင္း ျဖစ္ေပလိမ့္မည္ ။
မုိးကုတ္ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး ၏
တစ္ဘဝ သာသနာ ( စာ-၂၂၃)
( ဆရာေတာ္ႀကီးသည္ အစ္မေတာ္သီလ႐ွင္ထံ
တြင္ ၁၅-ရက္ေနၿပီး တရားဓမၼျဖင့္ေက်းဇူး
ဆပ္ခြင့္ရခဲ့ပါသည္။)
[ တင္ျပပါပုံမွာ မုိးကုတ္ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး၏
အစ္မေတာ္ သီလ႐ွင္ေဒၚသုစာရီ(ေခၚ)ေဒၚကိတၱိ
ျဖစ္ပါသည္။]
****************************
မုိးကုတ္ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး၏ အစ္မေတာ္
********************************
၁၃၁၆-ခု တေပါင္းလ (၁၉၅၅-ခု၊ မတ္လ)
ထဲတြင္ ေညာင္ေလးပင္တရားပြဲအၿပီး ပဲခူးသုိ႔
ဆက္လက္ႂကြေတာ္မူ၏ ၊
ကိစၥမွာ ပဲခူးျမဳိ႕-
လိပ္ျပာကန္ရပ္တြင္႐ွိေသာ အစ္မေလး သီလ
႐ွင္အား ေက်းဇူးဆပ္လုိ၍ဟူ၏ ။
ဟုတ္ပါသည္ ၊ အစ္မေလးသီလ႐ွင္ ေဒၚသု
စာရီ (ေခၚ) ေဒၚကိတၱိသည္ ဆရာေတာ္အတြက္
ေက်းဇူးမ်ားခဲ့၏ ၊ ဆရာေတာ့္ေလာင္းလ်ာ ကုိ
ရင္ဝိမလေလး အမရပူရသုိ႔ ေရာက္လာရျခင္း
သည္ အစ္မေလးသီလ႐ွင္ ႐ွိေသာေၾကာင့္ဟု
ဆုိပါက မွားမည္မဟုတ္ေခ် ။
ဤအေျခအေနသုိ႔ ေရာက္လာရျခင္း အ
ေၾကာင္းတုိ႔တြင္ သည္အစ္မေလးလဲ တစ္စိတ္
တစ္ပုိင္း ပါသည္ဟု ဆရာေတာ္ေတြးေနမိဟန္
တူ၏ ၊ ထုိ႔ေၾကာင့္ ေက်းဇူးမ်ားလွသည္ဟု ဆုိ
ခဲ့၏ ။
ထုိမွတစ္ပါး ပရိယတ္စာေပမ်ားတြင္ က်င္
လည္ေနေသာ အစ္မေလးျဖစ္၍လည္း စာေပ
ေတြသင္ ၊ စာေပေတြကုိ ျပန္လည္ပုိ႔ခ်ေနျခင္း
ျဖင့္ခ်ည္း အခ်ိန္ကုိ အကုန္မခံေစလုိ ၊ ထုိစာ
ေပထဲမွ ရ႐ွိေသာ အသိဉာဏ္ျဖင့္ လက္ေတြ႕
လည္း က်င့္ၾကံေစလုိေသးသည္ ၊ ထုိ႔ေၾကာင့္
အစ္မေလးထံသုိ႔ လာခဲ့ျခင္းျဖစ္၏ ။
အစ္မေလးသီလ႐ွင္ကလည္း ေမာင္ေလး
( ဆရာေတာ္ ) ေရာက္လာ၍ ဝမ္းသာအယ္လဲ
သေဘာက်ေန၏ ၊ ရႊင္ျမဴးေနသည္ ၊ စား
ေကာင္းေသာက္ဖြယ္တုိ႔ကုိ ဆက္ကပ္ရန္ စီမံ
ေန၏ ၊ ေနာက္တစ္ေန႔တြင္ ဆရာေတာ္က -
"အစ္မေလးတုိ႔ -- တရားေလး ဘာေလးမ်ား
ေကာ အားမထုတ္ၾကဘူးလား"
"ထုတ္ပါတယ္ ေမာင္ပၪၥင္းရဲ႕"
ေမာင္ႏွမ ၂-ေယာက္ စကားေျပာေနၾက
သည္မွာ ၾကည္ႏူးစရာေကာင္းလွ၏ ၊ ေမာင္
ေလး ၁၄-ႏွစ္ရြယ္တုန္းက အမရပူရ ( ေတာင္
ျမဳိ႕) ကုိ တစ္ပါးတည္း ထြက္လာစဥ္ကလည္း
ေမာင္ႏွမ ၂-ေယာက္ ေတြ႕ၾကသျဖင့္ အား
တက္ရ ၾကည္ႏူးရ ဝမ္းသာခဲ့ရဖူးသည္ ၊ ယခု
လည္း ေမာင္ႏွမ ၂-ေယာက္ ျပန္လည္ဆုံ
ေတြ႕ၾကရျပန္သျဖင့္ ဝမ္းသာေနၾကရျပန္သည္ ။
ေမာင္ျဖစ္သူက အစ္မေလးအတြက္ စုိးရိမ္
တႀကီးျဖင့္ "တရား အားမထုတ္ၾကဘူးလား" ဟု
ေမးေနသည္ ၊ အစ္မေလးကလည္း သြက္သြက္
လက္လက္ပင္"ထုတ္ပါတယ္ ေမာင္ပၪၥင္းရဲ႕"တဲ့ ။
အညာေဒသတုိ႔အသုံး ထုံးစံအတုိင္း "ေမာင္"
ျဖစ္၍တစ္ေၾကာင္း ၊ "ပၪၥင္း" ျဖစ္၍တစ္ေၾကာင္း
(၂) ခုေပါင္းၿပီးေတာ့ "ေမာင္ပၪၥင္း"လုိ႔ ရင္းရင္း
ႏွီးႏွီး ေျပာေနျခင္းျဖစ္သည္ ။
အျပင္ေလာကမွာမူကား ဆရာေတာ္ဦးဝိမ
လသည္ ဂုဏ္သတင္းအ႐ွိန္အဝါ လြန္စြာႀကီး
မားေနၿပီ ၊ ထုိ႔ေၾကာင့္ပင္ "ဆရာေတာ္ႀကီး" ဟူ
၍ပင္ ေခၚေနၾကၿပီ ။
သုိ႔ေသာ္လည္း အစ္မေလးစိတ္ထဲတြင္ကား
"ေမာင္ကေလး" အျဖစ္ပင္ ျမင္ေနဟန္တူ၏ ၊
သုိ႔ျဖစ္၍လည္း "ေမာင္ပၪၥင္း" ဟု သုံးႏႈန္းလုိက္
ျခင္း ျဖစ္သည္ ၊ ေမာင္ပၪၥင္းျဖစ္သူက ဆက္၍
ေမး၏ -
"ဘာနည္းနဲ႔ အားထုတ္တာလဲ"
"ကသစ္ဝုိင္နည္းေပါ့ ေမာင္ပၪၥင္းရဲ႕ ၊ ဒီပဲခူး
နယ္မွာ ကသစ္ဝုိင္နည္းဟာ က်ယ္က်ယ္
ျပန္႔ျပန္႔နဲ႔ လက္ခံအားထုတ္ေနၾကတာပဲ"
"ဘယ္လုိ႐ွဳရသလဲ အစ္မေလးတုိ႔ --"
"ေပၚ-သိ-ပ်က္ ၊ ေပၚ-သိ-ပ်က္ လုိ႔ ႐ွဳရ
တယ္"
"ဘာတဲ့ -- "
"ေပၚ-သိ-ပ်က္ ၊ ေပၚ-သိ-ပ်က္ လုိ႔ ႐ွဳရ
တယ္ ေမာင္ပၪၥင္းရဲ႕"
"ဪ --အဲ - အဲ -ေကာင္းတယ္ ေကာင္း
တယ္ ၊ ဆက္႐ွဳ -- ဆက္႐ွဳ" ဟူ၍ တုိက္
တြန္းေတာ္မူပါသတတ္ ။
ဆရာေတာ္ကား "ပ်က္"တာကေလး တစ္လုံး
ပါတာနဲ႔ကုိ သေဘာက်ေနပုံရသည္ ၊ ထုိ႔ျပင္
"သိ" ကေလး တစ္လုံးလည္း ပါေသး၏ ၊ "ေပၚ"
ဆုိတာကလည္း "ျဖစ္" တာပါပဲ ၊ ေပါင္းလုိက္
ရင္ "ျဖစ္-ပ်က္" ပါပဲ ၊ ထုိ႔ေၾကာင့္ လက္ခံ
ေတာ္မူျခင္း ျဖစ္ေပလိမ့္မည္ ။
မုိးကုတ္ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး ၏
တစ္ဘဝ သာသနာ ( စာ-၂၂၃)
( ဆရာေတာ္ႀကီးသည္ အစ္မေတာ္သီလ႐ွင္ထံ
တြင္ ၁၅-ရက္ေနၿပီး တရားဓမၼျဖင့္ေက်းဇူး
ဆပ္ခြင့္ရခဲ့ပါသည္။)
[ တင္ျပပါပုံမွာ မုိးကုတ္ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး၏
အစ္မေတာ္ သီလ႐ွင္ေဒၚသုစာရီ(ေခၚ)ေဒၚကိတၱိ
ျဖစ္ပါသည္။]
No comments:
Post a Comment