/-KK9_loa7vd0/UlGdvjyytmI/AAAAAAAAAJo/CYASBcEvf-Q/s1600/2.jpg /-lOmPFrl8XPM/UlGenrethAI/AAAAAAAAAJw/C2micEpuq98/s1600/3.jpg /-dYluM4WJoPk/UlGfQQftlJI/AAAAAAAAAJ4/jX-Uiar9weI/s1600/4.jpg /-nf8EdURdPWM/UlGf2-kc_eI/AAAAAAAAAKE/4FuxaCOarrQ/s1600/5.jpg /-saSqQhWsORI/UlGgWZb5BgI/AAAAAAAAAKM/NfXGousgxi8/s1600/6.jpg /-p8qKxxsXUqM/UlGg--8YPdI/AAAAAAAAAKY/xdBXvKSdXHc/s1600/7.jpg /-xIWC0FyHziE/UlGhgDvPjYI/AAAAAAAAAKg/KcDEVlbzTms/s1600/8.jpg /-ExizPq5U6WY/UlGh77XvSNI/AAAAAAAAAKo/-7_9l0K2i6g/s1600/9.jpg /-iINrw4I_6xg/UlGicQAf_wI/AAAAAAAAAKw/tGhsKFdLkgg/s1600/10.jpg /-ntDceJpthvQ/UlGjACykVeI/AAAAAAAAAK4/VHQQr32TK0U/s1600/11.jpg /-fqxH_m2LEEY/UlGjaObMvdI/AAAAAAAAALA/f9HaRWYO-AI/s1600/12.jpg /-xfECeCe_dDQ/UlGj-pQU9qI/AAAAAAAAALM/WM1hVLQNyOo/s1600/13.jpg /-BHG1G4ixBh8/UlGkl-z-QEI/AAAAAAAAALQ/GoWqxWOgYz4/s1600/14.jpg /-BlczOY9iWk8/UlGlF5V_25I/AAAAAAAAALY/nrFbp34VOko/s1600/15.jpg /-Cb5m_KgyDAk/UlIE8rsSOkI/AAAAAAAAAMQ/1oHjlhDHZ14/s1600/17.jpg /-yRwSwv5w8No/UlIFmUIqjwI/AAAAAAAAAMY/zktN7vgxukU/s1600/18.jpg /-inFEfyNQYIE/UlIGAPR0JvI/AAAAAAAAAMg/v21K2Odt1zc/s1600/19.jpg /-G7ntu7ury4E/UlIGUaQi37I/AAAAAAAAAMo/AZ01F8UsI58/s1600/20.jpg /-I8vCUhCS3oA/UlIKBPqQLrI/AAAAAAAAAM0/ut8eJGAsSKE/s1600/21.jpg /-41ZwK7gIr2U/UlIKXb5gzLI/AAAAAAAAAM8/WvSg-oULtgE/s1600/22.jpg /-TojgOyhekdE/UlIKrjq5bJI/AAAAAAAAANE/rRl37fDU1SM/s1600/23.jpg /https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhBkeTl0tcTCHV8iwhAR7INBNesixdlrsh31sanSMEwZaR95jcu0JIW3G7kI4r1d5U2S5E9rLd4k6uXsGICeE_wZNte3JfLdKTS2Nx0wQ8GnluB_PMJYPssia3Z8X6Y3d54-mA06RKg7v4o/s1600/24.jpg /-FijLnHXN310/UlILMwydP7I/AAAAAAAAANU/UGrU5m5Qlik/s1600/25.jpg /-rCOON1atlAQ/UlIRGg-JUjI/AAAAAAAAANk/jmvr2gslKRY/s1600/26.jpg /-KhgTbZa636A/UlIRZyiryKI/AAAAAAAAANs/IVePjv0E68o/s1600/27.jpg /-GEj3iQziOPI/UlIRrWcGrrI/AAAAAAAAAN0/w5UwiZDN-5U/s1600/28.jpg /-qCBbdjQUzx4/UlIR7nMVOtI/AAAAAAAAAN8/uuovzhoG2P8/s1600/29.jpg /-TUkx_9ZzINw/UlISLSaznOI/AAAAAAAAAOE/cizev9CP9UI/s1600/30.jpg

Monday, March 17, 2014

“ ေဝဘူဆရာေတာ္၏ ဝိပႆနာ ရႈနည္း''

“ ေဝဘူဆရာေတာ္၏ ဝိပႆနာ ရႈနည္း''
ႏွာဖ်ား ႏွာဝမွာ ထြက္ေလ ဝင္ေလသည္ အၿမဲတိုက္ဝင္ေနသည္။
ႏွာဖ်ား ႏွာဝမွာ ကာယသာဒေခၚ ရုပ္အၾကည္ဓါတ္က အထိခံေနသည္။



ဝင္ေလထြက္ေလက ထိလာျခင္း ျဖစ္သည္။
ထိုအထိခံႏွင့္ ထိတာသည္ ရုပ္ခ်ည္းျဖစ္ၿပီး
ထိတာကို သိတာက နာမ္ျဖစ္သည္။
ကို္ယ့္ႏွာဝကိုဥာဏ္ျဖင့္ ေစာင့္ၾကည့္ရမည္။
ထိဝင္ ထိထြက္တာကို သိေနေစရမည္ ။
သိေအာင္ မွတ္ေနရမည္။
ထိုသို႕ ထိတာကို သိလွ်င္
ေလာဘ ၊ ေဒါသ၊ ေမာဟ ျဖစ္ခြင့္ မရသျဖင့္ ျငိမ္းေနသည္။

ဝိပႆနာဟူသည္ ပစၥဳပၸန္ ( ျဖစ္ဆဲ ) ကိုသာ ရႈမွတ္ရသည္။
ႏွာဝကို ဝင္ေလ ထြက္ေလ မထိခင္ မွတ္၍လည္း မျဖစ္ ၊
သိ၍လည္း မျဖစ္ ၊ထိၿပီးေနာက္မွ မွတ္၍ သိ၍ မျဖစ
ဝင္ေလထြက္ေလ ထိဆဲကုိသာ ”ထိတယ္ ” ဟု သိေနေအာင္ မွတ္ရသည္ ။
ထိတာကို သိေနလွ်င္ရုပ္ ႏွင့္ နာမ္ သာ ရွိေၾကာင္း ၊
ငါ သူတစ္ပါး ေယာက်ၤား မိန္းမ မရွိေၾကာင္း သူတစ္ပါးကို ေမးေနဖြယ္မရွိ ၊
မိမိဘာသာ သိလာလိမ့္မည္။
ထိတာကို သိေနလွ်င္ ဥာဏ္အျမင္စင္ၾကယ္ၿပီး
သမၼာဒိ႒ိ (အျမင္မွန္) ျဖစ္ႏိုင္သည္။
ထိုသို႕ ထိတာကို သိေနလွ်င္ ရုပ္ ႏွင့္နာမ္ ကြဲျပားမႈကိုပါ ဥာဏ္ျဖင့္ သိလာ တတ္သည္။
ထိုသို႕ သိေသာ ဥာဏ္ကို နာမရူပ ပရိေစ ၦဒ ( ရုပ္ႏွင့္နာမ္ကို ခြဲျခားသိမႈ ) ဥာဏ္ဟု ေခၚသည္။

ႏွာဖ်ား ႏွာဝမွာ ထိလိုက္ ေပ်ာက္လိုက္ တရိပ္ရိပ္
ျဖစ္ပ်က္ေနပုံကို ရႈမွတ္ သိျမင္ေနရမည္ ။
ထိုသို႕ သိျမင္ေနတာ ၾကာလာလွ်င္ဝိပႆနာ သမာဓိ
တစထက္ တစ တိုးတက္ၿပီး ႏွာဖ်ား ႏွာဝမွာ သာမက
တစ္ကိုယ္လုံးမွာ တရိပ္ရိပ္ တရႊရႊ အနတၱ
( မိမိမစိုးပိုင္မႈ ) သေဘာတို႕ကို သိျမင္လာ လိမ့္မည္။
ပါးစပ္က မဆိုရေပ။
ဝိပႆနာ အလုပ္ဟူသည္ ထိမႈကို ၾကည့္ရူ သိမွတ္ေနရုံသာ ျဖစ္သည္ ။
ထိုသို႔ ရႈမွတ္ေနလွ်င္ တစ္ေန႕ထက္ တစ္ေန႕
တိုးတိုးၿပီး အလိုလို သိလာမည္ျဖစ္သည္။
ဤသို႕ျဖင့္ တရိပ္ရိပ္ ျဖစ္ေပၚေသာ ထိမႈ သိမႈတို႕ကို
ရႈမွတ္ေနရင္းပင္ မဂ္ဥာဏ္ ဖိုလ္ဥာဏ္တို႕ ဆိုက္ေရာက္လာမည္ ျဖစ္သည္ ။

မဂ္ဥာဏ္ ဖိုလ္ဥာဏ္ ရၿပီးေနာက္ ဖလသမာပတ္ကို ဝင္စားခ်င္လွ်င္
မိမိလာခဲ့သည္ ဝိပႆနာ လမ္းကို ျပန္ၾကည့္ရသည္ ။ ဖလသမာပတ္ကိုဝင္စားခ်င္လွ်င္ မိမိလာခဲ့သည့္
ဝိပႆနာလမ္းကို ျပန္ၾကည့္ရသည္။
ဖလသမာပတ္ဟူသည္ ကိုယ္ပိုင္အိမ္ႏွင့္ တူေပသည္ ။
သို႕ျဖစ္၍ မဂ္ဥာဏ္ ဖိုလ္ဥာဏ္ရရွိရန္ ထိမႈ သိမႈကို
လုံ႕လဝီရိယျဖင့္ ၾကည့္ရႈ မွတ္သားေနၾက ရမည္။

(ေဝဘူ ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး)

No comments:

Post a Comment