![Photo: >>>> သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ <<<<
*********************
( စိတ္ေကာင္း စိတ္ဆုိး ၂-မ်ဳိးလုံး၌ပါဝင္ေသာ
ေစတသိက္မ်ား)
၁။ ဖႆ ၆။ ဇီဝိတိေျႏၵ ၁၁။ ဝီရိယ
၂။ ေဝဒနာ ၇။ မနသိကာရ ၁၂။ ပီတိ
၃။ သညာ ၈။ ဝိတက္ ၁၃။ ဆႏၵ
၄။ ေစတနာ ၉။ ဝိစာရ
၅။ ဧကဂၢတာ ၁၀။ အဓိေမာကၡ
[ေဆာင္]
ေတြ႕ထိတရား ဖႆထားေလာ့ ၊ ခံစားေဝဒနာ၊
မွတ္-သညာတည္း ၊ ေစတနာတြက္ ေစ့ေဆာ္
ခ်က္ႏွင့္ ၊ ဧကဂၢတာ တည္ၿငိမ္စြာသား ၊ မကြာ
နာမ္သက္ ဇီဝိန္ဆက္၍ ၊ မပ်က္မျပဳန္း ႏွလုံး
သြင္းကုိ မနသိဆုိ၏ ၊ ထုိထုိၾကံစည္ ဝိတက္
မည္႐ွင့္ ၊ အလီလီသုံးသပ္ ဝိစာရမွတ္ေလာ့ ၊
ဆုံးျဖတ္ဓိေမာက္ ၊ ရဲစြမ္းေရာက္က ဝီရိယဟု ၊
အားရႏွစ္သက္ ပီတိဆက္၍ ၊ သက္သက္အာ
႐ုံ ျပဳလုိ႐ုံမွ် ဆႏၵသေဘာ ၊ ေကာင္း-ဆုိး ေရာ
သည္ မွတ္ေလာ့တစ္ဆယ့္သုံးပါးတည္း ။
( ဧကဂၢတာ ၊ ဇီဝိတိေျႏၵ ၊ မနသိကာရ ၊ ဝိတက္ ၊
ဝိစာရ - တုိ႔ကုိ တင္ျပခဲ့ၿပီးျဖစ္ပါသည္ ။ ယခု
အဓိေမာကၡကုိတင္ျပလုိက္ပါသည္)
အဓိေမာကၡအေၾကာင္း
*******************
ဆုံးျဖတ္ျခင္းသေဘာသည္ အဓိေမာကၡတည္း ၊
ကိစၥတစ္ခုခုကုိ ျပဳလုိေသာအခါျဖစ္ေစ - အာ႐ုံ
တစ္ခုခုကုိ အမွားအမွန္ ေဝဖန္ေသာအခါျဖစ္
ေစ ဤဆုံးျဖတ္ခ်က္ခ်တတ္ေသာ အဓိေမာကၡ
သေဘာ ပါရေပသည္ ။ ပါဏာတိပါတ စေသာ
ဒုစ႐ုိက္မႈႏွင့္ ဒါန သီလ စေသာ ေကာင္းမႈတုိ႔
သည္ ဤအဓိေမာကၡ ဆုံးျဖတ္လုိက္မွ အထ
ေျမာက္ၾကသည္ ၊ ထုိ႔ေၾကာင့္ "ဆုံးျဖတ္ -
ဓိေမာက္" ဟု ဆုိခဲ့ေပသည္ ။ သူတစ္ပါးက
လိမ္သည္ကုိ ယုံရာ၌လည္း "သဒၶါ" မဟုတ္ ၊
ဤ အဓိေမာကၡျဖင့္ အမွားကုိ ဆုံးျဖတ္ခ်က္ခ်
ျခင္းျဖစ္သည္ ။
*
*
အ႐ွင္ဇနကာဘိဝံသ၏ ကုိယ္က်င့္အဘိဓမၼာ
( စာ-၁၂၁ ၊ ၁၃၃)](https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/t1.0-9/p526x296/1979466_448681418610772_1709456038_n.jpg)
>>>> သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ <<<<
*********************
စိတ္ေကာင္း စိတ္ဆုိး ၂-မ်ဳိးလုံး၌ပါဝင္ေသာေစတသိက္မ်ား
၁။ ဖႆ
*********************
စိတ္ေကာင္း စိတ္ဆုိး ၂-မ်ဳိးလုံး၌ပါဝင္ေသာေစတသိက္မ်ား
၁။ ဖႆ
၂။ ေဝဒနာ
၃။ သညာ
၄။ ေစတနာ
၅။ ဧကဂၢတာ
၆။ ဇီဝိတိေျႏၵ
၇။ မနသိကာရ
၈။ ဝိတက္
၉။ ဝိစာရ
၁၀။ အဓိေမာကၡ
၁၁။ ဝီရိယ
၁၂။ ပီတိ
၁၃။ ဆႏၵ
[ေဆာင္]
ေတြ႕ထိတရား ဖႆထားေလာ့ ၊ ခံစားေဝဒနာ၊
မွတ္-သညာတည္း ၊ ေစတနာတြက္ ေစ့ေဆာ္
ခ်က္ႏွင့္ ၊ ဧကဂၢတာ တည္ၿငိမ္စြာသား ၊ မကြာ
နာမ္သက္ ဇီဝိန္ဆက္၍ ၊ မပ်က္မျပဳန္း ႏွလုံး
သြင္းကုိ မနသိဆုိ၏ ၊ ထုိထုိၾကံစည္ ဝိတက္
မည္႐ွင့္ ၊ အလီလီသုံးသပ္ ဝိစာရမွတ္ေလာ့ ၊
ဆုံးျဖတ္ဓိေမာက္ ၊ ရဲစြမ္းေရာက္က ဝီရိယဟု ၊
အားရႏွစ္သက္ ပီတိဆက္၍ ၊ သက္သက္အာ
႐ုံ ျပဳလုိ႐ုံမွ် ဆႏၵသေဘာ ၊ ေကာင္း-ဆုိး ေရာ
သည္ မွတ္ေလာ့တစ္ဆယ့္သုံးပါးတည္း ။
( ဧကဂၢတာ ၊ ဇီဝိတိေျႏၵ ၊ မနသိကာရ ၊ ဝိတက္ ၊
ဝိစာရ - တုိ႔ကုိ တင္ျပခဲ့ၿပီးျဖစ္ပါသည္ ။ ယခု
အဓိေမာကၡကုိတင္ျပလုိက္ပါသည္)
အဓိေမာကၡအေၾကာင္း
******************
ဆုံးျဖတ္ျခင္းသေဘာသည္ အဓိေမာကၡတည္း ၊
ကိစၥတစ္ခုခုကုိ ျပဳလုိေသာအခါျဖစ္ေစ - အာ႐ုံ
တစ္ခုခုကုိ အမွားအမွန္ ေဝဖန္ေသာအခါျဖစ္
ေစ ဤဆုံးျဖတ္ခ်က္ခ်တတ္ေသာ အဓိေမာကၡ
သေဘာ ပါရေပသည္ ။ ပါဏာတိပါတ စေသာ
ဒုစ႐ုိက္မႈႏွင့္ ဒါန သီလ စေသာ ေကာင္းမႈတုိ႔
သည္ ဤအဓိေမာကၡ ဆုံးျဖတ္လုိက္မွ အထ
ေျမာက္ၾကသည္ ၊ ထုိ႔ေၾကာင့္ "ဆုံးျဖတ္ -
ဓိေမာက္" ဟု ဆုိခဲ့ေပသည္ ။ သူတစ္ပါးက
လိမ္သည္ကုိ ယုံရာ၌လည္း "သဒၶါ" မဟုတ္ ၊
ဤ အဓိေမာကၡျဖင့္ အမွားကုိ ဆုံးျဖတ္ခ်က္ခ်
ျခင္းျဖစ္သည္ ။
အ႐ွင္ဇနကာဘိဝံသ၏ ကုိယ္က်င့္အဘိဓမၼာ
( စာ-၁၂၁ ၊ ၁၃၃)
No comments:
Post a Comment