/-KK9_loa7vd0/UlGdvjyytmI/AAAAAAAAAJo/CYASBcEvf-Q/s1600/2.jpg /-lOmPFrl8XPM/UlGenrethAI/AAAAAAAAAJw/C2micEpuq98/s1600/3.jpg /-dYluM4WJoPk/UlGfQQftlJI/AAAAAAAAAJ4/jX-Uiar9weI/s1600/4.jpg /-nf8EdURdPWM/UlGf2-kc_eI/AAAAAAAAAKE/4FuxaCOarrQ/s1600/5.jpg /-saSqQhWsORI/UlGgWZb5BgI/AAAAAAAAAKM/NfXGousgxi8/s1600/6.jpg /-p8qKxxsXUqM/UlGg--8YPdI/AAAAAAAAAKY/xdBXvKSdXHc/s1600/7.jpg /-xIWC0FyHziE/UlGhgDvPjYI/AAAAAAAAAKg/KcDEVlbzTms/s1600/8.jpg /-ExizPq5U6WY/UlGh77XvSNI/AAAAAAAAAKo/-7_9l0K2i6g/s1600/9.jpg /-iINrw4I_6xg/UlGicQAf_wI/AAAAAAAAAKw/tGhsKFdLkgg/s1600/10.jpg /-ntDceJpthvQ/UlGjACykVeI/AAAAAAAAAK4/VHQQr32TK0U/s1600/11.jpg /-fqxH_m2LEEY/UlGjaObMvdI/AAAAAAAAALA/f9HaRWYO-AI/s1600/12.jpg /-xfECeCe_dDQ/UlGj-pQU9qI/AAAAAAAAALM/WM1hVLQNyOo/s1600/13.jpg /-BHG1G4ixBh8/UlGkl-z-QEI/AAAAAAAAALQ/GoWqxWOgYz4/s1600/14.jpg /-BlczOY9iWk8/UlGlF5V_25I/AAAAAAAAALY/nrFbp34VOko/s1600/15.jpg /-Cb5m_KgyDAk/UlIE8rsSOkI/AAAAAAAAAMQ/1oHjlhDHZ14/s1600/17.jpg /-yRwSwv5w8No/UlIFmUIqjwI/AAAAAAAAAMY/zktN7vgxukU/s1600/18.jpg /-inFEfyNQYIE/UlIGAPR0JvI/AAAAAAAAAMg/v21K2Odt1zc/s1600/19.jpg /-G7ntu7ury4E/UlIGUaQi37I/AAAAAAAAAMo/AZ01F8UsI58/s1600/20.jpg /-I8vCUhCS3oA/UlIKBPqQLrI/AAAAAAAAAM0/ut8eJGAsSKE/s1600/21.jpg /-41ZwK7gIr2U/UlIKXb5gzLI/AAAAAAAAAM8/WvSg-oULtgE/s1600/22.jpg /-TojgOyhekdE/UlIKrjq5bJI/AAAAAAAAANE/rRl37fDU1SM/s1600/23.jpg /https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhBkeTl0tcTCHV8iwhAR7INBNesixdlrsh31sanSMEwZaR95jcu0JIW3G7kI4r1d5U2S5E9rLd4k6uXsGICeE_wZNte3JfLdKTS2Nx0wQ8GnluB_PMJYPssia3Z8X6Y3d54-mA06RKg7v4o/s1600/24.jpg /-FijLnHXN310/UlILMwydP7I/AAAAAAAAANU/UGrU5m5Qlik/s1600/25.jpg /-rCOON1atlAQ/UlIRGg-JUjI/AAAAAAAAANk/jmvr2gslKRY/s1600/26.jpg /-KhgTbZa636A/UlIRZyiryKI/AAAAAAAAANs/IVePjv0E68o/s1600/27.jpg /-GEj3iQziOPI/UlIRrWcGrrI/AAAAAAAAAN0/w5UwiZDN-5U/s1600/28.jpg /-qCBbdjQUzx4/UlIR7nMVOtI/AAAAAAAAAN8/uuovzhoG2P8/s1600/29.jpg /-TUkx_9ZzINw/UlISLSaznOI/AAAAAAAAAOE/cizev9CP9UI/s1600/30.jpg

Thursday, April 3, 2014

*** ေစတသိက္အေၾကာင္း *****

Photo: >>>> သဗၺဒါနံ  ဓမၼဒါနံ  ဇိနာတိ <<<<
          *********************

ေစတသိက္အေၾကာင္း
*******************

"ေစတသိက္က  စိတ္ကုိျခယ္လွယ္ပုံ"

      စိတ္အေၾကာင္းကုိျပရာဝယ္   "စိတ္ေကာင္း-
စိတ္ဆုိး" ဟု  ျပခဲ့ပါၿပီ ၊     သုိ႔ေသာ္     စိတ္သည္
အာ႐ုံကုိ သိဖုိ႔ရန္ကိစၥ   တစ္ခုသာ႐ွိေသာေၾကာင့္
သူ႔ခ်ည္းသက္သက္   အေကာင္းအဆုိး  မကြဲျပား
ႏုိင္ေခ် ၊     ေစတသိက္အမ်ဳိးမ်ဳိးႏွင့္   အတူျဖစ္ရ
ေသာေၾကာင့္      ထုိေစတသိက္အမ်ား၏       အ
ေကာင္းအဆုိးလုိက္၍    စိတ္သည္လည္း    စိတ္
ေကာင္း  စိတ္ဆုိး  ျဖစ္ရေပသည္ ။ "စိတ္ေကာင္း
စိတ္ဆုိး    ၂-မ်ဳိးကြဲဖုိ႔ရန္    ယွဥ္ဖက္  ေစတသိက္
မ်ားက    ျခယ္လွယ္၍ထားၾကသည္" ဟု    ဆုိလုိ
သည္ ။    ဥပမာ   ေရသည္   ပင္ကုိယ္အေနအား
ျဖင့္   အေရာင္တစ္မ်ဳိးတည္းသာ   ႐ွိေသာ္လည္း
ေဆးနီ  ေဆးဝါ  ေဆးျပာ  ေဆးနက္တုိ႔ႏွင့္  ေရာ
စပ္မိေသာအခါ၌    ေရနီ  ေရဝါ  ေရျပာ  ေရနက္
ျဖစ္ရေတာ့သကဲ့သုိ႔တည္း ။     ထုိ႔ေၾကာင့္    စိတ္
ေကာင္းစိတ္ဆုိးဟု   နားလည္ဖုိ႔ရာ    ေစတသိက္
တုိ႔၏   အေၾကာင္းကုိလည္း     ဆက္လက္၍ေလ့
လာသင့္ၾကေပသည္ ။

[ ေဆာင္]

စိတ္၏တံထြာ   ဓမၼတာကား    ၾကံဳရာအာ႐ုံ   ရမိ
႐ုံသာ   ဖုံဖုံေကာင္းဆုိး   မကြဲ႐ုိးတည္း ၊   တစ္မ်ဳိး
တြဲဖက္    ေစတသိက္တြက္ေၾကာင့္    သက္သက္
ဆုိးေကာင္း     အေရာင္ေျပာင္း၍        မေကာင္း
လည္းစိတ္     ေကာင္းလည္းစိတ္ဟု     ခြဲစိတ္စျမဲ
ဥဒါန္းကဲသည္      စိတ္လည္းေစတသိက္ေၾကာင့္
သာကုိး ။

*
*

အ႐ွင္ဇနကာဘိဝံသ၏ ကုိယ္က်င့္အဘိဓမၼာ
( စာ-၁၁)  


ေစတသိက္အေၾကာင္း
*******************
"ေစတသိက္က စိတ္ကုိျခယ္လွယ္ပုံ"

စိတ္အေၾကာင္းကုိျပရာဝယ္ "စိတ္ေကာင္း-
စိတ္ဆုိး" ဟု ျပခဲ့ပါၿပီ ၊ သုိ႔ေသာ္ စိတ္သည္
အာ႐ုံကုိ သိဖုိ႔ရန္ကိစၥ တစ္ခုသာ႐ွိေသာေၾကာင့္
သူ႔ခ်ည္းသက္သက္ အေကာင္းအဆုိး မကြဲျပား
ႏုိင္ေခ် ၊ ေစတသိက္အမ်ဳိးမ်ဳိးႏွင့္ အတူျဖစ္ရ
ေသာေၾကာင့္ ထုိေစတသိက္အမ်ား၏ အ
ေကာင္းအဆုိးလုိက္၍ စိတ္သည္လည္း စိတ္
ေကာင္း စိတ္ဆုိး ျဖစ္ရေပသည္ ။ "စိတ္ေကာင္း
စိတ္ဆုိး ၂-မ်ဳိးကြဲဖုိ႔ရန္ ယွဥ္ဖက္ ေစတသိက္
မ်ားက ျခယ္လွယ္၍ထားၾကသည္" ဟု ဆုိလုိ
သည္ ။ ဥပမာ ေရသည္ ပင္ကုိယ္အေနအား
ျဖင့္ အေရာင္တစ္မ်ဳိးတည္းသာ ႐ွိေသာ္လည္း
ေဆးနီ ေဆးဝါ ေဆးျပာ ေဆးနက္တုိ႔ႏွင့္ ေရာ
စပ္မိေသာအခါ၌ ေရနီ ေရဝါ ေရျပာ ေရနက္
ျဖစ္ရေတာ့သကဲ့သုိ႔တည္း ။ ထုိ႔ေၾကာင့္ စိတ္
ေကာင္းစိတ္ဆုိးဟု နားလည္ဖုိ႔ရာ ေစတသိက္
တုိ႔၏ အေၾကာင္းကုိလည္း ဆက္လက္၍ေလ့
လာသင့္ၾကေပသည္ ။

[ ေဆာင္]

စိတ္၏တံထြာ ဓမၼတာကား ၾကံဳရာအာ႐ုံ ရမိ
႐ုံသာ ဖုံဖုံေကာင္းဆုိး မကြဲ႐ုိးတည္း ၊ တစ္မ်ဳိး
တြဲဖက္ ေစတသိက္တြက္ေၾကာင့္ သက္သက္
ဆုိးေကာင္း အေရာင္ေျပာင္း၍ မေကာင္း
လည္းစိတ္ ေကာင္းလည္းစိတ္ဟု ခြဲစိတ္စျမဲ
ဥဒါန္းကဲသည္ စိတ္လည္းေစတသိက္ေၾကာင့္
သာကုိး ။


အ႐ွင္ဇနကာဘိဝံသ၏ ကုိယ္က်င့္အဘိဓမၼာ
( စာ-၁၁)

No comments:

Post a Comment