/-KK9_loa7vd0/UlGdvjyytmI/AAAAAAAAAJo/CYASBcEvf-Q/s1600/2.jpg /-lOmPFrl8XPM/UlGenrethAI/AAAAAAAAAJw/C2micEpuq98/s1600/3.jpg /-dYluM4WJoPk/UlGfQQftlJI/AAAAAAAAAJ4/jX-Uiar9weI/s1600/4.jpg /-nf8EdURdPWM/UlGf2-kc_eI/AAAAAAAAAKE/4FuxaCOarrQ/s1600/5.jpg /-saSqQhWsORI/UlGgWZb5BgI/AAAAAAAAAKM/NfXGousgxi8/s1600/6.jpg /-p8qKxxsXUqM/UlGg--8YPdI/AAAAAAAAAKY/xdBXvKSdXHc/s1600/7.jpg /-xIWC0FyHziE/UlGhgDvPjYI/AAAAAAAAAKg/KcDEVlbzTms/s1600/8.jpg /-ExizPq5U6WY/UlGh77XvSNI/AAAAAAAAAKo/-7_9l0K2i6g/s1600/9.jpg /-iINrw4I_6xg/UlGicQAf_wI/AAAAAAAAAKw/tGhsKFdLkgg/s1600/10.jpg /-ntDceJpthvQ/UlGjACykVeI/AAAAAAAAAK4/VHQQr32TK0U/s1600/11.jpg /-fqxH_m2LEEY/UlGjaObMvdI/AAAAAAAAALA/f9HaRWYO-AI/s1600/12.jpg /-xfECeCe_dDQ/UlGj-pQU9qI/AAAAAAAAALM/WM1hVLQNyOo/s1600/13.jpg /-BHG1G4ixBh8/UlGkl-z-QEI/AAAAAAAAALQ/GoWqxWOgYz4/s1600/14.jpg /-BlczOY9iWk8/UlGlF5V_25I/AAAAAAAAALY/nrFbp34VOko/s1600/15.jpg /-Cb5m_KgyDAk/UlIE8rsSOkI/AAAAAAAAAMQ/1oHjlhDHZ14/s1600/17.jpg /-yRwSwv5w8No/UlIFmUIqjwI/AAAAAAAAAMY/zktN7vgxukU/s1600/18.jpg /-inFEfyNQYIE/UlIGAPR0JvI/AAAAAAAAAMg/v21K2Odt1zc/s1600/19.jpg /-G7ntu7ury4E/UlIGUaQi37I/AAAAAAAAAMo/AZ01F8UsI58/s1600/20.jpg /-I8vCUhCS3oA/UlIKBPqQLrI/AAAAAAAAAM0/ut8eJGAsSKE/s1600/21.jpg /-41ZwK7gIr2U/UlIKXb5gzLI/AAAAAAAAAM8/WvSg-oULtgE/s1600/22.jpg /-TojgOyhekdE/UlIKrjq5bJI/AAAAAAAAANE/rRl37fDU1SM/s1600/23.jpg /https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhBkeTl0tcTCHV8iwhAR7INBNesixdlrsh31sanSMEwZaR95jcu0JIW3G7kI4r1d5U2S5E9rLd4k6uXsGICeE_wZNte3JfLdKTS2Nx0wQ8GnluB_PMJYPssia3Z8X6Y3d54-mA06RKg7v4o/s1600/24.jpg /-FijLnHXN310/UlILMwydP7I/AAAAAAAAANU/UGrU5m5Qlik/s1600/25.jpg /-rCOON1atlAQ/UlIRGg-JUjI/AAAAAAAAANk/jmvr2gslKRY/s1600/26.jpg /-KhgTbZa636A/UlIRZyiryKI/AAAAAAAAANs/IVePjv0E68o/s1600/27.jpg /-GEj3iQziOPI/UlIRrWcGrrI/AAAAAAAAAN0/w5UwiZDN-5U/s1600/28.jpg /-qCBbdjQUzx4/UlIR7nMVOtI/AAAAAAAAAN8/uuovzhoG2P8/s1600/29.jpg /-TUkx_9ZzINw/UlISLSaznOI/AAAAAAAAAOE/cizev9CP9UI/s1600/30.jpg

Tuesday, March 18, 2014

*ယခုဘဝမဂ္ဖိုလ္ရႏိုင္တယ္*

Photo: *ယခုဘဝမဂ္ဖိုလ္ရႏိုင္တယ္*
ျဖစ္ပ်က္မ်ားကိုရႈပါမ်ားလာရင္ေလာဘ
ေဒါသ၊ေမာဟသံုးပါးသလံုးတျဖည္း
ျဖည္းေခါင္းပါးၿပီးေနာက္ဆံုးလြင့္ေပ်ာက္
သြားမယ္၊ခန္းေျခာက္သြားေအာင္၊ျဖစ္
ပ်က္ဆံုးေအာင္ ပြားမ်ားအားထုတ္ဖန္
မ်ားရင္ယခုဘဝမွာပင္မဂ္ဖိုလ္ကိုရႏိုင္ပါ
တယ္။
ဒါေႀကာင့္ႀကိဳးစားၿပီးမိမိခႏၶာကိုယ္ကို
ျဖစ္ပ်က္ရႈႀကေပေတာ့၊ျဖစ္ၿပီးပ်က္တဲ့
သေဘာမွတစ္ပါး၊ဘာမွမရွိဘူးဆိုတာ
ေတြ ့ရလိမ့္မယ္၊အဲဒီလိုရႈဖန္မ်ားလာ
ရင္ဤကားရုပ္၊ဤကားနာမ္လုိ ့ပိုင္းျခား
သိလာေတာ့"နာမရႈပပရိေစၧဒဉာဏ္"
ရလာမယ္။
နာမ္ရုပ္တို ့၏ျဖစ္ေပၚရင္းအေႀကာင္း
တရားတို ့ကိုဆင္ျခင္ၿပီးဒီရုပ္နာမ္ဟာ
အဝိဇၨာ၊တဏွာ၊ဥပါဒါန္၊ကံဆိုတဲ့အ
ေႀကာင္းတရားေလးပါးေႀကာင့္ေပၚလာ
တဲ့အက်ိဳးတရားပါကလား၊အေႀကာင္းလဲ
ျဖစ္ပ်က္ အက်ိဳးလဲျဖစ္ပ်က္ပဲလို ့ေရွး
အတိတ္ဘဝကအဝိဇၨာ၊တဏွာ၊ဥပါဒါန္
ကံတို ့ကိုရွာမီွးသိမ္းဆည္းႏိုင္ေသာ
"ပစၥယပရိဂၢဟဉာဏ္"ရလာမယ္။
*ယထာဘူတဉာဏ္*
ေနာက္ရုပ္နာမ္တို ့၏ျဖစ္ၿပီးပ်က္လတၲံ
ျဖစ္ဆတို ့ကိုအတိတ္ပစၥဳပၸန္ အနာဂတ္
ဆိုတဲ့ကာလသံုးပါးကိုပိုင္းျခား၍အနိစၥ
ဒုကၡ၊အနတၲဟူေသာလကၡဏာေရးသံုး
ပါးျဖင့္ဆင္ျခင္သံုးသပ္ျခင္းတည္းဟူ
ေသာ"သမၼသနဉာဏ္"အဆင့္သို ့
ေရာက္လာမယ္။
ေနာက္ယခုျဖစ္ဆဲပစၥဳပၸန္ျဖစ္ေသာရုပ္
နာမ္တို ့၏ခဏမစဲတသဲသဲျဖစ္ပ်က္ေန
မႈကိုရႈျခင္းဆိုတဲ့"ဥဒယဗၺယဉာဏ္"ေပၚ
လာမယ္။ေနာင္ရႈဖန္မ်ားလာရင္အပ်က္
ကိုသိျမင္လာတဲ့"ဘဂၤဉာဏ္"ေပၚလာ
မယ္။
*နိဗၺိႏၵဉာဏ္*
ဤကဲ့သို ့ရႈဖန္မ်ားလာလွ်င္ရုပ္နာမ္တို ့
၏ပ်က္မႈခ်ဳပ္မႈကိုသာျမင္လာသျဖင့္
ေႀကာက္ဖြယ္ေသာေဘးႀကီးဟုထင္
ေသာ"ဘယဉာဏ္"ေပၚေပါက္လာမယ္။
ေနာက္ရုပ္နာမ္တို ့၏ခ်ဳပ္ေပ်ာက္မႈ
စေသာအျပစ္ေတြကိုထင္ျမင္လာေသာ
"အာဒိနဝဉာဏ္"ရလာမယ္။
ေနာက္မိမိခႏၶာကိုယ္တည္းဟူေသာ
ရုပ္နာမ္တို ့ကိုျငီးေငြ ့စိတ္ပ်က္၊မႏွစ္
သက္ေသာ"နိဗၺိႏၵဉာဏ္"ျဖစ္လာမယ္။
*မဂ္ဉာဏ္*
မိမိခႏၶာကိုယ္တည္းဟူေသာရုပ္နာမ္
ဓမၼ သခၤါရတို ့မွလြတ္ျခင္းငွါ၊အလိုရွိတဲ့
"မုဥၥိတုကမ်တာဉာဏ္"ေရာက္လာမယ္။
ထိုမွတစ္ဆင့္ရုပ္နာမ္ေတြ၏မျမဲဆင္းရဲ
မႈ အစိုးမရမႈေတြကိုအျပင္းအထန္အား
ထုတ္မႈေႀကာင့္အလြန္ထင္ျမင္လာတဲ့
"ပဋိသခၤါဉာဏ္"ေရာက္လာမယ္။
ေနာက္ရုပ္နာမ္ဓမၼသခၤါရတို ့ကိုမခ်စ္မ
မုန္းပဲလ်စ္လ်ဴရႈေသာ"သခၤါရုေပကၡာ
ဉာဏ္"ေပၚလာတယ္။
ေနာက္ၿပီးေ့ရွဉာဏ္ေနာက္ဉာဏ္ကို
လကၡဏာေရးသံုးပါးျဖင့္အႏုလံု ပဋိလံု
ရႈပြားတဲ့အခါမွာႏွစ္ဉာဏ္စလံုးသင့္
ေလ်ာ္တဲ့"အႏုေလာမဉာဏ္"ျဖစ္ေပၚ
လာမယ္။
ေနာက္ပုထုဇဥ္၏အႏြယ္က္ုျဖတ္၍
အရိယာတို ့၏အႏြယ္ကိုျဖစ္ေစေသာ
"ေဂါႀတဘူဉာဏ္ေပၚလာမယ္။
ေနာက္သဥပါဒိေသသနိဗၺာန္ကိုသိျမင္
ေသာမဂ္ဉာဏ္ႏွင့္မေရွးမေႏွာင္း
သဥပါဒိေသသနိဗၺာန္၏အရသာ၊နိဗၺာန္
၏အက်ိဳးကိုခံစားေသာဖိုလ္ဉာဏ္ေပၚ
လာတယ္။
*ပစၥေဝကၡဏဉာဏ္*
ေနာက္မဂ္ကိုဆင္ျခင္ျခင္း၊ဖိုလ္ကိုဆင္
ျခင္ျခင္း၊နိဗၺာန္ကိုဆင္ျခင္ျခင္း၊ပယ္ၿပီး
ေသာ ကိေလသာကိုဆင္ျခင္ျခင္း၊
မပယ္ရေသးေသာကိေလသာကိုဆင္
ျခင္ျခင္းဆိုတဲ့၊ဉာဏ္ငါးပါးကိုဆင္ျခင္
ေသာ"ပစၥေဝကၡဏဉာဏ္"ေရာက္လာ
လိမ့္မယ္။
*အရိုးကဓါတ္ေတာ္ျဖစ္ေအာင္ႀကိဳး
စားႀက*
ဒါေႀကာင့္အလြန္ေတြ ့ႀကံဳခဲလွစြာေသာ
သာသနာေတာ္ အခါကာလနဲ ့ႀကံဳႀကရ
ေတြ ့ႀကရ ေတြ ့ႀကရသည့္အခိုက္၊ဆရာ
သမားေကာင္းနဲ ့လဲေတြ ့ရတဲ့အခိုက္
မႏုႆတၱဒုလႅဘ ဘဝကိုရႀကေရာက္
ႀကရေသာယခုဘဝ၊ယခုအခ်ိန္ကစ၍
အရိုးႀကီးပြားေရးကိုမလုပ္ႀကဘဲ အရိုးက
ဓါတ္ေတာ္ျဖစ္ေအာင္ႀကိဳးစားႀကပါ။
အရိုးအေသြးအသားကဓါတ္ေတာ္ျဖစ္
တယ္ဆိုတာအေမေမြးကတည္းကျဖစ္
လာတာမဟုတ္ဘူး၊တရားကိုအားထုတ္
လို ့တရားကျပဳျပင္ေသာေႀကာင့္တရား
သေဘာအရဓါတ္ေတာ္ျဖစ္လာရတယ္
လို ့မွတ္ပါ။
ဒါေႀကာင့္တရားအလုပ္ကိုႀကိဳးႀကိဳးကုတ္
ကုတ္အားထုတ္ႀကဖို ့သတိေပးလိုက္
ပါတယ္။
ကဲဒီေန ့ဒီတြင္ေတာ္ႀကဦးစို ့…။
သာဓုသာဓုသာဓုပါဘုရား……။
(ေက်းဇူးေတာ္ရွင္မိုးကုတ္ဆရာေတာ္
ဘုရားႀကီး၏"တရားအားထုတ္နည္း"
စာအုပ္မွကူးယူပူေဇာ္မွ်ေဝအပ္ပါသည္။
ဓမၼမိတ္ေဆြမ်ားအားလံုးကိုယ္စိတ္ႏွစ္
ုျဖာက်န္းမာခ်မ္းသာႏို္င္ႀကပါေစ။
ဲ
္္

*ယခုဘဝမဂ္ဖိုလ္ရႏိုင္တယ္*
ျဖစ္ပ်က္မ်ားကိုရႈပါမ်ားလာရင္ေလာဘေဒါသ၊ေမာဟသံုးပါးသလံုး

တျဖည္းျဖည္းေခါင္းပါးၿပီးေနာက္ဆံုးလြင့္ေပ်ာက္သြားမယ္၊ခန္းေျခာက္
သြားေအာင္၊ျဖစ္ပ်က္ဆံုးေအာင္ပြားမ်ားအားထုတ္ဖန္မ်ားရင္
ယခုဘဝမွာပင္မဂ္ဖိုလ္ကိုရႏိုင္ပါတယ္။


ဒါေႀကာင့္ႀကိဳးစားၿပီးမိမိခႏၶာကိုယ္ကို
ျဖစ္ပ်က္ရႈႀကေပေတာ့၊ျဖစ္ၿပီးပ်က္တဲ့
သေဘာမွတစ္ပါး၊ဘာမွမရွိဘူးဆိုတာ
ေတြ ့ရလိမ့္မယ္၊အဲဒီလိုရႈဖန္မ်ားလာ
ရင္ဤကားရုပ္၊ဤကားနာမ္လုိ ့ပိုင္းျခား
သိလာေတာ့"နာမရႈပပရိေစၧဒဉာဏ္"
ရလာမယ္။


နာမ္ရုပ္တို ့၏ျဖစ္ေပၚရင္းအေႀကာင္း
တရားတို ့ကိုဆင္ျခင္ၿပီးဒီရုပ္နာမ္ဟာ
အဝိဇၨာ၊တဏွာ၊ဥပါဒါန္၊ကံဆိုတဲ့အ
ေႀကာင္းတရားေလးပါးေႀကာင့္ေပၚလာ
တဲ့အက်ိဳးတရားပါကလား၊အေႀကာင္းလဲ
ျဖစ္ပ်က္ အက်ိဳးလဲျဖစ္ပ်က္ပဲလို ့ေရွး
အတိတ္ဘဝကအဝိဇၨာ၊တဏွာ၊ဥပါဒါန္
ကံတို ့ကိုရွာမီွးသိမ္းဆည္းႏိုင္ေသာ
"ပစၥယပရိဂၢဟဉာဏ္"ရလာမယ္။


*ယထာဘူတဉာဏ္*


ေနာက္ရုပ္နာမ္တို ့၏ျဖစ္ၿပီးပ်က္လတၲံ
ျဖစ္ဆတို ့ကိုအတိတ္ပစၥဳပၸန္ အနာဂတ္
ဆိုတဲ့ကာလသံုးပါးကိုပိုင္းျခား၍အနိစၥ
ဒုကၡ၊အနတၲဟူေသာလကၡဏာေရးသံုး
ပါးျဖင့္ဆင္ျခင္သံုးသပ္ျခင္းတည္းဟူ
ေသာ"သမၼသနဉာဏ္"အဆင့္သို ့
ေရာက္လာမယ္။


ေနာက္ယခုျဖစ္ဆဲပစၥဳပၸန္ျဖစ္ေသာရုပ္
နာမ္တို ့၏ခဏမစဲတသဲသဲျဖစ္ပ်က္ေန
မႈကိုရႈျခင္းဆိုတဲ့"ဥဒယဗၺယဉာဏ္"ေပၚ
လာမယ္။ေနာင္ရႈဖန္မ်ားလာရင္အပ်က္
ကိုသိျမင္လာတဲ့"ဘဂၤဉာဏ္"ေပၚလာမယ္။


*နိဗၺိႏၵဉာဏ္*


ဤကဲ့သို ့ရႈဖန္မ်ားလာလွ်င္ရုပ္နာမ္တို ့
၏ပ်က္မႈခ်ဳပ္မႈကိုသာျမင္လာသျဖင့္
ေႀကာက္ဖြယ္ေသာေဘးႀကီးဟုထင္
ေသာ"ဘယဉာဏ္"ေပၚေပါက္လာမယ္။


ေနာက္ရုပ္နာမ္တို ့၏ခ်ဳပ္ေပ်ာက္မႈ
စေသာအျပစ္ေတြကိုထင္ျမင္လာေသာ
"အာဒိနဝဉာဏ္"ရလာမယ္။


ေနာက္မိမိခႏၶာကိုယ္တည္းဟူေသာ
ရုပ္နာမ္တို ့ကိုျငီးေငြ ့စိတ္ပ်က္၊မႏွစ္
သက္ေသာ"နိဗၺိႏၵဉာဏ္"ျဖစ္လာမယ္။


*မဂ္ဉာဏ္*


မိမိခႏၶာကိုယ္တည္းဟူေသာရုပ္နာမ္
ဓမၼ သခၤါရတို ့မွလြတ္ျခင္းငွါ၊အလိုရွိတဲ့
"မုဥၥိတုကမ်တာဉာဏ္"ေရာက္လာမယ္။


ထိုမွတစ္ဆင့္ရုပ္နာမ္ေတြ၏မျမဲဆင္းရဲ
မႈ အစိုးမရမႈေတြကိုအျပင္းအထန္အား
ထုတ္မႈေႀကာင့္အလြန္ထင္ျမင္လာတဲ့
"ပဋိသခၤါဉာဏ္"ေရာက္လာမယ္။


ေနာက္ရုပ္နာမ္ဓမၼသခၤါရတို ့ကိုမခ်စ္မ
မုန္းပဲလ်စ္လ်ဴရႈေသာ"သခၤါရုေပကၡာ
ဉာဏ္"ေပၚလာတယ္။


ေနာက္ၿပီးေ့ရွဉာဏ္ေနာက္ဉာဏ္ကို
လကၡဏာေရးသံုးပါးျဖင့္အႏုလံု ပဋိလံု
ရႈပြားတဲ့အခါမွာႏွစ္ဉာဏ္စလံုးသင့္
ေလ်ာ္တဲ့"အႏုေလာမဉာဏ္"ျဖစ္ေပၚ
လာမယ္။


ေနာက္ပုထုဇဥ္၏အႏြယ္က္ုျဖတ္၍
အရိယာတို ့၏အႏြယ္ကိုျဖစ္ေစေသာ
"ေဂါႀတဘူဉာဏ္ေပၚလာမယ္။


ေနာက္သဥပါဒိေသသနိဗၺာန္ကိုသိျမင္
ေသာမဂ္ဉာဏ္ႏွင့္မေရွးမေႏွာင္း
သဥပါဒိေသသနိဗၺာန္၏အရသာ၊နိဗၺာန္
၏အက်ိဳးကိုခံစားေသာဖိုလ္ဉာဏ္ေပၚ
လာတယ္။


*ပစၥေဝကၡဏဉာဏ္*


ေနာက္မဂ္ကိုဆင္ျခင္ျခင္း၊ဖိုလ္ကိုဆင္
ျခင္ျခင္း၊နိဗၺာန္ကိုဆင္ျခင္ျခင္း၊ပယ္ၿပီး
ေသာ ကိေလသာကိုဆင္ျခင္ျခင္း၊
မပယ္ရေသးေသာကိေလသာကိုဆင္
ျခင္ျခင္းဆိုတဲ့၊ဉာဏ္ငါးပါးကိုဆင္ျခင္
ေသာ"ပစၥေဝကၡဏဉာဏ္"ေရာက္လာ
လိမ့္မယ္။


*အရိုးကဓါတ္ေတာ္ျဖစ္ေအာင္ႀကိဳးစားႀက*


ဒါေႀကာင့္အလြန္ေတြ ့ႀကံဳခဲလွစြာေသာ
သာသနာေတာ္ အခါကာလနဲ ့ႀကံဳႀကရ
ေတြ ့ႀကရ ေတြ ့ႀကရသည့္အခိုက္၊ဆရာ
သမားေကာင္းနဲ ့လဲေတြ ့ရတဲ့အခိုက္
မႏုႆတၱဒုလႅဘ ဘဝကိုရႀကေရာက္
ႀကရေသာယခုဘဝ၊ယခုအခ်ိန္ကစ၍
အရိုးႀကီးပြားေရးကိုမလုပ္ႀကဘဲ အရိုးက
ဓါတ္ေတာ္ျဖစ္ေအာင္ႀကိဳးစားႀကပါ။


အရိုးအေသြးအသားကဓါတ္ေတာ္ျဖစ္
တယ္ဆိုတာအေမေမြးကတည္းကျဖစ္
လာတာမဟုတ္ဘူး၊တရားကိုအားထုတ္
လို ့တရားကျပဳျပင္ေသာေႀကာင့္တရား
သေဘာအရဓါတ္ေတာ္ျဖစ္လာရတယ္
လို ့မွတ္ပါ။ဒါေႀကာင့္တရားအလုပ္ကိုႀကိဳးႀကိဳးကုတ္
ကုတ္အားထုတ္ႀကဖို ့သတိေပးလိုက္ပါတယ္။


ကဲဒီေန ့ဒီတြင္ေတာ္ႀကဦးစို ့…။သာဓုသာဓုသာဓုပါဘုရား……။


(ေက်းဇူးေတာ္ရွင္မိုးကုတ္ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး၏

"တရားအားထုတ္နည္း"
စာအုပ္မွကူးယူပူေဇာ္မွ်ေဝအပ္ပါသည္။)


ဓမၼမိတ္ေဆြမ်ားအားလံုး
ကိုယ္စိတ္ႏွစ္ုျဖာက်န္းမာခ်မ္းသာႏို္င္ႀကပါေစ။

No comments:

Post a Comment