/-KK9_loa7vd0/UlGdvjyytmI/AAAAAAAAAJo/CYASBcEvf-Q/s1600/2.jpg /-lOmPFrl8XPM/UlGenrethAI/AAAAAAAAAJw/C2micEpuq98/s1600/3.jpg /-dYluM4WJoPk/UlGfQQftlJI/AAAAAAAAAJ4/jX-Uiar9weI/s1600/4.jpg /-nf8EdURdPWM/UlGf2-kc_eI/AAAAAAAAAKE/4FuxaCOarrQ/s1600/5.jpg /-saSqQhWsORI/UlGgWZb5BgI/AAAAAAAAAKM/NfXGousgxi8/s1600/6.jpg /-p8qKxxsXUqM/UlGg--8YPdI/AAAAAAAAAKY/xdBXvKSdXHc/s1600/7.jpg /-xIWC0FyHziE/UlGhgDvPjYI/AAAAAAAAAKg/KcDEVlbzTms/s1600/8.jpg /-ExizPq5U6WY/UlGh77XvSNI/AAAAAAAAAKo/-7_9l0K2i6g/s1600/9.jpg /-iINrw4I_6xg/UlGicQAf_wI/AAAAAAAAAKw/tGhsKFdLkgg/s1600/10.jpg /-ntDceJpthvQ/UlGjACykVeI/AAAAAAAAAK4/VHQQr32TK0U/s1600/11.jpg /-fqxH_m2LEEY/UlGjaObMvdI/AAAAAAAAALA/f9HaRWYO-AI/s1600/12.jpg /-xfECeCe_dDQ/UlGj-pQU9qI/AAAAAAAAALM/WM1hVLQNyOo/s1600/13.jpg /-BHG1G4ixBh8/UlGkl-z-QEI/AAAAAAAAALQ/GoWqxWOgYz4/s1600/14.jpg /-BlczOY9iWk8/UlGlF5V_25I/AAAAAAAAALY/nrFbp34VOko/s1600/15.jpg /-Cb5m_KgyDAk/UlIE8rsSOkI/AAAAAAAAAMQ/1oHjlhDHZ14/s1600/17.jpg /-yRwSwv5w8No/UlIFmUIqjwI/AAAAAAAAAMY/zktN7vgxukU/s1600/18.jpg /-inFEfyNQYIE/UlIGAPR0JvI/AAAAAAAAAMg/v21K2Odt1zc/s1600/19.jpg /-G7ntu7ury4E/UlIGUaQi37I/AAAAAAAAAMo/AZ01F8UsI58/s1600/20.jpg /-I8vCUhCS3oA/UlIKBPqQLrI/AAAAAAAAAM0/ut8eJGAsSKE/s1600/21.jpg /-41ZwK7gIr2U/UlIKXb5gzLI/AAAAAAAAAM8/WvSg-oULtgE/s1600/22.jpg /-TojgOyhekdE/UlIKrjq5bJI/AAAAAAAAANE/rRl37fDU1SM/s1600/23.jpg /https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhBkeTl0tcTCHV8iwhAR7INBNesixdlrsh31sanSMEwZaR95jcu0JIW3G7kI4r1d5U2S5E9rLd4k6uXsGICeE_wZNte3JfLdKTS2Nx0wQ8GnluB_PMJYPssia3Z8X6Y3d54-mA06RKg7v4o/s1600/24.jpg /-FijLnHXN310/UlILMwydP7I/AAAAAAAAANU/UGrU5m5Qlik/s1600/25.jpg /-rCOON1atlAQ/UlIRGg-JUjI/AAAAAAAAANk/jmvr2gslKRY/s1600/26.jpg /-KhgTbZa636A/UlIRZyiryKI/AAAAAAAAANs/IVePjv0E68o/s1600/27.jpg /-GEj3iQziOPI/UlIRrWcGrrI/AAAAAAAAAN0/w5UwiZDN-5U/s1600/28.jpg /-qCBbdjQUzx4/UlIR7nMVOtI/AAAAAAAAAN8/uuovzhoG2P8/s1600/29.jpg /-TUkx_9ZzINw/UlISLSaznOI/AAAAAAAAAOE/cizev9CP9UI/s1600/30.jpg

Wednesday, April 9, 2014

*** မိုးကုတ္ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး၏ ဓမၼဒႆနၾသ၀ါဒမ်ား (၁၂ ) ****

Photo: *** မိုးကုတ္ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး၏ ဓမၼဒႆနၾသ၀ါဒမ်ား (၁၂)…

~ ကမၼဘ၀ပစၥယာ ဇာတိဆိုေတာ့ ဒီကံမ်ဳိးက လုပ္ကို မလုပ္ေကာင္းတဲ့ကံ၊ ဘာျဖစ္လို႔တုံး ဆိုေတာ့ ကိုယ့္ဒုကၡ ကိုယ္ေပးတဲ့ကံ။

~ ကိုယ့္ခႏၶာ ကိုယ့္ဘ၀ ကိုယ္ခင္ရင္ တဏွာေပၚတာပဲ။

~ ခႏၶာခင္ ေသခ်င္လို႔။ (ခင္တာက တဏွာ၊ အဆက္ဆက္ျဖစ္ ဇရာ၊ မရဏ၊ အိုေသ)

~ ခင္တယ္ဆိုတာ အေသခံမိုက္တာ။

~ က်ဳပ္တို႔က ခင္တတ္မင္တတ္ပါတယ္တဲ့၊ အဲဒါ ေသခ်င္တယ္လို႔ေျပာတာ။

~ ဘုရားအဆူဆူနဲ႔လြဲခဲ့တာ ခႏၶာခင္မင္ၿပီး ေသပြဲခ်ည္း၀င္ေနလို႔။

~ သမုဒယခ်ဳပ္တဲ့ပုဂၢိဳလ္မွသာလွ်င္ ဘုရားက “ဧဟိဘိကၡဳ” ေခၚႏိုင္တယ္။

~ က်ဳပ္တို႔က ခင္တတ္ပါတယ္ဆိုရင္ ေျပာတဲ့ပုဂၢိဳလ္က ေသပြဲ၀င္မယ္လို႔ ကိုယ့္ကိုယ္ကို ဗ်ာဒိတ္ေပးလိုက္တာပဲ။

~ အဖန္ဖန္ေသေလသမွ် ဒီခင္မင္မႈက ႏွိပ္စက္တာပဲ။

~ အဖန္ဖန္ေသခဲ့ရတာေတြ ဘုရားတစ္ဆူတစ္ဆူၾကားမွာ ေလးရက္တက္ ေလးရက္ဆင္းရွိတဲ့ ေတာင္ႀကီးေလာက္ အရိုးေတြပံုတဲ့ဥစၥာ “ခင္တစ္လံုး” သတ္လို႔။

~ ႏြားသတ္တဲ့ ကုလားဟာ ေလးရက္တက္ ေလးရက္ဆင္း အရိုးေတြ ေတာင္ပံု ယာပံုေအာင္ သူတစ္ေယာက္တည္း မသတ္ႏိုင္ဘူး၊ တဏွာတစ္လံုး သတ္လိုက္တာ အရိုးေတြ ေတာင္ႀကီး ျဖစ္သြားတယ္။

~ ဒီလူက ခင္တတ္ပါတယ္ေျပာရင္ သူ႔မွာ နစ္နာရွာတယ္၊ ဒို႔က လူခ်ီးမြမ္းေအာင္ ေနတတ္ ပါတယ္ကြာ ဆိုရင္လည္း သူ႔ၾကြားလံုးနဲ႔သူ ဒုကၡေရာက္ေနၿပီ။

~ ခင္တတ္တဲ့ပုဂၢိဳလ္မ်ား အေသႀကိဳက္လို႔သာမွတ္။

~ ခႏၶာမခင္တဲ့နည္းကေတာ့ “မ်က္စိလည္ ေပ်ာက္ရင္” မခင္ပါဘူးတဲ့။

~ ခႏၶာကိုယ္ႀကီးကို အသုဘပဲ၊ အနိစၥပဲလို႔ ေသေသခ်ာခ်ာ မ်က္စိလည္ေပ်ာက္သြားရင္ မဂ္ဉာဏ္လာတယ္။

~ ခႏၶာကိုယ္ႀကီးက အဆိပ္နဲ႔ေရာထားတဲ့ အရက္။

~ အဆိပ္ေရာထားတဲ့အရက္နဲ႔ ခႏၶာႀကီးနဲ႔ တူတယ္၊ ေသာက္တဲ့လူနဲ႔ ပုထုဇဥ္မိုက္နဲ႔ တူတယ္၊ မိုက္ျခင္းေၾကာင့္ မေသာက္ေကာင္းတာ ေသာက္လို႔လည္း သူ႔မွာ မတရားေသရတယ္။

~ အေသလြတ္တဲ့ တရားဟာ ႐ူးမိုက္ မမိုက္ရင္ အေသလြတ္တယ္။

~ ႐ူးမိုက္မိုက္လို႔ရွိရင္ အေသေတြ႔ဦးမွာပဲ။

~ မခင္တဲ့နည္းဟာ တစ္ေယာက္တစ္ေယာက္ ရန္ျဖစ္ၿပီး မခင္ရမွာ မဟုတ္ဘူး၊ ကိုယ့္ခႏၶာ ကိုယ့္ေ၀ဒနာေတြ႔ရင္ ျဖစ္၊ ပ်က္ ႐ႈ၊ ႐ႈလိုက္ရင္ သူတို႔က ျဖစ္ပ်က္၊ ႐ႈတာက မဂ္။

~  လူ႔ျပည္နတ္ျပည္ စုန္ဆန္ခံစားခ်င္လို႔ လွဴလို႔ရွိရင္ ပုညာဘိသခၤါရျဖစ္ပါတယ္။

~ ျဖစ္ပ်က္ျမင္ရင္လည္း ၀ိပႆနာဉာဏ္ပဲ၊ ျဖစ္ပ်က္ျမင္ရင္လည္း သစၥာျမင္တဲ့ဉာဏ္ပဲလို႔ ဋီကာဆရာမ်ားလည္း ျပပါတယ္။

~ ၀ိေသေသန ပႆတီတိ ၀ိပႆနာဆိုတဲ့အတိုင္း ေၾသာ္…အထူး႐ႈရမွာပါကလား။

~ သံဃိက ဒါနအျဖစ္နဲ႔ လွဴဒါန္းရမွာသည္ကား ဒီမ်က္ျမင္ ၀ဋ္ဒုကၡႀကီးမွ ကၽြတ္လိုလို႔ လွဴဒါန္းခ်င္တဲ့စိတ္ ေပၚလာေအာင္ ႐ႈရမယ္။

~ စိတ္ကို (သမထ၊ ၀ိပႆနာ ဘာ၀နာနဲ႔) တန္ဆာမဆင္ဘဲနဲ႔ ေရာ့-အင့္ ဆိုၿပီး ေပးကမ္း လိုက္လို႔ရွိရင္ ဒါနရိုးရိုးျဖစ္မယ္။

~ ဒါနရိုးရိုးျဖစ္ခဲ့လို႔ရွိရင္ျဖင့္ ဒါနရွစ္မ်ဳိးရွိရာတြင္ ရွစ္ခုေျမာက္ဒါန အျမတ္ဆံုး ဒါနသို႔ မေရာက္ေပဘူး။

…ကိုရင္ဒိုးကေလး စုစည္းပူေဇာ္ေသာ မိုးကုတ္ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး၏ ဓမၼဒႆနၾသ၀ါဒ ေဟာစဥ္မွတ္စုမ်ားအား ဓမၼဒါနျပဳပါသည္။


*** မိုးကုတ္ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး၏ ဓမၼဒႆနၾသ၀ါဒမ်ား (၁၂)…

~ ကမၼဘ၀ပစၥယာ ဇာတိဆိုေတာ့ ဒီကံမ်ဳိးက လုပ္ကို မလုပ္ေကာင္းတဲ့ကံ၊ ဘာျဖစ္လို႔တုံး ဆိုေတာ့ ကိုယ့္ဒုကၡ ကိုယ္ေပးတဲ့ကံ။

~ ကိုယ့္ခႏၶာ ကိုယ့္ဘ၀ ကိုယ္ခင္ရင္ တဏွာေပၚတာပဲ။

~ ခႏၶာခင္ ေသခ်င္လို႔။ (ခင္တာက တဏွာ၊ အဆက္ဆက္ျဖစ္ ဇရာ၊ မရဏ၊ အိုေသ)

~ ခင္တယ္ဆိုတာ အေသခံမိုက္တာ။

~ က်ဳပ္တို႔က ခင္တတ္မင္တတ္ပါတယ္တဲ့၊ အဲဒါ ေသခ်င္တယ္လို႔ေျပာတာ။

~ ဘုရားအဆူဆူနဲ႔လြဲခဲ့တာ ခႏၶာခင္မင္ၿပီး ေသပြဲခ်ည္း၀င္ေနလို႔။

~ သမုဒယခ်ဳပ္တဲ့ပုဂၢိဳလ္မွသာလွ်င္ ဘုရားက “ဧဟိဘိကၡဳ” ေခၚႏိုင္တယ္။

~ က်ဳပ္တို႔က ခင္တတ္ပါတယ္ဆိုရင္ ေျပာတဲ့ပုဂၢိဳလ္က ေသပြဲ၀င္မယ္လို႔ ကိုယ့္ကိုယ္ကို ဗ်ာဒိတ္ေပးလိုက္တာပဲ။

~ အဖန္ဖန္ေသေလသမွ် ဒီခင္မင္မႈက ႏွိပ္စက္တာပဲ။

~ အဖန္ဖန္ေသခဲ့ရတာေတြ ဘုရားတစ္ဆူတစ္ဆူၾကားမွာ ေလးရက္တက္ ေလးရက္ဆင္းရွိတဲ့
 ေတာင္ႀကီးေလာက္ အရိုးေတြပံုတဲ့ဥစၥာ “ခင္တစ္လံုး” သတ္လို႔။

~ ႏြားသတ္တဲ့ ကုလားဟာ ေလးရက္တက္ ေလးရက္ဆင္း အရိုးေတြ ေတာင္ပံု ယာပံုေအာင္ သူတစ္ေယာက္တည္း မသတ္ႏိုင္ဘူး၊ တဏွာတစ္လံုး သတ္လိုက္တာ အရိုးေတြ ေတာင္ႀကီး ျဖစ္သြားတယ္။

~ ဒီလူက ခင္တတ္ပါတယ္ေျပာရင္ သူ႔မွာ နစ္နာရွာတယ္၊ ဒို႔က လူခ်ီးမြမ္းေအာင္ ေနတတ္ ပါတယ္ကြာ ဆိုရင္လည္း သူ႔ၾကြားလံုးနဲ႔သူ ဒုကၡေရာက္ေနၿပီ။

~ ခင္တတ္တဲ့ပုဂၢိဳလ္မ်ား အေသႀကိဳက္လို႔သာမွတ္။

~ ခႏၶာမခင္တဲ့နည္းကေတာ့ “မ်က္စိလည္ ေပ်ာက္ရင္” မခင္ပါဘူးတဲ့။

~ ခႏၶာကိုယ္ႀကီးကို အသုဘပဲ၊ အနိစၥပဲလို႔ ေသေသခ်ာခ်ာ မ်က္စိလည္ေပ်ာက္သြားရင္ မဂ္ဉာဏ္လာတယ္။

~ ခႏၶာကိုယ္ႀကီးက အဆိပ္နဲ႔ေရာထားတဲ့ အရက္။

~ အဆိပ္ေရာထားတဲ့အရက္နဲ႔ ခႏၶာႀကီးနဲ႔ တူတယ္၊ ေသာက္တဲ့လူနဲ႔ ပုထုဇဥ္မိုက္နဲ႔ တူတယ္၊ မိုက္ျခင္းေၾကာင့္ မေသာက္ေကာင္းတာ ေသာက္လို႔လည္း သူ႔မွာ မတရားေသရတယ္။

~ အေသလြတ္တဲ့ တရားဟာ ႐ူးမိုက္ မမိုက္ရင္ အေသလြတ္တယ္။

~ ႐ူးမိုက္မိုက္လို႔ရွိရင္ အေသေတြ႔ဦးမွာပဲ။

~ မခင္တဲ့နည္းဟာ တစ္ေယာက္တစ္ေယာက္ ရန္ျဖစ္ၿပီး မခင္ရမွာ မဟုတ္ဘူး၊ ကိုယ့္ခႏၶာ ကိုယ့္ေ၀ဒနာေတြ႔ရင္ ျဖစ္၊ ပ်က္ ႐ႈ၊ ႐ႈလိုက္ရင္ သူတို႔က ျဖစ္ပ်က္၊ ႐ႈတာက မဂ္။

~ လူ႔ျပည္နတ္ျပည္ စုန္ဆန္ခံစားခ်င္လို႔ လွဴလို႔ရွိရင္ ပုညာဘိသခၤါရျဖစ္ပါတယ္။

~ ျဖစ္ပ်က္ျမင္ရင္လည္း ၀ိပႆနာဉာဏ္ပဲ၊ ျဖစ္ပ်က္ျမင္ရင္လည္း သစၥာျမင္တဲ့ဉာဏ္ပဲလို႔ ဋီကာဆရာမ်ားလည္း ျပပါတယ္။

~ ၀ိေသေသန ပႆတီတိ ၀ိပႆနာဆိုတဲ့အတိုင္း ေၾသာ္…အထူး႐ႈရမွာပါကလား။

~ သံဃိက ဒါနအျဖစ္နဲ႔ လွဴဒါန္းရမွာသည္ကား ဒီမ်က္ျမင္ ၀ဋ္ဒုကၡႀကီးမွ ကၽြတ္လိုလို႔ လွဴဒါန္းခ်င္တဲ့စိတ္ ေပၚလာေအာင္ ႐ႈရမယ္။

~ စိတ္ကို (သမထ၊ ၀ိပႆနာ ဘာ၀နာနဲ႔) တန္ဆာမဆင္ဘဲနဲ႔ ေရာ့-အင့္ ဆိုၿပီး ေပးကမ္း လိုက္လို႔ရွိရင္ ဒါနရိုးရိုးျဖစ္မယ္။

~ ဒါနရိုးရိုးျဖစ္ခဲ့လို႔ရွိရင္ျဖင့္ ဒါနရွစ္မ်ဳိးရွိရာတြင္ ရွစ္ခုေျမာက္ဒါန အျမတ္ဆံုး ဒါနသို႔ မေရာက္ေပဘူး။

…ကိုရင္ဒိုးကေလး စုစည္းပူေဇာ္ေသာ မိုးကုတ္ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး၏ ဓမၼဒႆနၾသ၀ါဒ ေဟာစဥ္မွတ္စုမ်ားအား ဓမၼဒါနျပဳပါသည္။

No comments:

Post a Comment