
>>>> သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ <<<<
တကယ္လုပ္တဲ့အခါမွာ မွတ္လုိ႔သိတာ
*********************************
ပညာလြန္ကဲတဲ့သူေတြကလဲ ခပ္မ်ားမ်ားပဲ-
သူေတာ္ေကာင္းတုိ႔ -- ။ ဒါေပမဲ့ တကယ့္ပညာ
အစစ္ေတာ့ မဟုတ္ဘူး။ သညာေတြေပါ့ဗ်ာ ။
စာထဲမွာ "ပဇာနာတိ" တဲ့ ၊ ပညာက ႐ွိၿပီး
သား ပုဂိၢဳလ္ေတြဆုိေတာ့ "ပဇာနာတိ" ဆုိတာ -
" သိတာ " -- ။ " မွတ္တာ " မဟုတ္ဘူးလုိ႔ ျဖစ္
ကုန္ေရာ ။
ပဇာနာတိ ဆုိတာ "သိ" လုိ႔ ေဟာထားတာ
ပဲ။ ရပ္ရင္ ရပ္မွန္း "သိ" ၊ ထုိင္ရင္ ထုိင္မွန္း
"သိ" ၊ သြားရင္ သြားမွန္း "သိ" ။ ဒီလုိ ေဟာ
ထားတာကုိးဗ် ။
"အဲဒီလုိသိေအာင္ မွတ္ေပးရတယ္"
ကေလးေလး စ,လမ္းသြားတဲ့အခါမွာ သူ႔ခ်ည္း
ပဲလႊတ္ေပးလုိ႔ ရပါ့မလား။ အဲဒီကေလးကုိ မိဘ
က ကုိင္ၿပီးေတာ့ လမ္းေလွ်ာက္မေပးရဘူးလား၊
ေနာက္ပုိင္း ကေလးက အေတြ႕အၾကံဳ ရင့္က်က္
လာေတာ့ မိဘကကုိင္ေပးစရာ မလုိေတာ့ဘူး ။
အဲဒီလုိပဲ ေယာဂီတုိ႔၊ သမာဓိ တစ္ျပားသား
မွ မ႐ွိေသးတဲ့အခါမွာ မွတ္တာက စ,ေပးရ
တယ္။ ဉာဏ္အားေတြ အလြန္ေကာင္းသြားလုိ႔
"သခၤါ႐ုေပကၡာဉာဏ္" ေလာက္ ေရာက္သြားတဲ့
အခါ - မွတ္တဲ့အခါလဲ မွတ္တယ္ ၊ မမွတ္ဘဲနဲ႔
ၾကည့္ေနလုိ႔လဲ ရတယ္။ ၾကည့္တဲ့အဆင့္က သူ႔
ဉာဏ္နဲ႔သူ ျဖစ္ေပၚလာတာ ။
အဲဒီဉာဏ္ မေရာက္ေသးဘဲနဲ႔ မွတ္စရာမလုိ
ဘူးဆုိတာ အလုပ္မလုပ္ဖူးတဲ့ ပုဂိၢဳလ္ေတြ ေျပာ
တာ ။
လုပ္ဖူးတဲ့ပုဂၢဳိလ္က ပုိင္ပုိင္ႏုိင္ႏုိင္ ခြဲျခားၿပီး
သိတယ္။ ကေလး လမ္းေလွ်ာက္တတ္ခါစကုိ
ကုိင္မေပးဘဲ သူ႔ခ်ည္းလႊတ္ရင္ ပစ္လဲသြားမွာ
ေပါ့။ သမာဓိမ႐ွိေသးတဲ့အခါမွာ သမာဓိ႐ွိေအာင္
လုပ္ရေသးတယ္။ ဒါေၾကာင့္ မွတ္ေပးပါ ။
ေဖာင္းတယ္၊ ပိန္တယ္၊ ထုိင္တယ္၊ ထိတယ္၊
ႂကြတယ္၊ လွမ္းတယ္၊ ခ်တယ္ - အကုန္မွတ္ေပး
ရတယ္။ ဒါမွမဟုတ္ရင္လဲ ဝင္တယ္၊ ထြက္တယ္
မွတ္ေပးရတယ္မဟုတ္လား ။
သမာဓိရၿပီး သမာဓိအားေကာင္းသြားတဲ့အ
ခါက်ေတာ့ မမွတ္လဲ ရတယ္။ အာနာပါနဆုိရင္
လဲ ႐ွဴး႐ွဲ ႐ွဴး႐ွဲနဲ႔ သူ႔ဘာသာသူ သြားေနတာပဲ ။
ကုိယ္က ေၾကာင့္ၾကစုိက္ၿပီး "႐ွဴး-႐ွဲ" လုပ္စရာ
မလုိေတာ့ဘူး။ အာနာပါနစ်ာန္သေဘာနဲ႔ သူ႔
ဟာသူ သြားေနတာပဲ ။
အာနာပါနစ်ာန္က သူ႔ဘာသာသူ သြားေန
တယ္၊ ကုိယ္က ေဝဒနာကုိ႐ွဳလုိ႔ရတယ္။ သဲအင္း
ဂူဆရာေတာ္ဘုရားႀကီးနည္းေျပာတာ -- ။
ေက်းဇူးေတာ္႐ွင္ မဟာစည္ဆရာေတာ္ဘုရား
ႀကီးနည္းနဲ႔ "ေဖာင္းတယ္-ပိန္တယ္" မွတ္ရင္လဲ
ဒီအတိုင္းပဲ ။
သမာဓိေတြ အားေကာင္းၿပီး သခၤါ႐ုေပကၡာ
ဉာဏ္ ေရာက္လာတဲ့အခါ အသာေလးၾကည့္ေန
႐ုံနဲ႔ ရတယ္ ။
သူ႔ဟာသူ သေဘာေလးေတြက ေပၚလုိက္-
ေပ်ာက္လုိက္၊ ေပၚလုိက္-ေပ်ာက္လုိက္နဲ႔ အသာ
ေလး ၾကည့္ေနလုိ႔ရတယ္ ။
အဲဒီလုိ တကယ္ၾကည့္လုိ႔ရလာတဲ့ အခါက်မွ
မမွတ္ဘဲနဲ႔ ၾကည့္လုိ႔ရတာပဲလုိ႔ တကယ္လက္
ေတြ႕သိလာတယ္။ " သိ-သိ-သိ-သိ" နဲ႔ အသာ
ကေလး ၾကည့္ေနလုိ႔ရတယ္။ ေနာက္ သမာဓိ
ျပန္က်ဲသြားရင္ ျပန္မွတ္။ ျပန္မွတ္တဲ့ အခါက်
ေတာ့ သမာဓိက နဂုိအတုိင္း ျပန္ေကာင္းလာ
တယ္ ။
သမာဓိ ေကာင္းရာကေန ေနာက္က်ေတာ့
ဉာဏ္တက္သြားေရာ ။
ဒါေၾကာင့္မုိ႔ အစပထမမွာ မွတ္ေပးရတယ္၊
မွတ္တာကုိ ရမ္းသန္းအထင္မေသးနဲ႔ ၊ အထင္
ေသးတဲ့ပုဂၢဳိလ္ေတြ ေျပာတာကုိလဲ မယုံနဲ႔ ။
သမာဓိအားေကာင္းလုိ႔ သူ႔ဘာသာသူ အ႐ွိန္
အဟုန္ရသြားရင္ မွတ္စရာမလုိေတာ့ဘူး ။
စက္ဘီးစီးတဲ့အခါ အ႐ွိန္ေကာင္းလာရင္ အ
သာကေလး လက္ကုိင္ကုိ ထိန္းလုိက္သြားလုိ႔
မရဘူးလား။ သမာဓိေကာင္းလာတဲ့အခါ ဘာ
ၾကည့္ၾကည့္ --- ငယ္ထိပ္ကေန ေျခဖ်ားအထိ
ၾကည့္လုိ႔ရတယ္ ။
သမာဓိမရဘဲနဲ႔ သြားၾကည့္ရင္ ဘာမွမျမင္
ဘူး -- ။ အဲဒါေၾကာင့္ သမာဓိရေအာင္ မွတ္
ေပးရတယ္ ။
* ပညာလြန္လုိ႔႐ွိရင္လဲ သဒၶါတုိးေပးရတယ္ ။
* ငါ့မွာ သမာဓိမွ မ႐ွိေသးဘဲနဲ႔ ၾကည့္ေနလုိ႔
မရဘူး ။
* ငါက မေန႔တစ္ေန႔ကမွ တရားအားထုတ္
တာ ၊ ငါသိတာ ဘာဟုတ္ေသးလုိ႔လဲ ။
* ေက်းဇူးေတာ္႐ွင္မဟာစည္ဆရာေတာ္ဘုရား
ႀကီးက တစ္ကမာၻလုံးလွည့္ၿပီး သာသနာျပဳ
ထားတာ ။
* ဆရာေတာ္ႀကီးေတြ ေဟာထားတာ အမွန္
ေဟာထားတာ၊ ဒါေၾကာင့္ ငါမွတ္မွ ျဖစ္မယ္။
- အဲဒီလုိ သဒၶါတင္ၿပီးေတာ့ မွတ္ရတယ္ ။
- ပညာလြန္သြားရင္ သဒၶါတုိးေပးရတယ္ ။
- သဒၶါလြန္သြားရင္ ပညာတုိးေပးရတယ္ ။
- အဲဒီလုိ ႏွစ္ခုညီသြားတဲ့အခါ ဉာဏ္ေတြတက္
ၿပီးေတာ့ ျဖစ္ပ်က္ဆုံးတဲ့ဆီ ေရာက္မသြားႏုိင္
ဘူးလား ။
ကဲ -- ေမတၱာပုိ႔ၿပီး သိမ္းၾကရေအာင္ ။ ။
အ႐ွင္ဇာေနယ်( ျမစိမ္းေတာင္ဆရာေတာ္)ေဟာႀကားေသာ တရားမွ ျပန္လည္မွ်ေ၀သည္။
No comments:
Post a Comment