
မိမိ၏ဒါနကို ဤေပတံႏွင့္ တိုင္းၾကည့္ပါ
/////////////////////////////////////////
" အတၱႏွင့္မာန လႊမ္းမိုးေသာ
စိတ္ျဖင့္ ျပဳလုပ္ေသာ ကံဟူသမွ်သည္ မိမိတို႔၏ အျမင္အရေကာင္းသည္ဟု ထင္ရေသာ္လည္း တကယ္တမ္းမေကာင္း။ မီးကိုေအားသည္ဟု ထင္မွတ္ျပီး ကိုင္ေသာအခါ တကယ္မေအးဘဲ ပူသည္ကိုသာ ခံစားရသက့ဲသို႔ ျဖစ္၏။ ထို႔ေၾကာင့္ တကယ္တမ္း ေကာင္းေသာကံဟူသည္ ေလာဘကို ပါးေအာင္ အတၱႏွင့္မာနကို ပါးေအာင္လုပ္ႏုိင္ေသာ ကံသာျဖစ္၏။ ယင္းကံသည္သာ တကယ္တမ္း ေကာင္းက်ိဳးကို ျဖစ္ေစပါ၏။"
" ထို႔ေၾကာင့္ မိမိ၏ အျမင္ မိမိ၏ အသိ မိမိ၏ ကံသည္ တကယ္တမ္း ကုသိုလ္ဟုတ္သည္။ မဟုတ္သည္ကို သိလိုပါက မိမိသႏၱာန္၌ ေလာဘ ေဒါသ ေမာဟတို႔ ပါး မပါးျဖင့္ စီစစ္ၾကည့္ရ၏။ ေလာဘ ေဒါသ ေမာဟတို႔ ပါးလွ်င္ ကုသိုလ္ဟုတ္၏။ မပါးလွ်င္ မဟုတ္ေသး။
တစ္နည္းအားျဖင့္ ဆိုရလွ်င္ အထင္မွန္ျဖင့္ ကုသုိလ္ကို စစ္၍မရ။ တကယ္အမွန္ျဖင့္သာ ကုသိုလ္ကို စစ္ရ၏။
တကယ္မွန္ဟူသည္ကား မိမိ၏သႏၱာန္၌ ေလာဘ ေဒါသ ေမာဟ စေသာ အကုသိုလ္မ်ားပါးျပီး ေမတၱာ ဂရုဏာ မုဒိတာ ဥေပကၡာစေသာ ကုသိုလ္မ်ားပြားျခင္း ျဖစ္၏။
ဤသို႔စီစစ္ရ၏,
ဆရာၾကီး-ဦးေရႊေအာင္
/////////////////////////////////////////
" အတၱႏွင့္မာန လႊမ္းမိုးေသာ
စိတ္ျဖင့္ ျပဳလုပ္ေသာ ကံဟူသမွ်သည္ မိမိတို႔၏ အျမင္အရေကာင္းသည္ဟု ထင္ရေသာ္လည္း တကယ္တမ္းမေကာင္း။ မီးကိုေအားသည္ဟု ထင္မွတ္ျပီး ကိုင္ေသာအခါ တကယ္မေအးဘဲ ပူသည္ကိုသာ ခံစားရသက့ဲသို႔ ျဖစ္၏။ ထို႔ေၾကာင့္ တကယ္တမ္း ေကာင္းေသာကံဟူသည္ ေလာဘကို ပါးေအာင္ အတၱႏွင့္မာနကို ပါးေအာင္လုပ္ႏုိင္ေသာ ကံသာျဖစ္၏။ ယင္းကံသည္သာ တကယ္တမ္း ေကာင္းက်ိဳးကို ျဖစ္ေစပါ၏။"
" ထို႔ေၾကာင့္ မိမိ၏ အျမင္ မိမိ၏ အသိ မိမိ၏ ကံသည္ တကယ္တမ္း ကုသိုလ္ဟုတ္သည္။ မဟုတ္သည္ကို သိလိုပါက မိမိသႏၱာန္၌ ေလာဘ ေဒါသ ေမာဟတို႔ ပါး မပါးျဖင့္ စီစစ္ၾကည့္ရ၏။ ေလာဘ ေဒါသ ေမာဟတို႔ ပါးလွ်င္ ကုသိုလ္ဟုတ္၏။ မပါးလွ်င္ မဟုတ္ေသး။
တစ္နည္းအားျဖင့္ ဆိုရလွ်င္ အထင္မွန္ျဖင့္ ကုသုိလ္ကို စစ္၍မရ။ တကယ္အမွန္ျဖင့္သာ ကုသိုလ္ကို စစ္ရ၏။
တကယ္မွန္ဟူသည္ကား မိမိ၏သႏၱာန္၌ ေလာဘ ေဒါသ ေမာဟ စေသာ အကုသိုလ္မ်ားပါးျပီး ေမတၱာ ဂရုဏာ မုဒိတာ ဥေပကၡာစေသာ ကုသိုလ္မ်ားပြားျခင္း ျဖစ္၏။
ဤသို႔စီစစ္ရ၏,
ဆရာၾကီး-ဦးေရႊေအာင္
No comments:
Post a Comment