
ကာမဂုဏ္ကို ရႊ႕ံညြန္ႏွင့္ႏွုိင္းလွ်င္
ဘဝကို ၾကာပန္းႏွင့္ႏွုိင္းရမည္ျဖစ္၏။ ရႊ႕ံညြန္သည္ စက္ဆုပ္ဖြယ္ေကာင္းေကာင္းသလို ကာမဂုဏ္သည္ စက္ဆုပ္ဖြယ္ ေကာင္းပါ၏။
ဘဝကို ၾကာပန္းႏွင့္ႏွုိင္းရမည္ျဖစ္၏။ ရႊ႕ံညြန္သည္ စက္ဆုပ္ဖြယ္ေကာင္းေကာင္းသလို ကာမဂုဏ္သည္ စက္ဆုပ္ဖြယ္ ေကာင္းပါ၏။
ၾကာပန္းသည္
ျမတ္ႏုိးဖြယ္ေကာင္းသလို ဘဝသည္လည္း ျမတ္ႏုိးဖြယ္ ေကာင္းပါ၏။ အမွန္အားျဖင့္
ၾကာပန္းသည္ ရႊ႕ံညြန္ႏွင့္ကင္း၍ မျဖစ္သလို ဘဝသည္လည္း ကာမဂုဏ္ႏွင့္ကင္း၍ မျဖစ္။
သို႔ရာတြင္ ၾကာပန္းသည္ ရႊ႕ံညြန္ေတာ၌ ေပါက္ေသာ္လည္း ရႊ႕ံညြန္အလိမ္းလိမ္း မကပ္ပါမွ ၾကာပန္းသည္ ေမႊးလည္းေမႊး၏။ လွလည္းလွ၏။ အကယ္၍ ၾကာပန္းသည္ ရႊ႕ံညြန္ေတာ၌ျဖစ္ျပီး ရႊ႕ံညြန္အလိမ္းလိမ္း ကပ္ေနပါက ေမႊးလည္းေမႊးမည္မဟုတ္။
သို႔ရာတြင္ ၾကာပန္းသည္ ရႊ႕ံညြန္ေတာ၌ ေပါက္ေသာ္လည္း ရႊ႕ံညြန္အလိမ္းလိမ္း မကပ္ပါမွ ၾကာပန္းသည္ ေမႊးလည္းေမႊး၏။ လွလည္းလွ၏။ အကယ္၍ ၾကာပန္းသည္ ရႊ႕ံညြန္ေတာ၌ျဖစ္ျပီး ရႊ႕ံညြန္အလိမ္းလိမ္း ကပ္ေနပါက ေမႊးလည္းေမႊးမည္မဟုတ္။
လွလည္းလွမည္မဟုတ္။ ထိုနည္းတူ ဘဝသည္ ကာမဂုဏ္ေတာ၌ ျဖစ္ျပီး
ကာမဂုဏ္အလိမ္းလိမ္း ကပ္ေနပါက ဘဝသည္ ေမႊးလည္းေမႊးမည္မဟုတ္။ လွလည္း
လွမည္မဟုတ္။
ထို႔ေၾကာင့္ ဘဝကို ေမႊးလည္းေမႊး လွလည္းလွေစလိုပါလွ်င္
ကာမဂုဏ္မ်ား အလိမ္းလိမ္းမကပ္ရေလေအာင္ အားထုတ္ရမည္။ အားထုတ္ျခင္းဟူသည္မွာ
ျဖစ္ေပၚေနေသာ အက်ိဳးတရားမ်ား၌ မမက္ေမာျခင္း ျဖစ္၏။ အမွန္အားျဖင့္
ကာမဂုဏ္ကို ပစ္ပယ္၍ မရ။ ကာမဂုဏ္၌ တြယ္တာမက္ေမာတတ္ေသာ တဏွာကိုသာ ပစ္ပယ္ရ၏။
ရႊ႕ံညြန္ေကာင္းေလ ၾကာပန္းသည္ လွေလျဖစ္သက့ဲသို႔ ကာမဂုဏ္အားေကာင္းေလ ဘဝသည္ လွေလျဖစ္ပါ၏။ ထို႔ေၾကာင့္ ဆင္းရဲေသာဘဝထက္ သူေ႒းဘဝက ပို၍လွ၏။ သူေ႒းဘဝထက္ ျပည့္ရွင္ဘဝက ပို၍လွ၏။ ထို႔ေၾကာင့္ ဘဝကို လွသည္ထက္လွေအာင္ ၾကိဳးပမ္းရ၏။ သို႔ရာတြင္ ၾကာပန္းအလွသည္ ေရကန္ကို တန္ဆာဆင္ရန္ ျဖစ္သက့ဲသို႔ ဘဝ အလွသည္လည္း ေလာကကို တန္ဆာဆင္ရန္ ျဖစ္၏။
ျမတ္စြာဘုရားသည္ ေလးသေခ်ၤႏွင့္ ကမၻာတစ္သိန္းတို႔ ကာလပတ္လုံး ပါရမီေတာ္မ်ားကို ျဖည့္က်င့္ေတာ္မူသည္မွာ မိမိ၏ဘဝကို လွသည္ထက္ လွေအာင္ အားထုတ္ျခင္း ျဖစ္၏။ မိမိ၏ ဘဝသည္ ပို၍ပို၍ လွေလ ေလာကကိုလည္း ပို၍ပို၍ လွေအာင္ တန္ဆာဆင္ႏုိင္ေလ ျဖစ္၏။
ရႊ႕ံညြန္ေကာင္းေလ ၾကာပန္းသည္ လွေလျဖစ္သက့ဲသို႔ ကာမဂုဏ္အားေကာင္းေလ ဘဝသည္ လွေလျဖစ္ပါ၏။ ထို႔ေၾကာင့္ ဆင္းရဲေသာဘဝထက္ သူေ႒းဘဝက ပို၍လွ၏။ သူေ႒းဘဝထက္ ျပည့္ရွင္ဘဝက ပို၍လွ၏။ ထို႔ေၾကာင့္ ဘဝကို လွသည္ထက္လွေအာင္ ၾကိဳးပမ္းရ၏။ သို႔ရာတြင္ ၾကာပန္းအလွသည္ ေရကန္ကို တန္ဆာဆင္ရန္ ျဖစ္သက့ဲသို႔ ဘဝ အလွသည္လည္း ေလာကကို တန္ဆာဆင္ရန္ ျဖစ္၏။
ျမတ္စြာဘုရားသည္ ေလးသေခ်ၤႏွင့္ ကမၻာတစ္သိန္းတို႔ ကာလပတ္လုံး ပါရမီေတာ္မ်ားကို ျဖည့္က်င့္ေတာ္မူသည္မွာ မိမိ၏ဘဝကို လွသည္ထက္ လွေအာင္ အားထုတ္ျခင္း ျဖစ္၏။ မိမိ၏ ဘဝသည္ ပို၍ပို၍ လွေလ ေလာကကိုလည္း ပို၍ပို၍ လွေအာင္ တန္ဆာဆင္ႏုိင္ေလ ျဖစ္၏။
ဘဝကို လွသည္ထက္
လွေအာင္ အားထုတ္ျခင္းသည္ မိမိအတြက္ မဟုတ္။ ေလာကအတြက္ ျဖစ္၏။
ျမတ္စြာဘုရားသည္ပင္ မိမိအတြက္ ဘုရားျဖစ္လို၍ ဘုရားျဖစ္လာျခင္းမဟုတ္။
ေလာကအတြက္ ေဝေနယ် သတၱဝါမ်ားကို ကယ္တင္ရန္အလို႔ငွာ ဘုရားျဖစ္လို၍
ဘုရားျဖစ္လာျခင္း ျဖစ္၏။
ထို႔ေၾကာင့္ ျမတ္စြာဘုရားအတြက္ သဗၺညဳတဥာဏ္ေတာ္သည္ ပန္းတိုင္မဟုတ္။ ေဖာင္သာျဖစ္၏။ ေဝေနယ်သတၱဝါမ်ားကို သံသရာ တစ္ဖက္ကမ္းသို႔ ပို႔ေပးႏုိင္ေရးသည္သာ ပန္းတိုင္ျဖစ္၏။
ထို႔ေၾကာင့္ ျမတ္စြာဘုရားအတြက္ သဗၺညဳတဥာဏ္ေတာ္သည္ ပန္းတိုင္မဟုတ္။ ေဖာင္သာျဖစ္၏။ ေဝေနယ်သတၱဝါမ်ားကို သံသရာ တစ္ဖက္ကမ္းသို႔ ပို႔ေပးႏုိင္ေရးသည္သာ ပန္းတိုင္ျဖစ္၏။
တစ္နည္းအားျဖင့္
ဆိုရလွ်င္ ျငမ္းခိုင္မွ ထီးေတာ္ၾကီးကို တင္ႏုိင္သလို သဗၺညဳတဥာဏ္ေတာ္ကို
ရပါမွ ေဝေနယ်သတၱဝါမ်ားကို ကယ္ႏုိင္မည္။
ထို႔ေၾကာင့္ မိမိ၏ဘဝျဖင့္ ေလာကကို စစ္မွန္ေသာ ေစတနာ စစ္မွန္ေသာအလွ ဆင္ျမန္းႏုိင္ၾကပါေစ။
ေမတၱာရွင္-ေရႊျပည္သာ
ထို႔ေၾကာင့္ မိမိ၏ဘဝျဖင့္ ေလာကကို စစ္မွန္ေသာ ေစတနာ စစ္မွန္ေသာအလွ ဆင္ျမန္းႏုိင္ၾကပါေစ။
ေမတၱာရွင္-ေရႊျပည္သာ
No comments:
Post a Comment