
တဏွာကို သတ္ႏိုင္ေအာင္အာထုတ္ျခင္းဟူသမွ်သည္ နိဗၺာန္သို႕ဦးတည္သည္ခ်ည္း ျဖစ္သျဖင့္ ပါရမီသေဘာရွိ၏..။
ထို႕ေၾကာင့္မည္သည့္လုပ္ငန္းမ်ိဳးကို လုပ္လုပ္
အယုတ္ဆံုး အကုသိုလ္ လုပ္ငန္းပင္ ျဖစ္ေစ။
မိမိလူမ်ိဳးႏွင့္ ႏိုင္ငံကိုက်ဴးေက်ာ္သူမ်ား အား
ေခါင္းငံု႕မခံဘဲ ျပန္လည္စစ္ျပဳရာ၌ အကုသိုလ္က သတ္သတ္၊
ကသိုလ္က သတ္သတ္ သေဘာအရ
“ငါ့” အတြက္ဟူ၍ ႏွစ္လံုးမသြင္းဘဲ
အမ်ိဳးသားေရးအတြက္ ၊ဤ ေျမျပင္၌ အဓမၼ၀ါဒ က်ဆံုး၍
ဓမၼ၀ါဒ ထြန္းကားေရး အတြက္ႏွစ္လံုးသြင္း၍
အနစ္နာခံကာ စစ္ျပဳမည္ဆိုပါက အတၱကို ပယ္သတ္ျခင္းမည္၏..။
အတၱကို ပယ္သတ္ျခင္းဟူသည္ ပါရမီကို ျဖည့္ျခင္းပင္ ျဖစ္၏။
ၠဤသေဘာကို ဇာတ္ေတာ္မ်ား၌ မ်ားစြာေတြ႕ရတတ္၏
ပါရမီျဖည့္ေနၾကေသာ ဘုရားအေလာင္းႏွင့္ ရဟႏၱာေလာင္းမ်ား
ျဖစ္ၾကပါလ်က္ ေမ်ာက္၊ ဆင္၊ ငွက္၊ စသည္ျဖင့္ အပါယ္ေလးဘံု၌
ျဖစ္ရျခင္းသည္ အကုသိုလ္ကံ က်ဴးလြန္ ခဲ့၍ သာျဖစ္သည္။
သို႕ရာတြင္ သူတို႕သည္ အကုသိုလ္ ကံကို က်ဴးလြန္ၾကရာ၌
မိမိ၏ အတၱ အတြက္ မဟုတ္ဘဲ ၊ ေလာက အတြက္
အနစ္နာ ခံျခင္းမိ်ဳး ျဖစ္သျဖင့္ ကုသိုလ္ ျဖစ္ေၾကာင္း
နားလည္အပ္၏ ။ ယံုမွားဖြယ္ မရွိ ။
ထိုသို႕ေလာကအတြက္ အနစ္နာ ခံျခင္းသည္ သာမန္ကုသိုလ္မဟုတ္၊
ပါရမီကုသိုလ္သာ ျဖစ္၏။
ထိုပါရမိီကုသိုလ္၏ အာႏုေဘာ္ေၾကာင့္သာ ေမ်ာက္မင္း၊ ဆင္မင္း၊ ငွက္မင္း ၊
စသည္ျဖင့္ ျမင့္မားေသာ အဆင့္၌ ျဖစ္ၾက၏၊ ပညာရွိၾက၏။
ထုိေၾကာင့္ျမန္မာႏုိင္ငံသားတို႕သည္ မ်ားေသာအားျဖင့္
ပုထုဇဥ္မ်ားျဖစ္ၾကသည့္ အားေလ်ာ္စြာ ႏိုင္ငံေတာ္ အေရး ႏွင့္
ပတ္သက္လာ လ်င္ မလြဲသာ မေရွာင္သာ အကုသိုလ္ျပဳရမည့္
အခါသမယ လည္းႀကံဳရတတ္ပါ၏
မိမိတို႕၏ ဆႏၵအေလ်ာက္ ကုသိုလ္ကို ျပဳရမည့္ အခါသမယ ကိုလည္းႀကံဳရတတ္ပါ၏..၊
သို႕ရာတြင္ မည္သည့္ အခါသမယ ကို ႀကံဳ၍ မည္သည့္”ကံ”ကို
ျပဳရသည္ျဖစ္ေစ .....ဘ၀ခရီးကိုေလ်ာက္ၾကရာ၀ယ္
“ငါ” ေကာင္းစားေရး ”အတၳသဂၤဟ ” တူရူသို႕ မမူဘဲ၊ ေလာက ေကာင္းစားေရး
“ေလာက သဂၤဟ” တူရူသို႕ မ်က္ႏွာမူၿပီး
ပါရမီကုသိုလ္ မ်ိဳး ကို ပါ၀င္ႏိိုင္သမွ် ပါ၀င္ႏိုင္ေအာင္
ေဆာင္ရြက္သင့္၏........။
(ဦးေရႊေအာင္ ၊ အျမင္မ်ားကို ေျပာင္းလဲျခင္း ႏွာ ၆၂၊ ၆၃) မွ
No comments:
Post a Comment