
သီသီကေလးႏွင့္
**************
တစ္သက္လံုး လႊဲေခ်ာ္တတ္၏
********************
`` ႐ုပ္မွန္း, နာမ္မွန္း၊ အနိစၥအခ်က္မွန္း၊
ဒုကၡအခ်က္မွန္း၊ အနတၱအခ်က္မွန္း
မသိဘဲလွ်က္ ထြက္သက္ေလ၊
ဝင္သက္ေလကိုသာ အာ႐ုံျပဳ၍
မွတ္ေနလွ်င္ `သမထ´ ပင္ျဖစ္သည္။
႐ုပ္မွန္း နာမ္မွန္း၊
အနိစၥ, ဒုကၡ, အနတၱအခ်က္မွန္းသိလ်က္
ထို႐ုပ္နာမ္တို႔၏ အျဖစ္အပ်က္ကို
လကၡဏာတင္၍ သံုးသပ္ပါမွ
`ဝိပႆနာ´ ျဖစ္ေလေတာ့၏။
နားမလည္လွ်င္ သီသီကေလးႏွင့္
တစ္သက္လံုး လြဲေခ်ာ္တတ္၏။
ထြက္သက္ေလ ဝင္သက္ေလတို႔သည္
ဝါေယာဓာတ္ဟုဆိုရေသာ္လည္း
ပထ၀ီ၊ အာေပါ၊ ေတေဇာဓာတ္တို႔လည္း
ပါျမဲျဖစ္ေလသည္။
* ထြက္သက္ေလမဟာဘုတ္ႏွင့္
ဝင္ထြက္ေလမဟာဘုတ္သည္ ႐ုပ္၊
* ဝင္မွန္း ထြက္မွန္းသိေသာ
စိတ္သည္ နာမ္၊
* စိတ္ဉာဏ္က အစ, အလယ္, အဆံုး
မလိုက္ႏိုင္မူ အဝင္၌ အျဖစ္တစ္ခ်က္ကို ဖမ္း၊
* အထြက္၌ အပ်က္တစ္ခ်က္ကို ဖမ္း၊
အျဖစ္ကိုျဖစ္ေစ၊ အပ်က္ကိုျဖစ္ေစ
တစ္ခ်က္ခ်က္မိလွ်င္ မဂ္ကိစၥၿပီးႏိုင္သည္။
အေရးႀကီးေသာအခ်က္၊ ေကာင္းစြာမွတ္။´´
သပိတ္အိုင္ ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး
ဦးကိတၳိ
Creat Post By ..... လိႈင္ တိုး
ဒုကၡအခ်က္မွန္း၊ အနတၱအခ်က္မွန္း
မသိဘဲလွ်က္ ထြက္သက္ေလ၊
ဝင္သက္ေလကိုသာ အာ႐ုံျပဳ၍
မွတ္ေနလွ်င္ `သမထ´ ပင္ျဖစ္သည္။
႐ုပ္မွန္း နာမ္မွန္း၊
အနိစၥ, ဒုကၡ, အနတၱအခ်က္မွန္းသိလ်က္
ထို႐ုပ္နာမ္တို႔၏ အျဖစ္အပ်က္ကို
လကၡဏာတင္၍ သံုးသပ္ပါမွ
`ဝိပႆနာ´ ျဖစ္ေလေတာ့၏။
နားမလည္လွ်င္ သီသီကေလးႏွင့္
တစ္သက္လံုး လြဲေခ်ာ္တတ္၏။
ထြက္သက္ေလ ဝင္သက္ေလတို႔သည္
ဝါေယာဓာတ္ဟုဆိုရေသာ္လည္း
ပထ၀ီ၊ အာေပါ၊ ေတေဇာဓာတ္တို႔လည္း
ပါျမဲျဖစ္ေလသည္။
* ထြက္သက္ေလမဟာဘုတ္ႏွင့္
ဝင္ထြက္ေလမဟာဘုတ္သည္ ႐ုပ္၊
* ဝင္မွန္း ထြက္မွန္းသိေသာ
စိတ္သည္ နာမ္၊
* စိတ္ဉာဏ္က အစ, အလယ္, အဆံုး
မလိုက္ႏိုင္မူ အဝင္၌ အျဖစ္တစ္ခ်က္ကို ဖမ္း၊
* အထြက္၌ အပ်က္တစ္ခ်က္ကို ဖမ္း၊
အျဖစ္ကိုျဖစ္ေစ၊ အပ်က္ကိုျဖစ္ေစ
တစ္ခ်က္ခ်က္မိလွ်င္ မဂ္ကိစၥၿပီးႏိုင္သည္။
အေရးႀကီးေသာအခ်က္၊ ေကာင္းစြာမွတ္။´´
သပိတ္အိုင္ ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး
ဦးကိတၳိ
Creat Post By ..... လိႈင္ တိုး
No comments:
Post a Comment