
✧ “သီလရွိသူ၏ ဘယ္အလႉက ပိုအက်ိဳးမ်ားေစသလဲ” ✧
✧ သီလရွိတဲ့ပုဂၢိဳလ္သာ ဒီေတာင့္တမႈေတြ ျပည့္စုံႏုိင္တယ္။ လူ႕ဘ၀, နတ္ဘ၀,
ျဗဟၼာဘ၀ ရႏုိင္တယ္။ ေရာက္ႏုိင္တယ္လို႔ ငါဘုရား ေဟာပါတယ္။
✧ သီလမရွိတဲ့ပုဂၢိဳလ္ ေရာက္ႏုိင္တယ္လို႔ ေဟာသလား? မေဟာဘူး။ ဘာျဖစ္လို႔လဲ?
✧သီလရွိတဲ့ပုဂၢိဳလ္ရဲ႕ ေတာင့္တခ်က္ မွန္သမွ်သည္ မခြၽတ္ဧကန္ ျပည့္စုံတတ္
တယ္။ ဘာေၾကာင့္လဲ? သီလစင္ၾကယ္ေနတဲ့အတြက္ေၾကာင့္ ေတာင့္တခ်က္
အားလုံး ျပည့္စုံသြားႏိုင္တယ္။
✧ ဒီလုိဆုိရင္ ဒကာႀကီးေတြ ေကာင္းမႈကုသိုလ္ျပဳတဲ့ အခ်ိန္အခါမွာ သီလက
ေလးေတာ့ ျဖဴစင္ဖို႔ မလိုဘူးလား? လုိအပ္တယ္ေနာ္။
✧ မိမိတို႔ဘက္က ရွိရမယ့္ အဂၤါရပ္ကေလးေတြ ျပည့္စုံရမယ္၊
✧ သီလရွိရမယ္၊
✧ လွဴဖြယ္၀တၳဳေတြကတရားေသာ နည္းလမ္းျဖင့္ ရွာေဖြရတဲ့ ပစၥည္း၀တၳဳ ျဖစ္
ရမယ္၊
✧ ၾကည္လင္တဲ့စိတ္ထားရွိရမယ္၊
✧ ကံ-ကံရဲ႕အက်ဳိးကို ယုံၾကည္မႈ ရွိရမယ္၊ ဒီလုိ အဂၤါရပ္ႏွင့္ ျပည့္စုံရမယ္။
✧ အဲဒီလို ျပည့္စုံလုိက္တဲ့ ဒါနမ်ဳိးကို မဟပၹလ = ႀကီးက်ယ္ဖြံ႕ၿဖိဳး မ်ားျမတ္တဲ့
အက်ဳိးရွိတဲ့ ဒါန။ ဘယ္ေလာက္အထိ ႀကီးက်ယ္ဖြံ႕ၿဖိဳး မ်ားျမတ္သလဲလို႔ ေမးရင္
ေတာ့ ဘုရားရွင္က ဟိုေဝလာမသုတၱန္(အံ၊၃၊၁၉၅-၁၉၇။)မ်ားမွာေတာ့ သာသ
နာပ အခ်ိန္အခါကာလမွာ (၇)ရက္ (၇)လ (၇)ႏွစ္ ထြန္တုံးပိတ္ လွဴေနတဲ့ အ
ေလာင္းေတာ္ ေ၀လာမပုဏၰားႀကီးရဲ႕ ဒါနဟာ သာသနာေတာ္အတြင္းမွာ ေသာ
တာပန္ပုဂၢိဳလ္တစ္ဦးကို တစ္ႀကိမ္တစ္ခါ ဆြမ္းလွဴဒါန္းရတဲ့ အလွဴဒါနေလာက္ မျမင့္ျမတ္ဘူးလို႔ ဘုရားရွင္က ေဟာထားေတာ္မူတယ္။
✧ ေသာတာပန္ အပါး (၁၀၀)ကို ဆြမ္း၀ေအာင္ လွဴရတာထက္ သကဒါဂါမ္
ပုဂၢိဳလ္တစ္ပါး။
✧ သကဒါဂါမ္ အပါး (၁၀၀)ကို ဆြမ္း၀ေအာင္ လွဴရတာထက္ အနာဂါမ္တစ္ပါး။
✧ အနာဂါမ္ပုဂၢိဳလ္ အပါး (၁၀၀)ကို ဆြမ္း၀ေအာင္ လွဴရတဲ့ အလွဴဒါနထက္ ရဟႏၲာပုဂၢိဳလ္တစ္ပါးကို ဆြမ္း၀ေအာင္ လွဴရတဲ့အလွဴဒါနက ပိုျမတ္တယ္။ ပုိၿပီး အက်ဳိးႀကီးပါတယ္။
✧ ရဟႏၲာပုဂၢိဳလ္ အပါး (၁၀၀)ကို ဆြမ္း၀ေအာင္ လွဴရတဲ့ အလွဴဒါနထက္ ပေစၥက
ဗုဒၶါတစ္ပါးကို ဆြမ္း၀ေအာင္ လွဴရတဲ့ အလွဴဒါနက ပိုၿပီး ျမတ္တယ္။ အက်ဳိးႀကီး
တယ္။
✧ ပေစၥကဗုဒၶါ အပါး (၁၀၀)ကို ဆြမ္း၀ေအာင္ လွဴရတဲ့ အလွဴဒါနထက္ သမၼာ
သမၺဳဒၶဘုရားတစ္ဆူအား ဆြမ္း၀ေအာင္ လွဴရတဲ့ အလွဴက ပိုၿပီး အက်ဳိးႀကီးတယ္။
✧ သမၼာသမၺဳဒၶဘုရားရွင္ကို ဆြမ္း၀ေအာင္ တစ္ႀကိမ္တစ္ခါ ဆြမ္းလွဴဒါန္းရတဲ့
အလွဴဒါနထက္ ဘုရားအမွဴးရိွတဲ့သံဃာကို ဆြမ္းလွဴဒါန္းရတဲ့ အက်ဳိးက ပုိၿပီး အက်ဳိးႀကီးတယ္။
✧ဖားေအာက္ေတာရဆ၇ာေတာ္✧
✧(ဝစၧေဂါတၳသုတၱန္)✧
✧Buddhavasa Tiloka✧
No comments:
Post a Comment