/-KK9_loa7vd0/UlGdvjyytmI/AAAAAAAAAJo/CYASBcEvf-Q/s1600/2.jpg /-lOmPFrl8XPM/UlGenrethAI/AAAAAAAAAJw/C2micEpuq98/s1600/3.jpg /-dYluM4WJoPk/UlGfQQftlJI/AAAAAAAAAJ4/jX-Uiar9weI/s1600/4.jpg /-nf8EdURdPWM/UlGf2-kc_eI/AAAAAAAAAKE/4FuxaCOarrQ/s1600/5.jpg /-saSqQhWsORI/UlGgWZb5BgI/AAAAAAAAAKM/NfXGousgxi8/s1600/6.jpg /-p8qKxxsXUqM/UlGg--8YPdI/AAAAAAAAAKY/xdBXvKSdXHc/s1600/7.jpg /-xIWC0FyHziE/UlGhgDvPjYI/AAAAAAAAAKg/KcDEVlbzTms/s1600/8.jpg /-ExizPq5U6WY/UlGh77XvSNI/AAAAAAAAAKo/-7_9l0K2i6g/s1600/9.jpg /-iINrw4I_6xg/UlGicQAf_wI/AAAAAAAAAKw/tGhsKFdLkgg/s1600/10.jpg /-ntDceJpthvQ/UlGjACykVeI/AAAAAAAAAK4/VHQQr32TK0U/s1600/11.jpg /-fqxH_m2LEEY/UlGjaObMvdI/AAAAAAAAALA/f9HaRWYO-AI/s1600/12.jpg /-xfECeCe_dDQ/UlGj-pQU9qI/AAAAAAAAALM/WM1hVLQNyOo/s1600/13.jpg /-BHG1G4ixBh8/UlGkl-z-QEI/AAAAAAAAALQ/GoWqxWOgYz4/s1600/14.jpg /-BlczOY9iWk8/UlGlF5V_25I/AAAAAAAAALY/nrFbp34VOko/s1600/15.jpg /-Cb5m_KgyDAk/UlIE8rsSOkI/AAAAAAAAAMQ/1oHjlhDHZ14/s1600/17.jpg /-yRwSwv5w8No/UlIFmUIqjwI/AAAAAAAAAMY/zktN7vgxukU/s1600/18.jpg /-inFEfyNQYIE/UlIGAPR0JvI/AAAAAAAAAMg/v21K2Odt1zc/s1600/19.jpg /-G7ntu7ury4E/UlIGUaQi37I/AAAAAAAAAMo/AZ01F8UsI58/s1600/20.jpg /-I8vCUhCS3oA/UlIKBPqQLrI/AAAAAAAAAM0/ut8eJGAsSKE/s1600/21.jpg /-41ZwK7gIr2U/UlIKXb5gzLI/AAAAAAAAAM8/WvSg-oULtgE/s1600/22.jpg /-TojgOyhekdE/UlIKrjq5bJI/AAAAAAAAANE/rRl37fDU1SM/s1600/23.jpg /https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhBkeTl0tcTCHV8iwhAR7INBNesixdlrsh31sanSMEwZaR95jcu0JIW3G7kI4r1d5U2S5E9rLd4k6uXsGICeE_wZNte3JfLdKTS2Nx0wQ8GnluB_PMJYPssia3Z8X6Y3d54-mA06RKg7v4o/s1600/24.jpg /-FijLnHXN310/UlILMwydP7I/AAAAAAAAANU/UGrU5m5Qlik/s1600/25.jpg /-rCOON1atlAQ/UlIRGg-JUjI/AAAAAAAAANk/jmvr2gslKRY/s1600/26.jpg /-KhgTbZa636A/UlIRZyiryKI/AAAAAAAAANs/IVePjv0E68o/s1600/27.jpg /-GEj3iQziOPI/UlIRrWcGrrI/AAAAAAAAAN0/w5UwiZDN-5U/s1600/28.jpg /-qCBbdjQUzx4/UlIR7nMVOtI/AAAAAAAAAN8/uuovzhoG2P8/s1600/29.jpg /-TUkx_9ZzINw/UlISLSaznOI/AAAAAAAAAOE/cizev9CP9UI/s1600/30.jpg

Wednesday, July 16, 2014

"အပၸမညာ ၄ပါး"

Photo: "အပၸမညာ ၄ပါး"
*တစ္ေယာက္၌ျဖစ္ေစ၊အမ်ား၌ျဖစ္ေစ "ဤေ႐ြ႕၊ဤမ်ွ"ဟုအတိုင္းအရွည္ပမာဏ မထား၊မခြဲျခားဘဲ သုခိတ ဒုကၡိတ သတၲဝါ ပညတ္ကို အာရံုျပဳ၍ ျဖစ္တတ္ေသာတရား။

"ေမတၲာ"
*သုခိတ၊ဒုကၡိတ သတၲဝါ ပညတ္ကိုအာရံုျပဳ၍ ေကာင္းေစလိုျခင္း၊ခ်စ္ခင္ျမတ္နိုး အက်ိဳးလိုလားျခင္းသေဘာ။(အေဒါသ ေစတသိက္)

"ကရုဏာ"
*ဒုကၡိတသတၲဝါပညတ္ကို အာရံုျပဳ၍ သနားျခင္းသေဘာ။(ကရုဏာ ေစတသိက္)

"မုဒိတာ"
*သုခိတသတၲဝါပညတ္ကို အာရံုျပဳ၍ဝမ္းေျမာက္ျခင္းသေဘာ။(မုဒိတာ ေစတသိက္)

"ဥေပကၡာ"
*သုခိတ၊ဒုကၡိတသတၲဝါပညတ္ကို အာရံုျပဳ၍ လ်စ္လ်ွဴရႈျခင္းသေဘာ။(တၾတမဇၥ်တၲတာ ေစတသိက္)

***ဤ ၄ ပါးတြင္တပါးပါးျဖင့္ ေနျခင္းသည္ ျဗဟၼာတု႔ိေနျခင္းနွင့္တူေသာေၾကာင့္(သို႔)ျမတ္ေသာက်င့္သံုးအပ္ေသာတရားျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ျဗဟၼဝိဟာရေနျခင္းဟုေခၚသည္။

***ေမတၲာစသည္ပြားလ်ွင္ သတၲဝါတို႔ အေပၚ၌ေျခာက္ေျခာက္ေသြ႕ေသြ႕ မဟုတ္ပဲ စိုစိုျပည္ျပည္ရိွျခင္းေၾကာင့္ ျဗဟၼစိုရ္တရားဟုေခၚသည္။

"~တန္းတူေတြ႕လ်ွင္ ေမတၲာဝင္ မဝင္နိုင္က နိုင္ တတ္တယ္။နိုင္ မယ့္အစားေမတၲာပြားစိတ္ထားျပဳျပင္ ေျပာင္းပါ့မယ္။

~ကိုယ့္ေအာက္ေတြ႕လ်ွင္ ကရုဏာဝင္ မဝင္နိုင္က နိုင္တတ္တယ္။နိုင္ မယ့္အစား ကရုဏာပြား စိတ္ထားျပဳျပင္ေျပာင္းပါ့မယ္။

~ကိုယ့္ထက္သာလ်ွင္ မုဒိတာဝင္ မဝင္ဣသ ယိုင္တတ္တယ္။ယိုင္ မယ့္အစား မုဒိတာပြား စိတ္ထားျပဳျပင္ေျပာင္းပါ့မယ္။

~စိတ္ကိုလဲျပင္၊ရုပ္လည္းျပင္၊ျပင္ဆင္တိုင္းလွ၊ျပဳတိုင္းရ သုခနိဗၺာန္တိုင္လိမ့္မယ္။

        သာဓု သာဓု သာဓု။ 


"အပၸမညာ ၄ပါး"

*တစ္ေယာက္၌ျဖစ္ေစ၊အမ်ား၌ျဖစ္ေစ "ဤေ႐ြ႕၊ဤမ်ွ"ဟုအတိုင္းအရွည္ပမာဏ မထား၊မခြဲျခားဘဲ သုခိတ ဒုကၡိတ သတၲဝါ ပညတ္ကို အာရံုျပဳ၍ ျဖစ္တတ္ေသာတရား။

"ေမတၲာ"
*သုခိတ၊ဒုကၡိတ သတၲဝါ ပညတ္ကိုအာရံုျပဳ၍ ေကာင္းေစလိုျခင္း၊ခ်စ္ခင္ျမတ္နိုး အက်ိဳးလိုလားျခင္းသေဘာ။(အေဒါသ ေစတသိက္)

"ကရုဏာ"
*ဒုကၡိတသတၲဝါပညတ္ကို အာရံုျပဳ၍ သနားျခင္းသေဘာ။(ကရုဏာ ေစတသိက္)

"မုဒိတာ"
*သုခိတသတၲဝါပညတ္ကို အာရံုျပဳ၍ဝမ္းေျမာက္ျခင္းသေဘာ။(မုဒိတာ ေစတသိက္)

"ဥေပကၡာ"
*သုခိတ၊ဒုကၡိတသတၲဝါပညတ္ကို အာရံုျပဳ၍ လ်စ္လ်ွဴရႈျခင္းသေဘာ။(တၾတမဇၥ်တၲတာ ေစတသိက္)

***ဤ ၄ ပါးတြင္တပါးပါးျဖင့္ ေနျခင္းသည္ ျဗဟၼာတု႔ိေနျခင္းနွင့္
တူေသာေၾကာင့္(သို႔)ျမတ္ေသာက်င့္သံုးအပ္ေသာ
တရားျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ျဗဟၼဝိဟာရေနျခင္းဟုေခၚသည္။

***ေမတၲာစသည္ပြားလ်ွင္ သတၲဝါတို႔ အေပၚ၌ေျခာက္ေျခာက္ေသြ႕ေသြ႕ မဟုတ္ပဲ စိုစိုျပည္ျပည္ရိွျခင္းေၾကာင့္ ျဗဟၼစိုရ္တရားဟုေခၚသည္။

"~တန္းတူေတြ႕လ်ွင္ ေမတၲာဝင္ မဝင္နိုင္က နိုင္ တတ္တယ္။နိုင္ မယ့္အစားေမတၲာပြားစိတ္ထားျပဳျပင္ ေျပာင္းပါ့မယ္။

~ကိုယ့္ေအာက္ေတြ႕လ်ွင္ ကရုဏာဝင္ မဝင္နိုင္က နိုင္တတ္တယ္။နိုင္ မယ့္အစား ကရုဏာပြား စိတ္ထားျပဳျပင္ေျပာင္းပါ့မယ္။

~ကိုယ့္ထက္သာလ်ွင္ မုဒိတာဝင္ မဝင္ဣသ ယိုင္တတ္တယ္။ယိုင္ မယ့္အစား မုဒိတာပြား စိတ္ထားျပဳျပင္ေျပာင္းပါ့မယ္။

~စိတ္ကိုလဲျပင္၊ရုပ္လည္းျပင္၊ျပင္ဆင္တိုင္းလွ၊ျပဳတိုင္းရ သုခနိဗၺာန္တိုင္လိမ့္မယ္။

သာဓု သာဓု သာဓု။
 
ဓမၼစာေပမ်ား ျပန္လည္မွ်ေ၀ျခင္းျဖင့္ ကုသိုလ္ ယူႀကရေအာင္ ...။
 

No comments:

Post a Comment