
"အပၸမညာ ၄ပါး"
*တစ္ေယာက္၌ျဖစ္ေစ၊အမ်ား၌ျဖစ္ေစ "ဤေ႐ြ႕၊ဤမ်ွ"ဟုအတိုင္းအရွည္ပမာဏ မထား၊မခြဲျခားဘဲ သုခိတ ဒုကၡိတ သတၲဝါ ပညတ္ကို အာရံုျပဳ၍ ျဖစ္တတ္ေသာတရား။
"ေမတၲာ"
*သုခိတ၊ဒုကၡိတ သတၲဝါ ပညတ္ကိုအာရံုျပဳ၍ ေကာင္းေစလိုျခင္း၊ခ်စ္ခင္ျမတ္နိုး အက်ိဳးလိုလားျခင္းသေဘာ။(အေဒါသ ေစတသိက္)
"ကရုဏာ"
*ဒုကၡိတသတၲဝါပညတ္ကို အာရံုျပဳ၍ သနားျခင္းသေဘာ။(ကရုဏာ ေစတသိက္)
"မုဒိတာ"
*သုခိတသတၲဝါပညတ္ကို အာရံုျပဳ၍ဝမ္းေျမာက္ျခင္းသေဘာ။(မုဒိတာ ေစတသိက္)
"ဥေပကၡာ"
*သုခိတ၊ဒုကၡိတသတၲဝါပညတ္ကို အာရံုျပဳ၍ လ်စ္လ်ွဴရႈျခင္းသေဘာ။(တၾတမဇၥ်တၲတာ ေစတသိက္)
***ဤ ၄ ပါးတြင္တပါးပါးျဖင့္ ေနျခင္းသည္ ျဗဟၼာတု႔ိေနျခင္းနွင့္
တူေသာေၾကာင့္(သို႔)ျမတ္ေသာက်င့္သံုးအပ္ေသာ
တရားျဖစ္ေသာေၾကာင့္
ျဗဟၼဝိဟာရေနျခင္းဟုေခၚသည္။
***ေမတၲာစသည္ပြားလ်ွင္ သတၲဝါတို႔ အေပၚ၌ေျခာက္ေျခာက္ေသြ႕ေသြ႕ မဟုတ္ပဲ စိုစိုျပည္ျပည္ရိွျခင္းေၾကာင့္ ျဗဟၼစိုရ္တရားဟုေခၚသည္။
"~တန္းတူေတြ႕လ်ွင္ ေမတၲာဝင္ မဝင္နိုင္က နိုင္ တတ္တယ္။နိုင္ မယ့္အစားေမတၲာပြားစိတ္ထားျပဳျပင္ ေျပာင္းပါ့မယ္။
~ကိုယ့္ေအာက္ေတြ႕လ်ွင္ ကရုဏာဝင္ မဝင္နိုင္က နိုင္တတ္တယ္။နိုင္ မယ့္အစား ကရုဏာပြား စိတ္ထားျပဳျပင္ေျပာင္းပါ့မယ္။
~ကိုယ့္ထက္သာလ်ွင္ မုဒိတာဝင္ မဝင္ဣသ ယိုင္တတ္တယ္။ယိုင္ မယ့္အစား မုဒိတာပြား စိတ္ထားျပဳျပင္ေျပာင္းပါ့မယ္။
~စိတ္ကိုလဲျပင္၊ရုပ္လည္းျပင္၊ျပင္ဆင္တိုင္းလွ၊ျပဳတိုင္းရ သုခနိဗၺာန္တိုင္လိမ့္မယ္။
သာဓု သာဓု သာဓု။
***ေမတၲာစသည္ပြားလ်ွင္ သတၲဝါတို႔ အေပၚ၌ေျခာက္ေျခာက္ေသြ႕ေသြ႕ မဟုတ္ပဲ စိုစိုျပည္ျပည္ရိွျခင္းေၾကာင့္ ျဗဟၼစိုရ္တရားဟုေခၚသည္။
"~တန္းတူေတြ႕လ်ွင္ ေမတၲာဝင္ မဝင္နိုင္က နိုင္ တတ္တယ္။နိုင္ မယ့္အစားေမတၲာပြားစိတ္ထားျပဳျပင္ ေျပာင္းပါ့မယ္။
~ကိုယ့္ေအာက္ေတြ႕လ်ွင္ ကရုဏာဝင္ မဝင္နိုင္က နိုင္တတ္တယ္။နိုင္ မယ့္အစား ကရုဏာပြား စိတ္ထားျပဳျပင္ေျပာင္းပါ့မယ္။
~ကိုယ့္ထက္သာလ်ွင္ မုဒိတာဝင္ မဝင္ဣသ ယိုင္တတ္တယ္။ယိုင္ မယ့္အစား မုဒိတာပြား စိတ္ထားျပဳျပင္ေျပာင္းပါ့မယ္။
~စိတ္ကိုလဲျပင္၊ရုပ္လည္းျပင္၊ျပင္ဆင္တိုင္းလွ၊ျပဳတိုင္းရ သုခနိဗၺာန္တိုင္လိမ့္မယ္။
သာဓု သာဓု သာဓု။
ဓမၼစာေပမ်ား ျပန္လည္မွ်ေ၀ျခင္းျဖင့္ ကုသိုလ္ ယူႀကရေအာင္ ...။
No comments:
Post a Comment