![Photo: က႐ုဏာကင္းမဲ့သူနဲ႔ က႐ုဏာ႐ွိသူ
***************************
ဘယ္သူ႔ကိုေခါင္းေဆာင္တင္မလဲ
*************************
က႐ုဏာစိတ္ကင္းမဲ့တဲ့ပုဂၢိဳလ္မွာ
ဘယ္သူေသေသ ငေတမာရင္ၿပီးေရာဆိုတဲ့
စိတ္ဓာတ္မ်ိဳး႐ွိတယ္။
ေထာင္ေခ်ာက္အဆင္ေကာင္းတယ္။
က႐ုဏာ႐ွိတဲ့ပုဂၢဳိလ္မွာေတာ့
အဲဒီလို စိတ္ထားမ်ိဳးမ႐ွိဘူး။
လူအမ်ားရဲ႕ဒုကၡကင္းဖို႔နဲ႔
လူအမ်ားရဲ႕ အနာဂတ္ေတြေကာင္းဖို႔အတြက္
ကူညီေျဖ႐ွင္းေပးခ်င္စိတ္ျပင္းထန္လို႔
ေနမထိ၊ ထိုင္မသာ စိတ္ႏွလံုးဟာလႈပ္႐ွားတက္ႂကြၿပီး
ေစတနာတရားေတြနဲ႔ အေရာင္လက္ေနတတ္တယ္။
ဘယ္ပံုဘယ္နည္းနဲ႔ အမ်ားရဲ႕ဒုကၡဆင္းရဲကို
လြတ္ေျမာက္ေအာင္ ကူညီေျဖ႐ွင္းေပးရမလဲလို႔
စိတ္ထဲမွာလည္း ေတြးတယ္။
လက္ေတြ႕လည္း ႀကိဳးပမ္းအားထုတ္တယ္။
က႐ုဏာတရားဟာ
ဘယ္တရားနဲ႔ ဆန္က်င့္ဘက္လည္းဆိုရင္
ညႇဥ္းပန္းႏွိပ္စက္လိုတဲ့ ရက္စက္တဲ့
`ဝိဟႎသာ´ လို႔ ဆိုတဲ့
တရားနဲ႔ ဆန္က်င့္ဘက္ျဖစ္တယ္။
က႐ုဏာကင္းမဲ့ၿပီ၊ အၾကင္နာကင္းမဲ့ၿပီ၊
ေစတနာကင္းမဲ့ၿပီဆိုရင္ ကိုယ္က်ိဳးအတၱအတြက္
လူအမ်ားကိုဒုကၡေပးေတာ့တာပဲ။
ေထာင္ေခ်ာက္ဆင္ေတာ့တာပဲ။
အဲဒီ ဒုကၡေပးတဲ့သေဘာကို
`ဝိဟႎသာ´ (Cruelty) ေပါ့။
ျမန္မာလိုေတာ့ ရက္စက္ၾကမ္းၾကဳတ္မႈလို႔ေခၚတယ္။
က႐ုဏာတရားကင္းမဲ့တဲ့ ပုဂိၢဳလ္ရဲ႕ ႏွလံုးသားဟာ
မာေက်ာၾကမ္းၾကဳတ္ရက္စက္တယ္။
က႐ုဏာ႐ွိတဲ့ပုဂၢဳိလ္ရဲ႕ ႏွလံုးသားကေတာ့
ေပ်ာ့ေပ်ာင္းၿပီး လူအမ်ားရဲ႕အနာဂတ္နဲ႔
ဒုကၡကိုကယ္တင္ေပးလိုစိတ္ေၾကာင့္
ရက္စက္မႈကင္းတယ္။
ဒီႏွစ္ခုမွာ
ဘယ္သူကို ေခါင္းေဆာင္တင္ၾကမလဲ။
ေလးေလးနက္နက္ စဥ္းစားၾကပါ။
အဂၢမဟာပ႑ိတ ေဒါက္တာ အ႐ွင္နႏၵမာလာဘိဝံသ
[First weekly. ဂ်ာနယ္]](https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/t1.0-9/p320x320/10550969_733473270047399_8748841794055253461_n.jpg)
က႐ုဏာကင္းမဲ့သူနဲ႔ က႐ုဏာ႐ွိသူ
***************************
ဘယ္သူ႔ကိုေခါင္းေဆာင္တင္မလဲ
*************************
က႐ုဏာစိတ္ကင္းမဲ့တဲ့ပုဂၢိဳလ္မွာ
ဘယ္သူေသေသ ငေတမာရင္ၿပီးေရာဆိုတဲ့
စိတ္ဓာတ္မ်ိဳး႐ွိတယ္။
ေထာင္ေခ်ာက္အဆင္ေကာင္းတယ္။
က႐ုဏာ႐ွိတဲ့ပုဂၢဳိလ္မွာေတာ့
အဲဒီလို စိတ္ထားမ်ိဳးမ႐ွိဘူး။
လူအမ်ားရဲ႕ဒုကၡကင္းဖို႔နဲ႔
လူအမ်ားရဲ႕ အနာဂတ္ေတြေကာင္းဖို႔အတြက္
ကူညီေျဖ႐ွင္းေပးခ်င္စိတ္ျပင္းထန္လို႔
ေနမထိ၊ ထိုင္မသာ စိတ္ႏွလံုးဟာလႈပ္႐ွားတက္ႂကြၿပီး
ေစတနာတရားေတြနဲ႔ အေရာင္လက္ေနတတ္တယ္။
ဘယ္ပံုဘယ္နည္းနဲ႔ အမ်ားရဲ႕ဒုကၡဆင္းရဲကို
လြတ္ေျမာက္ေအာင္ ကူညီေျဖ႐ွင္းေပးရမလဲလို႔
စိတ္ထဲမွာလည္း ေတြးတယ္။
လက္ေတြ႕လည္း ႀကိဳးပမ္းအားထုတ္တယ္။
က႐ုဏာတရားဟာ
ဘယ္တရားနဲ႔ ဆန္က်င့္ဘက္လည္းဆိုရင္
ညႇဥ္းပန္းႏွိပ္စက္လိုတဲ့ ရက္စက္တဲ့
`ဝိဟႎသာ´ လို႔ ဆိုတဲ့
တရားနဲ႔ ဆန္က်င့္ဘက္ျဖစ္တယ္။
က႐ုဏာကင္းမဲ့ၿပီ၊ အၾကင္နာကင္းမဲ့ၿပီ၊
ေစတနာကင္းမဲ့ၿပီဆိုရင္ ကိုယ္က်ိဳးအတၱအတြက္
လူအမ်ားကိုဒုကၡေပးေတာ့တာပဲ။
ေထာင္ေခ်ာက္ဆင္ေတာ့တာပဲ။
အဲဒီ ဒုကၡေပးတဲ့သေဘာကို
`ဝိဟႎသာ´ (Cruelty) ေပါ့။
ျမန္မာလိုေတာ့ ရက္စက္ၾကမ္းၾကဳတ္မႈလို႔ေခၚတယ္။
က႐ုဏာတရားကင္းမဲ့တဲ့ ပုဂိၢဳလ္ရဲ႕ ႏွလံုးသားဟာ
မာေက်ာၾကမ္းၾကဳတ္ရက္စက္တယ္။
က႐ုဏာ႐ွိတဲ့ပုဂၢဳိလ္ရဲ႕ ႏွလံုးသားကေတာ့
ေပ်ာ့ေပ်ာင္းၿပီး လူအမ်ားရဲ႕အနာဂတ္နဲ႔
ဒုကၡကိုကယ္တင္ေပးလိုစိတ္ေၾကာင့္
ရက္စက္မႈကင္းတယ္။
ဒီႏွစ္ခုမွာ
ဘယ္သူကို ေခါင္းေဆာင္တင္ၾကမလဲ။
ေလးေလးနက္နက္ စဥ္းစားၾကပါ။
အဂၢမဟာပ႑ိတ ေဒါက္တာ အ႐ွင္နႏၵမာလာဘိဝံသ
[First weekly. ဂ်ာနယ္]
No comments:
Post a Comment