/-KK9_loa7vd0/UlGdvjyytmI/AAAAAAAAAJo/CYASBcEvf-Q/s1600/2.jpg /-lOmPFrl8XPM/UlGenrethAI/AAAAAAAAAJw/C2micEpuq98/s1600/3.jpg /-dYluM4WJoPk/UlGfQQftlJI/AAAAAAAAAJ4/jX-Uiar9weI/s1600/4.jpg /-nf8EdURdPWM/UlGf2-kc_eI/AAAAAAAAAKE/4FuxaCOarrQ/s1600/5.jpg /-saSqQhWsORI/UlGgWZb5BgI/AAAAAAAAAKM/NfXGousgxi8/s1600/6.jpg /-p8qKxxsXUqM/UlGg--8YPdI/AAAAAAAAAKY/xdBXvKSdXHc/s1600/7.jpg /-xIWC0FyHziE/UlGhgDvPjYI/AAAAAAAAAKg/KcDEVlbzTms/s1600/8.jpg /-ExizPq5U6WY/UlGh77XvSNI/AAAAAAAAAKo/-7_9l0K2i6g/s1600/9.jpg /-iINrw4I_6xg/UlGicQAf_wI/AAAAAAAAAKw/tGhsKFdLkgg/s1600/10.jpg /-ntDceJpthvQ/UlGjACykVeI/AAAAAAAAAK4/VHQQr32TK0U/s1600/11.jpg /-fqxH_m2LEEY/UlGjaObMvdI/AAAAAAAAALA/f9HaRWYO-AI/s1600/12.jpg /-xfECeCe_dDQ/UlGj-pQU9qI/AAAAAAAAALM/WM1hVLQNyOo/s1600/13.jpg /-BHG1G4ixBh8/UlGkl-z-QEI/AAAAAAAAALQ/GoWqxWOgYz4/s1600/14.jpg /-BlczOY9iWk8/UlGlF5V_25I/AAAAAAAAALY/nrFbp34VOko/s1600/15.jpg /-Cb5m_KgyDAk/UlIE8rsSOkI/AAAAAAAAAMQ/1oHjlhDHZ14/s1600/17.jpg /-yRwSwv5w8No/UlIFmUIqjwI/AAAAAAAAAMY/zktN7vgxukU/s1600/18.jpg /-inFEfyNQYIE/UlIGAPR0JvI/AAAAAAAAAMg/v21K2Odt1zc/s1600/19.jpg /-G7ntu7ury4E/UlIGUaQi37I/AAAAAAAAAMo/AZ01F8UsI58/s1600/20.jpg /-I8vCUhCS3oA/UlIKBPqQLrI/AAAAAAAAAM0/ut8eJGAsSKE/s1600/21.jpg /-41ZwK7gIr2U/UlIKXb5gzLI/AAAAAAAAAM8/WvSg-oULtgE/s1600/22.jpg /-TojgOyhekdE/UlIKrjq5bJI/AAAAAAAAANE/rRl37fDU1SM/s1600/23.jpg /https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhBkeTl0tcTCHV8iwhAR7INBNesixdlrsh31sanSMEwZaR95jcu0JIW3G7kI4r1d5U2S5E9rLd4k6uXsGICeE_wZNte3JfLdKTS2Nx0wQ8GnluB_PMJYPssia3Z8X6Y3d54-mA06RKg7v4o/s1600/24.jpg /-FijLnHXN310/UlILMwydP7I/AAAAAAAAANU/UGrU5m5Qlik/s1600/25.jpg /-rCOON1atlAQ/UlIRGg-JUjI/AAAAAAAAANk/jmvr2gslKRY/s1600/26.jpg /-KhgTbZa636A/UlIRZyiryKI/AAAAAAAAANs/IVePjv0E68o/s1600/27.jpg /-GEj3iQziOPI/UlIRrWcGrrI/AAAAAAAAAN0/w5UwiZDN-5U/s1600/28.jpg /-qCBbdjQUzx4/UlIR7nMVOtI/AAAAAAAAAN8/uuovzhoG2P8/s1600/29.jpg /-TUkx_9ZzINw/UlISLSaznOI/AAAAAAAAAOE/cizev9CP9UI/s1600/30.jpg

Monday, February 17, 2014

***** ေလာကီ ေလာကုတၱရာ ဥာဏ္စဥ္ (၁၆)ပါး ****

ေလာကီ ေလာကုတၱရာ ဥာဏ္စဥ္ (၁၆)ပါး
*******************************

၁။ နာမရူပ ပရိေစၦဒဥာဏ္ = ဤကား နာမ္ ၊ ဤကား ရုပ္ဟု ခြဲျခားသိေသာဥာဏ္။

၂။ ပစၥယပရိဂၢဟဥာဏ္ = နာမ္ ျဖစ္ေပၚျခင္း အေၾကာင္း တရား ၊ ရုပ္ ျဖစ္ေပၚျခင္း အေၾကာင္း တရားတို႕ကို သိမ္းက်ံဴးစုစည္း သိျမင္ႏိုင္ေသာဥာဏ္။



၃။ သမၼသနဥာဏ္ = ရုပ္သေဘာ နာမ္သေဘာတို႕ကို ေလ႕လာသံုးသပ္ေသာဥာဏ္။

၄။ ဥဒယဗၺဥာဏ္ = ရုပ္နာမ္ အျဖစ္အပ်က္တို႕ကို သိျမင္ေသာဥာဏ္။

၅။ ဘဂၤဥာဏ္ = ရုပ္ ၊ နာမ္တို႕၏ (အျဖစ္ကို မမီလိုက္ဘဲ) အပ်က္ကိုသာ မီလိုက္သိျမင္လိုက္ေသာ ဥာဏ္။

၆။ ဘယဥာဏ္ = ရုပ္နာမ္ႏွစ္ပါးတို႕၏ အျဖစ္အပ်က္ကို ေဘး ဟူ၍ ရႈျမင္ေသာဥာဏ္။

၇။ အာဒီန၀ဥာဏ္ = ထိုေဘးကို အျဖစ္ ဟူ၍ ရႈျမင္ေသာဥာဏ္။

၈။ နိဗၺိႏၵဥာဏ္ = ရုပ္နာမ္ႏွစ္ပါးတို႕၏ အျဖစ္အပ်က္ေတြအေပၚ ျငီးေငြ႕လာေသာ ဥာဏ္ ၊ မလိုခ်င္ မတြယ္တာ ျဖစ္လာေသာ ဥာဏ္။ မုန္းလာေသာဥာဏ္။

၉။ မုစၥိတုကမ်တာဥာဏ္ = ျဖစ္ပ်က္ ဒုကၡသစၥာၾကီးမွ လြတ္ေျမာက္လိုေသာဥာဏ္။

၁၀။ ပဋိသခၤါဥာဏ္ = ထိုဒုကၡတို႕မွ လြတ္ေျမာက္ရာ လြတ္ေျမာက္ေၾကာင္းကို ဆင္ျခင္ေသာဥာဏ္။

၁၁။ သခၤါရုေပကၡာဥာဏ္ = သခၤါရတရားေတြခ်ည္း (အျဖစ္အပ်က္ေတြခ်ည္း) ရႈျမင္ေနေသာဥာဏ္။

၁၂။ အႏုေလာမဥာဏ္ = မဂ္ ဖိုလ္ နိဗၺာန္အား ရဖို႕ အေလ်ာ္ျဖစ္ေသာဥာဏ္။

၁၃။ ေဂါၾတဘူဥာဏ္ = ပုထုဇဥ္ အႏြယ္ကိုျဖတ္၍ အရိယာအႏြယ္ကို ျဖစ္ေစတက္ေသာဥာဏ္။

၁၄။ မဂ္ဥာဏ္ = နိဗၺာန္ကို ျမင္ေသာဥာဏ္။

၁၅။ ဖိုလ္ဥာဏ္ = နိဗၺာန္ကိုပင္ ျမင္ေသာဥာဏ္။

၁၆။ ပစၥေ၀ကၡဏာဥာဏ္ = ရခဲ႕ျပီး တရားတို႕ကို ျပန္လည္ဆင္ျခင္ေသာဥာဏ္။ ဟူ၍ ဥာဏ္စဥ္ (၁၆)ပါးရွိ၏ ။ ေလာကီ – ေလာကုတၱရာ ေရာေန၏။


 https://www.facebook.com/myint.htun.777

No comments:

Post a Comment