/-KK9_loa7vd0/UlGdvjyytmI/AAAAAAAAAJo/CYASBcEvf-Q/s1600/2.jpg /-lOmPFrl8XPM/UlGenrethAI/AAAAAAAAAJw/C2micEpuq98/s1600/3.jpg /-dYluM4WJoPk/UlGfQQftlJI/AAAAAAAAAJ4/jX-Uiar9weI/s1600/4.jpg /-nf8EdURdPWM/UlGf2-kc_eI/AAAAAAAAAKE/4FuxaCOarrQ/s1600/5.jpg /-saSqQhWsORI/UlGgWZb5BgI/AAAAAAAAAKM/NfXGousgxi8/s1600/6.jpg /-p8qKxxsXUqM/UlGg--8YPdI/AAAAAAAAAKY/xdBXvKSdXHc/s1600/7.jpg /-xIWC0FyHziE/UlGhgDvPjYI/AAAAAAAAAKg/KcDEVlbzTms/s1600/8.jpg /-ExizPq5U6WY/UlGh77XvSNI/AAAAAAAAAKo/-7_9l0K2i6g/s1600/9.jpg /-iINrw4I_6xg/UlGicQAf_wI/AAAAAAAAAKw/tGhsKFdLkgg/s1600/10.jpg /-ntDceJpthvQ/UlGjACykVeI/AAAAAAAAAK4/VHQQr32TK0U/s1600/11.jpg /-fqxH_m2LEEY/UlGjaObMvdI/AAAAAAAAALA/f9HaRWYO-AI/s1600/12.jpg /-xfECeCe_dDQ/UlGj-pQU9qI/AAAAAAAAALM/WM1hVLQNyOo/s1600/13.jpg /-BHG1G4ixBh8/UlGkl-z-QEI/AAAAAAAAALQ/GoWqxWOgYz4/s1600/14.jpg /-BlczOY9iWk8/UlGlF5V_25I/AAAAAAAAALY/nrFbp34VOko/s1600/15.jpg /-Cb5m_KgyDAk/UlIE8rsSOkI/AAAAAAAAAMQ/1oHjlhDHZ14/s1600/17.jpg /-yRwSwv5w8No/UlIFmUIqjwI/AAAAAAAAAMY/zktN7vgxukU/s1600/18.jpg /-inFEfyNQYIE/UlIGAPR0JvI/AAAAAAAAAMg/v21K2Odt1zc/s1600/19.jpg /-G7ntu7ury4E/UlIGUaQi37I/AAAAAAAAAMo/AZ01F8UsI58/s1600/20.jpg /-I8vCUhCS3oA/UlIKBPqQLrI/AAAAAAAAAM0/ut8eJGAsSKE/s1600/21.jpg /-41ZwK7gIr2U/UlIKXb5gzLI/AAAAAAAAAM8/WvSg-oULtgE/s1600/22.jpg /-TojgOyhekdE/UlIKrjq5bJI/AAAAAAAAANE/rRl37fDU1SM/s1600/23.jpg /http://4.bp.blogspot.com/-64lFCmprlo4/UlIK93uB36I/AAAAAAAAANM/xlqs8O3Iljg/s1600/24.jpg /-FijLnHXN310/UlILMwydP7I/AAAAAAAAANU/UGrU5m5Qlik/s1600/25.jpg /-rCOON1atlAQ/UlIRGg-JUjI/AAAAAAAAANk/jmvr2gslKRY/s1600/26.jpg /-KhgTbZa636A/UlIRZyiryKI/AAAAAAAAANs/IVePjv0E68o/s1600/27.jpg /-GEj3iQziOPI/UlIRrWcGrrI/AAAAAAAAAN0/w5UwiZDN-5U/s1600/28.jpg /-qCBbdjQUzx4/UlIR7nMVOtI/AAAAAAAAAN8/uuovzhoG2P8/s1600/29.jpg /-TUkx_9ZzINw/UlISLSaznOI/AAAAAAAAAOE/cizev9CP9UI/s1600/30.jpg

Saturday, February 22, 2014

**** ဥာတပရိညာ (ေခၚ) ေရွးဦး ၀ိပႆနာ ****

Photo: စာ  ပဋိစၥသမုပၸါဒ္ သိတာသည္ သညာသိ၊ ခႏၶာ ပဋိစၥသမုပၸါဒ္သိတာကမွ ပညာသိ။

သညာသိႏွင့္ နိဗၺာန္မေရာက္ႏုိင္ပါ။ပညာသိနဲ ့မွ နိဗၺာန္ ေရာက္ႏုိင္မည္။

ေရွ ့ေနာက္ ခြဲတက္ပါေစ။ မိမိအေရးကို ေရွ ့ကထားပါ။ 
သား, သမီးအေရးကို ေနာက္ကထားပါ။

ဘ၀ကူးေကာင္းေအာင္မလုပ္ပါနဲ ့၊
ဘ၀ျပတ္ေအာင္လုပ္ပါ။

ဒါန က သံသရာရွည္တာလား။ 
ဒါန ေနာက္က အသိမလိုက္လို ့ သံသရာရွည္တာလား။

အုိရာက  နာရာ မေရာက္ခင္ ၀ိပႆနာလုပ္ပါ။

ေရွ ့စိတ္ကို ေနာက္စိတ္နဲ ့ရႈတာ ၀ိပႆနာ။

ေနာက္အေသကို   ေနာက္အေနႏွင့္ ရႈ ့တာ ၀ိပႆနာ။

အေသက ျဖစ္ပ်က္၊ အရွင္ကမဂ္၊  အပ်က္နဲ ့မဂ္နဲ ့ ကိုက္ေအာင္ရႈ ့တာ ၀ိပႆနာ။

ေရွ ့က ျဖစ္ပ်က္၊ေနာက္က မဂ္ႏွင့္ ကိုက္ေအာင္ရႈ ့တာ ၀ိပႆနာ။

စာသာၾကည့္ရင္ေတာ့ မွတ္တမ္းပဲ၊ စာၾကည့္ၿပီး ေျပာေနရင္ အေျပာသမားပဲ၊
အေျပာနဲ ့စာၾကည့္နဲ ့ကေတာ့  သံသရာ ေဘးဆုိးၾကီးမွ  မလြတ္ႏုိင္ၾကပါ။

အရႈ ့ခံက ခႏၶာငါးပါး၊ ရႈ ့ဥာဏ္က  မဂၢင္ ငါးပါး ျဖစ္ပါသည္။ 
အရႈ ့ခံ ခႏၶာေပၚရာၾကည့္လိုက္ေတာ့  ခႏၶာေတြ ့သလား၊ မရွိတာေတြ ့သလားဆုိေတာ့
မရွိတာေတြပါသည္။ ဒါေၾကာင့္ ျမတ္စြာဘုရား တရားေတာ္အတိုင္း 
မိုးကုတ္ဆရာေတာ္ဘုရားက 

" ဟုတြာ အဘာ၀ေတၳန အနိစၥံ" ဟု ေဟာပါသည္။
(ဟုတြာ- ျဖစ္ၿပီး၍ ၊ အဘာ၀ေတၳန- မရွိေတာ့သည့္ သေဘာေၾကာင့္၊ အနိစၥံ- အနိစၥမည္၏)
ၠၠၠၠၠဤသို ့ျဖစ္ပ်က္ျမင္မွသာလွ်င္ ခႏၶာငါးပါးအနိစၥတရား၊ ခႏၶာငါးပါး ဒုကၡတရား၊ ခႏၶာငါးပါးအနတၱတရားဟု လကၡဏာေရး သံုးပါးကို ဥာဏ္ႏွင့္ေတြ ့ႏိုင္ပါသည္။
ပါးစပ္က ရြက္ေသာ အနိစၥ၊ဒုကၡ၊ အနတၱသည္ ဥာဏ္ေတြ ့မဟုတ္ပါ။
စာျပန္တာသာလွ်င္ျဖစ္ပါသည္ဟု မုိးကုတ္ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီးက ဆံုးမေဟာၾကားပါသည္။

(၁)ကိေလသာထူ ဥာဏ္ႏံု ့သူ ကာယႏုပႆနာရႈ၊
(၂)ကိေလသာမ်ားၿပီး ဥာဏ္ထက္ရင္ ေ၀ဒနာႏုပႆနာရႈ။
(၃)ဒိ႒ိမ်ားၿပီး ဥာဏ္ႏံု ့ရင္ စိတၱာ ႏုပႆနာရႈ။
(၄)ကိေလသာပါးၿပီး ဥာဏ္ထက္ေသာသူ (သစၥာရႈ ့)ဓမၼႏုပႆနာရႈ ။

ဘာရႈ ့ရႈ ့သစၥာမွာလမ္းဆံုးရမယ္။
၀ိပႆနာဆုိတာခႏၶာစြန္ ့၊ကိေလသာစြန္ ့
ဘုရားဘယ္မွာေဟာၾကားသလဲလို ့ေမးရင္
တရားဂုဏ္ေတာ္ ၆ပါးမွာ ၾကည့္လို ့ေျပာၾက။ မွန္အၾကည္ေတြေပၚမွာ ေပၚလာတဲ့တရားေတြကို  ဥာဏ္ႏွင့္ယွဥ္ၾကည့္ရင္ ေဖာက္ျပန္ေနတာပဲေတြ ့မယ္။
ေလာဘ၊ေမာဟ၊ေဒါသ ကင္းစင္ေနလိမ့္မယ္။

ကိုယ္ေတာ္ၾကီး ရွာရတာ ေလးအသေခ်ၤႏွင့္ ကမၻာတစ္သိန္းပါ။
ကိေလသာခ်ဳပ္တာ အကာလိေကာပဲ။ သူက ေခၚေခၚေပ်ာက္ေပ်ာက္
ရႈ့ဥာဏ္နဲ ့သြားရင္ မူလတရားမရွိဘဲ ေနာက္အစားထိုးတာေျပာတယ္။
အာရံု၊ ဒြါရ တိုက္တိုင္း တိုက္တိုင္း  မူလတရားမရွိဘဲ ေနာက္အစားထိုတာေျပာတယ္။
အာရံု ၊ ဒါြရတိုက္တုိင္း တုိက္တိုင္း ေပၚလာတဲ့ တရားကို ပိုမသိနဲ ့၊ ရွာမရႈ ့နဲ ့၊ ၾကိဳမသိနဲ ့၊
သူဆြဲေဆာင္တဲ့ အတိုင္းရႈ ့ေပးပါ။ သူက ျဖစ္ၿပီး ေပ်ာက္ေနတာ ေဆးကုခ်ိန္မရွိဘူး။
ေဆးကုလို ့ေပ်ာက္ရဲ့လား ။ ဒါေၾကာင့္ အရႈ ့ခံေခၚရာကို  မဂ္ဥာဏ္နဲ ့လိုက္ေပးပါ။
ေပၚရာလုိက္ရင္  သစၥာေလးပါး ေပၚလာမယ္။ 
အေသကို ၾကည့္ရမွာ၊ အရွင္ကိုလုိက္ရမွာမဟုတ္ဘူး။

{{{ တိုက္တြန္းခ်က္ }}}
ျမတ္ဘုရား ေဟာၾကားလမ္းစဥ္
မဆုမနစ္ အားသစ္ခဲ့လွ်င္
ယခုဘ၀ မဂ္ဆုိက္ ဖိုလ္၀င္
နိဗၺာန ေရာက္လိမ့္ဧကန္ပင္။

{{{ ရွစ္လံုးဘြဲ ့ကဗ်ာ}}}
နိဗၺာန္၀င္လမ္း ျမင္စမ္းၾကေနာ္
မျမင္ကန္းလို ့ ပင္ပန္းရေသာ္
ျမင္ခ်င္ပါက လာၾကကံေတာ္
မ်က္ျမင္ေဆး ေပးတဲ့ မိုးကုတ္ဆရာေတာ္။

(ေက်းဇူးေတာ္ရွင္ မုိးကုတ္ဆရာေတာ္ဘုရား)
ဥာတပရိညာ (ေခၚ) ေရွးဦး ၀ိပႆနာ 
အေျခခံတရားေတာ္ စာအုပ္မွ ေကာက္ႏႈတ္ေရးသားပူေဇာ္သည္။  


စာ ပဋိစၥသမုပၸါဒ္ သိတာသည္ သညာသိ၊ ခႏၶာ ပဋိစၥသမုပၸါဒ္သိတာကမွ ပညာသိ။
သညာသိႏွင့္ နိဗၺာန္မေရာက္ႏုိင္ပါ။ပညာသိနဲ ့မွ နိဗၺာန္ ေရာက္ႏုိင္မည္။

ေရွ ့ေနာက္ ခြဲတက္ပါေစ။ မိမိအေရးကို ေရွ ့ကထားပါ။
သား, သမီးအေရးကို ေနာက္ကထားပါ။

ဘ၀ကူးေကာင္းေအာင္မလုပ္ပါနဲ ့၊
ဘ၀ျပတ္ေအာင္လုပ္ပါ။

ဒါန က သံသရာရွည္တာလား။
ဒါန ေနာက္က အသိမလိုက္လို ့ သံသရာရွည္တာလား။

အုိရာက နာရာ မေရာက္ခင္ ၀ိပႆနာလုပ္ပါ။

ေရွ ့စိတ္ကို ေနာက္စိတ္နဲ ့ရႈတာ ၀ိပႆနာ။

ေနာက္အေသကို ေနာက္အေနႏွင့္ ရႈ ့တာ ၀ိပႆနာ။

အေသက ျဖစ္ပ်က္၊ အရွင္ကမဂ္၊ အပ်က္နဲ ့မဂ္နဲ ့ ကိုက္ေအာင္ရႈ ့တာ ၀ိပႆနာ။

ေရွ ့က ျဖစ္ပ်က္၊ေနာက္က မဂ္ႏွင့္ ကိုက္ေအာင္ရႈ ့တာ ၀ိပႆနာ။

စာသာၾကည့္ရင္ေတာ့ မွတ္တမ္းပဲ၊ စာၾကည့္ၿပီး ေျပာေနရင္ အေျပာသမားပဲ၊
အေျပာနဲ ့စာၾကည့္နဲ ့ကေတာ့ သံသရာ ေဘးဆုိးၾကီးမွ မလြတ္ႏုိင္ၾကပါ။

အရႈ ့ခံက ခႏၶာငါးပါး၊ ရႈ ့ဥာဏ္က မဂၢင္ ငါးပါး ျဖစ္ပါသည္။
အရႈ ့ခံ ခႏၶာေပၚရာၾကည့္လိုက္ေတာ့ ခႏၶာေတြ ့သလား၊ မရွိတာေတြ ့သလားဆုိေတာ့
မရွိတာေတြပါသည္။ ဒါေၾကာင့္ ျမတ္စြာဘုရား တရားေတာ္အတိုင္း
မိုးကုတ္ဆရာေတာ္ဘုရားက

" ဟုတြာ အဘာ၀ေတၳန အနိစၥံ" ဟု ေဟာပါသည္။
(ဟုတြာ- ျဖစ္ၿပီး၍ ၊ အဘာ၀ေတၳန- မရွိေတာ့သည့္ သေဘာေၾကာင့္၊ အနိစၥံ- အနိစၥမည္၏)
ၠၠၠၠၠဤသို ့ျဖစ္ပ်က္ျမင္မွသာလွ်င္ ခႏၶာငါးပါးအနိစၥတရား၊ ခႏၶာငါးပါး ဒုကၡတရား၊ ခႏၶာငါးပါးအနတၱတရားဟု လကၡဏာေရး သံုးပါးကို ဥာဏ္ႏွင့္ေတြ ့ႏိုင္ပါသည္။
ပါးစပ္က ရြက္ေသာ အနိစၥ၊ဒုကၡ၊ အနတၱသည္ ဥာဏ္ေတြ ့မဟုတ္ပါ။
စာျပန္တာသာလွ်င္ျဖစ္ပါသည္ဟု မုိးကုတ္ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီးက ဆံုးမေဟာၾကားပါသည္။

(၁)ကိေလသာထူ ဥာဏ္ႏံု ့သူ ကာယႏုပႆနာရႈ၊
(၂)ကိေလသာမ်ားၿပီး ဥာဏ္ထက္ရင္ ေ၀ဒနာႏုပႆနာရႈ။
(၃)ဒိ႒ိမ်ားၿပီး ဥာဏ္ႏံု ့ရင္ စိတၱာ ႏုပႆနာရႈ။
(၄)ကိေလသာပါးၿပီး ဥာဏ္ထက္ေသာသူ (သစၥာရႈ ့)ဓမၼႏုပႆနာရႈ ။

ဘာရႈ ့ရႈ ့သစၥာမွာလမ္းဆံုးရမယ္။
၀ိပႆနာဆုိတာခႏၶာစြန္ ့၊ကိေလသာစြန္ ့
ဘုရားဘယ္မွာေဟာၾကားသလဲလို ့ေမးရင္
တရားဂုဏ္ေတာ္ ၆ပါးမွာ ၾကည့္လို ့ေျပာၾက။ မွန္အၾကည္ေတြေပၚမွာ ေပၚလာတဲ့တရားေတြကို ဥာဏ္ႏွင့္ယွဥ္ၾကည့္ရင္ ေဖာက္ျပန္ေနတာပဲေတြ ့မယ္။
ေလာဘ၊ေမာဟ၊ေဒါသ ကင္းစင္ေနလိမ့္မယ္။

ကိုယ္ေတာ္ၾကီး ရွာရတာ ေလးအသေခ်ၤႏွင့္ ကမၻာတစ္သိန္းပါ။
ကိေလသာခ်ဳပ္တာ အကာလိေကာပဲ။ သူက ေခၚေခၚေပ်ာက္ေပ်ာက္
ရႈ့ဥာဏ္နဲ ့သြားရင္ မူလတရားမရွိဘဲ ေနာက္အစားထိုးတာေျပာတယ္။
အာရံု၊ ဒြါရ တိုက္တိုင္း တိုက္တိုင္း မူလတရားမရွိဘဲ ေနာက္အစားထိုတာေျပာတယ္။
အာရံု ၊ ဒါြရတိုက္တုိင္း တုိက္တိုင္း ေပၚလာတဲ့ တရားကို ပိုမသိနဲ ့၊ ရွာမရႈ ့နဲ ့၊ ၾကိဳမသိနဲ ့၊
သူဆြဲေဆာင္တဲ့ အတိုင္းရႈ ့ေပးပါ။ သူက ျဖစ္ၿပီး ေပ်ာက္ေနတာ ေဆးကုခ်ိန္မရွိဘူး။
ေဆးကုလို ့ေပ်ာက္ရဲ့လား ။ ဒါေၾကာင့္ အရႈ ့ခံေခၚရာကို မဂ္ဥာဏ္နဲ ့လိုက္ေပးပါ။
ေပၚရာလုိက္ရင္ သစၥာေလးပါး ေပၚလာမယ္။
အေသကို ၾကည့္ရမွာ၊ အရွင္ကိုလုိက္ရမွာမဟုတ္ဘူး။

{{{ တိုက္တြန္းခ်က္ }}}
ျမတ္ဘုရား ေဟာၾကားလမ္းစဥ္
မဆုမနစ္ အားသစ္ခဲ့လွ်င္
ယခုဘ၀ မဂ္ဆုိက္ ဖိုလ္၀င္
နိဗၺာန ေရာက္လိမ့္ဧကန္ပင္။

{{{ ရွစ္လံုးဘြဲ ့ကဗ်ာ}}}
နိဗၺာန္၀င္လမ္း ျမင္စမ္းၾကေနာ္
မျမင္ကန္းလို ့ ပင္ပန္းရေသာ္
ျမင္ခ်င္ပါက လာၾကကံေတာ္
မ်က္ျမင္ေဆး ေပးတဲ့ မိုးကုတ္ဆရာေတာ္။

(ေက်းဇူးေတာ္ရွင္ မုိးကုတ္ဆရာေတာ္ဘုရား)
ဥာတပရိညာ (ေခၚ) ေရွးဦး ၀ိပႆနာ
အေျခခံတရားေတာ္ စာအုပ္မွ ေကာက္ႏႈတ္ေရးသားပူေဇာ္သည္။
 

No comments:

Post a Comment