/-KK9_loa7vd0/UlGdvjyytmI/AAAAAAAAAJo/CYASBcEvf-Q/s1600/2.jpg /-lOmPFrl8XPM/UlGenrethAI/AAAAAAAAAJw/C2micEpuq98/s1600/3.jpg /-dYluM4WJoPk/UlGfQQftlJI/AAAAAAAAAJ4/jX-Uiar9weI/s1600/4.jpg /-nf8EdURdPWM/UlGf2-kc_eI/AAAAAAAAAKE/4FuxaCOarrQ/s1600/5.jpg /-saSqQhWsORI/UlGgWZb5BgI/AAAAAAAAAKM/NfXGousgxi8/s1600/6.jpg /-p8qKxxsXUqM/UlGg--8YPdI/AAAAAAAAAKY/xdBXvKSdXHc/s1600/7.jpg /-xIWC0FyHziE/UlGhgDvPjYI/AAAAAAAAAKg/KcDEVlbzTms/s1600/8.jpg /-ExizPq5U6WY/UlGh77XvSNI/AAAAAAAAAKo/-7_9l0K2i6g/s1600/9.jpg /-iINrw4I_6xg/UlGicQAf_wI/AAAAAAAAAKw/tGhsKFdLkgg/s1600/10.jpg /-ntDceJpthvQ/UlGjACykVeI/AAAAAAAAAK4/VHQQr32TK0U/s1600/11.jpg /-fqxH_m2LEEY/UlGjaObMvdI/AAAAAAAAALA/f9HaRWYO-AI/s1600/12.jpg /-xfECeCe_dDQ/UlGj-pQU9qI/AAAAAAAAALM/WM1hVLQNyOo/s1600/13.jpg /-BHG1G4ixBh8/UlGkl-z-QEI/AAAAAAAAALQ/GoWqxWOgYz4/s1600/14.jpg /-BlczOY9iWk8/UlGlF5V_25I/AAAAAAAAALY/nrFbp34VOko/s1600/15.jpg /-Cb5m_KgyDAk/UlIE8rsSOkI/AAAAAAAAAMQ/1oHjlhDHZ14/s1600/17.jpg /-yRwSwv5w8No/UlIFmUIqjwI/AAAAAAAAAMY/zktN7vgxukU/s1600/18.jpg /-inFEfyNQYIE/UlIGAPR0JvI/AAAAAAAAAMg/v21K2Odt1zc/s1600/19.jpg /-G7ntu7ury4E/UlIGUaQi37I/AAAAAAAAAMo/AZ01F8UsI58/s1600/20.jpg /-I8vCUhCS3oA/UlIKBPqQLrI/AAAAAAAAAM0/ut8eJGAsSKE/s1600/21.jpg /-41ZwK7gIr2U/UlIKXb5gzLI/AAAAAAAAAM8/WvSg-oULtgE/s1600/22.jpg /-TojgOyhekdE/UlIKrjq5bJI/AAAAAAAAANE/rRl37fDU1SM/s1600/23.jpg /http://4.bp.blogspot.com/-64lFCmprlo4/UlIK93uB36I/AAAAAAAAANM/xlqs8O3Iljg/s1600/24.jpg /-FijLnHXN310/UlILMwydP7I/AAAAAAAAANU/UGrU5m5Qlik/s1600/25.jpg /-rCOON1atlAQ/UlIRGg-JUjI/AAAAAAAAANk/jmvr2gslKRY/s1600/26.jpg /-KhgTbZa636A/UlIRZyiryKI/AAAAAAAAANs/IVePjv0E68o/s1600/27.jpg /-GEj3iQziOPI/UlIRrWcGrrI/AAAAAAAAAN0/w5UwiZDN-5U/s1600/28.jpg /-qCBbdjQUzx4/UlIR7nMVOtI/AAAAAAAAAN8/uuovzhoG2P8/s1600/29.jpg /-TUkx_9ZzINw/UlISLSaznOI/AAAAAAAAAOE/cizev9CP9UI/s1600/30.jpg

Sunday, February 23, 2014

***** လူမိုက္တို႕သြားရာလမ္း *****

 
သီတဂူဆရာေတာ္ အရွင္ဉာဏိႆရ ၏ လူမိုက္တို႕သြားရာလမ္း တရားေတာ္အေၾကာင္းေဆာင္းပါး
၁၃၆၉ခုႏွစ္ သီတင္းကၽြတ္လဆန္း ၂ ရက္ (၂၀၀၇ ခုႏွစ္၊ စက္တင္ဘာလ ၂၃ ရက္ စေနေန႕) ေန႕တြင္ ျမင္းၿခံၿမိဳ႕၌
သီတဂူဆရာေတာ္ ရွင္ဉာဏိႆရ ေဟာၾကားေတာ္မူခဲ့သည့္ ဗီြစီဒီ ၂ ခ်ပ္တြဲကို ျဖန္႕ခ်ိျခင္း၊ ေရာင္းျခင္း၊ ငွားရမ္းျခင္းမျပဳလုပ္ရန္ သက္ဆိုင္ရာအာဏာပိုင္ဟုဆိုအပ္ေသာ သူတို႕က တားျမစ္လိုက္၏ ။ သို႕ရာတြင္ ဘာေၾကာင့္ ဤမွ်ေကာင္းမြန္ေသာ တရားေတာ္ကို တားျမစ္လိုက္သည္ကို က်ေနာ္မသိပါ၊ က်ေနာ္ဉာဏ္မမွီ၍ဟုပင္ ကိုယ့္ကိုယ္ကို ဆင္ျခင္မိပါသည္။

သို႕ေသာ္ တားျမစ္လိုက္သည္ ထုတ္ေ၀ခြင့္မျပဳ ျဖန္႕ခ်ိျခင္းမလုပ္ရ ဟု တားျမစ္ေသာ အရာအားလံုးကို က်ေနာ္တို႕ ျမန္မာႏိုင္ငံသားမ်ားသာမက ႏိုင္ငံတကာမွလူသားမ်ားကပါ ပိုမို၍စိတ္၀င္စားၾက၏၊

လူ႕သေဘာသဘာ၀ပင္ျဖစ္ေပလိမ့္မည္။ 
မၾကည့္နဲ႕ဆိုသည္ကိုမွၾကည့္ခ်င္ၾကေပသကိုး၊ ထိုအခါ အရွင္ ဉာဏိႆရ၏ တရားေတာ္ VCD ၂ခ်ပ္သည္ တိုးတိုးတမ်ဳိး တိတ္တိတ္တဖံုျဖင့္ ျမန္မာျပည္သူလူထု၏လက္၀ယ္သို႕
ပုန္းလွ်ဳိးကြယ္လွ်ဳိးေရာက္ၾကေလကုန္သတည္း။

သူေတာ္ေကာင္းေတြက ေကာင္းမႈကိုလုပ္တယ္ သူေတာ္ေကာင္းေတြမွသာ ေကာင္းမႈကိုလုပ္ဖိ္ု႕လြယ္တယ္၊
လူမိုက္ေတြကေတာ့ မေကာင္းမႈကိုသာလုပ္တယ္ လူမိုက္ေတြဟာမေကာင္းတဲ့အမႈကိုလုပ္ဖို႕ လြယ္ကူတယ္၊
သူေတာ္ေကာင္းေတြ လြယ္လြယ္နဲ႕လုပ္တဲ့အလုပ္ကို လူမိုက္ေတြက လိုက္လုပ္ဖို႕ မလြယ္ဘူး၊
လူမိုက္ေတြ လြယ္လြယ္နဲ႕လုပ္တဲ့အလုပ္ကိုလဲ သူေတာ္ေကာင္းေတြက လိုက္လုပ္ဖို႕မလြယ္ဘူး။


သီတဂူဆရာေတာ္က ထိုေန႕ျမင္းၿခံၿမိဳ႕အထူးတရားပြဲတြင္ အထက္ပါ အခ်က္ေလးခ်က္ကိုအဓိကထားကာ ယေန႕ ျမန္မာႏိုင္ငံတြင္ အုပ္ခ်ဳပ္ေနၾကေသာ စစ္အာဏာရွင္တို႕အား ပညာသားပါပါ သတိေပးသြားခဲ့သည္ကိုေတြ႕ရသည္။

ပထမဦးစြာ ေဂါတမျမတ္စြာဘုရားအေလာင္းေတာ္ သိဒၶတၳမင္းသားႏွင့္ သိဒၶတၳမင္းသား၏ေယာက္ဖေတာ္သူ ေဒ၀ဟတၳ ေခၚ ေဒ၀ဒတ္တို႕
အေၾကာင္းတြင္ ေဒ၀ဒတ္၏ ရာထူးအာဏာငန္းငန္းတက္ေလာဘႀကီးမႈ ထင္ေပၚေက်ာ္ေစာလိုမႈတို႕ေၾကာင့္ ျမတ္စြာဘုရားရွင္အားမည္သို႕
ဆက္ဆံခဲ့ပံု ႏွင့္ ဘုရားရွင္ထံပါးမွ သံဃာေတာ္တို႕အားဂိုဏ္းခြဲထုတ္ခဲ့ပံု၊
ဆက္လက္၍ဘုရားအေလာင္း သိဒၶတၳမင္းသား၏ေယာကၡမေတာ္သူ ၾကင္ယာေတာ္ ယေသာ္ဓရာ ႏွင့္ ေဒ၀ဒတ္တို႕၏ ဖခမည္းေတာ္ ေဒ၀ဒဟျပည့္ရွင္ ဘုရင္သုဗၺဗုဒၶါက ဘုရားရွင္ႏွင့္သံဃာေတာ္မ်ားအား ေဒ၀ဒဟၿမိဳ႕တြင္း မ၀င္ႏိုင္ေအာင္ အတားအဆီးမ်ားကာရံၿပီး ပိတ္ပင္တားဆီးခဲ့ပံု ေနာက္ဆံုးေဒ၀ဒတ္တို႕သားအဖႏွစ္ဦး တေနရာစီတြင္
ေျမၿမိဳခံရၿပီးအ၀ီစိငရဲသို႕က်ေရာက္ရပံု တို႕ကို ေဟာၾကားခဲ့ၿပီး သူေတာ္ေကာင္းေတြက ေကာင္းမႈလုပ္စဥ္ လူမိုက္မ်ားက မေကာင္းမႈကိုလြယ္လြယ္က်ဴးလြန္ခဲ့ၾကေၾကာင္း – ဆံုးမသြားခဲ့ပါသည္။


ဤေနရာတြင္ သီတဂူဆရာေတာ္ႀကီးေဟာၾကားခဲ့သည့္အတိုင္း ဘုရားအေလာင္း သိဒၶတၳမင္းသား၊ ေဒ၀ဟတၳ ေခၚ ေဒ၀ဒတ္ ႏွင့္ ေဒ၀ဒဟျပည့္ရွင္ ဘုရင္သုဗၺဗုဒၶါ တို႕ဘယ္လိုျဖစ္၍ ဘာေတြျဖစ္ကုန္ၾကသည္ ဆိုသည္ကို အနည္းငယ္ အက်ယ္ေျပာမွ စာရႈသူတို႕မ်က္ေစ့ထဲတြင္ကြက္ကြက္ကြင္းကြင္း ျမင္သာႏိုင္
မည္ျဖစ္ပါသည္။

ဘုရားအေလာင္း သိဒၶတၳမင္းသားေတာထြက္သည္ကစ၍ အထက္ကဆိုခဲ့ေသာ ျပႆနာျဖစ္ရသည္ဟု ဆရာေတာ္ႀကီးက ယခုလိုေဟာၾကားသြားခဲ့သည္ကို နာၾကားခဲ့ရပါသည္။

ဘုရင္သုဗၺဗုဒၶါက သိဒၶတၳမင္းသားေတာထြက္ျခင္းသည္ မိသားစုတာ၀န္ကိုမယူလို၍ သားသမီးတာ၀န္ကိုမယူလို၍ ဟု မွတ္ယူၿပီးအမ်က္ေတာ္ရွေနခ်ိန္တြင္ ေဒ၀ဟတၳမင္းသားမွာ သိဒၶတၳမင္းသား ေနာက္သို႕လိုက္သြားၿပီး ရဟန္းေဘာင္သို႕၀င္ခဲ့ေသာ္လည္း ရွင္သါရိပုတၱရာ ရွင္မဟာေမာဂၢလန္ကိုယ္ေတာ္တို႕ထက္ေနာက္က်မွ ရဟန္း၀တ္ရသျဖင့္ ပထမရွင္ႏွစ္ပါးအား ေဂါတမျမတ္စြာဘုရားက
လက္၀ဲရံ လက္ယာရံ ရာထူးေပးၿပီးျဖစ္ပါသည္။ သို႕ေသာ္ ေဒ၀ဟတၳ ေခၚ ေဒ၀ဒတ္ ၏စိတ္တြင္မူ ပုဏၰားမ်ဳိးမ်ားသာျဖစ္ေသာ ရွင္သါရိပုတၱရာ ႏွင့္ ရွင္မဟာေမာဂၢလန္ကိုယ္ေတာ္တို႕အား ေဆြမေတာ္မ်ဳိးမေတာ္ပါဘဲႏွင့္ လူထုပိရိသတ္အလယ္တြင္ အရွိန္အ၀ါႀကီးထြားလာၿပီျဖစ္ေသာ ေဂါတမျမတ္စြာဘုရားရွင္၏ လက္ယာရံလက္၀ဲရံ ရာထူးကိုေပးထားသည္ ငါသည္ ေဂါတမ၏
ေယာက္ဖအရင္းေခါက္ေခါက္ႀကီးျဖစ္ပါလွ်က္ႏွင့္ ဤရာထူးကိုမရ ေဂါတမကိုေတာ့ျဖင့္ေျပာမွေတာ္ေခ်မည္ဟုေတြးလ်က္ ပထမဦးစြာ ေဂါတမျမတ္စြာဘုရားရွင္အား ၄၅ ႏွစ္လံုးလံုး အိႏၵိယႏိုင္ငံအႏွံ႕ တရားေဟာသည္မ်ားမွာ ပင္ပန္းလွၿပီျဖစ္၍ အနားယူရန္၊ ၿပီးလွ်င္ထိုစဥ္က သံဃာထုႀကီးတစ္ရပ္လံုးအား မိမိထံလႊဲေျပာင္းေပးရန္ အနုနည္းျဖင့္ ခ်ဥ္းကပ္ေတာင္းခံခဲ့ေသာ္လည္း ဘုရားရွင္က
ေဒ၀ဒတ္အား ကိုယ္နဲ႕မတန္တာမေတာင္းေလနဲ႕လို႕ မိန္႕ေတာ္မူလိုက္တဲ့အတြက္ အမ်က္ေဒါသထြက္ၿပီး သည္လို အနားယူခိုင္း၍မရလွ်င္ အၾကမ္းဘက္လုပ္ႀကံအံ႕ဟု စိတ္မွာေတြးကာ ျမတ္စြာဘုရားရွင္အား နာဠာဂီရိဆင္ကို ေသရည္တိုက္၍နင္းသတ္ခိုင္းေစျခင္း၊

 ေက်ာက္ေတာင္ေပၚမွ ေက်ာက္တံုးမ်ားတြန္းခ်ျခင္း ႏွင့္
 ေတာင္ေျခတြင္ေလးသမားတို႕အားအသံုးျပဳၿပီး ေလးျမွားတို႕ျဖင့္
ပစ္သတ္ရန္ႀကံစည္ျခင္း အစရွိသည့္ အၾကမ္းဖက္လုပ္ႀကံမႈ သံုးႀကိမ္ႀကံစည္ခဲ့ေသာ္လည္း မေအာင္ျမင္ဘဲ ရွိခဲ့ျပန္ေၾကာင္း။


အနားယူခိုင္းေသာ္လည္းမရ အၾကမ္းဖက္ရာမွာလည္းမေအာင္ျမင္ျပန္ေသာအခါ ေဒ၀ဒတ္သည္ အႏုနည္းသံုးလွ်က္ ဘုရားအမိန္႕တစ္ရပ္အေနႏွင့္ အခ်က္ငါးခ်က္ ဥပေဒထုတ္ျပန္ေပးပါရန္ ဘုရားရွင္ထံေတာင္းဆိုျပန္ရာ ေဒ၀ဒတ္ေတာင္းဆိုသည့္ ထိုအခ်က္မ်ားမွာ -
သံဃာမ်ားအား ဒါယကာမ်ားမွလက္ေရာက္ကပ္လွဴေသာဆြမ္းအစား အျပင္ထြက္ဆြမ္းခံစားၾကရန္၊
လက္ေရာက္လွဴဒါန္းေသာ သကၤန္းကို မ၀တ္ေစဘဲ ပံ႕သကူသကၤန္းကိုသာ၀တ္ေစရန္၊
ေဆာက္လုပ္လွဴဒါန္းထားေသာၿမိဳ႕ရြာေပၚမွေက်ာင္းတိုက္မ်ားတြင္

သီတင္းမသံုးဘဲ ေတာေက်ာင္းမ်ားမွာသာသီတင္းသံုးေစရန္၊
သကၤန္း ၃ထည္ထက္ပို၍ထားရွိျခင္းမျပဳၾကေစရန္ ႏွင့္
သက္သတ္လြတ္ဆြမ္းဟင္းမ်ားကိုသာဘုဥ္းေပးၾကေစရန္ တို႕ ျဖစ္ပါသည္။


ျမတ္စြာဘုရားရွင္က ေဒ၀ဒတ္၏ စကားမ်ားသည္ သာမန္ၾကည့္လွ်င္ နားေထာင္ေကာင္းလွေသာ္လည္း သူ၏တကယ့္အႀကံအစည္မွာ ပုဏၰားမ်ဳိးမ်ားသာျဖစ္ေသာ ရွင္သါရိပုတၱရာ ႏွင့္ ရွင္မဟာေမာဂၢလန္ကိုယ္ေတာ္တို႕အား သူ၏လက္ေအာက္သို႕သြတ္သြင္းႏိုင္ရန္တစ္ႀကိမ္၊ ငါဘုရားအား လုပ္ႀကံမႈ သံုးခါျပဳခဲ့စဥ္ကတစ္ႀကိမ္ ယခုလည္း ငါ့အပါးမွသံဃာေတာ္မ်ားေသြးကြဲေစရန္
တစ္ႀကိမ္ႀကံစည္ေနေခ်ၿပီဟု သိျမင္ရကား ဤသို႕မိန္႕ေတာ္မူခဲ့၏။


ဤ အခ်က္ငါးခ်က္ကို ငါဘုရားအေနႏွင့္ ဥပေဒ အမိန္႕တစ္ရပ္သဖြယ္ မထုတ္ျပန္ႏိုင္၊ က်င့္လိုသူက်င့္၍ မက်င့္လိုသူသည္အတိုင္းထားေစ ဟု မိန္႕ေတာ္မူခဲ့ရာ ေဒ၀ဒတ္က ေကာင္းၿပီ ဤေကာင္းေသာအက်င့္ ငါးခ်က္အား ငါႏွင့္အတူက်င့္ႀကံလိုေသာရဟန္းမ်ား ငါ႕ေနာက္လိုက္ခဲ့ေလာ့ဟုေႂကြးေၾကာ္လွ်က္ ေရွ႕မွထြက္ရာ သံဃာအပါး ၅၀၀ ေဒ၀ဒတ္ေနာက္သို႕လိုက္ၾကေလသတည္း။

ေဒ၀ဒတ္သည္ ဤကဲ့သို႕ သံဃာဂိုဏ္းကြဲေအာင္၊ သံဃာအခ်င္းခ်င္းေသြးကြဲေအာင္ ျပဳလုပ္ျခင္းအျပင္ စာဖတ္ပိရိသတ္သိရွိၿပီးျဖစ္သည့္ မေကာင္းမႈမ်ဳိးစံုကို လြယ္လြယ္လုပ္ကိုင္ခဲ့ေလရာ ေနာက္ဆံုးအရွင္လတ္လတ္ေျမၿမိဳခံရၿပီး အ၀ီစိငရဲသို႕ က်ေရာက္ရေလေတာ့သည္။

ေဒ၀ဒတ္၏ ဖခမည္းေတာ္ ဘုရင္သုဗၺဗုဒၶါသည္လည္း ျမတ္စြာဘုရားရွင္ ကပိလ၀တ္ျပည္မွ ေဒ၀ဒဟျပည္သို႕ ေနာက္လိုက္ရဟန္းသံဃာေတာ္
မ်ားႏွင့္ ႂကြခ်ီလာရာ ေရွးမဆြကပင္ ေဂါတမျမတ္စြာဘုရားအေပၚ ၾကည္ညိဳသူမဟုတ္သည့္အေလွ်ာက္ ၿမိဳ႕ရိုးတံခါးေလးဘက္ေလးတန္အားပိတ္ဆို႕ကာရံေစ၍ ျမတ္စြာ
ဘုရားရွင္ႏွင့္သံဃာမ်ားအား ၿမိဳ႕တြင္းအ၀င္မခံျခင္း၊
ၾကည္ညိဳေသာၿမိဳ႕သူၿမိဳ႕သားမ်ား၏အလွဴအတန္းမွကင္းေ၀းေစရန္ သို႕မဟုတ္ သံဃာေတာ္မ်ား၏လာဘ္လာဘကို ပိတ္ပင္ျခင္းစသည္တို႕ အျပင္ အျခားေသာလြယ္လြယ္ျပဳလုပ္မိသည့္ မေကာင္းမႈမ်ားေၾကာင့္ ဘုရားရွင္ပင္ မကယ္ႏိုင္ေတာ့ဘဲ အရွင္လတ္လတ္ေျမၿမိဳခံရကာ အ၀ီစိငရဲသို႕သက္ဆင္းသြားရျပန္ပါေတာ့သည္။


သို႕ရာတြင္ တကယ့္ကာယကံရွင္ ယေသာ္ဓရာေဒ၀ီမွာကား သိဒၶတၳမင္းသား၏ သားေတာ္ ကိုဖြားျမင္ၿပီးေသာ္လည္း ျမတ္စြာဘုရားရွင္အား မပစ္မွားခဲ့ဘဲ ေတာ္ထြက္သည္မွၾကားသမွ်အတိုင္း ဆံပယ္လွ်င္ သူလည္းပယ္၊ ဘုရားသစ္ေခါက္ဆိုးသကၤန္း၀တ္ၿပီဆိုလွ်င္သူလည္းလိုက္၀တ္ ႏွင့္ သူေတာ္ေကာင္းတို႕သာလြယ္လြယ္ျပဳႏိုင္ေသာ ေကာင္းမႈကုသိုလ္တို႕
ကိုသာစြဲကိုင္က်င့္ႀကံအားထုတ္လုပ္ကိုင္သြားခဲ့ေၾကာင္း အရွင္ ဉာဏိႆရ၏ လူမိုက္တို႕သြားရာလမ္း တရားေတာ္ပထမပိုင္းကို က်ေနာ္ၾကားနာခဲ့ရပါသည္။

သူေတာ္ေကာင္းေတြက ေကာင္းမႈကိုလုပ္တယ္ သူေတာ္ေကာင္းေတြမွသာ ေကာင္းမႈကိုလုပ္ဖိ္ု႕လြယ္တယ္၊
လူမိုက္ေတြကေတာ့ မေကာင္းမႈကိုသာလုပ္တယ္ လူမိုက္ေတြဟာမေကာင္းတဲ့အမႈကိုလုပ္ဖို႕ လြယ္ကူတယ္၊
သူေတာ္ေကာင္းေတြ လြယ္လြယ္နဲ႕လုပ္တဲ့အလုပ္ကို လူမိုက္ေတြက လိုက္လုပ္ဖို႕ မလြယ္ဘူး၊


လူမိုက္ေတြ လြယ္လြယ္နဲ႕လုပ္တဲ့အလုပ္ကိုလဲ သူေတာ္ေကာင္းေတြက လိုက္လုပ္ဖို႕မလြယ္ဘူး။


ဒုတိယပိုင္းတြင္ သီတဂူဆရာေတာ္ႀကီး ရွင္ဉာဏိႆရသည္ လူမိုက္တို႕သြားရာလမ္းအေၾကာင္းကိုျမတ္စြာဘုရားရွင္ေဟာၾကားေတာ္
မူခဲ့ေသာ ဇတ္ေတာ္အေထာက္အထား၊ သမိုင္းအေထာက္အထား၊ သမိုင္း၀င္ပထ၀ီေရေျမအေထာက္အထားတို႕ျဖင့္ တရားနာပိရိသတ္ရွင္းရွင္းလင္းလင္းကြက္ကြက္ကြင္းကြင္း
 ျမင္ေအာင္ေထာက္ျပေဟာၾကားသြားခဲ့ပါသည္။

ပထမဦးစြာ … လူမိုက္လကၡဏာ ေလးပါးကို ရွင္းျပေတာ္မူခဲ့ရာ – လူမိုက္ဆိုသူေတြသည္
 

(၁) နည္းမဟုတ္တာကို နည္းမွန္လမ္းမွန္အဟုတ္လုပ္၍ လုပ္တတ္သည္
 

(၂) ထိုထိုေသာ နည္းမွားလမ္းမွားမ်ားကို ကိုယ္တစ္ေယာက္တည္းမလုပ္၊ သူမ်ားေတြကိုပါလုပ္ခိုင္းတတ္သည္
 

(၃) ထိုထိုေသာ နည္းမွားလမ္းမွားကိုပင္ အျမတ္တႏုိးတန္ဘိုးထားတတ္ၾကသည္
 

(၄) သူတို႕မွားေနသည္ကို ျမင္ေတြ႕သိသူမ်ားက သူတို႕လုပ္ရပ္မ်ားမွားေနေၾကာင္း အက်ဳိးသင့္အေၾကာင္းသင့္ေျပာျပန္လွ်င္လည္း စိတ္ဆိုးၿပီးလက္မခံ ေျပာသူကိုပင္ရန္ရွာတတ္ၾကသည္
ဟုေဟာၾကားသြားခဲ့ပါသည္။
လူမိုက္မ်ားမွသာမဟုတ္ပဲသတၱ၀ါတိုင္းတြင္လည္းအမွားမ်ားျပဳ
လုပ္တတ္ၾကပံုကို ဤသို႕ထပ္မံျဖည့္စြက္၍ -
ကံခၽြတ္ေခ်ာ္ခ်ိန္ေရာက္လာတဲ့သတၱ၀ါေတြဟာ နည္းလြဲနည္းမွားေတြကို နည္းမွန္လမ္းမွန္ဟု ယူဆၿပီး လုပ္တတ္ၾကသည္၊


 အဲသည္လိုလုပ္လာၾကၿပီဆိုရင္ ပ်က္စီးရာပ်က္စီးေၾကာင္းျဖစ္ဖို႕ဦးတည္လာၿပီ၊ သူတို႕ရဲ႕ႀကီးပြားတိုးတက္လာႏိုင္တဲ့အခြင့္အလမ္းေတြလဲ ပိတ္ဆို႕သြားၿပီ ထို႕ေၾကာင့္ ဘုရားရွင္လက္ထက္မွာ အေကတိရေသ့က လူမိုက္ေတြကိုမျမင္ပါရေစနဲ႕၊ လူမိုက္ေတြရဲ႕စကားသံကိုမၾကားပါရေစနဲ႕၊ လူမိုက္ေတြနဲ႕အေပါင္းအသင္းမလုပ္ပါရေစနဲ႕၊ အေပါင္းအသင္းမလႊမေရွာင္သာလုပ္ျဖစ္ရင္လဲ သူတို႕ေတြနဲ႕ေဆြးေႏြးစကားေျပာတာေတြမလုပ္ပါရေစနဲ႕၊ လူမိုက္ေတြကိုအားေပးေထာက္ခံမႈေတြမလုပ္ပါရေစနဲ႕ ဟု ဆုေတာင္းခဲ့ေၾကာင္း ေဟာျပသြားျပန္သည္ကို မိမိတသက္လံုးလိုက္နာမွတ္သားဘြယ္ရာအျဖစ္ နာၾကားခဲ့ရပါသည္။

အရွင္ဉာဏိႆရသည္ အထက္ပါလူမိုက္တို႕၏စရိုက္လကၡဏာ၊ လုပ္ကိုင္တတ္ၾကပံုႏွင့္နည္းမွားလမ္းမွားကိုလိုက္ေနရင္း
ပ်က္စီးဆံုးရႈံးၾကရပံုမ်ားကိုအနီးစပ္ဆံုးေထာက္ထားကိုးကားျပသႏိုင္မည့္
 ျမတ္စြာဘုရားရွင္ေဟာၾကားေတာ္မူခဲ့ေသာ ကိသ၀စၧ ရေသ့ ဇတ္ေတာ္ကိုဤသို႕အက်ဥ္းခ်ဳံးကာဆက္လက္ေဟာၾကားသြားခဲ့ပါသည္။

ကိသ၀စၧဇတ္ေတာ္
ေဂါတမ ျမတ္စြာဘုရားပြင့္ေတာ္မမူမီ အိႏိၵယႏိုင္ငံ ေတာင္ဖက္-အလယ္ပိုင္း (ယခုအခါ) မိုးေခါင္ေရရွားအရပ္ေဒသတြင္ ေဂါဓ၀တီေခၚေရအိုင္ႀကီးတည္ရွိေလ၏ ထိုေရအိုင္ႀကီးမွ ေရမ်ာလွ်ံကာ ကန္ႀကီး၏အေရွ႕အရပ္ဆီသို႕ ျမစ္ႀကီးတစ္ခုအသြင္စီးဆင္းေနျပန္ရာ ထိုျမစ္ကိုလည္း ေဂါဓ၀တီျမစ္ဟုေခၚတြင္ၿပီး ယေန႕ထက္တိုင္ ေဂါဓ၀တီျမစ္ကို ျမင္ေတြ႕ႏိုင္ေသးသည္ ဟု ဆရာေတာ္ႀကီးမွ
ေရွးေဟာင္းအိႏိၵယႏိုင္ငံ သမိုင္းပထ၀ီေျမပံုအေထာက္အထားကိုကိုးကားလွ်က္ ကိသ၀စၧဇတ္ေတာ္၏တည္ေနရာကို အစပ်ဳိးသြားခဲ့ပါသည္။ 


သည္ေနရာေတြင္ က်ေနာ္တစ္ခုျဖည့္စြက္၍ေျပာလိုပါသည္-
ေဂါတမျမတ္စြာဘုရားပြင့္ေတာ္မူခဲ့ေသာေနရာ ဗုဒၵဂယာမွစၿပီး ဘုရားရွင္ေဟာၾကားေတာ္မူခဲ့သည့္ ဇတ္ေတာ္မ်ားသည္ ေနရာအတည္တက်ရွိခဲ့ေၾကာင္း သမိုင္း၀င္အေထာက္အထားမ်ားႏွင့္တကြ ျပသႏိုင္ပါသည္။ လိုရင္းကိုေျပာရလွ်င္ အမွန္တကယ္ဤသို႕ျဖစ္ပ်က္ခဲ့ပါသည္ဟု ျပသႏိုင္သည့္ လံုေလာက္ေသာ သက္ေသအေထာက္အထားမ်ားရွိေၾကာင္းကိုေတြ႕ရွိႏိုင္ပါသည္။ 


အထက္ပါ ေဂါဓ၀တီျမစ္ႀကီးေဘးတြင္ ၿမိဳ႕မ်ားတည္ထား၍ အုပ္ခ်ဳပ္မင္းလုပ္ေနၾကသည့္အထဲတြင္ ယခုဇတ္ေတာ္ႏွင့္သက္ဆိုင္သည့္ၿမိဳ႕မွာ ကုမၸ၀တီၿမိဳ႕ သို႕မဟုတ္ ကုမၸ၀တီတိုင္းျပည္ဟုေခၚတြင္ၿပီး ဒန္တေကဘုရင္ႀကီးက အုပ္ခ်ဳပ္မင္းလုပ္လွ်က္ရွိေသာ္လည္း တရားဓမၼမရွိေသာ ၿမိဳ႕ျဖစ္ေၾကာင္းဇတ္ေတာ္စာမ်ားအရသိရပါသည္၊ ပါဠိလိုေျပာရလွ်င္ ထိုၿမို႕ႏွင့္ပတ္သက္သည့္ အေထာက္အထားစာတြင္ ဓေမၼန လည္းမေတြ႕ အဓေမၼနလည္း မေတြ႕ေၾကာင္း၊ ထို႕ေၾကာင့္ ထိုဒန္တေကဘုရင္ႀကီးအုပ္ခ်ဳပ္ေနသည့္ ကုမၸ၀တီၿမိဳ႕တြင္ တရားဓမၼမရွိဘဲအုပ္ခ်ဳပ္ေနတာျဖစ္သည္ ဟု သီတဂူဆရာေတာ္ႀကီးမွ ေဟာၾကားသြားခဲ့ပါသည္။

အဆိုပါ ေဂါဓ၀တီေရအိုင္ႀကီးႏွင့္ ေဂါဓ၀တီျမစ္ႀကီးေဘးတြင္ ၿမိဳ႕မ်ားတည္ထားလွ်က္ ဘုရင္အသီးသီးက အုပ္ခ်ဳပ္မင္းလုပ္ေနၾကသကဲ့သို႕ သရဘဂၢၤရေသ့ႀကီးဦးေဆာင္ေသာ ရေသ့ႀကီး၇ေယာက္တို႕သည္လည္း တပည့္တပန္းမ်ားႏွင့္အတူသီတင္းသံုးေနထိုင္လွ်က္ရွိၾကပါသည္၊ ထုိရေသ့ႀကီးမ်ားသည္ ရူပစ်ာန္(၄)ပါး၊ အရူပစ်ာန္(၄)ပါး၊ ေလာကီအဘိဏ္ဉာဥ္(၅)ပါးတို႕ရရွိၿပီး
သမထကိုအဆံုးစြန္ထိေပါက္ေရာက္ေအာင္ျမင္ၿပီးၾကသည့္

ရေသ့ႀကီးမ်ားျဖစ္ၾကပါသည္။ 

ထိုရေသ့ႀကီးမ်ားသည္ ဇဍိလရေသ့ေခၚဆံက်စ္ရွိသည့္ရေသ့မ်ားျဖစ္ရကား သစ္ေခါက္ဆိုးအ၀တ္၀တ္၍ရေသ့အျဖစ္ေရာက္သည့္အခ်ိန္မွစကာ မုတ္ဆိတ္က်င္စြယ္ႏွင့္ဆံပင္ျဖတ္ျခင္းမရွိေတာ့ပဲ
ႏွစ္ေပါင္းေလးငါးေျခာက္ဆယ္တိုင္ေအာင္ရွည္လွ်ားထူထပ္လာသည့္

ဆံပင္မ်ားကိုက်စ္၍ ဦးေခါင္းထက္တြင္ရစ္ပတ္ေခြဖြဲ႕တင္ထားလွ်က္ေနၾကေလရာ
 ျပင္ပအသြင္အားျဖင့္ အရုပ္ဆိုးၾကေသာ္လည္း အတြင္းႏွလံုးျဖဴစင္ၿပီး စ်ာန္သမာပတ္အဆံုးတိုင္ရရွိသူ သူေတာ္စင္မ်ားျဖစ္ၾကပါသည္။

သရဘဂၢၤရေသ့ႀကီး၏ ေနာက္လိုက္ရေသ့မ်ားတြင္ ပ်မ္းမွ်တပည့္တပန္း ၅၀၀၀ မွ ၁၀၀၀၀ စီအထိရွိၾကရာ စုစုေပါင္း ရေသ့ႏွင့္တပည့္တပန္းမ်ား ရွစ္ေသာင္းမွတသိန္းနီးပါး ေရအိုင္ႀကီးအနီးစုဖြဲ႕ေန၍မသင့္ေတာ္ေၾကာင္း သရဘဂၢၤ ေခါင္းေဆာင္ရေသ့ႀကီးမွဆင္ျခင္မသည့္အတြက္ တပည့္ရေသ့ ၇ ေယာက္တို႕ကို မိမိတပည့္မ်ားကိုေခၚလွ်က္ တေနရာစီခြဲေနၾကရန္အမိန္႕ရွိသျဖင့္ ရေသ့အေပါင္းလည္း ေဂါဓ၀တီေရအိုင္ႀကီးမွ စီးဆင္းေနေသာ ေဂါဓ၀တီျမစ္ေၾကာင္းတေလွ်ာက္ ကိုယ့္အဖြဲ႕ႏွင့္ကိုယ္ ေနရာရွာေဖြေနထိုင္ၾကေလသည္။


ထိုသို႕ ရေသ့မ်ားကိုယ့္အဖြဲ႕ႏွင့္ကိုယ္ခြဲ၍ေနၾကရာတြင္ ေနာက္လိုက္ ရေသ့ ၇ ေယာက္အနက္ ကိသ၀စၧရေသ့သည္ ကုမၸ၀တီၿမိဳ႕သို႕ေရာက္ရွိသြားၿပီး ဒန္တေကဘုရင္ မင္းဥယ်ာဥ္အတြင္း တပည့္ ၆၀၀၀ ေက်ာ္ႏွင့္သီတင္းသံုးေနေလ၏။ 

ဤအခ်ိန္တြင္ ယခင္က ဓေမၼန ေခၚတရားဓမၼမရွိေသာ ကုမၸ၀တီၿမိဳ႕ေလးသည္ တရားဓမၼႏွင့္ျပည့္စံုေသာၿမိဳ႕အျဖစ္ေရာက္လာကာ
သူေတာ္ေကာင္းတို႕၏အေငြ႕အသက္မ်ားဖံုးလႊမ္းလာေလေတာ့သည္။


ဤေနရာတြင္ စာဖတ္သူတို႕အား ဒန္တေကဘုရင္ အုပ္ခ်ဳပ္လွ်က္ရွိသည့္ ကုမၸ၀တီၿမိဳ႕တြင္ထားရွိသည့္ ၿမိဳ႕က်က္သေရေဆာင္ နဂရေသာဘီနိ အေၾကာင္းအနည္းငယ္ေျပာလိုပါသည္။ 

ထိုေခတ္အခါကရွိခဲ့ေသာယဥ္ေက်းမႈတစ္ခုျဖစ္ဟန္တူသည့္
ဘံုခုႏွစ္ဆင့္ျပႆဒ္တြင္အေခၽြအရံမ်ားျဖင့္တင္ထားကာ အုပ္ခ်ဳပ္သူဘုရင္ ဒန္တေကအပါအ၀င္ မင္းညီမင္းသားမူးမတ္၀န္ႀကီးမ်ားသာမက
အနီးအနားၿမိဳ႕မ်ားမွ အုပ္ခ်ဳပ္မင္းလုပ္သူမ်ားပင္လာေရာက္ေပ်ာ္ပါးရေသာ ကုမၸ၀တီၿမိဳ႕၏က်က္သေရေဆာင္ျပည့္တန္ဆာမ သည္ ရုပ္ရည္ေခ်ာေမာလြန္းၿပီးအထက္ကဆိုခဲ့သည့္အတိုင္း လာေရာက္ေပ်ာ္ပါးသူ ဧည့္သည္မ်ားလြန္းလွသျဖင့္အထူး၀င္ေငြေကာင္းလွရာ အုပ္ခ်ဳပ္သူဘုရင္ဒန္တေက ထက္ပို၍၀င္ေငြေကာင္းလွသည္ဆို၏ ။


 ဘုရင္ဒန္တေက မွာျပည့္တန္ဆာေလာက္ပင္၀င္ေငြမေကာင္းသျဖင့္ ျပည့္တန္မအား ဘံုခုႏွစ္ဆင့္မွဆင္းခိုင္းၿပီး ရာထူးမွခ်လိုက္ေလသည္။ ေက်ာ္ၾကားလာၿပီး၀င္ေငြေကာင္းလာလွ်င္ ထိုေခတ္ကဘုရင္မ်ားလည္းမႀကိဳက္ၾကေပ၊ သူတို႕ထက္သာသူမ်ားကို မနာလိုလွ်င္ အတူေပ်ာ္ပါးခဲ့သည့္ျပည့္တန္ဆာလည္းမရ၊ အျဖဳတ္ခံရ၏။

ထိုအခါျပည့္တန္ဆာမသည္ ရာထူးမွခ်ခံရသည့္အတြက္ စိတ္ပ်က္စြာျဖင့္ ေျခဦးတည့္ရာလမ္းေလွ်ာက္လာရင္း မင္းဥယ်ာဥ္အတြင္းေရာက္ရွိလာၿပီး ကိသ၀စၧရေသ့ကိုေတြ႕ရာ ဆံက်စ္ထူလပ်စ္ႏွင့္ အရုပ္ဆိုးေသာကိသ၀စၧရေသ့အား အတြင္းသရုပ္ကိုထြင္းေဖါက္သိျမင္ႏိုင္ျခင္းငွာမစြမ္းသာေသာေၾကာင့္ သူေတာ္ေကာင္းတန္ခိုးရွင္တစ္ဦးကဲ့သို႕ျမင္ရမည့္အစား အမဂၤလာရုပ္၊ က်က္သေရမဲ့ေသာရုပ္၊ အနိဌာရံု အျဖစ္ျမင္ေတြ႕ကာ ကလႅကႏၵ(သူယုတ္မာ) ဟု သမုတ္ေလေတာ့သည္။ 

ထို႕ျပင္ မ်က္ႏွာသစ္ေရ၊ သြားပုပ္ေရတို႕ျဖင့္ ကိသ၀စၧရေသ့၏ မ်က္ႏွာေပၚသို႕ပက္ျခင္း၊ ေထြးျခင္း အျပင္ သြားတိုက္တံကိုလည္းဆံက်စ္အေပၚသို႕ပစ္ေပါက္စြန္႕ပစ္ျခင္းစသည့္ သူေတာ္ေကာင္းတို႕လြယ္လြယ္မျပဳႏိုင္ေသာအမႈကိုျပဳေလေတာ့
သတည္း။ျပည့္တန္ဆာမသည္ ၇ ရက္တိုင္တိုင္ထိုသို႕ေသာ ယုတ္ညံ႕သည့္အလုပ္ကို ေန႕စဥ္လုပ္ၿပီးသကာလ ဘုရင္ဒန္တေကက ျပည့္တန္ဆာမကို သတိရေတာ္မူသျဖင့္ေမးျမန္းၿပီး ယခင္ရာထူးျပန္ေပးေစကာ ဘံုခုႏွစ္ဆင့္သို႕ ျပန္တင္ထားေစ၏။ ထိုအခ်ိန္မွာပင္ ဘုရင္ဒန္တေက၏ ၀န္ႀကီးတပါး အလုပ္မွထုတ္ပယ္ခံရျပန္ေသာ္ ျပည့္တန္ဆာမအား ရာထူးမွအခ်ခံရၿပီးကာမွ ရာထူးျပန္ရေအာင္မည္သို႕ေဆာင္ရြက္ခဲ့သည္ကို သြားေရာက္ေမးျမန္းရာ ျပည့္တန္ဆာမက ဘာမွအေထြအထူးလုပ္စရာမလိုပါ မင္းဥယ်ာဥ္ရွိရာသို႕သြား၍ ရုပ္ဆိုးဆိုး၊ ဆံက်စ္ဗလပြႏွင့္ သူယုတ္မာကို ၇ရက္တိုင္တိုင္ တံေတြးျဖင့္ေထြး၊ မ်က္ႏွာသစ္ေရျဖင့္ပက္ စသည့္အလုပ္တို႕ကိုလုပ္ခိုင္းလိုက္ရာ ျပည့္တန္ဆာမေလာက္မွ စဥ္းစားဉာဏ္မရွိေသာ၀န္ႀကီးဆိုသူကလည္း သူေတာ္စင္ ကိသ၀စၧရေသ့အားထိုအတိုင္းသြားေရာက္၍ မေကာင္းမႈကိုလြယ္ကူစြားက်ဴးလြန္ျပန္ေခ်သည္။ တိုက္ဆိုင္စြာျဖင့္ပင္ ၇ ရက္ျပည့္ေျမာက္ေသာေန႕တြင္ ဘုရင္က ၀န္ႀကီးအားအလုပ္ျပန္ခန္႕လိုက္ျပန္ရာ မင္းဥယ်ာဥ္သို႕သြားေရာက္ၿပီး ကိသ၀စၧရေသ့အား မေကာင္းမႈျပဳက်င့္ျခင္းသည္ ယၾတာတစ္ခုကဲ့သို႕ ျဖစ္လာေခ်ေတာ့သည္။

သို႕ႏွင့္ ကုမၸ၀တီၿမိဳ႕ဘုရင္အား ပုန္ကန္သူတို႕က တိုက္ခိုက္မည့္အေရးျဖစ္လာျပန္ရာ ဘုရင္ကိုယ္တိုင္စစ္ထြက္တိုက္ခိုက္ရမည့္အေျခအေနသို႕
ဆိုက္ေရာက္ခဲ့ၿပီး စစ္မထြက္မီစစ္ေအာင္ေရးအတြက္ ဆုေတာင္းယၾတာျပဳလုပ္ရန္မူးႀကီးမတ္ရာတို႕အားအႀကံ
ဉာဏ္ေတာင္းခံရာ ျပည့္တန္ဆာမက သူရာထူးျပန္ေအာင္လုပ္ေဆာင္ခဲ့ပံု၊ ျပည့္တန္ဆာမေျပာသည့္
အတိုင္းလိုက္လုပ္သည့္၀န္ႀကီးရာထူးျပန္ရပံုတို႕ကို ၀ိုင္း၀န္းေလွ်ာက္ထားသည့္အတိုင္း ဘုရင္ကလည္းထိုအတိုင္းလိုက္လုပ္ရန္ကို စဥ္းစားဉာဏ္ကင္းမဲ့စြာျဖင့္
သေဘာတူလက္ခံရကား မင္းဥယ်ာဥ္ရွိရာသို႕ မူးမတ္ဗိုလ္ပါအျပည့္အစံုၿခံရံလွ်က္ေရာက္ရွိၿပီးေနာက္ ကိသ၀စၧရေသ့အား ျပည့္တန္ဆာမႏွင့္ ရာထူးျပဳတ္၀န္ႀကီးတို႕ျပဳမူသည့္အတိုင္း မိုက္မဲစြာျပဳမူေလေတာ့သတည္း။ 


အုပ္ခ်ဳပ္သူဘုရင္ကိုယ္တိုင္ဦးေဆာင္ကာ နည္းမွားလမ္းမွားကို နည္းမွန္လမ္းမွန္အမွတ္ျဖင့္ေဆာင္ရြက္ေလရာ ေနာက္လိုက္ေနာက္
ပါအေခၽြအရံတို႕ကလည္း
နည္းမွားလမ္းမွားကို၀ိုင္း၀န္းလုပ္ၾကေလေတာ့သည္။ သို႕ေသာ္တိုက္ဆိုင္စြာျဖင့္ဘုရင္သည္စစ္ပြဲကိုလည္းေအာင္ႏိုင္

လိုက္ျပန္ရာ ၿမိဳ႕သူၿမိဳ႕သားတို႕ ႏွင့္အတူ ၀မ္းသာမဆံုးေအာင္ပြဲခံ၍မဆံုးျဖစ္ေနၾကေလေတာ့သည္။


ထိုအခ်ိန္တြင္ ရေသ့တို႕၏ေခါင္းေဆာင္ႀကီးျဖစ္သူ သရဘဂၢၤရေသ့ႀကီးက ငါ့တပည့္ ကိသ၀စၧရေသ့ကို ဘုရင္ႏွင့္မူးမတ္ဗိုလ္ပါအေပါင္းက ေစာ္ကားေနၾကသည့္အျပင္
 ျပည္သူလူထုကပါေနာက္မွ အားေပးေနၾကသည္ကို သိရွိရသည့္အခါ တပည့္ရေသ့တို႕အား ကိသ၀စၧရေသ့အား ကုမၸ၀တီၿမိဳ႕မွ သြားေရာက္ေခၚယူလာၾကရန္မွာၾကားသျဖင့္ သရဘဂၢရေသ့၏တပည့္မ်ားက ကုမၸ၀တီၿမိဳ႕တြင္လူအမ်ားတံေတြးခြက္၌ပက္လက္ေမ်ာေနရွာေသာ ကိသ၀စၧရေသ့အားထမ္းစင္ျဖင့္သြားေရာက္ပင့္ေဆာင္ကာ ကိသ၀စၧရေသ့၏ ေနာက္လိုက္တပည့္အေပါင္းကိုလည္း ကုမၸ၀တီၿမိဳ႕မွအတူထြက္ခြာေစ၏။

သူေတာ္ေကာင္းရေသ့ကိုပစ္
မွားေနသည့္ဘုရင္ဒန္တေက၊ ေနာက္မွလိုက္ပါအားေပးေနၾက
သည့္မူးမတ္ဗိုလ္ပါမ်ားႏွင့္ျပည္သူလူထုအေပၚ စိတ္ဆိုးေနၾကေသာ ကုမၸ၀တီၿမိဳ႕ကိုေစာင့္ေသာ အာကာတစိုး၊ ဘုမၼစိုး ရုကၡစိုးအစရွိေသာ နတ္အေပါင္းတို႕သည္ အမ်က္ရွေသာ္လည္းသူေတာ္ေကာင္းတို႕
အရွိန္အ၀ါရွိေနေသးေသာေၾကာင့္ ကုမၸ၀တီၿမိဳ႕အေပၚအေရးယူအပစ္ေပးမႈမ်ားမလုပ္သာဘဲရွိေနခိုက္
ကိသ၀စၧရေသ့ႏွင့္ေနာက္ပါသူေတာ္ေကာင္းမ်ားၿမိဳ႕မွထြက္ခြာသည္ႏွင့္ သူေတာ္ေကာင္းအေငြ႕အသက္ကင္းစင္သြားေသာ ၿမိဳ႕ေပၚသို႕ အပစ္ေပးရန္ မိုးႀကီး(၁၀)မိုးရြာခ်ျခင္းျဖင့္ စတင္ေလေတာ့သည္။မေကာင္းမႈကိုလုပ္ေဆာင္ၾကေသာ

လူမိုက္မ်ားသည္ ေကာင္းက်ဳိးေပးေနျခင္းမ်ားရပ္ဆိုင္းၿပီး မေကာင္းက်ဳိးမ်ားေပးလာသည္ႏွင့္ ႀကီးပြားမည့္အခြင့္အလမ္းမ်ားပိတ္ပင္သြားကာ ပ်က္စီးျခင္းသို႕ဦးတည္လာေလေတာ့သည္။

သူေတာ္စင္မ်ား၏အေငြ႕အသက္ကင္းစင္သြားေသာ ကုမၸ၀တီၿမိဳ႕ေပၚသို႕ နတ္မ်ားက မိုးႀကီး(၁၀)မိုးရြာသြန္းျခင္း
ပထမဦးစြာ ေရမ်ားမ်ားပါေသာမိုးႀကီးရြာ၏၊ ဘုရင္ႏွင့္ၿမိဳ႕သူၿမိဳ႕သားအေပါင္းက မိုးေရထဲတြင္ေပ်ာ္ရႊင္စြာျဖင့္ ငါတို႕ေအာင္ပြဲ၊ ငါတို႕လုပ္သည့္အလုပ္ကမွန္၍ ရြာေသာမိုးဟုေႂကြးေၾကာ္ၾက၏။

 ဒုတိယ နတ္မ်ားက သဲျဖဴမိုးရြာသြန္းျပန္ရာ မိုးေရမ်ားရႊဲစိုေနေသာေနရာ၊ ခ်ဳိင့္ခြက္မ်ားအားသဲျဖဴခင္းေပးလိုက္သကဲ့သို႕ျဖစ္ရကား ဘုရင္ႏွင့္ၿမိဳ႕သားမ်ားကအထက္ပါအတိုင္းပင္ ငါတို႕ေအာင္ပြဲ၊ ငါတို႕လုပ္သည့္အလုပ္ကမွန္၍ ရြာေသာမိုးဟုအထင္ရွိကာ ေပ်ာ္ေနၾကျပန္၏။ 

တတိယ အခါတြင္နတ္မ်ားက ပန္းမိုးကိုရြာခ်လိုက္ျပန္ရာ သဲျဖဴခင္းထားေသာေျမေပၚတြင္ ပန္းပြင့္ပန္းဖတ္တို႕ျဖင့္လွပေနေလရာ ဘုရင္ႏွင့္ၿမိဳ႕သားမ်ားကအထက္ပါအတိုင္းပင္ ငါတို႕ေအာင္ပြဲ၊ ငါတို႕လုပ္သည့္အလုပ္ကမွန္၍ ရြာေသာမိုးဟုအထင္ရွိကာ ေပ်ာ္ေနၾကျပန္၏။ 

စတုတၳအႀကိမ္ႏွင့္ပဥၥမအႀကိမ္မ်ားတြင္ နတ္မ်ားက ေငြအသျပာအေသးမိုးႏွင့္ ေငြအသျပာအႀကီးမိုးကို
 ရြာခ်လိုက္ျပန္၏ သည္တခါတြင္ၿမိဳ႕သူၿမိဳ႕သားမ်ားက မိုးေပၚကက်လာေသာအသျပာအႀကီးအေသးတို႕ကိုေကာက္
ယူၾကကုန္၏။ 

ဆ႒မအႀကိမ္တြင္ ေရႊေငြလက္၀တ္ရတနာႏွင့္ေက်ာက္သံပတၱျမား
တို႕ပါေသာမိုးကိုရြာခ်ရာ အိမ္တြင္းေအာင္းေနၾကသူမ်ားပါမက်န္ အလုအယက္ထြက္လာၾကၿပီး ေရႊေငြလက္၀တ္ရတနာႏွင့္ေက်ာက္
သံပတၱျမားတို႕ကို ေလာဘတႀကီးလုယက္ေကာက္ယူၾကေတာ့၏။ 

 လူအမ်ားအားလံုးအိမ္တြင္းမွအိမ္ျပင္ထြက္လာေစရန္တဆင့္ၿပီး
တဆင့္နတ္မ်ားကရြာခ်ေပးလိုက္ေသာ ဆ႒မေျမာက္မိုးအၿပီးတြင္ သတၱမေျမာက္မိုးအျဖစ္ နတ္မ်ားစိတ္ဆိုးဆိုးျဖင့္ပစ္လႊတ္လိုက္ေသာလက္နက္မိုးႀကီးရြာလိုက္ရာ အိမ္ျပင္ေရာက္ေနၾကသူအားလံုး အပိုင္းပိုင္းျပတ္ကာ ေသေၾကပ်က္စီးၾကေတာ့၏။ 

 ဆက္လက္၍ အ႒မေျမာက္မိုးအျဖစ္ ေက်ာက္တံုးႀကီးမ်ားပါ၀င္ေသာ
 ေက်ာက္ခဲမိုးကိုရြာခ်လိုက္ျပန္ရာ မေသမရွင္ျဖစ္သူမ်ားအားလံုး ေသဆံုးကုန္၏။ န၀မေျမာက္မိုးအျဖစ္ မီးက်ည္းခဲမိုးကိုရြာခ်လိုက္ျပန္ရာ ကုမၸ၀တီတၿမိဳ႕လံုးမီးဟုန္းဟုန္းေတာက္ေလာင္ကာ ၿမိဳ႕ႀကီးပ်က္စီး၏။

 ေနာက္ဆံုးဒႆမေျမာက္မိုးအျဖစ္ သဲမိုးႀကီးရြာခ်လိုက္သည္တြင္ ကုမၸ၀တီၿမိဳ႕သည္ သဲကႏၱာရႀကီးေအာက္တြင္နစ္ျမဳပ္၍ ယေန႕တိုင္လံုး၀ေပ်ာက္ကြယ္သြားေလေတာ့သည္။
ဇတ္ေပါင္းေသာအခါ ကိသ၀စၧရေသ့သည္ ေဂါဓ၀တီျမစ္ကမ္းေဘးတြင္နတ္ရြာစံကာ
 ျဗဟၼာ့ျပည္သို႕ဦးစြာေရာက္ၿပီး ေနာက္အခါ ျမတ္စြာဘုရား
လက္ထက္ေတာ္၌ ရွင္မဟာေမာဂၢလန္ကိုယ္ေတာ္ျဖစ္လာ၏။ ရေသ့တို႕၏ေခါင္းေဆာင္ သရဘဂၢၤရေသ့သည္ေနာင္အခါ ေဂါတမျမတ္စြာဘုရားျဖစ္လာ၏။ 

ဒန္တေကဘုရင္ကားနတ္ရြာသို႕မလားႏိုင္ရွာဘဲ အ၀ီစိငရဲသို႕က်ဆင္းရေလသည္။
လူမိုက္လကၡဏာေလးပါးတြင္ လူမိုက္ဆိုသူေတြသည္
 

(၁) နည္းမဟုတ္တာကို နည္းမွန္လမ္းမွန္အဟုတ္လုပ္၍ လုပ္တတ္သည္
 

(၂) ထိုထိုေသာ နည္းမွားလမ္းမွားမ်ားကို ကိုယ္တစ္ေယာက္တည္းမလုပ္၊ သူမ်ားေတြကိုပါလုပ္ခိုင္းတတ္သည္
 

(၃) ထိုထိုေသာ နည္းမွားလမ္းမွားကိုပင္ အျမတ္တႏုိးတန္ဘိုးထားတတ္ၾကသည္
 

(၄) သူတို႕မွားေနသည္ကို ျမင္ေတြ႕သိသူမ်ားက သူတို႕လုပ္ရပ္မ်ားမွားေနေၾကာင္း အက်ဳိးသင့္အေၾကာင္းသင့္ေျပာျပန္လွ်င္လည္း စိတ္ဆိုးၿပီးလက္မခံ ေျပာသူကိုပင္ရန္ရွာတတ္ၾကသည္
ဟုေဟာၾကားသြားခဲ့ရာ

လမ္းမွားလမ္းလြဲကိုလိုက္မိေနၾကကုန္ေသာသူေတြသည္ သတိေပးေျပာၾကားမႈမ်ားရွိလာလွ်င္ စိတ္မဆိုးပဲအမွန္ကိုလက္ခံသိျမင္၍ မိမိကိုယ္မိမိျပင္ဆင္က်င့္ႀကံၾကေစရန္ ဤ ကိသ၀စၧဇတ္ေတာ္က သခၤန္းစာေပးေၾကာင္း ေဟာၾကားသြားခဲ့ပါသည္။

ၿပီးပါၿပီ ။
ရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ့စြာျဖင့္ လူမိုက္မ်ားကိုေရွာင္ရွားလွ်က္ နည္းမွန္လမ္းမွန္ကိုေလွ်ာက္လွမ္းႏိုင္ေသာ သူေတာ္ေကာင္းမ်ားအျဖစ္ ဘ၀ႀကီးပြားရာႀကီးပြားေၾကာင္းကိုရွာႀကံတက္လွမ္းႏိုင္ၾကပါေစရန္

ေလးနက္စြာဆုေတာင္းေမတၱာပို႕သအပ္ပါသည္။

http://maricopa2007.wordpress.com


No comments:

Post a Comment