/-KK9_loa7vd0/UlGdvjyytmI/AAAAAAAAAJo/CYASBcEvf-Q/s1600/2.jpg /-lOmPFrl8XPM/UlGenrethAI/AAAAAAAAAJw/C2micEpuq98/s1600/3.jpg /-dYluM4WJoPk/UlGfQQftlJI/AAAAAAAAAJ4/jX-Uiar9weI/s1600/4.jpg /-nf8EdURdPWM/UlGf2-kc_eI/AAAAAAAAAKE/4FuxaCOarrQ/s1600/5.jpg /-saSqQhWsORI/UlGgWZb5BgI/AAAAAAAAAKM/NfXGousgxi8/s1600/6.jpg /-p8qKxxsXUqM/UlGg--8YPdI/AAAAAAAAAKY/xdBXvKSdXHc/s1600/7.jpg /-xIWC0FyHziE/UlGhgDvPjYI/AAAAAAAAAKg/KcDEVlbzTms/s1600/8.jpg /-ExizPq5U6WY/UlGh77XvSNI/AAAAAAAAAKo/-7_9l0K2i6g/s1600/9.jpg /-iINrw4I_6xg/UlGicQAf_wI/AAAAAAAAAKw/tGhsKFdLkgg/s1600/10.jpg /-ntDceJpthvQ/UlGjACykVeI/AAAAAAAAAK4/VHQQr32TK0U/s1600/11.jpg /-fqxH_m2LEEY/UlGjaObMvdI/AAAAAAAAALA/f9HaRWYO-AI/s1600/12.jpg /-xfECeCe_dDQ/UlGj-pQU9qI/AAAAAAAAALM/WM1hVLQNyOo/s1600/13.jpg /-BHG1G4ixBh8/UlGkl-z-QEI/AAAAAAAAALQ/GoWqxWOgYz4/s1600/14.jpg /-BlczOY9iWk8/UlGlF5V_25I/AAAAAAAAALY/nrFbp34VOko/s1600/15.jpg /-Cb5m_KgyDAk/UlIE8rsSOkI/AAAAAAAAAMQ/1oHjlhDHZ14/s1600/17.jpg /-yRwSwv5w8No/UlIFmUIqjwI/AAAAAAAAAMY/zktN7vgxukU/s1600/18.jpg /-inFEfyNQYIE/UlIGAPR0JvI/AAAAAAAAAMg/v21K2Odt1zc/s1600/19.jpg /-G7ntu7ury4E/UlIGUaQi37I/AAAAAAAAAMo/AZ01F8UsI58/s1600/20.jpg /-I8vCUhCS3oA/UlIKBPqQLrI/AAAAAAAAAM0/ut8eJGAsSKE/s1600/21.jpg /-41ZwK7gIr2U/UlIKXb5gzLI/AAAAAAAAAM8/WvSg-oULtgE/s1600/22.jpg /-TojgOyhekdE/UlIKrjq5bJI/AAAAAAAAANE/rRl37fDU1SM/s1600/23.jpg /https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhBkeTl0tcTCHV8iwhAR7INBNesixdlrsh31sanSMEwZaR95jcu0JIW3G7kI4r1d5U2S5E9rLd4k6uXsGICeE_wZNte3JfLdKTS2Nx0wQ8GnluB_PMJYPssia3Z8X6Y3d54-mA06RKg7v4o/s1600/24.jpg /-FijLnHXN310/UlILMwydP7I/AAAAAAAAANU/UGrU5m5Qlik/s1600/25.jpg /-rCOON1atlAQ/UlIRGg-JUjI/AAAAAAAAANk/jmvr2gslKRY/s1600/26.jpg /-KhgTbZa636A/UlIRZyiryKI/AAAAAAAAANs/IVePjv0E68o/s1600/27.jpg /-GEj3iQziOPI/UlIRrWcGrrI/AAAAAAAAAN0/w5UwiZDN-5U/s1600/28.jpg /-qCBbdjQUzx4/UlIR7nMVOtI/AAAAAAAAAN8/uuovzhoG2P8/s1600/29.jpg /-TUkx_9ZzINw/UlISLSaznOI/AAAAAAAAAOE/cizev9CP9UI/s1600/30.jpg

Thursday, February 13, 2014

**** စူဌေသာတပန္ ရႈနည္း မွ မဟာေသာတပန္ျဖစ္ေစရန္ ****




Add caption
 ခႏၶာ ဥာဏ္ေရာက္၀ိပႆ......နာအလုပ္ ၾကိဳးစားမယုတ္ ပြားမ်ားအားထုတ္ၾကတဲ့ေနရာမွာ ကိုယ္ထင္ရာကိုယ္
စိုင္း ျပီး ေတာ့ ေကာင္းမယ္ထင္ျပီးထြင္လိုက္တဲ့ ထြင္လံုးေတြမပါေစပဲနဲ ့ ရွင္ေတာ္ျမတ္ ဗုဒၶ၏ အလိုေတာ္က်

ေထရ၀ါဒ ပိဋကတ္ေတာ္က လာတဲ့လမ္းေၾကာင္းမွန္ အတိုင္း က်င့္သံုးသြားမယ္ဆိုရင္ ေရွးေရွးေသာ

ဘုရား အရိယာ သူေတာ္စြာတို ့ေရာက္အပ္တဲ့နိဗၺာန္ တို့လဲ ေရာက္ရလိမ့္မယ္လို ့ယံုယံုၾကည္ၾကည္နဲ့

ဆံုးျဖတ္ျပီး အလုပ္လုပ္ရလိမ့္မယ္လို ့မွတ္ရမယ္ေနာ္။(မွန္လွပါဘုရား)


အဲ့ေတာ့  ဘုရားရွင္ ကိုယ္ေတာ္ျမတ္ၾကီးရဲ႕အလိုေတာ္က် အဌကထာ ဆရာမ်ားက ဘာေျပာထားသလဲဆိုရင္

နာမ ရူပ ပဋိေစၦဒ က်မ္း မွာ  ၀ိပႆ......နာအားမထုတ္ခင္   ဥာဏ္(၃)ဥာဏ္ အရင္ရေအာင္လုပ္ တဲ့။

အဲ့ဒီဥာဏ္သံုးဥာဏ္ ဆိုတာ ၀ိပႆ......နာရဲ ့ အစဥ္မွာ

 
(၁) ေၾကာင္းက်ိ ဳးသိတဲ့ဥာဏ္

 
(၂)ရုပ္နာမ္ သိတဲ့ဥာဏ္

 
(၃)ျဖစ္ပ်က္ျမင္တဲ့ဥာဏ္

 
ဒီဥာဏ္(၃)ဥာဏ္ အရင္ရေအာင္လုပ္ရမယ္။

ဒီဥာဏ္(၃)ဥာဏ္ ရေအာင္လည္းပဲ ဆရာသမား အသီးသီး က သင္ေပးရမယ္။

 
၀ိပႆ......နာ အလုပ္စဥ္ တရားမွာ တကယ္ နိဗၺာန္ေရာက္ေၾကာင္းက်င့္သံုးၾကမယ့္ ေယာဂီ သူေတာ္စင္မ်ား

အစဥ္မွန္မွန္ကေလးနဲ့အလုပ္လုပ္တတ္ဖို ့လိုပါတယ္။

သီလစင္ၾကယ္ရမယ္။ သမာဓိ ေကာင္းရမယ္။
ဒိဌိ ကိုအသိဥာဏ္နဲ့စင္ၾကယ္ရမယ္။သံသယ ကင္းရမယ္။


ဒီအစဥ္ေလးေတြလာေနတဲ့အခါၾကေတာ့ ဘုန္းၾကီးတို့ရဲ႕ အနႏၱ သခင္ေက်းဇူးရွင္ မိုးကုတ္ ဆရာေတာ္ဘုရား

ၾကီးက ပိဋကတ္ သံုးပံု ကိုေမႊေႏွာက္ျပီးေတာ့ အေသြးေတာ္ အသားေတာ္ အရိုးေတာ္ကေန ဓါတ္ေတာ္က်

ေအာင္ က်င့္ေတာ္မူသြားတဲ့အတြက္ ရွင္ေတာ္ျမတ္ဗုဒၶ၏ ၀ိပႆ......နာ က်င့္စဥ္ နည္းစနစ္ေပးတဲ့အေပၚမွာ

ဘာမွသံသယ၀င္စရာမလိုပါဘူး။ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီးက

 ျမတ္စြာဘုရားရွင္ရဲ႕ အလိုေတာ္က် အတိုင္း
က်င့္ေတာ္မူသြားလုိ ့ဓါတ္ေတာ္က်သြားျပီ။


မံုလည္ဆရာေတာ္ ကလည္း မိုးကုတ္ဆရာေတာ္ ဘုရားၾကီးရဲ႕ ဥပနိသယ အတိုင္း က်င့္ၾကံသြားလို ့

ဓါတ္ေတာ္က်တာပဲ။ဆရာေတာ္ဘုရား ဦးဓမၼသာရ လည္း ဒီ အတိုင္းပဲ ။ဆရာေတာ္ရဲ႕အနားမွာ
၆ ႏွစ္ဆက္တိုက္ ေနခဲ့ရတယ္။

ဆရာေတာ္ဦးဓမၼသာရလည္း အသက္ၾကီးမွ ၀တ္တာပဲ။
ပဋိယတၱိ စာေပ တတ္ေတာ္မမူရွာပါဘူး။


ဒါေပမယ့္ သူေတာ္ေကာင္းတို့ရယ္  ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီးရဲ႕
ဥပနိသယ အတိုင္း တေသြမတိမ္း  အရွင္ျမတ္တို ့က စာမတတ္ေပမယ့္ အရွင္ျမတ္တို့္ရဲ႕ ဆရာေတာ္

ဘုရားျဖစ္တဲ့ ေက်းဇူးရွင္ မိုးကုတ္ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီး ဥပနိသယ အတိုင္း သံသယ ကင္းကင္းနဲ့ က်င့္ၾကံ

ခဲ့လို့ ဆရာေတာ္ဘုရား ပ်ံလြန္ေတာ္မူေတာ့ အေသြးေတာ္ အသားေတာ္ အရိုးေတာ္ေတြက ဓါတ္ေတာ္က်လို့

မီးသျဂိဳလ္တဲ့အခါ ဟာဒယ ၀တၳဳက ေသြးေတြမ်ား စီးက်လာတာ ေရတံခြန္က ေရစီးတဲ့အတိုင္းပဲ။

 
အဲ့ဒီေသြးထဲမွာ အလံုးအလံုးအသီးအသီးေတြ ပါလာတာ ေနာက္ဆံုး အကုန္ ဓါတ္ေတာ္ေတြျဖစ္ကုန္တာပဲ။

မ်က္ခံုးေမႊးက ေနာက္ဆံုးမွ မီးေလာင္ တယ္ ဗ်ား။ကိုင္း..ဓမၼ ရဲ႕ စြမ္းအားဘယ္ေလာက္ၾကီးမားလဲ။

ဒါေၾကာင့္ သူေတာ္ေကာင္းတို့ အခ်ိန္ က ခပ္တိုတိုမွာ မိုးကုတ္ ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီးအသံုးနဲ့ သံုးရင္

ဒကာၾကြယ္ ဦးလွဘူး  တို ့ေရ  ခင္ဗ်ားတို ့သက္တမ္းက ခပ္တိုတို က်န္ေတာ့တာေနာ္။ တဲ ့ခပ္ခိုခို လုပ္မေနနဲ ့

ခပ္ေယာင္ေယာင္ လုပ္မေန နဲ့ တဲ့။


ဟိုလူ ့ပါးစပ္ လမ္းဆံုး ဒီလူ ့ပါးစပ္ လမ္းဆံုး  နဲ့  သူမ်ားပါးစပ္ လမ္းမဆံုးနဲ့။
ဒကာၾကြယ္ေရ  ခင္ဗ်ားတို့ ခႏၶာေျပာတာကို ယံုလိုက္စမ္းပါ။ဘုန္းၾကီးတို ့ကလဲ ပဲ ခႏၶာ ကို လက္ညွိဳးထိုးျပေန

တာ။ဘုရားက ခႏၶာကို လက္ညွိဳးထုးိျပီးေဟာသြားသလို ဘုန္းၾကီးမ်ားကလဲ ဘုရားရဲ႕ တပည့္သားသာ၀က

ပီပီ ခႏၶာ ကို ပဲလက္ညွိဳးထိုးရမွာေဟ ့  တဲ့။ကိုယ္သိ ကိုယ္တတ္နဲ့ ဘာမွ ထြင္ေျပာလို့မရဘူးကြဲ ့။

မိုးကုတ္ ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီးက ေျပာခဲ့တာ။


ဒါေၾကာင့္ေယာဂီတို ့ဟာေရွးဘုန္း ေရွးကံ ေရွး ပါရမီေတြရွိၾကပါတယ္။ ကုသိုလ္ရွိန္ေစာ္ေၾကာင့္ ခုလုိ

သာသနာတြင္းတရားေတြနဲ့ လာေတြ့ရတယ္ သစၥာ တရား ၀ိပႆ......နာတရားေတြနဲ့လာျပီးေတြ ့ရတာ။

လူတိုင္းေတြ ့ခြင့္ရရဲ႕လား။ဗုဒၶဘာသာတိုင္းေတြ ့ခြင့္ရရဲ႕ လား။ တခ်ိဳ ့ဗုဒၶဘာသာ ျဖစ္ေပမယ့္ ေသသာ သြား

ေရာ ခႏၶာ (၅)ပါး။ အာယတန(၆)ပါး။ ဓါတ္(၁၈)ပါး။  ျဖစ္ပ်က္တရား။ ဒုကၡသစၥာတရား။ ။ဘာတစ္ခုမွ မသိပဲနဲ့

ေသသြားၾကရတာေတြ ေလာက မွာ အမ်ားၾကီး ဒုနဲ ့ေဒး။


ေယာဂီတို့က ေရွးဘုန္းေရွးကံ ၾကီးမားလို ့ ဒီတရားနဲ့လာေတြ ့ရတာ။ဘုန္းၾကီး မွာေတာ့ အသက္ (၂၆)ႏွစ္က်မွ

ဒီတရားေတာ္ေတြကိုေတြ ့ရတာ။ခုေယာဂီတို့ထဲမွာ အသက္(၁၆)(၁၇)(၁၉)  ဒီအရြယ္ေလးနဲ့ ဒီတရား

လာေတြ ့ရတာ နည္းတဲ့ ဘုန္းကံ မဟုတ္ဘူးေနာ္။ ဒါေၾကာင့္တစ္သိန္းတန္ ေရႊဖလား ကို ပဲၾကီးေလွာ္နဲ့

လဲမစားလုိက္ပါနဲ့လို ့ ေယာဂီ တို ့ကိုေလးစားစြာ တိုက္တြန္းတယ္လို ့မွတ္ပါ။


ကိုင္း ဒါေၾကာင့္ မို ့ တရားအစဥ္ မွာ  ေၾကာင္းက်ိဳး သိတဲ့ဥာဏ္ ကမၼဌာန္း ေပးတဲ့ေနရာမွာ အေျခခံ

နိုင္နိုင္နင္းနင္း ေပဖို့လိုပါတယ္။


ကမၼဌာန္းေပးတဲ့ေနရာမွာ(၁) မူလ ကမၼဌာန္း(၂)ၾကားထိုး ကမၼဌာန္းလို့ရွိတယ္။

မူလကမၼဌာန္း ဆိုတာ မူလ= အေျခခံ အက်ဆံုး။  ကမၼ= ၀ိပႆ......နာအလုပ္။ ဌါန= ေနရာ။၀ိပႆ......နာ

စ  အားထုတ္မယ့္ ပုဂၢိဳလ္ ရဲ႕ အာရံုျပဳရမယ့္ေနရာ။အာရံုျပဳရမယ့္ သေဘာ.၀ိပႆ......နာ စအားထုတ္မယ့္

ေယာဂီရဲ ့ အာရံုစျပဳရမယ့္ ကမၼဌာန္း ကို မူလ ကမၼဌာန္း တဲ့။ ဒါျဖင့္ ၀ိပႆ......နာ အစ အာနာ ပါန ။

ဒါေၾကာင့္ ၀င္ေလ ထြက္ေလ ကိုမွန္မွန္ ရွ ူ မွန္မွန္ ရွိဳက္။ ေလဆိုတာ ရုပ္တရား။ႏွာသီးဖ်ားဆိုတာလဲ

ရုပ္တရား။ရုပ္ႏွစ္ခုေပါင္းစပ္လိုက္တဲ့အခါ ေလေလးက

 ႏွာသီးဖ်ားကိုတိုး၀င္ပါတယ္။

 အဲ့ဒီ တိုးေနတာေလးက
အလိုလိုလားအေၾကာင္းတရားေၾကာင့္လား။

(အေၾကာင္းတရားေၾကာင့္ပါဘုရား)။ေလ နဲ့ ႏွာသီးဖ်ား က အေၾကာင္း။တိုးေနတဲ့ သေဘာေလး က အက်ိဳးတရား။ ေလဆိုတာက ရုပ္တရား ႏွာသီးဖ်ား က လဲ ရုပ္တရား
ရုပ္ႏွစ္ခုေပါင္းစပ္လိုက္ေတာ့တိုးေနတဲ့သေဘာေလးရတယ္။

ေလန့ဲႏွာသီးဖ်ားက ရုပ္ဆိုရင္ တိုးေနတဲ့
သေဘာတရားက လဲ ရုပ္ပဲ။ 


ဒါေပမယ့္ ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ရုပ္တံုး ရုပ္ခဲ့ မဟုတ္ပဲ သေဘာေလးပဲ ရွိတယ္။ ေလနဲ့ႏွာသီးဖ်ား က အေၾကာင္း ရုပ္။ တိုးေနတဲ့သေဘာေလး က အက်ိဳးရုပ္။ေနာ္ အေၾကာင္း အက်ိဳး။
ဒီျပင္တ၀ ခႏၶာ ကိုယ္ထဲမွာ တရားေလးထိုင္ေနရင္းနဲ့ ခႏၶာကိုယ္မွာ ပူကနဲ ေအးကနဲ့ ။လွ ုပ္ကနဲ့။ ေပၚသြား
တယ္ ဆိုပါစို ့။

ခႏၶာ ကိုယ္ထဲမွာ ဓါတ္ၾကီး(၄)ပါး နဲ့ရပ္တည္ေနတယ္။သြားလာရတယ္။လွ ုပ္ရွားရတယ္။အေျခခံ အက်ဆံုး
ရုပ္တရား (၄)ပါး။ပထ၀ီ။ေတေဇာ။အာေပါ။၀ါေယာ။  ခႏၶာ ကိုယ္ထဲမွာ မာမွူ ေပ်ာ ့မွ ူေလးေတြရွိတယ္။
အရိုးဆိုရင္မာတဲ့သေဘာ  အသားဆိုရင္ ေပ်ာ ့တဲ့သေဘာ။  အဲ့ဒီ မာတဲ့ ေပ်ာ့တဲ့ သေဘာေလးေတြက ပထ၀ီ။

ပူတဲ့ေအးတဲ့ သေဘာေလးေတြက ေတေဇာ။


ခႏၶာကိုယ္ကိုစမ္းၾကည့္
ရွိန္ရွိန္ေႏြးေႏြးသေဘာေလးေတြ
ရွိတယ္။အဲ့ဒါ ေတေဇာ။တခါ ခႏၶာ ကိုယ္ထဲမွာ ေခၽြးေတြ ႏွပ္ေတြ တံေတြးေတြ ယိုစီးတတ္ ဖြဲ့စည္းတတ္တဲ့

သေဘာေတြ ရွိတယ္ ။အဲ့ဒါ အာေပါ။ေရဓါတ္လို့ေခၚတယ္။ေရဓါတ္ မရွိရင္လဲ လူက ေသမွာပဲ ေနာ္။

ေနာက္တခါ ဒီခႏၶာ ကိုယ္ထဲမွာပဲ ေသြးေတြ လည္ပတ္နိုင္ေအာင္လို့ ေလ ဆိုတာ ရွိတယ္။အဲ့ဒါ ၀ါေယာ။

အဲ့ဒီ ဓါတ္ၾကီး(၄)ပါးဟာ ငါလား  ရုပ္တရားလား။(ရုပ္တရား ပါဘုရား)။


ဓါတ္(၄)ပါး က ရုပ္တရား။အဲ့ဒီ ဓါတ္(၄)ပါး ခႏၶာကုိယ္ထဲမွာ တခုနဲတခု တိုးေ၀ွ ့ထိခတ္ တာက အေၾကာင္း

အဲ့ဒီ ဓါတ္(၄)ပါး တိုးေ၀ွ ့ထိခတ္ တဲ့အတြက္ ပူတဲ့သေဘာ ေအးတဲ့ သေဘာ လွုပ္တဲ့သေဘာ ျငိမ္တဲ့သေဘာ

ေတာင့္တဲ့ သေဘာ တင္းတဲ့သေဘာ နာတဲ့သေဘာ က်င္တဲ့သေဘာ ယားတဲ့သေဘာ  အဲ့ဒီ သေဘာေလး

ေတြ ေပၚလာတာက အက်ိဳး။ဓါတ္ၾကီး(၄)ပါးက အေၾကာင္း  ေဖါက္ျပန္လာတာက အက်ိဳး။နာတာေပၚလည္း

အေၾကာင္းအက်ိဳး က်င္တာေပၚလည္း အေၾကာင္းအက်ိဳး။ပူတာေပၚလည္း အေၾကာင္းအက်ိဳး။

ဘယ္ဓမၼေလးေပၚေပၚ  အေၾကာင္းအက်ိဳး ပါပဲ။ 


ဘယ္ဓမၼ ေပၚေပၚ အလိုလို ေပၚတယ္ ဆိုတာ မရွိဘူး။
အေၾကာင္းေၾကာင့္အက်ိဳးျဖစ္တာ။ႏွာသီးဖ်ားမွာ တိုးေနတဲ့ သေဘာေလးကလဲ အလိုလိုေပၚတာမဟုတ္ဘူး။

အေၾကာင္းေၾကာင့္ အက်ိဳးျဖစ္ေနတာ။ နာတာေလး က်င္တာေလးကလဲ အလိုလိုေပၚတာ မဟုတ္ဘူး။

အေၾကာင္းေၾကာင့္ အက်ိဳး ျဖစ္ေနတာ။


အခုလို ဘယ္ဓမၼေလးေပၚေပၚ အေၾကာင္းေၾကာင့္ အက်ိဳးျဖစ္တယ္
ဆိုတာ သိေတာ့ နာနာ က်င္က်င္ ျဖစ္ေပၚတိုင္း  အေၾကာင္းတရားေၾကာင့္ျဖစ္တဲ့ အက်ိဳးတရားပါလားလို ့ ပိုင္ပိုင္နိုင္နိုင္ သိထားေတာ့ ဘာေၾကာင့္နာတာလဲ  ဘာေၾကာင့္က်င္တာလဲ ဆိုတဲ့သံသယ လာစရာ

မလိုေတာ့ဘူး။အဲ့ဒါ အေၾကာင္းနဲ့အက်ိဳး ကို ပိုင္းျခားသိလို ့ပါပဲ။


ေဟာဒီ ေၾကာင္းက်ိဳးဆိုတဲ့ သေဘာဟာ ခႏၶာ ဥာဏ္ေရာက္တင္မက ပဲ ဟိုးအျပင္ေလာက မွာ ေျပာဆိုဆက္

ဆံ တဲ့ ေနရာမွာလည္းပဲ ထိုနည္းပမာ ေပါ့။အရာရာတိုင္းဟာ အေၾကာင္းအက်ိဳးပဲ။  ဆင္းရဲရတာလည္း

အေၾကာင္းအက်ိဳးပဲ ခ်မ္းသာရတာလည္း အေၾကာင္းအက်ိဳး ပဲ။


 ဒါေၾကာင့္မို ့လို ့ ေသာေရယ် ရဲ႕သားသုဘ က
ဘုရားကိုေလွ်ာက္တယ္။ လူခ်င္းတူပါရဲ႕နဲ့ တခ်ိဳ ့က ခ်မ္းသာတယ္ တခ်ိဳ ့ ကဆင္းရဲတယ္။ အဲ့ဒါ ဘာေၾကာင့္လဲ

ဘုရား။ မလွ ူမတန္းမေပးကမ္း ေျခာက္ခမ္းဥစၥာ ဆို။ စြန္ ့ၾကဲေလကုန္ဥစၥာ စံု ကုန္လံုၾကြယ္၀ လို။

ဆင္းရဲရတာ ဘာေၾကာင့္လဲ မလွ ူမတန္းခဲ့လို ့။


 ခ်မ္းသာရတာ ဘာေၾကာင့္လဲ လွ ူတန္းေပးကမ္းခဲ့လို ့။
တခ်ိဳ ့အနာေရာဂါ ကင္းရတယ္ တခ်ိဳ့ အနာေရာဂါ ထူရတယ္။တခ်ိဳ ့ေမြးကတည္း က အနာေရာဂါနဲ့ႏွပန္း လံုး

ေနရတာ။ မနာလိုျပန္ ဣႆာ....ာရံ  ျခံရံ ကင္းမည္ဆို။ဣႆ......ာ မထား ၀မ္းေျမာက္ျငား  ေပါမ်ား ေခၽြရံကို။

ႏွိပ္စက္ကလူ ညွင္းစဲမူ  ေျပာသူေရာဂါစံု။ သနားစိတ္တြင္း မႏွိမ္နင္း ကင္းရွင္းေရာဂါ ကို။
သူမ်ားကို အျမဲတမ္း ႏွိပ္စက္ ညွင္းပန္း တဲ့ ပုဂၢိဳလ္ဟာ ျဖစ္ေလရာဘ၀မွာ အနာေရာဂါ ျဖစ္တတ္တယ္။

 
ေရာဂါထူတယ္။ သူမ်ားအေပၚ ေမတၱာ တရားနဲ့ ေအးခ်မ္းစြာ ေနထိုင္တဲ့ပုဂၢိဳလ္ဟာ ျဖစ္ေလရာ ဘ၀ တိုင္းမွာ

ေရာဂါ ကင္းရတယ္ ။ေရာဂါကင္းတာလည္း အလိုလိုလား အေၾကာင္းအက်ိဳးလား။(အေၾကာင္းအက်ိဳးပါဘုရား)

ေရာဂါထူရတာလည္း အေၾကာင္းအက်ိဳးပါပဲ။ ဘယ္သူ ့ကိုမွ အျပစ္ မျမင္ရဘူးေနာ္။ဥပမာ ဆိုၾကပါစို ့
ကိုယ္က သူမ်ားပစၥည္းကိုခိုးမိတယ္ ဆိုရင္ ဒီဘ၀ ၾကရင္လည္း ကိုယ့္ပစၥညး္ အခိုးခံရမယ္။


 ဒါေၾကာင့္ ဘုန္းၾကီးတို ့ ဖိနပ္ ေပ်ာက္ရင္ ဘယ္ေတာ့မွ မေျပာဘူး။ ကိုယ့္ဘာသာ ေျခဗလာနဲ့ျပန္လာတယ္။
သူမ်ားက ဘုန္းဘုန္း ဖိနပ္ ဘယ္ေပ်ာက္သြားလဲ ေမးရင္ ပိုင္ရွင္ယူသြားလို ့လို ့ေျပာလိုက္တယ္။

  
ဒါေတြ က အတိတ္ ကအေၾကာင္းေၾကာင့္ျဖစ္တာ သူမ်ားကိုအျပစ္ မေျပာရဘူး။ အသက္ရွည္ခ်င္ရင္

သူမ်ားကို သံသယ မ၀င္နဲ့။သံသယ မ်က္လံုးနဲ မၾကည့္နဲ့။သူမ်ားအေပၚ သံသယ ၀င္တာ ကိုယ္ အရင္ဆံုး
ပူေလာင္တယ္။အဲ့ဒီ ကိေလသာ အပူ က ႏွလံုးသားကိုေလာင္ျမိဳက္တာ။ဟာဒယ ၀တၳဳ ကိုေလာင္ျမိဳက္ပစ္တာ
ဒါေၾကာင့္မ်က္ႏွာေတြ မဲတက္လာတာ။ 


ဘယ္ေတာ့မွ သူမ်ားကိုမေတာ္မတရားစိတ္ေတြ မထားနဲ့ သံသယ
စိတ္ေတြမထားနဲ့။ေနာက္ျပီးေတာ့သူမ်ားကိုအျပစ္ျမင္မေစာနဲ့။

 ေနာက္ျပီးေတာ့ တစ္ဦးနဲ့ တစ္ဦး ဘယ္ေတာ့မွ အထင္မေသးနဲ့။တရားေဟာတဲ့ပုဂၢိဳလ္နဲ့ တရားနာတဲ့ ပုဂၢိဳလ္။ တရားနာတဲ့ ပုဂၢိဳလ္ က တရား
ေဟာတဲ့ ဆရာကို ဘယ္ေတာ့မွ အထင္မေသးရဘူး။


 တရားေဟာတဲ့ပုဂၢိဳလ္ က တရားနာတဲ့ပုဂၢိဳလ္ကို
ေလးေလးစားစားနဲ့ တရားကိုေလးစားေသာအားျဖင့္ တရားနာတဲ့ပုဂၢိဳလ္ကို ေလးစားေသာအားျဖင့္ ရိုရိုေသေသ ေလးေလးစားစား ေဟာရသလို  နာယူတဲ့ ပုဂၢိဳလ္ကလည္း တရားေဟာတဲ့ပုဂၢိဳလ္ နဲ့ တရားေတာ္

ကိုေလးစားေသာအားျဖင့္ ရိုရိုေသေသ ေလးေလးစားစား နာယူရမွာျဖစ္တယ္။တစ္ဦးနဲ့တစ္ဦးမႏွိမ္နင္းရဘူး

မခ်ိဳးႏွိမ္ရဘူး။တစ္ဦးနဲ့ တစ္ဦးအျပစ္ျမင္ မေစာနဲ့။ သူ ့ေနရာ ကိုယ္ေနၾကည့္။ ကိုယ့္ေနရာ သူေနၾကည္ ့။

ပုထုဇဥ္ သဘာ၀ မွားတတ္တဲ့သဘာ၀ နိယာမ ရွိတယ္။ 


အရာရာတိုင္းမွာ ေလာက စီးပြားေရး ပညာေရး
က်န္းမာေရး။ ဘယ္အေရးကိစၥမွာပဲျဖစ္ျဖစ္ ကိုယ္နဲ့သေဘာထားျခင္းမတိုက္ဆိုင္သည္ ရွိေသာ္ တိုက္ဆိုင္

သည္ ရွိေသာ္ အေၾကာင္းအက်ိဳး ဆိုတာ သိမွတ္ရမယ္။ ကိုယ္ကေတာ့ ဒီပံုစံေလးျဖစ္ခ်င္တယ္။


 ဒါေပမယ့္ ကိုယ့္ျဖစ္ခ်င္တဲ့ပံုစံ အတိုင္း အရာရာတိုင္းျဖစ္လို ့ရမလား။ကိုယ့္လက္ေတာင္မွ ညီတာမွ မဟုတ္ပဲ။
ကိုယ့္ခႏၶာ ကိုယ္ေတာင္မွ ညီတာမွ မဟုတ္ပဲ။အရာရာတိုင္းမွာ အေၾကာင္းအက်ိဳဳး ဆိုေတာ့ ကိုယ္ျဖစ္ခ်င္တိုင္း

ျဖစ္လို ့ရမလား။အရပ္ပုရတာလဲ အေၾကာင္းအက်ိဳး။အရပ္ရွည္ရတာလဲ အေၾကာင္းအက်ိဳး.။ 


ရုပ္ေခ်ာရတာ
လဲ အေၾကာင္းအက်ိဳး။ရုပ္ဆိုးရတာလဲ အေၾကာင္းအက်ိဳး။ အရာရာတိုင္းကိုဆင္ျခင္လိုက္စမ္းပါေယာဂီတို ့။

အဲ့လိုဆင္ျခင္လိုက္တဲ့အခါ မွာ ဆင္ျခင္လိုက္တာက ဥာဏ္ပါပဲ။ေလာက ၾကီးေပၚမွာ ဥာဏ္ကေလးက

ေရာက္သြားေတာ့ ဘယ္သူ ့ကိုျဖင့္ မေက်နပ္ပါဘူး။ဘယ္သူ ့ကိုျဖင့္မနာလိုပါဘူး။


ဘယ္သူ ့ကိုေတာ့ျပန္
တုန္ ့ျပန္အံုးမယ္ ဆိုတဲ့ ၾကမ္းတမ္းတဲ့အာဃာတ ေတြ လာအံုးမွာလား။(မလာေတာ့ပါဘူး ဘုရား)။

သိတ္ေကာင္းတာပဲ ဗ်ာ ။ခ်က္ခ်င္းကိုျငိမ္းေအးသြားတာ။ အကာလိေကာ  တဲ့ ခုရွ ူ ခုျငိမ္း။ တဲ့။

အခုဆင္ျခင္လိုက္တာနဲ့ခု ျငိမ္းသြားတာ ဒါေတာင္ ၀ိပႆ......နာ မပါေသးဘူး။


ဒီေၾကာင္းက်ိဳး သိတဲ့ဥာဏ္က
ဘယ္ေလာက္ေက်းဇူးမ်ားသလဲဆိုရင္ သံသယ ကိုပယ္သတ္တယ္။ ဒါေၾကာင့္ အေၾကာင္းအက်ိဳးေပၚ ဥာဏ္

ရွင္းေတာ့ ၀ီစိကိစၦာ ေသတယ္။၀ီစိကိစၦာေသရင္ သူေတာ္ေကာင္းတို ့အပယ္ေလးပါး က လြတ္ေျမာက္မွာ။

ရွင္း ျပီလား။သူေတာ္ေကာင္းတို့စီးပြားရွာတာကေလ ဆင္းရဲခ်င္လို ့လား ခ်မ္းသာခ်င္လို ့လား။


(ခ်မ္းသာခ်င္လို ့
ပါဘုရား)။ခ်မ္းသာခ်င္လို ့စီးပြားရွာၾကတယ္ဆိုရင္ တကယ္ခ်မ္းသာခ်င္တယ္ ဆိုရင္ ဘယ္ေတာ့မွ သူမ်ား

အေပၚမွာ ဣႆ......ာ မစၦရိယ စိတ္ေတြ မ၀င္နဲ့။မျငဴစူ နဲ့ မေစာင္းေျမာင္းနဲ့။မတြန့္တိုနဲ့။ 


တခ်ိဳ ့ က အလကား
ေနရင္း ကိုယ္ေပးရတာလည္း မဟုတ္ပဲနဲ့ ၾကားကေန တြန္ ့တိုေနတာလဲ ရွိေသး။ဒါမ်ိဳးလဲရွိတယ္။ေနာ္။

ခ်မ္းသာခ်င္ရင္ ဣႆ......ာမစၦရိယ စိတ္ကင္းေအာင္ေန။ဟုတ္လား။ဘယ္ေတာ့မွ မျငဴ စူနဲ့ သူမ်ားစားတာ

ေသာက္တာ မျငဴ စူနဲ့။မ်ားေသာအားျဖင့္ သူမ်ားအေၾကာင္း မေကာင္းေျပာတယ္ ဆိုတာ အဲ့ဒီ ဣႆ......ာ

မစၦရိယ က လာတာ။


အသက္ရွည္ခ်င္တယ္ က်န္းမာခ်င္တယ္ စီးပြားလာဘ္လာဘ တိုးတက္ျပီေတာ့မွ
ဒီဘ၀ တကယ့္ ကိုခ်မ္းသာအစစ္ ရင္ထဲမွာကိန္းခ်င္တယ္ဆိုရင္ ဣႆ......ာမစၦရိယ ကင္းေအာင္ ၾကိဳးစား ပါ။

သူမ်ားအေၾကာင္းမစဥ္းစားနဲ့။ သူမ်ားအေၾကာင္းစဥ္းစားရင္  ေကာင္းကြက္ကိုေတြ ့ျပန္ေတာ့လဲ တို ့က

မနာလိုမရွ ူစိမ့္ျဖစ္တတ္တယ္။ ဘာေၾကာင့္လဲ။


 ပုထုဇဥ္ ကိုးကြဲ ့။ေကာင္းကြက္ျမင္ေတာ့လဲ မုဒိတာ မပြား
နိုင္ၾကဘူး။ဒါေၾကာင့္မို ့လို ့ သူမ်ားအေၾကာင္းကိုစဥ္းစားတဲ့အခါ ပုထုဇဥ္ က ေကာင္းတာနဲ့ မေကာင္းတာ

မ်ားေသာအားျဖင့္ မေကာင္းတဲ့ ဘက္ကို စဥ္းစားတာမ်ားတယ္။မေကာင္းတဲ့ဘက္ ေတြးတာက မ်ားတယ္။

အဲ ့ေတာ့ ကိုယ့္အေၾကာင္းကိုယ္ေတြးပါ။ျဖစ္သမွ်ဟာ အေၾကာင္းအက်ိဳး ပဲလုိ ့ေတြးေတာ့ ရင္ထဲမွာ ျငိမ္းေအး

သြားတယ္။ အေလ ့အက်င့္ မ်ားေအာင္ လုပ္ပါ။ အေလ ့အက်င့္မ်ားေတာ့ ပါရမီ က ရင့္က်က္လာမယ္။



အေၾကာင္းတရား က ဓါတ္ၾကီး(၄)ပါး။အက်ိဳဳးတရားက ေဖါက္ျပန္တာ။ နာတာေပၚလဲ ေဖါက္ျပန္တာ။

က်င္တာေပၚလဲ ေဖါက္ျပန္တာ။ ေအး ဒါေၾကာင့္မို ့ စကားလံုးေတြ အမ်ားၾကီး မေျပာပဲနဲ့  နာမႈ က်င္မႈ

ထံုမႈ ယားမႈ ေအာင့္မႈ ပူမႈ ေအးမႈ ေတာင့္မႈ တင္းမႈ လႈပ္မႈ  ျငိမ္မႈ အဲ့ဒီလို ခႏၶာကိုယ္က  အမ်ိဳးမ်ိဳးေသာ

သေဘာတရားေတြ ကို ပရမတၱ သေဘာအရ စကားေလး တစ္လံုးတည္းနဲ့သံုးလိုက္တယ္။ ေဖါက္ျပန္တာ။

ယားတာေပၚလည္း ေဖါက္ျပန္တာ။က်င္တာေပၚလည္း ေဖါက္ျပန္တာ။ ပူတာေပၚလည္း ေဖါက္ျပန္တာ။

 
ေဖါက္ျပန္တာ ဘယ္သူ ့ရဲ႕ သေဘာလဲ။ ရုပ္  ရဲ႕ သေဘာ ေနာ္။သိလိုက္တာက နာမ္ရဲ႕ သေဘာေနာ္။

ဒါျဖင့္ ေယာဂီတို ့ရယ္ တရားေလးနာေနရင္းက လွ ုပ္ခနဲ  ေပၚသြားရင္ ေဖါက္ျပန္တာ။က်င္ခနဲ့ေပၚသြားရင္

ေဖါက္ျပန္တာ။ပူခနဲ့ေပၚသြားရင္ေဖါက္ျပန္တာ။ အဲ့လိုေဖါက္ျပန္တာပဲ ေဖါက္ျပန္တာပဲလို ့သိရင္။

နာမ ရူပ ပရိေစၦဒ ဥာဏ္တဲ့။ျမန္မာလိုျပန္ေတာ့ ရုပ္နာမ္ သိတဲ့ဥာဏ္။


 ခႏၶာ ဥာဏ္ေရာက္နဲ့ေျပာေတာ့
ေဖါက္ျပန္တယ္လို ့သိတဲ့ ဥာဏ္။ဒါျဖင့္ ပူတာေပၚလည္း ေဖါက္ျပန္တယ္။ေအးတာေပၚလည္းေဖါက္ျပန္တယ္။

ပူတာေအးတာ လွ ူပ္တာျငိမ္တာကို ဘယ္သူက ျပတာလဲ။(ခႏၶာ က ျပတာပါဘုရား)။ဟုတ္တယ္။

ယားတဲ့သေဘာေလး က ခႏၶာမွာေပၚတာပူတဲ့သေဘာေလးကလဲ ခႏၶာ မွာေပၚတာ။ ေတာမွာ တိုင္မွာ

အိမ္မွာ ဓမၼာရံုမွာ ေပၚတာလား ခႏၶာမွာ ေပၚတာလား။(ခႏၶာ မွာေပၚတာပါ ဘုရား)။က်င္တာေလးေပၚလဲ

ခႏၶာမွာေပၚတယ္ ပူတာေလးလဲ ခႏၶာမွာေပၚတာ။ 


ခႏၶာ မွာ ပူတာေအးတာ လွ ူပ္တာျငိမ္တာ ေပၚတာ
အဲ့ဒါ ေဖါက္ျပန္တာ။ေဖါက္ျပန္မွ ူသေဘာက ခႏၶာ မွာ ေပၚတာ။အဲ့ဒါကုိေဖါက္ျပန္တာပဲလို ့သိတာ

ဘယ္သူ က သိတာလဲ။(ဥာဏ္က သိတာပါဘုရား)။ေဖါက္ျပန္မွူကဘယ္မွာေပၚ။

(ခႏၶာမွာ ေပၚပါတယ္ဘုရား)။
ဘယ္သူ က သိတာလဲ(ဥာဏ္က သိတာပါဘုရား)။ဒါျဖင္ ့ ခႏၶာ ေပၚကို ဘာေရာက္သြားတာလဲ။

(ဥာဏ္ေရာက္သြားတာပါဘုရား)။အဲ့ဒါ ခႏၶာ ဥာဏ္ေရာက္ဆိုတာ အဲ့ဒါပဲ။ရွင္းျပီလား။


ေယာဂီတို ့ ငယ္ငယ္ရြယ္ရြယ္ နဲ့ အေသမဦးခင္ ဥာဏ္ဦးတာေနာ္။


အဲ့ေတာ့ ဒီလိုေဖါက္ျပန္တယ္ ဆိုတာ သိလိုက္ေတာ့ ငါနာ တယ္ဆိုတာ လာဦးမလား။(မလာေတာ့ပါဘူး

ဘုရား)။အဲ့ဒီ ယားတာ က်င္တာ ထံုတာ ကိုက္တာ ေယာဂီတို ့သ႑န္မွာေပၚလာရင္ ဒီ ယားတာေလး က

ထင္ထင္ရွားရွား ျဖစ္တယ္။ အသြင္သ႑န္ အေန နဲ့ ထင္ရွားတာလား။ သေဘာေလးနဲ့ ထင္ရွားတာလား။

(သေဘာေလး နဲ့ ထင္ရွားတာပါဘုရား)။ကိုယ္တိုင္တရားထိုင္ေနေတာ့ ပူတာေလး နာတာေလးက်င္တာေလး ေပၚလာတယ္။


 ေပၚလာတာေလးက ပံုသ႑န္ အေန နဲ့ ထင္ရွားတာ မဟုတ္ဘူး။
သေဘာေလးနဲထင္ရွားတာ။နာတာ ေအာင့္တာကိုျပပါဆို 

 ျပလို ့မရပါဘူး။ဘာမရွိလို ့လဲ။(အထည္ မရွိလို ့ပါဘုရား)။နာက်င္ေနတဲ့သေဘာေလးေတာ့ ရွိပါတယ္ ။အထည္ျပပါဆို ျပလို ့မရပါဘူး။ အထည္ကေတာ့မရွိ
ဘူး။သေဘာကေတာ့ရွိတယ္။ အထည္သည္ ပညတ္  သေဘာသည္ ပရမတ္။  ၀ိပႆ......နာ ရွ ူတယ္ ဆိုတာ

ပရမတ္ ကိုရွ ူရမွာေနာ္။ အဲ့ေတာ့ လွ ုပ္ခနဲ့ေဖါက္ျပန္တာဟာ အထည္လားသေဘာေလးလား။
(သေဘာေလးပါဘုရား)။ပညတ္ လား ပရမတ္ လား။(ပရမတ္ပါဘုရား)။ေအး ပရမတ္ ကို အရင္သိေအာင္
လုပ္ရတယ္။


ပရမတ္ မသိ ၀ မရွိ။၀ိ လည္း မျဖစ္နိုင္။

၀ိ မျဖစ္က အနတၱ  မုခ် ဥာဏ္မပိုင္။

ဥာဏ္ ျမင္ အနတၱ မေတြ့က ဒုကၡ ဆံုးမတိုင္။

ဒိဌိ ကိုလည္း မခြာတတ္
ႏွလံုးသားက ဂၽြတ္ ဆတ္ဆတ္
အ၀ီစိ မွာ ေအာက္ဂ်ိဳးကပ္။ ။။။တဲ့   မွတ္ ထား


ဘာျဖစ္လို ့လဲ ဆိုေတာ့ ပရမတ္ မွ မသိေတာ့ အနတၱလကၡဏာ ဥာဏ္ မရရင္ ဒိဌိ မျပဳတ္နိုင္ဘူး။
ဒိဌိ တန္းလန္း နဲ့ေသရင္ အပယ္ေလးဘံု ေရာက္မယ္။ ဂၽြတ္ဆတ္ဆတ္ နိုင္တာ  ဒိဌိ ေၾကာင့္။ အေမ ကိုဂၽြတ္ဆတ္ဆတ္ လုပ္လိုက္။အေဖ ကိုဂၽြတ္ဆတ္ဆတ္ လုပ္လိုက္။ေျပာမရ ဆိုမရ။
ဆံုးမ မရ။သြန္သင္မရ။ မိ ေမတၱာ နားမလည္  ဖ ေမတၱာ နားမလည္။ဒိဌိ ရဲ႕ သတၱိ ပဲ။
ဒါေၾကာင့္ ဒိဌိ အားၾကီးေလေလ ဂၽြတ္ဆတ္ဆတ္ မာေၾကာေၾကာနိုင္ေလေလ ပဲ။ရွင္းျပီလား။


 
 ဒါေၾကာင့္ မို ့လို ့ ဒီတရားစခန္းျပီးသြားတဲ့အခါ  တရားစခန္းမတိုင္မွီက ေယာဂီတို ့ရဲ႕ အသိဥာဏ္ေလးနဲ့
တရားစခန္းပြဲျပီးသြားတဲ့ အသိဥာဏ္ေလး အသိတရားေလးေတြ ေျပာင္းလဲၾကပါေစေနာ္။ဘုန္းၾကီးက

ေက်းဇူးဆပ္တာပါ။ ဘ၀ ကိုတစ္ဆစ္ခ်ိဳး အသိဥာဏ္ပိုင္းဆိုင္ရာ ေျပာင္းလဲလိုက္မယ္ဆိုရင္ ေယာဂီ တို ့ရဲ႕

ဘ၀ဟာ တဆင့္ထက္ တဆင့္ ျမင့္သြားမွာပါ။


၀ိပႆ......နာ ဆိုတာက ေလာကုတၱရာ တစ္ခုတည္းအတြက္မဟုတ္ဘူး။ ေလာကီအတြက္လဲ အလြန္ အင္မတန္

ေက်းဇူးမ်ာတဲ့က်င့္စဥ္ တစ္ရပ္လို ့။မွတ္စမ္းပါ။ 


အလြန္မတန္ခ်မ္းသာတဲ့ က်င့္စဥ္။အလြန္မတန္ ျငိမ္းေအးတဲ့
က်င့္စဥ္။ ဒီက်င့္စဥ္ၾကီးက်င့္ဖို ့ ဘုရား ပြင့္လာတာေနာ္ ။ ရွင္းျပီလား။အဲ့ေတာ့ ဒီက်င့္စဥ္နဲ့ ဒီအသိတရားေတြမွ

မရေသးလို ့ရွိရင္ေတာ့ ေယာဂီ တို ့ေရ ငါဟာ ဗုဒၶဘာသာတစ္ေယာက္လို ့ ၀န္ မခံနဲ့ အံုး။

အကယ္၍မ်ား ဒီက်င့္စဥ္ ဒီအသိတရားေတြ နဲ့ ေယာဂီတို ့  မရေသးဘူးဆိုရင္ ငါဟာ ေအာက္တန္းစား

ဗုဒၶဘာသာပါလားလို ့  မွတ္ပါအံုး။ရွင္းျပီလား။ 


ဘ၀ ကိုတိုးတက္ခ်င္တယ္ ဆိုရင္  ေအာင္ျမင္တာလဲ
ကိုယ့္အေပၚမူတည္တယ္ က်ရွံဴ.း တာလည္း ပဲ ကိုယ့္အေပၚမူတည္တယ္။ လမ္းေပၚေရာက္တာလည္း 

ကိုယ့္အေပၚ မူတည္တယ္။ ကိုယ့္ရဲ႕အေတြးအေခၚနဲ့ ကိုယ့္ရဲ႕ဆံုးျဖတ္ခ်က္သည္ ကိုယ့္ရဲ႕ ဘ၀ ရဲ ႕ 

ေအာင္ျမင္ျခင္း က်ဆံုူးျခင္း  ရဲ႕ ေသာ့ခ်က္ပဲလို ့မွတ္ပါ။ 


ေအး ဒါေၾကာင့္မို ့ေယာဂီတို့ေရာ  ဒါဟာ ေဖါက္ျပန္တာပဲလို ့တခ်က္သိလိုက္တာနဲ့   အဲ့ဒီေဖါက္ျပန္တာ

ပူတာ ေအးတာ ထံုတာ က်င္တာ ကိုက္တာ ေပၚလာတာ ကြယ္ကြယ္၀ွက္၀ွက္လား ထင္ထင္ရွားရွားလား။

(ထင္ထင္ရွားရွားပါဘုရား)။ ထင္ရွားလို ့ ထင္ထင္ရွားရွားေပၚလာလို ့ သကၠာယ လို ့ ေခၚတယ္။

 
 အထည္အေန နဲ့လား သေဘာေလးအေန နဲ့လား။(သေဘာေလးပါဘုရား) သေဘာေလးအေန နဲ့
ထင္ရွားလို ့ သကၠာယ တရားလို ့ေခၚတယ္။ဒါျဖင္ ့ေယာဂီတို ့ေရ ယားေနတာက သကၠာယ။

အဲ့ဒါကို ေဖါက္ျပန္တယ္လို ့မသိတဲ့အခါၾကေတာ့။ ငါ ယားတယ္လို ့ ထံုးစံ အတိုင္းယူပစ္တာ။

 
ယားတာ က သကၠာယ။ငါယားတယ္လို ့  ယူလိုက္တာက ဒိဌိ။သကၠာယ နဲ့ ဒိဌိ နဲ့ေပါင္းေတာ့

သကၠာယ ဒိဌိ။ ကိုင္းသကၠာယ ဒိဌိ  ျဖစ္ျပီ။ က်င္ ခနဲ့ေပၚတာက သကၠာယ။ ငါက်င္တယ္လို ့ယူလိုက္တာက

ဒိဌိ။ေပါင္းလိုက္ေတာ့ သကၠာယ ဒိဌိ။ ျဖတ္ခနဲ့ျမင္လိုက္တာ သကၠာယ။ငါကိုယ္တိုင္ျမင္ခဲ့တယ္လို ့ယူလိုက္

တာက ဒိဌိ။ ေပါင္းလိုက္ေတာ့ သကၠာယ ဒိဌိ။  


ကဲ.တေန ကုန္ ဘယ္သူနဲ့ေနတာလဲ။ (သကၠာယ ဒိဌိ နဲ့
ေနတာပါဘုရား) ။ တေန ကုန္ ဒိဌိ နဲ့ေနတာေပါ့။ ဒိဌိ နဲ့ေနတာ အခုမွလား ငယ္တည္း ကလား။

(ငယ္တည္း ကပါဘုရား)။ဒါဆို ငယ္ေပါင္းၾကီးေပါ့။ ကဲ ခု ငယ္ေပါင္းကိုေတြ ့ျပီလား။ေလာက မွာ

ေျပာၾကတယ္။


ငယ္ကေပါင္း အႏွစ္တစ္ေသာင္းမေမ ့ေကာင္းတဲ့။ မွတ္ထား ဒိဌိ နဲ့ေသရင္ ဒယ္အိုး ကလြဲလို 
က်န္တာ အက်ိဳးေပးစရာမရွိဘူး။ေယာဂီတို့ေရ ငါ ့လာမထိ နဲ့ ငါလိုေကာင္မ ဘာမွတ္လို ့လဲ ငါလိုေကာင္ 

ဘာမွတ္လို ့လဲ။ အဲ့လိုျဖစ္တာ ဒိဌိ ေၾကာင့္ျဖစ္တာ။ ဒိဌိ ရွိေနရင္  သူမလုပ္ရဲတဲ့ အကုသိုလ္ ဘာမွ မရွိဘူး။

အမိ ေစာ္ကား အဖ ေစာ္ကား ဘုရားေစာ္ကားတယ္ ဆိုတာလည္း ဒိဌိ ရဲ႕ သတၱိ ပဲ။ အဇာတသတ္က

အေဖ ကိုလုပ္ၾကံတယ္ဆိုတာ လည္း ငါရွင္ဘုရင္ ျဖစ္ခ်င္တယ္ ။ငါဆိုတာ က ဒိဌိ ။ 


ဒီဒိဌိ က ေခါင္းေဆာင္ျပီး
ေတာ့ လုပ္တာ။ရွင္ဘုရင္ ျဖစ္ခ်င္တယ္ အာရံုငါးပါး ကာမဂုဏ္ ခံစားခ်င္တဲ့ေလာဘ က ဒိဌိ နဲ့ယွဥ္ေဖၚ 

ယွဥ္ဖက္။အလံုးစံုေသာ အကုသိုလ္ ရဲ႕ေခါင္သူၾကီးဟာ ဒိဌိ ပဲ။ မဂ္ဥာဏ္ ဖိုလ္ဥာဏ္တားမွာလည္း ဒိဌိ ပဲ။

အပၸါယ္ေလးဘံုဆြဲခ်မွာလည္း ဒိဌိ ပဲ။ ဒါေၾကာင့္မို ့ထမင္းတစ္ပြဲလံုး ဘယ္ေလာက္ၾကီးက်ယ္ ခမ္းနားတယ္

ဆိုေပမယ့္ မစင္တစ္စက္ က်သြားရင္ ထမင္းပြဲ ပ်က္တယ္ဗ်။  ။


ဒီတိုင္း ပဲ ေယာဂီတို ့ ဘာကုသိုလ္ေကာင္းမွ ူ
ေတြ လုပ္ခဲ့တယ္ ေျပာေျပာ ဒိဌိ တည္းဟူေသာ မစင္ တစ္စက္ က်သြားရင္ ေယာဂီတို ့ ကုသိုလ္က အက်ိဳး

ေပးခြင့္မပါပဲနဲ ့ အပၸါယ္(၄)ဘံု ကုိဒိဌိ  က ဆြဲခ်သြားမွာ။ အလြန္ မတန္ ေၾကာက္စရာေကာင္းတယ္။


ဒါေၾကာင့္ဘုရားရွင္ကုိယ္ေတာ္ျမတ္ၾကီးက  ၀ိပႆ......နာ ရွ ူမွ ူကိုေနာက္ထားစမ္းပါအံုး ဒိဌိ အရင္ျဖဳတ္ပါကြ။

ရွင္ေတာ္ျမတ္ ဗုဒၶ၏ အလိုေတာ္က် ေက်းဇူးရွင္ မိုးကုတ္ ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီး က  ၀ိပႆ......နာ ရွ ူမွ ူကို

ေနာက္ထား ဒိဌိ ျဖဳတ္မွ ူကို ေရွ ့ထား(၁၆-၂-၆၀) မွာ ေသေသခ်ာခ်ာ  ရွင္ဆႏၵ ဥပမာ ျပ ဒိဌိ ျဖဳတ္ တရားေတြ

ေဟာသြားတာ။ ေကာင္းမွ ေကာင္း။ 


ဒါေၾကာင့္မို ့သူေတာ္ေကာင္းတို ့ေရ ၀ိပႆ......နာ ရွဴတယ္ ၀ိပႆ......နာ ရွဴတယ္ ဆိုတာ ဘာလုပ္တာလဲ ေမးရင္  ဒိဌိ ကို အပြားဥာဏ္နဲ ့ပယ္ေနတာ။ တခ်ိဳ ့ ရိပ္သာေတြ ၀င္ျပီး
အိမ္ျပန္ေရာက္တဲ့အခါ အမိ ထိုင္ဆဲ အဖ ထိုင္ဆဲ နဲ့ ။ 


လူရိုင္းၾကီးေတြ ကိုျဖစ္လို ့။သူတို ့ ရိပ္သာ၀င္တယ္ ဆိုတာ ထိုင္တာပဲ ရွိတာ။နာနာ က်င္က်င္ ကိုက္ကိုက္ခဲခဲ ပူပူေအးေအး လွ ူပ္လွ ူပ္ ျငိမ္ျငိမ္  ေတာင့္ေတာင့္
တင္းတင္း သူဒါပဲ သိသြားတယ္။  သူတရားထိုင္တာ ေညာင္းတာပဲသိတယ္ ။နာတာပဲသိတယ္။ ေအာင့္တာ

ပဲ သိတယ္။  သကၠာယ ဒိဌိ ဘယ္ဆီေနမွန္းလည္းမသိ။


သကၠာယ ဒိဌိ ဘာေျပာမွန္းမသိ။သကၠာယ ဒိဌိ ရွိရင္
လူေတြ  ဘယ္ေလာက္စရိုက္ၾကမ္းတယ္ ဆိုတာ သူမသိဘ ူး။ သကၠာယ ဒိဌိ ရဲ႕အက်ိဳးေပး ကိုလည္း 

သူနားမလည္ဘူး။ သကၠာယ ဒိဌိ ျဖစ္ပံုလည္း နားမလည္ဘူး။သကၠာယ ဒိဌိ ျဖဳတ္ပံုလည္း သူနားမလည္ဘူး။

ေဟာ ခု ေယာဂီတို ့ဘယ္ေလာက္ကံေကာင္းလဲ။ သကၠာယ ဒိဌိ ျဖစ္ပံုကိုသိခြင့္မရဘူးလား။(ရပါတယ္ဘုရား)

 
ဒါျဖင့္လွ ူပ္ခနဲ့ေပၚလာရင္ ဘာတရားလဲ။(သကၠာယတရားပါဘုရား)။


က်င္ခနဲ့ေပၚလာရင္။(သကၠာယပါဘုရား)
 
ျဖတ္ခနဲ့ ၾကားလိုက္ရင္(သကၠာယ ပါဘုရား) 


ငါၾကားတယ္လို ့ယူလိုက္တာ က ဒိဌိ။သကၠာယ ကိုမွီျပီး
ျဖစ္တဲ့ ဒိဌိ မို ့  သကၠာယ ဒိဌိလို ့ေခၚတယ္။ ဒါက သကၠာယ ဒိဌိ ျဖစ္ပံုကိုေျပာတာ။လက္မွာ က်င္တာေလး

ေပၚရင္ သကၠာယ ။ငါက်င္တယ္လို ့ယူလိုက္ရင္ ဒိဌိ။


 ေပါင္းေတာ့ သကၠာယ ဒိဌိ။ျဖဳတ္မယ္ဆိုရင္
သကၠာယ ကိုျဖဳတ္ရမွာလား။ ဒိဌိ ကိုျဖဳတ္ရမွာလား။ ဒိဌိ ကိုျဖဳတ္ရမယ္ ေနာ္။ သကၠာယ ေတာ့သြားမျဖဳဳဳတ္ နဲ့။

ေသသြားမွာေပါ့။ သကၠာယ ကိုျဖဳတ္ရမွာလား ဒိဌိ ကိုျဖဳတ္ရမွာလား။(ဒိဌိ ကို ျဖဳတ္ရမွာပါဘုရား)

 
သို ့ေသာ္ ဒီ ဒိဌိ က သကၠာယ ကိုမွီျဖစ္တာလား မိုး ေပၚကက်လာတာလား။ (သကၠာယကိုမွီျဖစ္တာပါ ဘုရား)

သကၠာယ ကိုမွီျဖစ္တဲ ဒိဌိ မို ့ သကၠာယ ဒိဌိ။ ျဖစ္ပံုနားလည္ျပီေနာ္။ ျဖစ္ပံုနားလည္မွ ျဖဳတ္ပံု နားလည္မွာ ဗ်။ 

သြားတယ္ ဆုိပါစို ့။သြားခ်င္တာ က နာမ္ သြားတဲ ့ဟန္ က ရုပ္ သူမဟုတ္ ငါမဟုတ္  သြားေနတာ နာမ္နဲ့ရုပ္။

 
အဲ့ဒါ ကို ငါသြားတယ္လို ့ယူလိုက္ရင ္အယူမွား ျဖစ္တယ္။အယူမွားတာ ဒိဌိ။ ဘာဒိဌိလဲ ဆိုရင္ သကၠာယဒိဌိ။

ဒါျဖင့္ ငါရယ္သူရယ္ ေယာက်ၤား မိန္းမ ပုဂၢိဳလ္ သတၱ၀ါ ဆိုတာက ေျပာလို ့ဒိဌိ ျဖစ္တာမဟုတ္ဘူးယူမွ ျဖစ္တာ။

အေျပာ က ဒိဌိ ျဖစ္တာမဟုတ္ဘူးေနာ္။ အယူ က ဒိဌိ ျဖစ္တာ ။


 ေျပာတာေတာ့ ဘုရားရွင္ကိုယ္ေတာ္ျမတ္
လည္ေျပာတာပဲ။ငါဘုရား လို ့သံုးႏွဳန္း တာပဲ။ သံုးရံုသံုးသြားတာ။ေလာက မွာ တင့္တယ္ေအာင္

စကားေျပာရာ ေပါင္းသင္းဆက္ဆံရာ ေျပလည္ပါေစျခင္း အက်ိဳးငွာ ေယာက္်ားရယ္ မိန္းမ ရယ္ ပုဂၢိဳဳလ္ရယ္

သတၱ၀ါရယ္ ကေလး လူၾကီး ဆရာသမား ဘုရား တရားသံဃာ မိဘ သူ ့ေနရာနဲ့သူ အတိုင္းအတာ ရွိတယ္။

 
ဣရိယာ ကိုအေၾကာင္းျပဳျပီးေတာ့ ဒါက လူပဲ ဒါက နတ္ပဲ ဒါက ေခြးပဲ ဒါက ေၾကာင္ပဲ စသည္ အားျဖင့္ အမည္

နာမ သတ္မွတ္ထားတာရွိတယ္။ သမုတိ သစၥာတဲ့ ။သူ ့ေလာက စကားနဲ့သူ မွန္တယ္။  ေျပာပါ ဆိုပါ။

သမီးကိုူ သမီးလို ့ေခၚတာ ဘာဒိဌိ မွ မျဖစ္ဘူး။ သားကိုသားလို ့ေခၚတာ ဘာဒိဌိ မွ မျဖစ္ဘူး။ ငါ့ သား အစစ္

လို ့ယူရင္ေတာ့ ဒိဌိပဲ။ အေျပာနဲ့အယူ ခြဲထားရမယ္ေနာ္။


က်င္ေနတာက သကၠာယ။ ငါက်င္တယ္လို ့ယူလိုက္တာ ဒိဌိ။ ေပါင္းလိုက္ေတာ့ သကၠာယ ဒိဌိ။ အဲ့ဒါ သကၠာယ

ဒိဌိ ျဖစ္ပံုေျပာလိုက္တာ။ ဒိဌိ ျဖဳတ္ပံုေလးကေတ့ာ။ အဲ့ဒီ က်င္ခနဲ့ေပၚလာလို ့ရွိရင္ သူေတာ္ေကာင္းတို ့က

ဘယ္လိုဆံုးျဖတ္ရမယ္။(ေဖါက္ျပန္တယ္လို ့ဆံုးျဖတ္ရမွာပါဘုရား)

။ေအး ေဖါက္ျပန္တယ္လို ့သိလိုက္တဲ့
အတြက္ ငါက်င္တယ္ဆိုတဲ့အယူ မလာေတာ့ဘူး။အဲ့ဒါ သကၠာယဒိဌိစင္သြားတာ။ခႏၶာ ေပၚဥာဏ္ေရာက္သြား

လို ့။ ခႏၶာေပၚ ဥာဏ္ေရာက္ေတာ့ ဒိဌိ ေပ်ာက္သြာတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ခႏၶာ ဥာဏ္ေရာက္ဒိဌိ ေပ်ာက္။လို ့ေျပာ
တာ။

ဒီလိုနိုင္နိုင္နင္းနင္း ေျပာရမယ္ ဒိဌိ ေပ်ာက္ တယ္ဆိုတာ နားလည္ေအာင္ေျပာရမယ္ ။
 

သေဘာေပါက္ေအာင္ေျပာရမယ္။ဒါေၾကာင့္ဒိဌိ ျပဳတ္ဖို ့က အေရးၾကီးတယ္။ 

မူလ ကမၼဌာန္း ဆိုတာကႏွာသီးဖ်ား ၀င္ေလေလး တိုးေနတာ။အဲ့ဒီတုိးေနတာေလး က သကၠာယ။

ငါရွ ူတယ္လို ့ ယူလိုက္ေတာ့ သကၠာယ ဒိဌိ။  အဲ့ေတာ့ တိုးေနတာကို တိုးတဲ့သေဘာေလး ကိုသိရမယ္။

 
တိုးေနတဲ့သေဘာေလး က ရုပ္ရဲ႕သေဘာ။သိေနတာေလး က နာမ္ရဲ႕ သေဘာ။ တိုးတာ တိုးမွန္းသိေနရင္

ငါ ရွ ူတယ္  ငါရွိဳက္တယ္ ဆိုတဲ ့အယူ မလာေတာ့ဘူး။အဲ့ေတာ့ သကၠာယ ဒိဌိ စင္တယ္။အေၾကာင္း အက်ိဳး

ေပၚဥာဏ္ရွင္းေတာ ့၀ီစိကိစၦာ ေသတယ္။ ေဖါက္ျပန္တယ္

 ေဖါက္ျပန္တယ္လို ့သိေတာ့ သကၠာယ ဒိဌိ
ျပဳတ္တယ္။တိုးေနတာေလးက ျဖစ္တာ ။၀င္ေလ ေလး ကုန္သြားေတာ့ မရွိေတာ့ဘူး။မရွိေတာ့တာ က 
ပ်က္တာ။


ပ်က္ရင္ျပီးေရာလား ထြက္ေလ အစားထုးိလား။(ထြက္ေလ အစားထုိး ပါတယ္ ဘုရား)။ ထြက္ေတာ့လည္း တိုးျပီးထြက္တယ္။ တိုးတာသိတာ  အျဖစ္ကို သိတာ။ ထြက္ေလေလး ျပီးသြားေတာ့
တိုးတာေလး မရွိေတာ့ဘူး။


မရွိဘူးလို ့သိတာက အပ်က္ ကိုသိတာ။
အျဖစ္ကိုသိတာသည္ သမထ။ အပ်က္ ကိုသိတာ သည္ ၀ိပႆ......နာ။တိုး၀င္တာေလး သိလိုက္ မရွိတာေလး 

သိလိုက္ ။ တိုးထြက္တာေလး သိလိုက္ မရွိတာေလး သိလိုက္။အဲ့လိုသိေနတာေလး က မူလကမၼဌာန္း။

အဲ့လိုရွ ူေနရင္း က တေနရာက လွ ူပ္ခနဲ့ေပၚတယ္။


လွ ုပ္ခန့ဲ ေပၚတာက အျမဲတမ္းရွိတာမဟုတ္ဘူး။
အေၾကာင္းတိုက္ဆိုင္မွာေပၚတာ။လွူပ္ခနဲ့ေပၚတာ ေဖါက္ျပန္တာ။ က်င္ခနဲ့ေပၚတာ ေဖါက္ျပန္တာ။

ပူခနဲ့ ေပၚတာ ေဖါက္ျပန္တာ။ အဲ့မွာ မူလကမၼဌာန္း တိုးတာေလး သိလုိက္ မရွိေတာ့တာေလးသိလိုက္။

တိုးထြက္တာေလးသိလိုက္ မရွိတာေလး သိလိုက္။


တိုးတာေလးသိရင္ အျဖစ္ကိုသိေနျပီ။ မရွိတာေလး သိရင္
အပ်က္ ကိုသိေနျပီ။ပါးစပ္ကေန ျဖစ္ပ်က္ ျဖစ္ပ်က္လို ့ လိုက္ ရြတ္ေနရမွာ မဟုတ္ဘူးေနာ္။ နဂိုတည္း က

မရွိတာလား ရွိရာမွ မရွိတာလား။(ရွိရာမွ မရွိတာပါဘုရား)။တိုးေနတံုး က တိုးတဲ့သေဘာေလး ရွိတယ္။

၀င္ေလ ကုန္သြားေတာ့ မရွိေတာ့ဘူး။ ရွိရာမွ မရွိတာ။


မိုးကုတ္ ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီး က ေျပာတယ္။ ဒကာၾကြယ္ ဦးလွဘူး တို ့ေရ ရွိရာမွ မရွိတာကိုသိတာ
၀ိပႆ......နာ ဥာဏ္။တဲ့ 

လွူပ္ခနဲ့ေပၚတာက ျဖစ္တာ။ အဲ့သေဘာေလး မရွိတာက ပ်က္တာ။ျဖစ္လည္း ျဖစ္တယ္။ ပ်က္လည္း ပ်က္တယ္။ လွ ူပ္ခနဲ့ လို ့ေဖါက္ျပန္တာ ခႏၶာက ျပတာ။ ရွိမရွိကို  သိတာ  ဥာဏ္က  ဆံုးျဖတ္တာ။
ခႏၶာ က ခႏၶာ အလုပ္ ခႏၶာ လုပ္။ ဥာဏ္ က ဥာဏ္ အလုပ္ ဥာဏ္လုပ္။

၀ိပႆ......နာလုပ္တယ္ ဆိုတာ ခႏၶာ ဘာေျပာတယ္ ဆိုတာ ေစာင့္ၾကည့္တာ။ အဲ့ဒါ ၀ိပႆ......နာ။   


ဘာမွမျမင္ပဲနဲ့ မရွိပါလားလို ့ ဆံုးျဖတ္ရမွာ မဟုတ္ဘူးေနာ္။ ရွိရာမွ မရွိတာကိုသိျပီး ဆံုးျဖတ္ရမွာ။

မရွိေတာ့ပါလားလို ့ဆံုးျဖတ္ျပီးရင္ေနာက္ထပ္ ေဖါက္ျပန္မွ ူေလးေတြ

 ေပၚေသးလားေစာင့္ၾကည့္။
ဘယ္ကမွ မေပၚေတာ့ရင္ မူလ ကမၼဌာန္းေနရာကို ျပန္ထိုင္ပါ။ မူလကမၼဌာန္း ရွ ူရာကေန ခႏၶာမွာ

လွ ူပ္ခနဲ့ ပူခနဲ့  စသည္ျဖင့္ ေပၚလာျပီး ရွိမရွိဆံုးျဖတ္ေပးတာ ၾကားထိုး ကမၼဌာန္း။ ႏွာသီးဖ်ား ထိ သိ
ရုပ္နာမ္ ဓမၼ ျဖစ္ပ်က္ မွ ူ  က မူလ ကမၼဌာန္း။ ၾကားထဲမွာအၾကာင္းတိုက္ဆိုင္လို ့ေဖါက္ျပန္ပ်က္စီးသြားတာ
ၾကားထိုး ကမၼဌာန္း။မူလ ကမၼဌာန္း နဲ့ ၾကားထိုး ကမၼဌာန္း။


အဲ့လိုလွည့္ရွ ူလိုက္ေတာ့ လွ ူပ္ခနဲ့ေပၚတာ ေဖါက္ျပန္တာပဲလို ့သိလိုက္တာက အေၾကာင္းအက်ိဳး။
ေဖါက္ျပန္တာပဲလို ့သိလိုက္ေတာ့ သကၠာယ ဒိဌိ စင္တယ္။ ေဖါက္ျပန္တာေလး က မျမဲဘူး။
ျဖစ္ျပီးပ်က္သြားတာပဲ။ ပ်က္သြားတာပဲလို ့သိလိုက္ေတာ့ ခိုင္တယ္ ျမဲတယ္ ဆုိတဲ့ အယူ မလာေတာ့ဘူး။

အဲ့ဒါ သႆ......တ ဒိဌိ စင္တယ္။


 ေဖါက္ျပန္တာ အၾကိမ္ၾကိမ္ျဖစ္ေနတာကိုသိတဲ့အတြက္ ဥေစၦဒ ဒိဌိ စင္တယ္။
အျဖစ္ကိုျမင္ေတာ့ ဥေစၦဒ ဒိဌိ စင္တယ္။ အပ်က္ ကိုျမင္ေတာ့ သႆ......တ ဒိဌိ စင္တယ္။ သေဘာေလးေပၚျပီး

သေဘာေလး ပ်က္တာကိုျမင္ေတာ့ သကၠာယ ဒိဌိ စင္တယ္။သံသယ လာစရာမလိုေတာ့ ၀ီစိကိစၦာ
  ေသတယ္ ။

အရွူခံ ျဖစ္တဲ့ မူလ ကမၼဌာန္း နဲ့ ၾကားထိုး ကမၼဌာန္းက ျဖစ္ပ်က္။ မရွိေတာ့တာကိုသိတာက မဂ္။

ျဖစ္ပ်က္ က ဒုကၡ သစၥာ။ မရွိေတာ့ပါလားလို ့သိတာက မဂၢ သစၥာ။ အဲ့ဒီမွာ ေၾကာင္းက်ိဳး သိတဲ့ ဥာဏ္
ပါတယ္။ရုပ္နာမ္ သိတဲ့ ဥာဏ္ ပါတယ္။ ျဖစ္ပ်က္ျမင္တဲ့ ဥာဏ္ပါတယ္။ ဥာဏ္(၃)ဥာဏ္။ ပါတယ္။

ဒါေၾကာင့္မို ့ ခႏၶာ ျဖစ္ပ်က္  ရွ ူတဲ့ ဥာဏ္ က မဂ္။ဒီလိုကိုက္ေနတာ။ ကိုက္ေနေတာ့ ငါနာတယ္။
ငါက်င္တယ္။ ငါ ကိုက္တယ္။ ငါ ခဲတယ္။ မလာေတာ့ဘူး။ေသသြားတာ ဒိဌိ (၃)မ်ိဳး။ ဒိဌိ (၃)မ်ိဳးနဲ့ သံသယ ၀ီစိကိစၦာ ကင္းေနေတာ့ သမုဒေယ နိေရာေဓါ နိဗၺာ နံ  တဲ ့ သမုဒယ တို ့ကင္းေနတာ  နိေရာဓ သစၥာ။

ဒါေၾကာင့္ ျဖစ္ပ်က္ ျမင္။ ဒိဌိ ျပဳတ္။ သစၥာ တန္း  ။တဲ ့


ဒါက စူဠ ေသာတပန္ ရွ ူနည္း။ ေသာတာပန္ ျဖစ္မယ့္ ပုဂၢိဳလ္ ရဲ႕ ရွ ူနည္း။

ဒီနည္းအတိုင္းသာ သြားရင္ ေသာတာပန္ တည္ရမယ္ လို ့ဆံုးျဖတ္ခ်က္ခ်။


သာဓု ေခၚ။
  ။   ။ (၁၀-၄-၂၀၁၁)ရက္ေန ့တြင္"ဓမၼ ရံသီ  ဆရာေတာ္ ဘုရားေဟာၾကားေတာ္မူေသာ 
          ကာယနုပႆ......နာ ရွူပြားနည္း  အလုပ္သင္  အမွတ္(၃) တရားေတာ္ "  ။   ။




*****တတိယေျမာက္သမီးေတာ္*****

No comments:

Post a Comment