သင္နွင့္ကၽြႏု္ပ္တို.၏ လမ္းစဥ္အျဖစ္ သတ္မွတ္ၾကစို.
ျမတ္စြာဘုရာရွင္၏ ေမတၱာသုတ္လာ အဆံုးအမ---
န ပေရာ ပရံ နိကုေဗၺထ၊ နာတိမေညထ ကတၳစိ န ကဥၥိ။ ဗ်ာေရာသနာ ပဋိဃသည၊ နာညမညႆ ဒုကၡမိေစၦယ်။
တစ္ေယာက္က တစ္ေယာက္ကို အမ်က္မထြက္ပါေစလင့္၊ တစ္စံုတစ္ခုေသာ အရာ၌ တစ္စံုတစ္ေယာက္ကိုမွ် ခ်ဳပ္ခ်ယ္ျခင္းျဖင့္လည္းေကာင္း ရန္လိုေသာစိတ္ျဖင့္လည္းေကာင္း မထီမဲ့ျမင္ မျပဳပါေစလင့္၊ အခ်င္းခ်င္းဆင္းရဲမႈကို အလိုမရွိပါေစလင့္။ ဟူ၍ျဖစ္သည္။
ဘုရားရွင္သည္ တစ္စံုတစ္ေယာက္ကိုေသာ္လည္း အမ်က္မထြက္ေစလိုေပ။
အမ်က္ထြက္ေစတတ္ေသာ အျပဳအမူ အေျပာအဆိုတို.ကို တစ္ဦးနွင့္တစ္ဦး ေရွာင္ရွားေစလို၏။မည္သို.ေသာကိစၥ၌ေသာ္လည္း တစ္စံုတစ္ေယာက္ကိုမွ် ခ်ဳပ္ခ်ယ္ေသာအျပဳအမူ အေျပာအဆို ၊ရန္လိုေသာအျပဳအမူ အေျပာအဆို ၊မထီမဲ့ျမင္ျပဳေသာ အျပဳအမူ အေျပာအဆို တို.ကို မျပဳေစလိုေပ။ ဆင္းရဲမႈကိုေရွာင္၍ ခ်မ္းသာျခင္းကိုေဆာင္တတ္ေသာ ျပဳမူေနထိုင္ျခင္းကိုသာ အလိုရွိေတာ္မူ၏။ ဘုရားရွင္၏ေမတၱာဓာတ္တည္း။
တစ္ေယာက္သည္တစ္ေယာက္ကို အမ်က္ထြက္ေအာင္ျပဳျခင္းဟူသည္ ေလးေလးစားစား ျပဳမူေျပာဆို ဆက္ဆံျခင္းမဟုတ္ေပ။ မေလးမစားျပဳမူ ေျပာဆိုဆက္ဆံျခင္းသာ ျဖစ္သည္။ ခ်ဳပ္ခ်ယ္ျခင္း၊ ရန္လိုျခင္း၊ မထီမဲ့ျမင္ျပဳျခင္းသည္ မေလးစားျခင္းသာလွ်င္ ျဖစ္ေပသည္။
ဆင္းရဲျခင္းကို အလိုမရွိပါမူ ခ်ဳပ္ခ်ယ္ျခင္းကို အလိုမရွိသင့္ေပ။
ခ်မ္းသာျခင္းကို အလိုရွိပါမူ ရန္လိုျခင္းကို အလိုမရွိသင့္ေပ။
ညီညြတ္ျခင္းကို အလိုရိွပါမူ မထီမဲ့ျမင္ျပဳျခင္းကို အလိုမရွိသင့္ေပ။
ေလးစားျခင္းသည္ အမ်က္မထြက္ေစေသာ ေဆးေကာင္းျဖစ္၏။ေလးစားစြာျပဳမူျခင္းသည္ မခ်ဳပ္ခ်ယ္ေသာ အေလ.သာျဖစ္၏။ ေလးစားျခင္းေၾကာင့္ ခ်မ္းသာျခင္းကို ျဖစ္ေပၚေစ၏။
ေလးစားျခင္းတည္းဟူေသာ သူေတာ္ေကာင္းတို.၏ အေလ့၊ သူေတာ္ေကာင္းတို.၏ လမ္းစဥ္ကို အတု အတူလိုက္၍ ျပဳမူေျပာဆို ေနထိုင္ၾကျခင္းမည္သည္ ျငိမ္းခ်မ္းေသာ
ေနထိုင္မႈ ၊အျပစ္ကင္းေသာ ေနထိုင္မႈ အက်ိဳးၾကီးေသာေနထိုင္မႈ ၊ရင့္က်က္ေသာေနထိုင္မႈပင္ ျဖစ္သည္။
ေလးစားျခင္းဟူသည့္ လမ္းစဥ္အား သင္ႏွင့္အကၽြႏ္ုပ္တို.၏ အားထုတ္မႈလမ္းစဥ္အျဖစ္ သတ္မွတ္ၾကပါစို.။ေလးစားေသာစိတ္ အေလးထားေသာစိတ္ျဖင့္ အခ်င္းခ်င္း ျပဳမူေျပာဆို ဆက္ဆံၾကပါစို.။
ဖားေအာက္ေတာရဆရာေတာ္ အရွင္ေရဝတ၏ နားလည္ႏိူင္ျခင္း စြမ္းအား စာအုပ္မွ ထုတ္ႏႈတ္မွ်ေဝပါသည္။
ဆႏၵမြန္ျဖင့္
nyansoe
http://buddhismworld.ning.com/profiles/blogs/6371237:BlogPost:411982
ျမတ္စြာဘုရာရွင္၏ ေမတၱာသုတ္လာ အဆံုးအမ---
န ပေရာ ပရံ နိကုေဗၺထ၊ နာတိမေညထ ကတၳစိ န ကဥၥိ။ ဗ်ာေရာသနာ ပဋိဃသည၊ နာညမညႆ ဒုကၡမိေစၦယ်။
တစ္ေယာက္က တစ္ေယာက္ကို အမ်က္မထြက္ပါေစလင့္၊ တစ္စံုတစ္ခုေသာ အရာ၌ တစ္စံုတစ္ေယာက္ကိုမွ် ခ်ဳပ္ခ်ယ္ျခင္းျဖင့္လည္းေကာင္း ရန္လိုေသာစိတ္ျဖင့္လည္းေကာင္း မထီမဲ့ျမင္ မျပဳပါေစလင့္၊ အခ်င္းခ်င္းဆင္းရဲမႈကို အလိုမရွိပါေစလင့္။ ဟူ၍ျဖစ္သည္။
ဘုရားရွင္သည္ တစ္စံုတစ္ေယာက္ကိုေသာ္လည္း အမ်က္မထြက္ေစလိုေပ။
အမ်က္ထြက္ေစတတ္ေသာ အျပဳအမူ အေျပာအဆိုတို.ကို တစ္ဦးနွင့္တစ္ဦး ေရွာင္ရွားေစလို၏။မည္သို.ေသာကိစၥ၌ေသာ္လည္း တစ္စံုတစ္ေယာက္ကိုမွ် ခ်ဳပ္ခ်ယ္ေသာအျပဳအမူ အေျပာအဆို ၊ရန္လိုေသာအျပဳအမူ အေျပာအဆို ၊မထီမဲ့ျမင္ျပဳေသာ အျပဳအမူ အေျပာအဆို တို.ကို မျပဳေစလိုေပ။ ဆင္းရဲမႈကိုေရွာင္၍ ခ်မ္းသာျခင္းကိုေဆာင္တတ္ေသာ ျပဳမူေနထိုင္ျခင္းကိုသာ အလိုရွိေတာ္မူ၏။ ဘုရားရွင္၏ေမတၱာဓာတ္တည္း။
တစ္ေယာက္သည္တစ္ေယာက္ကို အမ်က္ထြက္ေအာင္ျပဳျခင္းဟူသည္ ေလးေလးစားစား ျပဳမူေျပာဆို ဆက္ဆံျခင္းမဟုတ္ေပ။ မေလးမစားျပဳမူ ေျပာဆိုဆက္ဆံျခင္းသာ ျဖစ္သည္။ ခ်ဳပ္ခ်ယ္ျခင္း၊ ရန္လိုျခင္း၊ မထီမဲ့ျမင္ျပဳျခင္းသည္ မေလးစားျခင္းသာလွ်င္ ျဖစ္ေပသည္။
ဆင္းရဲျခင္းကို အလိုမရွိပါမူ ခ်ဳပ္ခ်ယ္ျခင္းကို အလိုမရွိသင့္ေပ။
ခ်မ္းသာျခင္းကို အလိုရွိပါမူ ရန္လိုျခင္းကို အလိုမရွိသင့္ေပ။
ညီညြတ္ျခင္းကို အလိုရိွပါမူ မထီမဲ့ျမင္ျပဳျခင္းကို အလိုမရွိသင့္ေပ။
ေလးစားျခင္းသည္ အမ်က္မထြက္ေစေသာ ေဆးေကာင္းျဖစ္၏။ေလးစားစြာျပဳမူျခင္းသည္ မခ်ဳပ္ခ်ယ္ေသာ အေလ.သာျဖစ္၏။ ေလးစားျခင္းေၾကာင့္ ခ်မ္းသာျခင္းကို ျဖစ္ေပၚေစ၏။
ေလးစားျခင္းတည္းဟူေသာ သူေတာ္ေကာင္းတို.၏ အေလ့၊ သူေတာ္ေကာင္းတို.၏ လမ္းစဥ္ကို အတု အတူလိုက္၍ ျပဳမူေျပာဆို ေနထိုင္ၾကျခင္းမည္သည္ ျငိမ္းခ်မ္းေသာ
ေနထိုင္မႈ ၊အျပစ္ကင္းေသာ ေနထိုင္မႈ အက်ိဳးၾကီးေသာေနထိုင္မႈ ၊ရင့္က်က္ေသာေနထိုင္မႈပင္ ျဖစ္သည္။
ေလးစားျခင္းဟူသည့္ လမ္းစဥ္အား သင္ႏွင့္အကၽြႏ္ုပ္တို.၏ အားထုတ္မႈလမ္းစဥ္အျဖစ္ သတ္မွတ္ၾကပါစို.။ေလးစားေသာစိတ္ အေလးထားေသာစိတ္ျဖင့္ အခ်င္းခ်င္း ျပဳမူေျပာဆို ဆက္ဆံၾကပါစို.။
ဖားေအာက္ေတာရဆရာေတာ္ အရွင္ေရဝတ၏ နားလည္ႏိူင္ျခင္း စြမ္းအား စာအုပ္မွ ထုတ္ႏႈတ္မွ်ေဝပါသည္။
ဆႏၵမြန္ျဖင့္
nyansoe
http://buddhismworld.ning.com/profiles/blogs/6371237:BlogPost:411982
No comments:
Post a Comment