/-KK9_loa7vd0/UlGdvjyytmI/AAAAAAAAAJo/CYASBcEvf-Q/s1600/2.jpg /-lOmPFrl8XPM/UlGenrethAI/AAAAAAAAAJw/C2micEpuq98/s1600/3.jpg /-dYluM4WJoPk/UlGfQQftlJI/AAAAAAAAAJ4/jX-Uiar9weI/s1600/4.jpg /-nf8EdURdPWM/UlGf2-kc_eI/AAAAAAAAAKE/4FuxaCOarrQ/s1600/5.jpg /-saSqQhWsORI/UlGgWZb5BgI/AAAAAAAAAKM/NfXGousgxi8/s1600/6.jpg /-p8qKxxsXUqM/UlGg--8YPdI/AAAAAAAAAKY/xdBXvKSdXHc/s1600/7.jpg /-xIWC0FyHziE/UlGhgDvPjYI/AAAAAAAAAKg/KcDEVlbzTms/s1600/8.jpg /-ExizPq5U6WY/UlGh77XvSNI/AAAAAAAAAKo/-7_9l0K2i6g/s1600/9.jpg /-iINrw4I_6xg/UlGicQAf_wI/AAAAAAAAAKw/tGhsKFdLkgg/s1600/10.jpg /-ntDceJpthvQ/UlGjACykVeI/AAAAAAAAAK4/VHQQr32TK0U/s1600/11.jpg /-fqxH_m2LEEY/UlGjaObMvdI/AAAAAAAAALA/f9HaRWYO-AI/s1600/12.jpg /-xfECeCe_dDQ/UlGj-pQU9qI/AAAAAAAAALM/WM1hVLQNyOo/s1600/13.jpg /-BHG1G4ixBh8/UlGkl-z-QEI/AAAAAAAAALQ/GoWqxWOgYz4/s1600/14.jpg /-BlczOY9iWk8/UlGlF5V_25I/AAAAAAAAALY/nrFbp34VOko/s1600/15.jpg /-Cb5m_KgyDAk/UlIE8rsSOkI/AAAAAAAAAMQ/1oHjlhDHZ14/s1600/17.jpg /-yRwSwv5w8No/UlIFmUIqjwI/AAAAAAAAAMY/zktN7vgxukU/s1600/18.jpg /-inFEfyNQYIE/UlIGAPR0JvI/AAAAAAAAAMg/v21K2Odt1zc/s1600/19.jpg /-G7ntu7ury4E/UlIGUaQi37I/AAAAAAAAAMo/AZ01F8UsI58/s1600/20.jpg /-I8vCUhCS3oA/UlIKBPqQLrI/AAAAAAAAAM0/ut8eJGAsSKE/s1600/21.jpg /-41ZwK7gIr2U/UlIKXb5gzLI/AAAAAAAAAM8/WvSg-oULtgE/s1600/22.jpg /-TojgOyhekdE/UlIKrjq5bJI/AAAAAAAAANE/rRl37fDU1SM/s1600/23.jpg /https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhBkeTl0tcTCHV8iwhAR7INBNesixdlrsh31sanSMEwZaR95jcu0JIW3G7kI4r1d5U2S5E9rLd4k6uXsGICeE_wZNte3JfLdKTS2Nx0wQ8GnluB_PMJYPssia3Z8X6Y3d54-mA06RKg7v4o/s1600/24.jpg /-FijLnHXN310/UlILMwydP7I/AAAAAAAAANU/UGrU5m5Qlik/s1600/25.jpg /-rCOON1atlAQ/UlIRGg-JUjI/AAAAAAAAANk/jmvr2gslKRY/s1600/26.jpg /-KhgTbZa636A/UlIRZyiryKI/AAAAAAAAANs/IVePjv0E68o/s1600/27.jpg /-GEj3iQziOPI/UlIRrWcGrrI/AAAAAAAAAN0/w5UwiZDN-5U/s1600/28.jpg /-qCBbdjQUzx4/UlIR7nMVOtI/AAAAAAAAAN8/uuovzhoG2P8/s1600/29.jpg /-TUkx_9ZzINw/UlISLSaznOI/AAAAAAAAAOE/cizev9CP9UI/s1600/30.jpg

Thursday, April 3, 2014

**** ဧကဂၢတာအေၾကာင္း ****

Photo: >>>> သဗၺဒါနံ  ဓမၼဒါနံ  ဇိနာတိ <<<<
          *********************

ဧကဂၢတာအေၾကာင္း
******************

       တည္ၿငိမ္ျခင္း   ၿငိမ္သက္ျခင္းသေဘာသည္
ဧကဂၢတာတည္း ၊  ထုိ႔ေၾကာင့္ "ဧကဂၢတာ   တည္
ၿငိမ္စြာသား" ဟု  ဆုိခဲ့သည္ ။     ဤဧကဂၢတာကုိ
"သမာဓိ" ဟုလည္း   ေခၚၾကသည္ ၊     ဧကဂၢတာ
ေခၚေသာ   သမာဓိ၏အစြမ္းေၾကာင့္    စိတ္သည္
အာ႐ုံကုိယူေသာအခါ    အာ႐ုံတစ္ခု၌    အေတာ္
ၾကာေအာင္   ထပ္ကာထပ္ကာ   ယူႏုိင္၏ ၊     ထုိ႔
ေၾကာင့္   ဤသမာဓိကုိ   ေလၿငိမ္ရာ၌ ထြန္းထား
ေသာ   မီးေတာက္၏ၿငိမ္သက္ေနပုံကဲ့သုိ႔   အာ႐ုံ
တစ္ခု၌  တည္တံ့ေသာ ( တည္ၾကည္ေသာ)  ၿငိမ္
သက္ေသာတရားဟု  ဆုိရေပသည္ ။    

       ကမၼ႒ာန္းအာ႐ုံတစ္ခုခုကုိ   ယူေနရာ၌    ထုိ
အာ႐ုံတစ္ခုအေပၚမွာ  ၾကာ႐ွည္စြာ ထပ္၍ထပ္၍
အာ႐ုံျပဳႏုိင္လွ်င္     "သမာဓိရၿပီ       သမာဓိအား
ေကာင္းလာၿပီ" ဟု    ေျပာစမွတ္ျပဳၾက၏ ၊     ထုိ
သမာဓိဓာတ္ခံ အားေကာင္းသူသည္     အေနအ
ထုိင္  တည္ၾကည္၏ ၊   အေျပာအဆုိလည္း တည္
ၾကည္၏ ၊     သြားလာရာ၌လည္း     ဣေျႏၵရ၏ ။
ေပါင္းသင္းဆက္ဆံရာ၌လည္း      တည့္မတ္၏ ။
သုိ႔ရာတြင္   စြဲမိစြဲရာအာ႐ုံကုိကား     စြဲလမ္းတတ္
ေလသည္ ။ 

*
*

အ႐ွင္ဇနကာဘိဝံသ၏ ကုိယ္က်င့္အဘိဓမၼာ
( စာ-၁၂၉)  


ဧကဂၢတာအေၾကာင္း
******************
တည္ၿငိမ္ျခင္း ၿငိမ္သက္ျခင္းသေဘာသည္
ဧကဂၢတာတည္း ၊ ထုိ႔ေၾကာင့္ "ဧကဂၢတာ တည္
ၿငိမ္စြာသား" ဟု ဆုိခဲ့သည္ ။ ဤဧကဂၢတာကုိ
"သမာဓိ" ဟုလည္း ေခၚၾကသည္ ၊ 
 ဧကဂၢတာ
ေခၚေသာ သမာဓိ၏အစြမ္းေၾကာင့္ စိတ္သည္
အာ႐ုံကုိယူေသာအခါ အာ႐ုံတစ္ခု၌ အေတာ္
ၾကာေအာင္ ထပ္ကာထပ္ကာ ယူႏုိင္၏ ၊ ထုိ႔
ေၾကာင့္ ဤသမာဓိကုိ ေလၿငိမ္ရာ၌ ထြန္းထား
ေသာ မီးေတာက္၏ၿငိမ္သက္ေနပုံကဲ့သုိ႔ အာ႐ုံ
တစ္ခု၌ တည္တံ့ေသာ ( တည္ၾကည္ေသာ) ၿငိမ္
သက္ေသာတရားဟု ဆုိရေပသည္ ။

ကမၼ႒ာန္းအာ႐ုံတစ္ခုခုကုိ ယူေနရာ၌ ထုိ
အာ႐ုံတစ္ခုအေပၚမွာ ၾကာ႐ွည္စြာ ထပ္၍ထပ္၍
အာ႐ုံျပဳႏုိင္လွ်င္ "သမာဓိရၿပီ သမာဓိအား
ေကာင္းလာၿပီ" ဟု ေျပာစမွတ္ျပဳၾက၏ ၊ ထုိ
သမာဓိဓာတ္ခံ အားေကာင္းသူသည္ အေနအ
ထုိင္ တည္ၾကည္၏ ၊ အေျပာအဆုိလည္း တည္
ၾကည္၏ ၊ သြားလာရာ၌လည္း ဣေျႏၵရ၏ ။
ေပါင္းသင္းဆက္ဆံရာ၌လည္း တည့္မတ္၏ ။
သုိ႔ရာတြင္ စြဲမိစြဲရာအာ႐ုံကုိကား စြဲလမ္းတတ္
ေလသည္ ။


အ႐ွင္ဇနကာဘိဝံသ၏ ကုိယ္က်င့္အဘိဓမၼာ
( စာ-၁၂၉)

No comments:

Post a Comment