/-KK9_loa7vd0/UlGdvjyytmI/AAAAAAAAAJo/CYASBcEvf-Q/s1600/2.jpg /-lOmPFrl8XPM/UlGenrethAI/AAAAAAAAAJw/C2micEpuq98/s1600/3.jpg /-dYluM4WJoPk/UlGfQQftlJI/AAAAAAAAAJ4/jX-Uiar9weI/s1600/4.jpg /-nf8EdURdPWM/UlGf2-kc_eI/AAAAAAAAAKE/4FuxaCOarrQ/s1600/5.jpg /-saSqQhWsORI/UlGgWZb5BgI/AAAAAAAAAKM/NfXGousgxi8/s1600/6.jpg /-p8qKxxsXUqM/UlGg--8YPdI/AAAAAAAAAKY/xdBXvKSdXHc/s1600/7.jpg /-xIWC0FyHziE/UlGhgDvPjYI/AAAAAAAAAKg/KcDEVlbzTms/s1600/8.jpg /-ExizPq5U6WY/UlGh77XvSNI/AAAAAAAAAKo/-7_9l0K2i6g/s1600/9.jpg /-iINrw4I_6xg/UlGicQAf_wI/AAAAAAAAAKw/tGhsKFdLkgg/s1600/10.jpg /-ntDceJpthvQ/UlGjACykVeI/AAAAAAAAAK4/VHQQr32TK0U/s1600/11.jpg /-fqxH_m2LEEY/UlGjaObMvdI/AAAAAAAAALA/f9HaRWYO-AI/s1600/12.jpg /-xfECeCe_dDQ/UlGj-pQU9qI/AAAAAAAAALM/WM1hVLQNyOo/s1600/13.jpg /-BHG1G4ixBh8/UlGkl-z-QEI/AAAAAAAAALQ/GoWqxWOgYz4/s1600/14.jpg /-BlczOY9iWk8/UlGlF5V_25I/AAAAAAAAALY/nrFbp34VOko/s1600/15.jpg /-Cb5m_KgyDAk/UlIE8rsSOkI/AAAAAAAAAMQ/1oHjlhDHZ14/s1600/17.jpg /-yRwSwv5w8No/UlIFmUIqjwI/AAAAAAAAAMY/zktN7vgxukU/s1600/18.jpg /-inFEfyNQYIE/UlIGAPR0JvI/AAAAAAAAAMg/v21K2Odt1zc/s1600/19.jpg /-G7ntu7ury4E/UlIGUaQi37I/AAAAAAAAAMo/AZ01F8UsI58/s1600/20.jpg /-I8vCUhCS3oA/UlIKBPqQLrI/AAAAAAAAAM0/ut8eJGAsSKE/s1600/21.jpg /-41ZwK7gIr2U/UlIKXb5gzLI/AAAAAAAAAM8/WvSg-oULtgE/s1600/22.jpg /-TojgOyhekdE/UlIKrjq5bJI/AAAAAAAAANE/rRl37fDU1SM/s1600/23.jpg /http://4.bp.blogspot.com/-64lFCmprlo4/UlIK93uB36I/AAAAAAAAANM/xlqs8O3Iljg/s1600/24.jpg /-FijLnHXN310/UlILMwydP7I/AAAAAAAAANU/UGrU5m5Qlik/s1600/25.jpg /-rCOON1atlAQ/UlIRGg-JUjI/AAAAAAAAANk/jmvr2gslKRY/s1600/26.jpg /-KhgTbZa636A/UlIRZyiryKI/AAAAAAAAANs/IVePjv0E68o/s1600/27.jpg /-GEj3iQziOPI/UlIRrWcGrrI/AAAAAAAAAN0/w5UwiZDN-5U/s1600/28.jpg /-qCBbdjQUzx4/UlIR7nMVOtI/AAAAAAAAAN8/uuovzhoG2P8/s1600/29.jpg /-TUkx_9ZzINw/UlISLSaznOI/AAAAAAAAAOE/cizev9CP9UI/s1600/30.jpg

Friday, April 18, 2014

**** တရားနာတ့ဲ ပုဂၢိဳလ္သုံးမ်ိဳးအေၾကာင္း ****

Photo: တရားနာတ့ဲ 
-------------
ပုဂၢိဳလ္သုံးမ်ိဳးအေၾကာင္း
-------------------------

၁။ ဤေလာက၌ အခ်ိဳ႕ေသာပုဂၢိဳလ္သည္ ေက်ာင္းသို႔မျပတ္သြား၍ တရားနာ၏။ သို႔ေသာ္ တရားနာေနစဥ္ တရားေတာ္၏ အစ အလယ္ အဆုံး သုံးပါးလုံးကို ေကာင္းစြာႏွလုံးမသြင္း။ ဥပမာ ေမွာက္ထားေသာ အိုးထဲသို႔ ေလာင္းထည့္လိုက္ေသာ ေရသည္ အိုး၌မတည္ဘဲ ေလွ်ာ့က်သြားသက့ဲသို႔ ျဖစ္၏။

ဤပုဂၢိဳလ္သည္ ေမွာက္ထားသည့္ အိုးႏွင့္တူေသာ ပညာရွိသူမည္၏။
          -------------

၂။ အခ်ိဳ႕ေသာပုဂၢိဳလ္သည္ နာေနစဥ္၌သာလွ်င္ ေကာင္းစြာႏွလုံးသြင္း၏။ တရားနာေနရာမွ ထသြားေသာအခါ၌ကား ေကာင္းစြာႏွလုံးမသြင္း။ ဥပမာ ေယာက္်ားတစ္ေယာက္၏ ခါးပိုက္ထဲ၌ ထည့္ထားေသာ စားဖြယ္တို႔သည္ ထိုေယာက္်ား အမွတ္တမ့ဲ ေနရာမွ ထလိုက္မိပါက ဖရုိဖရဲ ျပန္႔က်ဲသြားကုန္သက့ဲသို႔ ျဖစ္၏။

ဤပုဂၢိဳလ္သည္ ခါးပိုက္ႏွင့္တူေသာ ပညာရွိမည္၏။
              -------------

၃။ အခ်ိဳ႕ေသာ ပုဂၢိဳလ္သည္ကား တရားေတာ္ကို နာၾကားေနစဥ္၌လည္းေကာင္း တရားနာေနရာမွ ထလာေသာအခါ၌လည္းေကာင္း နာၾကားအပ္ေသာ တရားေတာ္၏။ အစ အလယ္ အဆုံး သုံးပါးလုံးကို ေကာင္းစြာႏွလုံးသြင္း၏။ ဥပမာ လွန္ထားေသာ အိုးထဲသို႔ သြန္းေလာင္းအပ္ေသာ ေရသည္ ေဘးသို႔ေလွ်ာမက်ဘဲ အိုးထဲ၌ ေကာင္းစြာတည္သက့ဲသို႔ ျဖစ္၏။

ဤပုဂၢိဳလ္သည္ ၾကီးေသာပညာရွိမည္၏။
         -----------

(အဂုတၱိဳရ္ပါဠိေတာ္ တိကနိပါတ္ အဝဂုဇၨသုတ္)

(ေမတၱာရွင္ ေရႊျပည္သာ)


တရားနာတ့ဲ
-------------
ပုဂၢိဳလ္သုံးမ်ိဳးအေၾကာင္း
-------------------------

၁။ ဤေလာက၌ အခ်ိဳ႕ေသာပုဂၢိဳလ္သည္ ေက်ာင္းသို႔မျပတ္သြား၍ တရားနာ၏။ သို႔ေသာ္ တရားနာေနစဥ္ တရားေတာ္၏ အစ အလယ္ အဆုံး သုံးပါးလုံးကို ေကာင္းစြာႏွလုံးမသြင္း။ ဥပမာ ေမွာက္ထားေသာ အိုးထဲသို႔ ေလာင္းထည့္လိုက္ေသာ ေရသည္ အိုး၌မတည္ဘဲ ေလွ်ာ့က်သြားသက့ဲသို႔ ျဖစ္၏။

ဤပုဂၢိဳလ္သည္ ေမွာက္ထားသည့္ အိုးႏွင့္တူေသာ ပညာရွိသူမည္၏။
-------------

၂။ အခ်ိဳ႕ေသာပုဂၢိဳလ္သည္ နာေနစဥ္၌သာလွ်င္ ေကာင္းစြာႏွလုံးသြင္း၏။ တရားနာေနရာမွ ထသြားေသာအခါ၌ကား ေကာင္းစြာႏွလုံးမသြင္း။ ဥပမာ ေယာက္်ားတစ္ေယာက္၏ ခါးပိုက္ထဲ၌ ထည့္ထားေသာ စားဖြယ္တို႔သည္ ထိုေယာက္်ား အမွတ္တမ့ဲ ေနရာမွ ထလိုက္မိပါက ဖရုိဖရဲ ျပန္႔က်ဲသြားကုန္သက့ဲသို႔ ျဖစ္၏။

ဤပုဂၢိဳလ္သည္ ခါးပိုက္ႏွင့္တူေသာ ပညာရွိမည္၏။
-------------

၃။ အခ်ိဳ႕ေသာ ပုဂၢိဳလ္သည္ကား တရားေတာ္ကို နာၾကားေနစဥ္၌လည္းေကာင္း တရားနာေနရာမွ ထလာေသာအခါ၌လည္းေကာင္း နာၾကားအပ္ေသာ တရားေတာ္၏။ အစ အလယ္ အဆုံး သုံးပါးလုံးကို ေကာင္းစြာႏွလုံးသြင္း၏။ ဥပမာ လွန္ထားေသာ အိုးထဲသို႔ သြန္းေလာင္းအပ္ေသာ ေရသည္ ေဘးသို႔ေလွ်ာမက်ဘဲ အိုးထဲ၌ ေကာင္းစြာတည္သက့ဲသို႔ ျဖစ္၏။

ဤပုဂၢိဳလ္သည္ ၾကီးေသာပညာရွိမည္၏။
-----------

(အဂုတၱိဳရ္ပါဠိေတာ္ တိကနိပါတ္ အဝဂုဇၨသုတ္)

(ေမတၱာရွင္ ေရႊျပည္သာ)

No comments:

Post a Comment