/-KK9_loa7vd0/UlGdvjyytmI/AAAAAAAAAJo/CYASBcEvf-Q/s1600/2.jpg /-lOmPFrl8XPM/UlGenrethAI/AAAAAAAAAJw/C2micEpuq98/s1600/3.jpg /-dYluM4WJoPk/UlGfQQftlJI/AAAAAAAAAJ4/jX-Uiar9weI/s1600/4.jpg /-nf8EdURdPWM/UlGf2-kc_eI/AAAAAAAAAKE/4FuxaCOarrQ/s1600/5.jpg /-saSqQhWsORI/UlGgWZb5BgI/AAAAAAAAAKM/NfXGousgxi8/s1600/6.jpg /-p8qKxxsXUqM/UlGg--8YPdI/AAAAAAAAAKY/xdBXvKSdXHc/s1600/7.jpg /-xIWC0FyHziE/UlGhgDvPjYI/AAAAAAAAAKg/KcDEVlbzTms/s1600/8.jpg /-ExizPq5U6WY/UlGh77XvSNI/AAAAAAAAAKo/-7_9l0K2i6g/s1600/9.jpg /-iINrw4I_6xg/UlGicQAf_wI/AAAAAAAAAKw/tGhsKFdLkgg/s1600/10.jpg /-ntDceJpthvQ/UlGjACykVeI/AAAAAAAAAK4/VHQQr32TK0U/s1600/11.jpg /-fqxH_m2LEEY/UlGjaObMvdI/AAAAAAAAALA/f9HaRWYO-AI/s1600/12.jpg /-xfECeCe_dDQ/UlGj-pQU9qI/AAAAAAAAALM/WM1hVLQNyOo/s1600/13.jpg /-BHG1G4ixBh8/UlGkl-z-QEI/AAAAAAAAALQ/GoWqxWOgYz4/s1600/14.jpg /-BlczOY9iWk8/UlGlF5V_25I/AAAAAAAAALY/nrFbp34VOko/s1600/15.jpg /-Cb5m_KgyDAk/UlIE8rsSOkI/AAAAAAAAAMQ/1oHjlhDHZ14/s1600/17.jpg /-yRwSwv5w8No/UlIFmUIqjwI/AAAAAAAAAMY/zktN7vgxukU/s1600/18.jpg /-inFEfyNQYIE/UlIGAPR0JvI/AAAAAAAAAMg/v21K2Odt1zc/s1600/19.jpg /-G7ntu7ury4E/UlIGUaQi37I/AAAAAAAAAMo/AZ01F8UsI58/s1600/20.jpg /-I8vCUhCS3oA/UlIKBPqQLrI/AAAAAAAAAM0/ut8eJGAsSKE/s1600/21.jpg /-41ZwK7gIr2U/UlIKXb5gzLI/AAAAAAAAAM8/WvSg-oULtgE/s1600/22.jpg /-TojgOyhekdE/UlIKrjq5bJI/AAAAAAAAANE/rRl37fDU1SM/s1600/23.jpg /https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhBkeTl0tcTCHV8iwhAR7INBNesixdlrsh31sanSMEwZaR95jcu0JIW3G7kI4r1d5U2S5E9rLd4k6uXsGICeE_wZNte3JfLdKTS2Nx0wQ8GnluB_PMJYPssia3Z8X6Y3d54-mA06RKg7v4o/s1600/24.jpg /-FijLnHXN310/UlILMwydP7I/AAAAAAAAANU/UGrU5m5Qlik/s1600/25.jpg /-rCOON1atlAQ/UlIRGg-JUjI/AAAAAAAAANk/jmvr2gslKRY/s1600/26.jpg /-KhgTbZa636A/UlIRZyiryKI/AAAAAAAAANs/IVePjv0E68o/s1600/27.jpg /-GEj3iQziOPI/UlIRrWcGrrI/AAAAAAAAAN0/w5UwiZDN-5U/s1600/28.jpg /-qCBbdjQUzx4/UlIR7nMVOtI/AAAAAAAAAN8/uuovzhoG2P8/s1600/29.jpg /-TUkx_9ZzINw/UlISLSaznOI/AAAAAAAAAOE/cizev9CP9UI/s1600/30.jpg

Thursday, April 10, 2014

** စိတ္ေကာင္း စိတ္ဆုိး ၂-မ်ဳိးလုံး၌ပါဝင္ေသာေစတသိက္မ်ား **

Photo: >>>> သဗၺဒါနံ  ဓမၼဒါနံ  ဇိနာတိ <<<<
          *********************

( စိတ္ေကာင္း  စိတ္ဆုိး    ၂-မ်ဳိးလုံး၌ပါဝင္ေသာ
  ေစတသိက္မ်ား) 

၁။ ဖႆ            ၆။ ဇီဝိတိေျႏၵ          ၁၁။ ဝီရိယ
၂။ ေဝဒနာ         ၇။ မနသိကာရ       ၁၂။ ပီတိ
၃။ သညာ           ၈။ ဝိတက္             ၁၃။ ဆႏၵ
၄။ ေစတနာ        ၉။ ဝိစာရ 
၅။ ဧကဂၢတာ    ၁၀။ အဓိေမာကၡ        

[ေဆာင္]

ေတြ႕ထိတရား   ဖႆထားေလာ့ ၊  ခံစားေဝဒနာ၊
မွတ္-သညာတည္း ၊    ေစတနာတြက္    ေစ့ေဆာ္
ခ်က္ႏွင့္ ၊  ဧကဂၢတာ   တည္ၿငိမ္စြာသား ၊   မကြာ
နာမ္သက္  ဇီဝိန္ဆက္၍ ၊    မပ်က္မျပဳန္း   ႏွလုံး
သြင္းကုိ  မနသိဆုိ၏ ၊     ထုိထုိၾကံစည္    ဝိတက္
မည္႐ွင့္ ၊     အလီလီသုံးသပ္    ဝိစာရမွတ္ေလာ့ ၊
ဆုံးျဖတ္ဓိေမာက္ ၊   ရဲစြမ္းေရာက္က   ဝီရိယဟု ၊
အားရႏွစ္သက္   ပီတိဆက္၍ ၊    သက္သက္အာ
႐ုံ   ျပဳလုိ႐ုံမွ်   ဆႏၵသေဘာ ၊   ေကာင္း-ဆုိး ေရာ
သည္    မွတ္ေလာ့တစ္ဆယ့္သုံးပါးတည္း ။

  ( ဧကဂၢတာ ၊ ဇီဝိတိေျႏၵ ၊ မနသိကာရ ၊ ဝိတက္ ၊
ဝိစာရ - တုိ႔ကုိ    တင္ျပခဲ့ၿပီးျဖစ္ပါသည္ ။    ယခု
အဓိေမာကၡကုိတင္ျပလုိက္ပါသည္)

အဓိေမာကၡအေၾကာင္း
*******************

  ဆုံးျဖတ္ျခင္းသေဘာသည္  အဓိေမာကၡတည္း ၊
ကိစၥတစ္ခုခုကုိ  ျပဳလုိေသာအခါျဖစ္ေစ -   အာ႐ုံ
တစ္ခုခုကုိ   အမွားအမွန္    ေဝဖန္ေသာအခါျဖစ္
ေစ   ဤဆုံးျဖတ္ခ်က္ခ်တတ္ေသာ   အဓိေမာကၡ
သေဘာ  ပါရေပသည္ ။   ပါဏာတိပါတ စေသာ
ဒုစ႐ုိက္မႈႏွင့္    ဒါန  သီလ စေသာ   ေကာင္းမႈတုိ႔
သည္     ဤအဓိေမာကၡ  ဆုံးျဖတ္လုိက္မွ   အထ
ေျမာက္ၾကသည္ ၊       ထုိ႔ေၾကာင့္      "ဆုံးျဖတ္ -
ဓိေမာက္" ဟု   ဆုိခဲ့ေပသည္ ။        သူတစ္ပါးက
လိမ္သည္ကုိ    ယုံရာ၌လည္း     "သဒၶါ" မဟုတ္ ၊
ဤ အဓိေမာကၡျဖင့္      အမွားကုိ ဆုံးျဖတ္ခ်က္ခ်
ျခင္းျဖစ္သည္ ။
           
*
*

အ႐ွင္ဇနကာဘိဝံသ၏ ကုိယ္က်င့္အဘိဓမၼာ
( စာ-၁၂၁ ၊ ၁၃၃)

>>>> သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ <<<<
*********************

  စိတ္ေကာင္း စိတ္ဆုိး ၂-မ်ဳိးလုံး၌ပါဝင္ေသာေစတသိက္မ်ား

၁။ ဖႆ    
   
၂။ ေဝဒနာ

၃။ သညာ 

၄။ ေစတနာ 

၅။ ဧကဂၢတာ
 
၆။ ဇီဝိတိေျႏၵ  
 
  ၇။ မနသိကာရ 
 
၈။ ဝိတက္
 
  ၉။ ဝိစာရ
  
၁၀။ အဓိေမာကၡ 
 
 ၁၁။ ဝီရိယ
 
  ၁၂။ ပီတိ
 
 ၁၃။ ဆႏၵ

[ေဆာင္]

ေတြ႕ထိတရား ဖႆထားေလာ့ ၊ ခံစားေဝဒနာ၊
မွတ္-သညာတည္း ၊ ေစတနာတြက္ ေစ့ေဆာ္
ခ်က္ႏွင့္ ၊ ဧကဂၢတာ တည္ၿငိမ္စြာသား ၊ မကြာ
နာမ္သက္ ဇီဝိန္ဆက္၍ ၊ မပ်က္မျပဳန္း ႏွလုံး
သြင္းကုိ မနသိဆုိ၏ ၊ ထုိထုိၾကံစည္ ဝိတက္
မည္႐ွင့္ ၊ အလီလီသုံးသပ္ ဝိစာရမွတ္ေလာ့ ၊
ဆုံးျဖတ္ဓိေမာက္ ၊ ရဲစြမ္းေရာက္က ဝီရိယဟု ၊
အားရႏွစ္သက္ ပီတိဆက္၍ ၊ သက္သက္အာ
႐ုံ ျပဳလုိ႐ုံမွ် ဆႏၵသေဘာ ၊ ေကာင္း-ဆုိး ေရာ
သည္ မွတ္ေလာ့တစ္ဆယ့္သုံးပါးတည္း ။

( ဧကဂၢတာ ၊ ဇီဝိတိေျႏၵ ၊ မနသိကာရ ၊ ဝိတက္ ၊
ဝိစာရ - တုိ႔ကုိ တင္ျပခဲ့ၿပီးျဖစ္ပါသည္ ။ ယခု
အဓိေမာကၡကုိတင္ျပလုိက္ပါသည္)

အဓိေမာကၡအေၾကာင္း
******************

ဆုံးျဖတ္ျခင္းသေဘာသည္ အဓိေမာကၡတည္း ၊
ကိစၥတစ္ခုခုကုိ ျပဳလုိေသာအခါျဖစ္ေစ - အာ႐ုံ
တစ္ခုခုကုိ အမွားအမွန္ ေဝဖန္ေသာအခါျဖစ္
ေစ ဤဆုံးျဖတ္ခ်က္ခ်တတ္ေသာ အဓိေမာကၡ
သေဘာ ပါရေပသည္ ။ ပါဏာတိပါတ စေသာ
ဒုစ႐ုိက္မႈႏွင့္ ဒါန သီလ စေသာ ေကာင္းမႈတုိ႔
သည္ ဤအဓိေမာကၡ ဆုံးျဖတ္လုိက္မွ အထ
ေျမာက္ၾကသည္ ၊ ထုိ႔ေၾကာင့္ "ဆုံးျဖတ္ -
ဓိေမာက္" ဟု ဆုိခဲ့ေပသည္ ။ သူတစ္ပါးက
လိမ္သည္ကုိ ယုံရာ၌လည္း "သဒၶါ" မဟုတ္ ၊
ဤ အဓိေမာကၡျဖင့္ အမွားကုိ ဆုံးျဖတ္ခ်က္ခ်
ျခင္းျဖစ္သည္ ။

အ႐ွင္ဇနကာဘိဝံသ၏ ကုိယ္က်င့္အဘိဓမၼာ
( စာ-၁၂၁ ၊ ၁၃၃)

No comments:

Post a Comment