
တရားက သဘာ၀တရားပါ။လူေတြသတ္မွတ္ထားတဲ့တရား မဟုတ္ပါဘူး။ ေသျခင္းတရားဆိုတာ လူေတြပိုင္တဲ့ တရားမဟုတ္ပါဘူး။ အတၱတရားမဟုတ္ပါဘူး။
နာျခင္းတရားဆိုတာလည္း အတၱတရား မဟုတ္ပါဘူး။ လူေတြေဆာက္ထားတဲ့ေဆးရုံ မဟုတ္ပါဘူး။
လူေတြသတ္မွတ္ထားတဲ့ ဆရာ၀န္မဟုတ္ ပါဘူး။ လူေတြသတ္မွတ္ထားတဲ့ ေရာဂါေတြ၊ ေရာဂါသည္ေတြ မဟုတ္ပါဘူး။ သူ႔သေဘာသူေဆာင္ေန တဲ့ အနတၱတရားပါ။ကိုယ္မပုိင္တဲ့တရားပါ။
အဲ့ေတာ့ လူေတြသတ္မွတ္ထားတဲ့ တရားကိုေတာ့
လူေတြပဲ ျပဳျပင္ ေျပာင္းလဲလို႔ ရေပမယ့္
အတၱကို အတၱနဲ႔ေျဖရွင္းလို႔ရေပမယ့္
အနတၱကို အိုျခင္း နာျခင္း ေသျခင္း အနတၱကို အတၱနဲ႔ရွင္းလို႔မရပါဘူး။
ဒါ အတၱနဲ႔ရွင္းေနလို႔ အေပးအယူမကုိက္လို႔
ဒါ အနတၱကလည္း အတၱကိုလုံး၀ လက္မခံပါဘူး။
တငါငါနဲ႔ အတၱလုပ္ေနတဲ့သူေတြကလည္း အနတၱကို ဘယ္လိုမွ လက္မခံပါဘူး။
ျဖစ္ရမယ္ ရရမယ္ ပုိင္ဆိုင္ရမယ္ ငါမွငါ လုပ္ေနေတာ့တာပဲ။
ငါမဟုတ္တာ ကို ဘယ္လိုမွ လက္မခံႏိုင္သလို။
ဦးဇင္းတို႔ မလႊဲမေသြရင္ဆိုင္ရမယ့္ အိုျခင္း နာျခင္း ေသျခင္းဆိုတာက
ကိုယ္ေမြးထားတဲ့ သားသမီး မဟုတ္ပါဘူး၊ ေခြးေတြေၾကာင္ေတြ မဟုတ္ပါဘူး။ ကိုယ့္စကားနား မေထာင္ပါဘူး။သူ႔သေဘာ သူေဆာင္ေနတာပါ။ သူ႔ပင္ကိုယ္သဘာ၀တရားပါ။ လူေတြသတ္မွတ္ထားတဲ့
တရားဥပေဒသ မဟုတ္ပါဘူး။ အနတၱကို အနတၱနဲ႔ရွင္းမွ ရပါမယ္။
ဒီအိုနာေသ ေဘးေတြကို အနတၱကိုအားကုိးမွ အနတၱတရားနဲ႔အညီ လိုက္ေလ်ာညီေထြျဖစ္ေအာင္က်င့္မွ ဒါေတြကို ေျဖရွင္းလို႔ ရပါမယ္။
တငါငါနဲ႔ က်င့္ေနလို႔ မရပါဘူး။
ဆရာလုပ္ခ်င္တဲ့သူဆီမွာ တပည့္သြားခံတယ္ဆိုတာ
ဆရာဆို တာလည္း အတၱနဲ႔ဆရာလုပ္တာပဲ။
တပည့္ဆိုတာလည္း ငါတပည့္ပဲဆိုၿပီး
အတၱနဲ႔ ဆရာလုပ္တာပါပဲ။
အဲ့ေတာ့ ေလာကီ အတၱနဲ႔လုပ္ေနတဲ့ အလုပ္ေတြကေတာ့ ေလာကီအတၱနဲ႔ရွင္းလို႔ရပါတယ္။
သဘာဝ အတိုင္းရွိေနတဲ့ အနတၱတရားကိုေတာ့ အနတၱနဲ႔ရွင္းမွ ရပါမယ္။ အပ္နဲ႔ထြင္းရမယ့္ ေနရာမွာ အပ္နဲ႔ ထြင္းမွ ရပါမယ္။
ပုဆိန္နဲ႔ေပါက္ရမယ့္ ေနရာမွာ ပုဆိန္နဲ႔ေပါက္မွာပဲ ရပါမယ္။
အဲ့ေတာ့ ဦးဇင္းတို႔ မလႊဲမ ေသြ ရင္ဆိုင္ရမွာ အနတၱတရားပါ။
ကုိယ္မပုိင္တဲ့ တရားပါ။ဘယ္လိုမွ လာဘ္ထိုးလို႔မရတဲ့ တရားပါ။ ဘယ္အမိန္႔အာဏာနဲ႔မွ ေျပာင္းလဲ ျပဳျပင္လို႔ မရတဲ့တရားပါ။
အဲ့ေတာ့ ကုိယ္က အနတၱနဲ႔အညီက်င့္မွ ဒီ အိုနာေသေဘး
ဒုကၡေတြက လြတ္ေျမာက္မယ္။ အဲ့ဒါေၾကာင့္ တရားအားထုတ္တယ္ဆိုတာ
တငါငါနဲ႔ မ ျပဳလုပ္ျခင္းပါပဲ။ အေခ်ာ့ႀကိဳက္သူကုိ ေခ်ာ့ၿပီးမွ ရွင္းရသလို ၊အနတၱကုိ အနတၱနဲ႔ရွင္းမွ ရပါတယ္။ လိုခ်င္တဲ့သူကုိ ေပးၿပီးေတာ့မွ ရွင္းရသလို။
မွန္မွန္ကန္ကန္ႀကိဳက္တဲ့သူကို မွန္မွန္ကန္ကန္လုပ္ၿပီး ေတာ့မွ ရွင္းရသလို။
သူ႔အလိုနဲ႔သူ႔ကြက္လပ္နဲ႔ သူ႔ေျဖရွင္းခ်က္နဲ႔ လိုက္ေလ်ာညီေထြျဖစ္ဖို႔လိုပါတယ္။
တရားအားထုတ္တယ္ဆိုတာက သဘာ၀ တရားနဲ႔အညီက်င့္တာပါ။ အနတၱတရားက်ေတာ့ အနတၱနဲ႔ ပဲ ရွင္းရပါတယ္။
လူ႔ေလာကထဲက လူဆိုး လူမိုက္က်ေတာ့ အတၱနဲ႔ဆိုးေန မိုက္ေနတာ။
လူဆိုး လူမိုက္ ဟန္ေဆာင္တဲ့သူကုိ ရဲဟန္ေဆာင္ၿပီးေတာ့မွ ရွင္းရသလို
ဒါ အတၱ အတၱအခ်င္းခ်င္း အဲ့ေတာ့ ဦးဇင္း ေျပာတဲ့အတိုင္း ႏွလုံးသြင္းေပးပါ။
ဒါက ဘယ္အစိုးရကမွ ဘယ္ကုလသမဂၢကမွ မေျဖရွင္းႏိုင္တဲ့
အို နာ ေသေဘး ျပႆနာပါ။
ဒါေတြကို အနတၱ ကိုယ္မပုိင္တာကို
လူလုပ္လို႔မရတာကို လူစြဲျဖဳတ္ၿပီး လုပ္ပါမယ္။
ေလာကီတရားနဲ႔ရွင္းလို႔မရတာကုိ ဒါသဘာ၀တရားနဲ႔ရွင္းပါမယ္။
တငါငါနဲ႔က်င့္ၿပီးေတာ့မွ တငါ ငါနဲ႔ အေျဖရွာလို႔မရတဲ့ ျပႆနာကုိ
တငါငါနဲ႔ တားလို႔မရတဲ့ ျပႆနာကုိ ငါစြဲျဖဳတ္ၿပီးေတာ့မွ ေျဖရွင္း ပါမယ္။
ကာယကံနဲ႔ ဇိမ္ခံမေနပါနဲ႔။ ငါလူပဲဆိုတဲ့ အတၱကို စြန္႔လႊတ္ပါ။
ငါေယာက်္ားပဲ ငါမိန္းမပဲ ငါ လူမမာပဲ
ငါ လူေကာင္းပဲ ငါဆရာဝန္ပဲဆိုတဲ့ အစြဲကိုျဖဳတ္ပါ။
ဒီသတ္မွတ္ခ်က္ေတြနဲ႔လုပ္ေနရင္ အတၱပဲ။
ဒါ ႂကြက္ ဟန္ေဆာင္တဲ့သူကုိ ေၾကာင္ဟန္ေဆာင္ၿပီး ေျခာက္ရသလို
ေသာင္းက်န္းသူဟန္ေဆာင္တဲ့သူကို စစ္သားဟန္ေဆာင္ၿပီးေတာ့မွ ရွင္းရသလို။
ဒါ အတၱနဲ႔လုပ္ေနတာ။
ဒါ အနတၱက ဒီလိုရွင္း လို႔မရဘူး။ အတၱ ကိုစြန္႔ၿပီးေတာ့မွ အနတၱနဲ႔ွရွင္းၾကည့္ပါ။
ဒါ အသိဥာဏ္ေလးတစ္ခု လုပ္နည္းေလးတစ္ခု ေျဖရွင္းဖို႔ေပး တာပါ။
ဦးဇင္းတို႔ကေတာ့ ဒီလိုရွင္းသြားလို႔ ကိုယ့္ရဲ႕ အိုနာေသေဘး
စားဝတ္ေနေရးကုိ ေခါင္းထဲ ထည့္ စရာကို မလိုေတာ့ဘူး။ ရွင္းနည္းမွန္သြားေတာ့ ျပႆနာဆိုတာရွိရင္ အေျဖဆိုတာရွိတာပဲ။
အေျဖကို နားလည္ေစခ်င္လို႔။ ကုိယ္တိုင္ရွင္းတတ္သြားရင္
ဘယ္လို အိုနာေသေဘး ႀကဳံ ႀကဳံ ပူစရာမရွိေတာ့ဘူး
ဘယ္လို စားဝတ္ေနေရး ျပႆနာမွလည္း တက္စရာမရွိေတာ့ဘူး။
ဒါ ဘုရားရွင္းသြားတဲ့ နည္းပါ။
အနတၱကို အားကုိးၿပီးေတာ့မွ အို နာေသ ဒုကၡေဘးႀကီးကို အျမစ္ျပတ္ရွင္းပါမယ္။ ယာယီရွင္းတာ မ ဟုတ္ပါဘူး။ ယာယီကေတာ့ လြယ္တာေပါ႔။
ယားရင္ ကုတ္လိုက္ ၊ စာရင္ စားလိုက္၊ အိပ္ခ်င္ရင္ အိပ္ လိုက္ ၊
လုပ္ခ်င္ရင္ လုပ္လိုက္ ဘယ္ေတာ့မွ မဆုံးေတာ့ဘူး။
မရွိေတာ့မွ တန္ဖိုးသိသလိုေပါ႔ ကိုယ္က က်န္းမာေရးမေကာင္းေတာ့မွ
ေဩာ္ က်န္းမာေရးေကာင္းတဲ့ တန္ဖိုးကို သိသလိုေပါ႔။
က်န္းမာေရး ေကာင္းေနရင္ေတာ့ က်န္းမာေရးမေကာင္းတဲ့ ျပႆနာကိုေခါင္းထဲကိုထည့္မတြက္ပဲ
လုပ္ခ်င္တာေတြ ပဲ လုပ္ေနတာပဲ။
အဲ့ေတာ့ မေကာင္းေတာ့မွ ဆုံးရႈံးသြားေတာ့မွ တန္ဖိုးသိသလို။
ကိုယ္ကလည္း မျပဳ လုပ္ပဲ ေနၾကည့္မွ အတၱေတြ ဘယ္ေလာက္အစြဲႀကီးသလဲဆိုတာ
ဒါ ဘာမွမလုပ္ပဲေနလို႔မရတာ တငါ ငါနဲ႔ အတၱအစြဲႀကီးေနလို႔။
အတၱနဲ႔သိတဲ့ အသိေတြကို လက္ခံထားရင္ အနတၱဆုံးရႈံးေနၿပီ။
ကိုယ္နဂို လုပ္ေနက်ေတာ့ သတ္မွတ္ခ်က္ေတြကိုပဲ ဂရုစိုက္ေနတာပါ။
ကုန္ေစ်းႏႈန္းေတြ ၊ ေရာဂါအေျခအေန ေတြ ၊ သားသမီးအေျခအေနေတြ၊
အိုးအိမ္ ဥစၥာပစၥည္းေတြ ဒါေတြပဲ ဂရုစုိက္ေနတာပဲ။
သတ္မွတ္ထား တဲ့ မိသားစုေလာက၊ ဝန္ထမ္းေလာက ၊
စီးပြားေရးေလာကထဲမွာလည္း အတၱနဲ႔လုပ္ေနတာေတြခ်ည္းပဲ
တငါငါနဲ႔ အနတၱရဲ႕ အခန္းကဏၰကို လက္မခံပါဘူး။
ဘာမွစိတ္မ၀င္စားနဲ႔။
သံေယာဇဥ္ျဖတ္၊စိတ္က ေလးကို ကုိ္ယ္ ငါ ငါ႔ဥစၥာပဲ
ငါ႔တာ၀န္ပဲ ငါ႔ကိစၥပဲ ငါလုပ္ရမွာပဲ သြားစရာေတြပဲ ျမင္စရာေတြပဲ
ၾကည့္စရာ ေတြပဲ သိစရာေတြပဲ လုပ္စရာေတြပဲ
စားစရာေတြပဲ ဆိုၿပီးေတာ့မွ အာရုံေတြနဲ႔
အဆက္အသြယ္လုပ္ ထားတာကုိ ျဖတ္ပါ။
သေဘာေလး သက္သက္ကုိသာလက္ခံပါ။
စိတ္ ေစတသိတ္ ရုပ္ ဓမၼအစုပဲ ရွိတာ ပါ။ဘာမွမရွိဘူး။
သူ႔ဘာသူ ျဖစ္ၿပီး ပ်က္ေနတာ။အေၾကာင္းတိုက္ဆိုင္လို႔ ျဖစ္တာ။
ျဖစ္ၿပီးတာနဲ႔ မရွိ ေတာ့တာ။
အသစ္အသစ္ မျပတ္တရစပ္အစားထိုး ေဖာက္ျပန္ပ်က္စီးေနတာ။
သေဘာကိုလက္ခံျခင္း အားျဖင့္ တငါငါနဲ႔ျပဳလုပ္ေနတဲ့
ကာယကံ၊ ဝစီကံ ၊ မေနာကံ ေတြကို စြန္႔လႊတ္ေနပါ။
ကိုယ္နဂိုသိေနတဲ့ အသိ ေတြကို စြန္႔လႊတ္ပါ။
{သဘာ၀ဆရာေတာ္ ဦးဥတၱမသာရ(သဘာ၀တရားရိပ္သာ)}
https://www.facebook.com/mawkon.thakhin.1/posts/291903587628081:0
No comments:
Post a Comment