/-KK9_loa7vd0/UlGdvjyytmI/AAAAAAAAAJo/CYASBcEvf-Q/s1600/2.jpg /-lOmPFrl8XPM/UlGenrethAI/AAAAAAAAAJw/C2micEpuq98/s1600/3.jpg /-dYluM4WJoPk/UlGfQQftlJI/AAAAAAAAAJ4/jX-Uiar9weI/s1600/4.jpg /-nf8EdURdPWM/UlGf2-kc_eI/AAAAAAAAAKE/4FuxaCOarrQ/s1600/5.jpg /-saSqQhWsORI/UlGgWZb5BgI/AAAAAAAAAKM/NfXGousgxi8/s1600/6.jpg /-p8qKxxsXUqM/UlGg--8YPdI/AAAAAAAAAKY/xdBXvKSdXHc/s1600/7.jpg /-xIWC0FyHziE/UlGhgDvPjYI/AAAAAAAAAKg/KcDEVlbzTms/s1600/8.jpg /-ExizPq5U6WY/UlGh77XvSNI/AAAAAAAAAKo/-7_9l0K2i6g/s1600/9.jpg /-iINrw4I_6xg/UlGicQAf_wI/AAAAAAAAAKw/tGhsKFdLkgg/s1600/10.jpg /-ntDceJpthvQ/UlGjACykVeI/AAAAAAAAAK4/VHQQr32TK0U/s1600/11.jpg /-fqxH_m2LEEY/UlGjaObMvdI/AAAAAAAAALA/f9HaRWYO-AI/s1600/12.jpg /-xfECeCe_dDQ/UlGj-pQU9qI/AAAAAAAAALM/WM1hVLQNyOo/s1600/13.jpg /-BHG1G4ixBh8/UlGkl-z-QEI/AAAAAAAAALQ/GoWqxWOgYz4/s1600/14.jpg /-BlczOY9iWk8/UlGlF5V_25I/AAAAAAAAALY/nrFbp34VOko/s1600/15.jpg /-Cb5m_KgyDAk/UlIE8rsSOkI/AAAAAAAAAMQ/1oHjlhDHZ14/s1600/17.jpg /-yRwSwv5w8No/UlIFmUIqjwI/AAAAAAAAAMY/zktN7vgxukU/s1600/18.jpg /-inFEfyNQYIE/UlIGAPR0JvI/AAAAAAAAAMg/v21K2Odt1zc/s1600/19.jpg /-G7ntu7ury4E/UlIGUaQi37I/AAAAAAAAAMo/AZ01F8UsI58/s1600/20.jpg /-I8vCUhCS3oA/UlIKBPqQLrI/AAAAAAAAAM0/ut8eJGAsSKE/s1600/21.jpg /-41ZwK7gIr2U/UlIKXb5gzLI/AAAAAAAAAM8/WvSg-oULtgE/s1600/22.jpg /-TojgOyhekdE/UlIKrjq5bJI/AAAAAAAAANE/rRl37fDU1SM/s1600/23.jpg /https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhBkeTl0tcTCHV8iwhAR7INBNesixdlrsh31sanSMEwZaR95jcu0JIW3G7kI4r1d5U2S5E9rLd4k6uXsGICeE_wZNte3JfLdKTS2Nx0wQ8GnluB_PMJYPssia3Z8X6Y3d54-mA06RKg7v4o/s1600/24.jpg /-FijLnHXN310/UlILMwydP7I/AAAAAAAAANU/UGrU5m5Qlik/s1600/25.jpg /-rCOON1atlAQ/UlIRGg-JUjI/AAAAAAAAANk/jmvr2gslKRY/s1600/26.jpg /-KhgTbZa636A/UlIRZyiryKI/AAAAAAAAANs/IVePjv0E68o/s1600/27.jpg /-GEj3iQziOPI/UlIRrWcGrrI/AAAAAAAAAN0/w5UwiZDN-5U/s1600/28.jpg /-qCBbdjQUzx4/UlIR7nMVOtI/AAAAAAAAAN8/uuovzhoG2P8/s1600/29.jpg /-TUkx_9ZzINw/UlISLSaznOI/AAAAAAAAAOE/cizev9CP9UI/s1600/30.jpg

Thursday, April 10, 2014

*** ဝိပႆနာ အစ ျဖစ္ပ်က္အျမင္က အစ ***

Photo: ငါမဟုတ္တဲ႔ ခႏၶာငါးပါး ငါထင္ျပီးလုပ္ေနၾကတယ္။
အမွန္ ရွိကို ဥာဏ္နဲ႔သိရင္.,
၁။ ရုပ္အစု ေဖါက္ျပန္မွဳ သ ေဘာသက္ သက္  ။
၂။ ေဝဒနာ အစု ခံစားမွဳ သ ေဘာ သက္ သက္။
၃။ သညာအစု  မွတ္သားမွဳ သ ေဘာသက္သက္။
၄။ သခၤါရ အစု ကပုျပင္ စီရင္မွဳ သ ေဘာသက္သက္။       
၅။ ဝိဥာဏ္အစု သိမွဳ သ ေဘာသက္သက္။
     ဆိုတဲ႔ အစု ငါးမိ်ဳး သ ေဘာသဘာဝ သက္သက္မ်ွသာ
ရွိပါတယ္။ ဘုရားမပြင့္ရင္ အရိယာသာဝက မျဖစ္နိုင္ဘူး။
အရိယာသာဝက မျဖစ္ ရင္ ေခြး ေသ - ေသ ။ ေခြးေနမွ
တပါး ဘာမွမရွိဘူးလို့ မွတ္။
     အရွင္ သာရိပုတၲရာ မ ေထရ္က ဘဝသံသရာ တ ေလ်ာက္
မွာ မိမိရဲ႔ျဖစ္စဥ္ကို ျပန္ၾကည့္ေတာ့ မျဖစ္ဘူးတဲ႔ဘဝမ်ိဳး
မရဘူးတဲ႔ စည္းစိမ္မိ်ဳးရယ္လို့ မရွိဘူး။ ျဖစ္ခဲ႔ဘူးတဲ႔ဘဝ
ရခဲ႔ဘူးတဲ႔စည္းစိမ္ ခ်ည္းပါဘဲလို့ ေဟာ ေတာ္မူခဲ႔တယ္။
     ဒီေတာ့ သတၲဝါ အားလုံးအဖို့ရာ ဘယ္အျဖစ္မွာမွ အဆန္း
မဟုတ္ေတာ့ပါ။ ကမၻာ့တံထြာ ဓမၼတာ လက္ ရိုး တရားပါဘဲ။
ဘာမ ဟုတ္တဲ႔ ရုပ္အစု နာမ္အစု သခၤါရအစု  စတဲ႔ ဒုကၡမွု
ေတြမွာ ေနာက္ထပ္ နစ္မြန္းခ်င္ ၾက ေသးရင္  အခု ေျပာတဲ႔
ေခြးေသ - ေသ။ ေခြး ေန - ေနရုံမွအပ ဘာမ်ွမရွိေတာ့ပါဘူး။
     မိမိသႏၲာန္ မွာ အမွန္ ရွိတာက ရုပ္ျဖစ္ပ်က္ နာမ္ျဖစ္ပ်က္
ဘဲ ရွိတယ္။ ဒီျဖစ္ပ်က္ကို ဥာဏ္နဲ႔ ျမင္ ေအာင္ ရွဳ႔ၾက။ မရွဳ႕
ဘဲ ေနရင္ တဏွာဝင္ မယ္။ ဒိဌိဝင္မယ္။ ရွဳ႕ေန ေတာ့ တဏွာ
ဒိဌိေသမယ္။ ဘာစိတ္ ေပၚ ေပၚ  ျဖစ္ပ်က္သာရွဳ႔။မလြတ္ေစ
နဲ႔။ လြတ္ရင္ ကိ ေလသာၾကားဝင္ လာမယ္။ စားခ်င္ တဲ႔စိတ္
အိပ္ခ်င္ တဲ႔စိတ္ ဘုရားရွိခိုးခ်င္ တဲ႔စိတ္  ေပၚသမ်ွရွဳ႕။ ၾကပ္
ၾကပ္ ရွဳ႔ရင္ ျဖစ္ျပီး ပ်က္သြားတာခ်ည္း ျမင္ လာမယ္။
ျဖစ္ပ်က္ ကုန္ ေအာင္ လုပ္ၾက။ ၾကိုးစားရွဳ႔ရင္ မၾကာခင္ 
မုန္းလာမယ္။ မုန္းမွ ဆုံးပါမယ္။ အဲဒီအဆုံးမ်ိဳး ေလး ၾကိမ္
ျပီးရင္ ျဖစ္ပ်က္ ကုန္ ေတာ့တာပါ။
     ျဖစ္ ပ်က္ ကုန္ရင္ ဥပါဒါန္ ကုန္တယ္။ ဥပါဒါန္ ကုန္ ရင္
ေနာက္ ခႏၶာ မလာ ေတာ့ပါ။ သတၲဝါ မျဖစ္ လာေတာ့ဘူး။
ရုပ္ ေဝဒနာ သညာ သခၤါရ ဝိဥာဏ္ ဆိုတဲ႔ ေခၚ ေဝၚ ျခင္းက
လြတ္ျပီ။  လြတ္တာယာ နိဗၺာန္ဘဲလို့ -
     အဂၢိ ဝစၧပုဏၰား ကို ေဟာ ေျပာ ဆုံးမ ေတာ္မူခဲ႔ပါတယ္။
      ကိုယ့္ အလုပ္ မွန္ မမွန္  ခရီး ေရာက္ မ ေရာက္ သိခ်င္
ရင္  " ဝိပႆနာ အစ  ျဖစ္ပ်က္အျမင္က အစ  ဝိပႆနာ
အဆုံး ျဖစ္ပ်က္ ျမင္ အဆုံးျမင္ မွ ဆုံးတယ္ လို့မွတ္ၾက "

မိုးကုတ္ ဆရာေတာ္ ဘုရားၾကီး ေဟာတရားမ်ားမွ-
္

ငါမဟုတ္တဲ႔ ခႏၶာငါးပါး ငါထင္ျပီးလုပ္ေနၾကတယ္။
အမွန္ ရွိကို ဥာဏ္နဲ႔သိရင္.,


၁။ ရုပ္အစု ေဖါက္ျပန္မွဳ သ ေဘာသက္ သက္ ။


၂။ ေဝဒနာ အစု ခံစားမွဳ သ ေဘာ သက္ သက္။



၃။ သညာအစု မွတ္သားမွဳ သ ေဘာသက္သက္။


၄။ သခၤါရ အစု ကပုျပင္ စီရင္မွဳ သ ေဘာသက္သက္။

 
၅။ ဝိဥာဏ္အစု သိမွဳ သ ေဘာသက္သက္။
ဆိုတဲ႔ အစု ငါးမိ်ဳး သ ေဘာသဘာဝ သက္သက္မ်ွသာ
ရွိပါတယ္။ ဘုရားမပြင့္ရင္ အရိယာသာဝက မျဖစ္နိုင္ဘူး။


အရိယာသာဝက မျဖစ္ ရင္ ေခြး ေသ - ေသ ။ ေခြးေနမွ
တပါး ဘာမွမရွိဘူးလို့ မွတ္။
အရွင္ သာရိပုတၲရာ မ ေထရ္က ဘဝသံသရာ တ ေလ်ာက္
မွာ မိမိရဲ႔ျဖစ္စဥ္ကို ျပန္ၾကည့္ေတာ့ မျဖစ္ဘူးတဲ႔ဘဝမ်ိဳး
မရဘူးတဲ႔ စည္းစိမ္မိ်ဳးရယ္လို့ မရွိဘူး။ ျဖစ္ခဲ႔ဘူးတဲ႔ဘဝ
ရခဲ႔ဘူးတဲ႔စည္းစိမ္ ခ်ည္းပါဘဲလို့ ေဟာ ေတာ္မူခဲ႔တယ္။


ဒီေတာ့ သတၲဝါ အားလုံးအဖို့ရာ ဘယ္အျဖစ္မွာမွ အဆန္း
မဟုတ္ေတာ့ပါ။ ကမၻာ့တံထြာ ဓမၼတာ လက္ ရိုး တရားပါဘဲ။
ဘာမ ဟုတ္တဲ႔ ရုပ္အစု နာမ္အစု သခၤါရအစု စတဲ႔ ဒုကၡမွု
ေတြမွာ ေနာက္ထပ္ နစ္မြန္းခ်င္ ၾက ေသးရင္ အခု ေျပာတဲ႔
ေခြးေသ - ေသ။ ေခြး ေန - ေနရုံမွအပ ဘာမ်ွမရွိေတာ့ပါဘူး။


မိမိသႏၲာန္ မွာ အမွန္ ရွိတာက ရုပ္ျဖစ္ပ်က္ နာမ္ျဖစ္ပ်က္
ဘဲ ရွိတယ္။ ဒီျဖစ္ပ်က္ကို ဥာဏ္နဲ႔ ျမင္ ေအာင္ ရွဳ႔ၾက။ မရွဳ႕
ဘဲ ေနရင္ တဏွာဝင္ မယ္။ ဒိဌိဝင္မယ္။ ရွဳ႕ေန ေတာ့ တဏွာ
ဒိဌိေသမယ္။ ဘာစိတ္ ေပၚ ေပၚ ျဖစ္ပ်က္သာရွဳ႔။မလြတ္ေစ
နဲ႔။ လြတ္ရင္ ကိ ေလသာၾကားဝင္ လာမယ္။


 စားခ်င္ တဲ႔စိတ္
အိပ္ခ်င္ တဲ႔စိတ္ ဘုရားရွိခိုးခ်င္ တဲ႔စိတ္ ေပၚသမ်ွရွဳ႕။ ၾကပ္
ၾကပ္ ရွဳ႔ရင္ ျဖစ္ျပီး ပ်က္သြားတာခ်ည္း ျမင္ လာမယ္။
ျဖစ္ပ်က္ ကုန္ ေအာင္ လုပ္ၾက။ ၾကိုးစားရွဳ႔ရင္ မၾကာခင္
မုန္းလာမယ္။ မုန္းမွ ဆုံးပါမယ္။ အဲဒီအဆုံးမ်ိဳး ေလး ၾကိမ္
ျပီးရင္ ျဖစ္ပ်က္ ကုန္ ေတာ့တာပါ။


ျဖစ္ ပ်က္ ကုန္ရင္ ဥပါဒါန္ ကုန္တယ္။ ဥပါဒါန္ ကုန္ ရင္
ေနာက္ ခႏၶာ မလာ ေတာ့ပါ။ သတၲဝါ မျဖစ္ လာေတာ့ဘူး။
ရုပ္ ေဝဒနာ သညာ သခၤါရ ဝိဥာဏ္ ဆိုတဲ႔ ေခၚ ေဝၚ ျခင္းက
လြတ္ျပီ။ လြတ္တာယာ နိဗၺာန္ဘဲလို့ -
အဂၢိ ဝစၧပုဏၰား ကို ေဟာ ေျပာ ဆုံးမ ေတာ္မူခဲ႔ပါတယ္။


ကိုယ့္ အလုပ္ မွန္ မမွန္ ခရီး ေရာက္ မ ေရာက္ သိခ်င္
ရင္ " ဝိပႆနာ အစ ျဖစ္ပ်က္အျမင္က အစ ဝိပႆနာ
အဆုံး ျဖစ္ပ်က္ ျမင္ အဆုံးျမင္ မွ ဆုံးတယ္ လို့မွတ္ၾက "

မိုးကုတ္ ဆရာေတာ္ ဘုရားၾကီး ေဟာတရားမ်ားမွ-

No comments:

Post a Comment