/-KK9_loa7vd0/UlGdvjyytmI/AAAAAAAAAJo/CYASBcEvf-Q/s1600/2.jpg /-lOmPFrl8XPM/UlGenrethAI/AAAAAAAAAJw/C2micEpuq98/s1600/3.jpg /-dYluM4WJoPk/UlGfQQftlJI/AAAAAAAAAJ4/jX-Uiar9weI/s1600/4.jpg /-nf8EdURdPWM/UlGf2-kc_eI/AAAAAAAAAKE/4FuxaCOarrQ/s1600/5.jpg /-saSqQhWsORI/UlGgWZb5BgI/AAAAAAAAAKM/NfXGousgxi8/s1600/6.jpg /-p8qKxxsXUqM/UlGg--8YPdI/AAAAAAAAAKY/xdBXvKSdXHc/s1600/7.jpg /-xIWC0FyHziE/UlGhgDvPjYI/AAAAAAAAAKg/KcDEVlbzTms/s1600/8.jpg /-ExizPq5U6WY/UlGh77XvSNI/AAAAAAAAAKo/-7_9l0K2i6g/s1600/9.jpg /-iINrw4I_6xg/UlGicQAf_wI/AAAAAAAAAKw/tGhsKFdLkgg/s1600/10.jpg /-ntDceJpthvQ/UlGjACykVeI/AAAAAAAAAK4/VHQQr32TK0U/s1600/11.jpg /-fqxH_m2LEEY/UlGjaObMvdI/AAAAAAAAALA/f9HaRWYO-AI/s1600/12.jpg /-xfECeCe_dDQ/UlGj-pQU9qI/AAAAAAAAALM/WM1hVLQNyOo/s1600/13.jpg /-BHG1G4ixBh8/UlGkl-z-QEI/AAAAAAAAALQ/GoWqxWOgYz4/s1600/14.jpg /-BlczOY9iWk8/UlGlF5V_25I/AAAAAAAAALY/nrFbp34VOko/s1600/15.jpg /-Cb5m_KgyDAk/UlIE8rsSOkI/AAAAAAAAAMQ/1oHjlhDHZ14/s1600/17.jpg /-yRwSwv5w8No/UlIFmUIqjwI/AAAAAAAAAMY/zktN7vgxukU/s1600/18.jpg /-inFEfyNQYIE/UlIGAPR0JvI/AAAAAAAAAMg/v21K2Odt1zc/s1600/19.jpg /-G7ntu7ury4E/UlIGUaQi37I/AAAAAAAAAMo/AZ01F8UsI58/s1600/20.jpg /-I8vCUhCS3oA/UlIKBPqQLrI/AAAAAAAAAM0/ut8eJGAsSKE/s1600/21.jpg /-41ZwK7gIr2U/UlIKXb5gzLI/AAAAAAAAAM8/WvSg-oULtgE/s1600/22.jpg /-TojgOyhekdE/UlIKrjq5bJI/AAAAAAAAANE/rRl37fDU1SM/s1600/23.jpg /http://4.bp.blogspot.com/-64lFCmprlo4/UlIK93uB36I/AAAAAAAAANM/xlqs8O3Iljg/s1600/24.jpg /-FijLnHXN310/UlILMwydP7I/AAAAAAAAANU/UGrU5m5Qlik/s1600/25.jpg /-rCOON1atlAQ/UlIRGg-JUjI/AAAAAAAAANk/jmvr2gslKRY/s1600/26.jpg /-KhgTbZa636A/UlIRZyiryKI/AAAAAAAAANs/IVePjv0E68o/s1600/27.jpg /-GEj3iQziOPI/UlIRrWcGrrI/AAAAAAAAAN0/w5UwiZDN-5U/s1600/28.jpg /-qCBbdjQUzx4/UlIR7nMVOtI/AAAAAAAAAN8/uuovzhoG2P8/s1600/29.jpg /-TUkx_9ZzINw/UlISLSaznOI/AAAAAAAAAOE/cizev9CP9UI/s1600/30.jpg

Monday, May 19, 2014

"ေႏွာင္ႀကိဳးအစစ္"

Photo: "ခ်ည္ႀကိဳးႏွင့္ ႏြားႏွစ္ေကာင္"
••••••••••••••••••••••••••••••••
ေကာသမၺီျပည္၊ ေဃာသိတာ႐ံုေက်ာင္း၌ သီတင္းသံုးေနထိုင္စဥ္ အရွင္အာနႏၵာကို အရွင္ကာမဘူက ယခုလို ေမးေလွ်ာက္၏။ “ငါ့ရွင္ မ်က္စိသည္ အဆင္းတို႔၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕ျဖစ္သလား။ အဆင္းတို႔သည္ မ်က္စိ၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕ျဖစ္သလား။ နားသည္ အသံတို႔၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕လား။ အသံသည္ နား၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕လား။ ႏွာေခါင္းသည္ အနံ႔တို႔၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕လား။ အနံ႔တို႔သည္ ႏွာေခါင္း၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕လား။ လွ်ာသည္ အရသာတို႔၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕လား။ အရသာတို႔သည္ လွ်ာ၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕လား။ ကိုယ္သည္ အေတြ႕အထိတို႔၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕လား။ အေတြ႕အထိတို႔သည္ ကိုယ္၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕လား။ စိတ္သည္ သေဘာတရားတို႔၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕လား။ သေဘာတရားတို႔သည္ စိတ္၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕လား။ ငါ့ရွင္အာနႏၵာ သိသာေအာင္ ေျဖၾကားပါေလာ”

“ငါ့ရွင္ ကာမဘူ၊ အကၽြႏု္ပ္ေျဖၾကားပါမည္။ ေကာင္းစြာနာၾကားပါေလာ။ ဤေလာက၌ ႏြားျဖဴႏွင့္ ႏြားနက္ႏွစ္ေကာင္ကို တစ္ေခ်ာင္းတည္းေသာ ႀကိဳးျဖင့္ တြဲခ်ည္ထားသည္ဆိုပါေတာ့။ ႏြားနက္သည္ ႏြားျဖဴ၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕တည္း။ ႏြားျဖဴသည္ ႏြားနက္၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕တည္းဟု တစ္စံုတစ္ေယာက္က ေျပာၾကားသည္ဆိုပါေတာ့။

ထိုသူေျပာၾကားေသာ စကားသည္ စင္စစ္အားျဖင့္ မွားသည္သာတည္း။ ႏြားနက္သည္ ႏြားျဖဴ၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕မဟုတ္။ ႏြားျဖဴသည္လည္း ႏြားနက္၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕မဟုတ္။ အဘယ္အရာသည္ အေႏွာင္အဖြဲ႕ျဖစ္ေပမည္နည္း။ ခ်ည္ဖြဲ႕ထားေသာ “ႀကိဳး” သည္သာလွ်င္ ႏြားျဖဴႏွင့္ ႏြားနက္တို႔၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕ျဖစ္သည္။ ဟုတ္ပါသေလာ။”

“ငါ့ရွင္ အာနႏၵာ ဟုတ္မွန္ေပ၏။ ဆက္လက္၍ ေျပာၾကားပါဦးေလာ” 

"ေႏွာင္ႀကိဳးအစစ္"
•••••••••••••••••••
ငါ့ရွင္ ကာမဘူ - ဤဥပမာအတိုင္းပင္တည္း။ မ်က္စိသည္ အဆင္းတို႔ အေႏွာင္အဖြဲ႕မဟုတ္၊ အဆင္းတို႔သည္ မ်က္စိ၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕မဟုတ္။ အမွန္အားျဖင့္ေသာ္ကား ထိုႏွစ္မ်ိဳးလံုးကိုစြဲ၍ ျဖစ္ေသာ လိုခ်င္စြဲမက္မွု “ဆႏၵရာဂ” သည္ ထိုႏွစ္မ်ိဳးလံုး၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕မည္ေပ၏။ ထို႔အတူပင္-

နား၊ ႏွာေခါင္း၊ လွ်ာ၊ ကိုယ္၊ စိတ္ တု႔ိသည္ အသံ၊ အနံ႔၊ အရသာ၊ အေတြ႕အထိ၊ သေဘာတို႔၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕ မဟုတ္ကုန္၊ အျပန္အလွန္အားျဖင့္ အေႏွာင္အဖြဲ႕ မဟုတ္ကုန္။ ထိုထို ႏွစ္မ်ိဳးႏွစ္စံုတို႔ကို စြဲ၍ ျဖစ္ေသာ လိုခ်င္စြဲမက္မွု “ဆႏၵရာဂ” သည္ သာလွ်င္ ထိုထိုႏွစ္မ်ိဳးႏွစ္စံုတို႔၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕မည္ေပ၏။

(အရွင္အာနႏၵာ - သဠာယတနသံယုတ္၊ သမုဒၵဝဂ္၊ ကာမဘူသုတ္)

ေမတၱာရွင္(ေရႊျပည္သာ)၏ “လူငယ္မ်ားအတြက္ ဂမၻီရဝိပႆနာ အတြဲ-၈”မွ
ေကာက္ႏွုတ္ပူေဇာ္မွ်ေဝပါသည္။

စာဖတ္သူအားလံုး ေဘးရန္ေၾကာင့္ၾကဆင္းရဲကင္း၍ ကိုယ္စိတ္ႏွစ္ျဖာ ခ်မ္းသာၾကပါေစ၊ ေကာင္းက်ိဳးလိုရာဆႏၵ ျပည့္ဝၾကပါေစ။ ။ 


"ခ်ည္ႀကိဳးႏွင့္ ႏြားႏွစ္ေကာင္"
••••••••••••••••••••••••••••••••

ေကာသမၺီျပည္၊ ေဃာသိတာ႐ံုေက်ာင္း၌ သီတင္းသံုးေနထိုင္စဥ္ အရွင္အာနႏၵာကို အရွင္ကာမဘူက ယခုလို ေမးေလွ်ာက္၏။ “ငါ့ရွင္ မ်က္စိသည္ အဆင္းတို႔၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕ျဖစ္သလား။ အဆင္းတို႔သည္ မ်က္စိ၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕ျဖစ္သလား။ 
 
 နားသည္ အသံတို႔၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕လား။ အသံသည္ နား၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕လား။ ႏွာေခါင္းသည္ အနံ႔တို႔၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕လား။ အနံ႔တို႔သည္ ႏွာေခါင္း၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕လား။ လွ်ာသည္ အရသာတို႔၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕လား။ အရသာတို႔သည္ လွ်ာ၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕လား။ ကိုယ္သည္ အေတြ႕အထိတို႔၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕လား။ 
 
အေတြ႕အထိတို႔သည္ ကိုယ္၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕လား။ စိတ္သည္ သေဘာတရားတို႔၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕လား။ သေဘာတရားတို႔သည္ စိတ္၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕လား။ ငါ့ရွင္အာနႏၵာ သိသာေအာင္ ေျဖၾကားပါေလာ”

“ငါ့ရွင္ ကာမဘူ၊ အကၽြႏု္ပ္ေျဖၾကားပါမည္။ ေကာင္းစြာနာၾကားပါေလာ။ ဤေလာက၌ ႏြားျဖဴႏွင့္ ႏြားနက္ႏွစ္ေကာင္ကို တစ္ေခ်ာင္းတည္းေသာ ႀကိဳးျဖင့္ တြဲခ်ည္ထားသည္ဆိုပါေတာ့။ ႏြားနက္သည္ ႏြားျဖဴ၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕တည္း။ ႏြားျဖဴသည္ ႏြားနက္၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕တည္းဟု တစ္စံုတစ္ေယာက္က ေျပာၾကားသည္ဆိုပါေတာ့။

ထိုသူေျပာၾကားေသာ စကားသည္ စင္စစ္အားျဖင့္ မွားသည္သာတည္း။ ႏြားနက္သည္ ႏြားျဖဴ၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕မဟုတ္။ ႏြားျဖဴသည္လည္း ႏြားနက္၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕မဟုတ္။ အဘယ္အရာသည္ အေႏွာင္အဖြဲ႕ျဖစ္ေပမည္နည္း။ ခ်ည္ဖြဲ႕ထားေသာ “ႀကိဳး” သည္သာလွ်င္ ႏြားျဖဴႏွင့္ ႏြားနက္တို႔၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕ျဖစ္သည္။ ဟုတ္ပါသေလာ။”

“ငါ့ရွင္ အာနႏၵာ ဟုတ္မွန္ေပ၏။ ဆက္လက္၍ ေျပာၾကားပါဦးေလာ”

"ေႏွာင္ႀကိဳးအစစ္"
•••••••••••••••••••

ငါ့ရွင္ ကာမဘူ - ဤဥပမာအတိုင္းပင္တည္း။ မ်က္စိသည္ အဆင္းတို႔ အေႏွာင္အဖြဲ႕မဟုတ္၊ အဆင္းတို႔သည္ မ်က္စိ၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕မဟုတ္။ အမွန္အားျဖင့္ေသာ္ကား ထိုႏွစ္မ်ိဳးလံုးကိုစြဲ၍ ျဖစ္ေသာ လိုခ်င္စြဲမက္မွု “ဆႏၵရာဂ” သည္ ထိုႏွစ္မ်ိဳးလံုး၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕မည္ေပ၏။ ထို႔အတူပင္-

နား၊ ႏွာေခါင္း၊ လွ်ာ၊ ကိုယ္၊ စိတ္ တု႔ိသည္ အသံ၊ အနံ႔၊ အရသာ၊ အေတြ႕အထိ၊ သေဘာတို႔၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕ မဟုတ္ကုန္၊ အျပန္အလွန္အားျဖင့္ အေႏွာင္အဖြဲ႕ မဟုတ္ကုန္။ ထိုထို ႏွစ္မ်ိဳးႏွစ္စံုတို႔ကို စြဲ၍ ျဖစ္ေသာ လိုခ်င္စြဲမက္မွု “ဆႏၵရာဂ” သည္ သာလွ်င္ ထိုထိုႏွစ္မ်ိဳးႏွစ္စံုတို႔၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕မည္ေပ၏။

(အရွင္အာနႏၵာ - သဠာယတနသံယုတ္၊ သမုဒၵဝဂ္၊ ကာမဘူသုတ္)

ေမတၱာရွင္(ေရႊျပည္သာ)၏ “လူငယ္မ်ားအတြက္ ဂမၻီရဝိပႆနာ အတြဲ-၈”မွ
ေကာက္ႏွုတ္ပူေဇာ္မွ်ေဝပါသည္။

စာဖတ္သူအားလံုး ေဘးရန္ေၾကာင့္ၾကဆင္းရဲကင္း၍ ကိုယ္စိတ္ႏွစ္ျဖာ ခ်မ္းသာၾကပါေစ၊ ေကာင္းက်ိဳးလိုရာဆႏၵ ျပည့္ဝၾကပါေစ။ ။

No comments:

Post a Comment