အသာခံလမ္းစဥ္ႏွင့္ အနာခံလမ္းစဥ္…
အရွင္ေဒ၀ဒတ္သည္ အရာရာ၌ အသာခ်ည္း စံခဲ့သည္။ အသာစံျခင္း ၀ါဒကို တည္ေထာင္ခဲ့ေသာ အရွင္ေဒ၀ဒတ္သည္ ယခုအခါ အ၀ီစိ ငရဲသို႔ က်ေရာက္ေနရၿပီ ျဖစ္၏။ ထို႔အတူ အသာစံျခင္း ၀ါဒကို တည္ေထာင္ခဲ့သူ မွန္သမွ်သည္ အရွင္ေဒ၀ဒတ္ ေနာက္သို႔ လိုက္ၾကရမည္ ျဖစ္၏။
ဗုဒၵသည္ အရာရာ၌ အနာခံခဲ့သည္။ အနာခံျခင္း ၀ါဒကို တည္ေထာင္ခဲ့ေသာ ဗုဒၶသည္ ယခုအခါ နိဗၺာန္သို႔ ေရာက္ေနၿပီ ျဖစ္၏။ ထို႔အတူ အနာခံျခင္း ၀ါဒကို က်င့္သံုးသူ မွန္သမွ်သည္ ဗုဒၶေနာက္သို႔ လုိက္ၾကရမည္ ျဖစ္၏။
သစၥာစကားျဖင့္ ေျပာလွ်င္ အသာစံျခင္းသည္ “သမုဒယသစၥာ” ေခၚ တဏွာကို သိမ္းပိုက္ထားျခင္း ျဖစ္၏။ အနာခံျခင္းသည္ သမုဒယသစၥာ ေခၚ တဏွာကို စာေတြ႕မဟုတ္ဘဲ ငါေတြ႕အလုပ္ျဖင့္ ပယ္သတ္ျခင္း ျဖစ္၏။
ထို႔ေၾကာင့္ နိဗၺာန္ကို ရယူလိုသူ မွန္သမွ် အနာခံျခင္း ၀ါဒကို က်င့္သံုးရမည္ ျဖစ္သည္…
[အရွင္ဇ၀န (ေမတၱာရွင္-ေရႊျပည္သာ)]
အရွင္ေဒ၀ဒတ္သည္ အရာရာ၌ အသာခ်ည္း စံခဲ့သည္။ အသာစံျခင္း ၀ါဒကို တည္ေထာင္ခဲ့ေသာ အရွင္ေဒ၀ဒတ္သည္ ယခုအခါ အ၀ီစိ ငရဲသို႔ က်ေရာက္ေနရၿပီ ျဖစ္၏။ ထို႔အတူ အသာစံျခင္း ၀ါဒကို တည္ေထာင္ခဲ့သူ မွန္သမွ်သည္ အရွင္ေဒ၀ဒတ္ ေနာက္သို႔ လိုက္ၾကရမည္ ျဖစ္၏။
ဗုဒၵသည္ အရာရာ၌ အနာခံခဲ့သည္။ အနာခံျခင္း ၀ါဒကို တည္ေထာင္ခဲ့ေသာ ဗုဒၶသည္ ယခုအခါ နိဗၺာန္သို႔ ေရာက္ေနၿပီ ျဖစ္၏။ ထို႔အတူ အနာခံျခင္း ၀ါဒကို က်င့္သံုးသူ မွန္သမွ်သည္ ဗုဒၶေနာက္သို႔ လုိက္ၾကရမည္ ျဖစ္၏။
သစၥာစကားျဖင့္ ေျပာလွ်င္ အသာစံျခင္းသည္ “သမုဒယသစၥာ” ေခၚ တဏွာကို သိမ္းပိုက္ထားျခင္း ျဖစ္၏။ အနာခံျခင္းသည္ သမုဒယသစၥာ ေခၚ တဏွာကို စာေတြ႕မဟုတ္ဘဲ ငါေတြ႕အလုပ္ျဖင့္ ပယ္သတ္ျခင္း ျဖစ္၏။
ထို႔ေၾကာင့္ နိဗၺာန္ကို ရယူလိုသူ မွန္သမွ် အနာခံျခင္း ၀ါဒကို က်င့္သံုးရမည္ ျဖစ္သည္…
[အရွင္ဇ၀န (ေမတၱာရွင္-ေရႊျပည္သာ)]
No comments:
Post a Comment