/-KK9_loa7vd0/UlGdvjyytmI/AAAAAAAAAJo/CYASBcEvf-Q/s1600/2.jpg /-lOmPFrl8XPM/UlGenrethAI/AAAAAAAAAJw/C2micEpuq98/s1600/3.jpg /-dYluM4WJoPk/UlGfQQftlJI/AAAAAAAAAJ4/jX-Uiar9weI/s1600/4.jpg /-nf8EdURdPWM/UlGf2-kc_eI/AAAAAAAAAKE/4FuxaCOarrQ/s1600/5.jpg /-saSqQhWsORI/UlGgWZb5BgI/AAAAAAAAAKM/NfXGousgxi8/s1600/6.jpg /-p8qKxxsXUqM/UlGg--8YPdI/AAAAAAAAAKY/xdBXvKSdXHc/s1600/7.jpg /-xIWC0FyHziE/UlGhgDvPjYI/AAAAAAAAAKg/KcDEVlbzTms/s1600/8.jpg /-ExizPq5U6WY/UlGh77XvSNI/AAAAAAAAAKo/-7_9l0K2i6g/s1600/9.jpg /-iINrw4I_6xg/UlGicQAf_wI/AAAAAAAAAKw/tGhsKFdLkgg/s1600/10.jpg /-ntDceJpthvQ/UlGjACykVeI/AAAAAAAAAK4/VHQQr32TK0U/s1600/11.jpg /-fqxH_m2LEEY/UlGjaObMvdI/AAAAAAAAALA/f9HaRWYO-AI/s1600/12.jpg /-xfECeCe_dDQ/UlGj-pQU9qI/AAAAAAAAALM/WM1hVLQNyOo/s1600/13.jpg /-BHG1G4ixBh8/UlGkl-z-QEI/AAAAAAAAALQ/GoWqxWOgYz4/s1600/14.jpg /-BlczOY9iWk8/UlGlF5V_25I/AAAAAAAAALY/nrFbp34VOko/s1600/15.jpg /-Cb5m_KgyDAk/UlIE8rsSOkI/AAAAAAAAAMQ/1oHjlhDHZ14/s1600/17.jpg /-yRwSwv5w8No/UlIFmUIqjwI/AAAAAAAAAMY/zktN7vgxukU/s1600/18.jpg /-inFEfyNQYIE/UlIGAPR0JvI/AAAAAAAAAMg/v21K2Odt1zc/s1600/19.jpg /-G7ntu7ury4E/UlIGUaQi37I/AAAAAAAAAMo/AZ01F8UsI58/s1600/20.jpg /-I8vCUhCS3oA/UlIKBPqQLrI/AAAAAAAAAM0/ut8eJGAsSKE/s1600/21.jpg /-41ZwK7gIr2U/UlIKXb5gzLI/AAAAAAAAAM8/WvSg-oULtgE/s1600/22.jpg /-TojgOyhekdE/UlIKrjq5bJI/AAAAAAAAANE/rRl37fDU1SM/s1600/23.jpg /http://4.bp.blogspot.com/-64lFCmprlo4/UlIK93uB36I/AAAAAAAAANM/xlqs8O3Iljg/s1600/24.jpg /-FijLnHXN310/UlILMwydP7I/AAAAAAAAANU/UGrU5m5Qlik/s1600/25.jpg /-rCOON1atlAQ/UlIRGg-JUjI/AAAAAAAAANk/jmvr2gslKRY/s1600/26.jpg /-KhgTbZa636A/UlIRZyiryKI/AAAAAAAAANs/IVePjv0E68o/s1600/27.jpg /-GEj3iQziOPI/UlIRrWcGrrI/AAAAAAAAAN0/w5UwiZDN-5U/s1600/28.jpg /-qCBbdjQUzx4/UlIR7nMVOtI/AAAAAAAAAN8/uuovzhoG2P8/s1600/29.jpg /-TUkx_9ZzINw/UlISLSaznOI/AAAAAAAAAOE/cizev9CP9UI/s1600/30.jpg

Thursday, May 8, 2014

***** အာရုံ ဆိုသည္မွာ ****



အာရုံ ဆိုသည္မွာ
••••••••••••••••••

(အာရုံဆိုတာ ဘာလဲ အေမးခံရရင္
သိေပမယ့္ မေျဖတတ္ၾကဘူး။
ေျဖတတ္ေအာင္ မွတ္ထားၾကဖို႔ပါ။)

အာရုံဆိုသည္မွာ စိတ္ ေစတသိက္တို႔၏
က်က္စားရာကို ေခၚပါသည္။



အဆင္း အသံ အနံ႔ အရသာ အထိ
သေဘာတရား စသည္တို႔သည္ သဘာဝသာ
ျဖင္ၾကသည္။ 


၄င္းတို႔ကို စိတ္ ေစတသိက္ တို႔ျဖင့္
သိေသာအခါမွ အာရုံတို႔ ျဖစ္လာၾကသည္။


ထိုအခါ...

အဆင္းသည္ ရူပါရုံ

အသံသည္ သဒၵါရုံ


အနံ႔သည္ ဂႏၶာရုံ


အရသာသည္ ရသာရုံ


အထိသည္ ေဖာ႒ဗၺာရုံ


သေဘာတရားသည္ ဓမၼာရုံ ျဖစ္ေလသည္။


(၁)အာရုံသည္ သိရရုံ(သေဘာမၽွ)
သက္သက္သာ ျဖစ္၏။


(၂)ပုဂၢိဳလ္ သတၱဝါ ျဒပ္ ဝတၳဳ အစိုင္အခဲ
သေဘာမ်ဳိးမရွိ။ (ျဒပ္မဲ့ ဝတၳဳမဲ့) ျဖစ္၏။


(၃)မွန္မွာ ပုံရိပ္ေပၚသလို
အေၾကာင္းတိုက္ဆိုင္မွသာ ျဖစ္ေပၚ၍
အေၾကာင္းကင္းလၽွင္ ခ်ဳပ္ေပ်ာက္၏။
(အျမဲမရွိ)ေသာ သေဘာျဖစ္၏။


(၄)အခိုင္အမာမရွိ၊ အႏွစ္သာရမရွိ၊
အမာခံ သေဘာမ်ဳိးမရွိ။


(၅)ငါ ငါ့ဥစၥာ အျဖစ္မွ သုဥ္းဆိတ္ေသာ
(သုညတ) သေဘာရွိ၏။

ေဒါက္တာစိုးလြင္ (မႏၲေလး) ၏
ဝိပႆနာအရုဏ္ဦး စာအုပ္မွ။

အာရုံ၏ သေဘာအမွန္ကို နားလည္
သေဘာေပါက္ႏိုင္ၾကပါေစ။


(အာရုံကိုသိ မကပ္ၿငိ
လြတ္၏ သံသရာ။)


ေက်းဇူးေတာ္ရွင္ ဓမၼာႏုပႆနာ
ပခုကၠဴဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး။

ခ်မ္းေျမ့သာယာျခင္း အစဥ္ရွိၾကပါေစ။
ေလးနက္ေသာ ေမတၱာမ်ားျဖင့္...

No comments:

Post a Comment