/-KK9_loa7vd0/UlGdvjyytmI/AAAAAAAAAJo/CYASBcEvf-Q/s1600/2.jpg /-lOmPFrl8XPM/UlGenrethAI/AAAAAAAAAJw/C2micEpuq98/s1600/3.jpg /-dYluM4WJoPk/UlGfQQftlJI/AAAAAAAAAJ4/jX-Uiar9weI/s1600/4.jpg /-nf8EdURdPWM/UlGf2-kc_eI/AAAAAAAAAKE/4FuxaCOarrQ/s1600/5.jpg /-saSqQhWsORI/UlGgWZb5BgI/AAAAAAAAAKM/NfXGousgxi8/s1600/6.jpg /-p8qKxxsXUqM/UlGg--8YPdI/AAAAAAAAAKY/xdBXvKSdXHc/s1600/7.jpg /-xIWC0FyHziE/UlGhgDvPjYI/AAAAAAAAAKg/KcDEVlbzTms/s1600/8.jpg /-ExizPq5U6WY/UlGh77XvSNI/AAAAAAAAAKo/-7_9l0K2i6g/s1600/9.jpg /-iINrw4I_6xg/UlGicQAf_wI/AAAAAAAAAKw/tGhsKFdLkgg/s1600/10.jpg /-ntDceJpthvQ/UlGjACykVeI/AAAAAAAAAK4/VHQQr32TK0U/s1600/11.jpg /-fqxH_m2LEEY/UlGjaObMvdI/AAAAAAAAALA/f9HaRWYO-AI/s1600/12.jpg /-xfECeCe_dDQ/UlGj-pQU9qI/AAAAAAAAALM/WM1hVLQNyOo/s1600/13.jpg /-BHG1G4ixBh8/UlGkl-z-QEI/AAAAAAAAALQ/GoWqxWOgYz4/s1600/14.jpg /-BlczOY9iWk8/UlGlF5V_25I/AAAAAAAAALY/nrFbp34VOko/s1600/15.jpg /-Cb5m_KgyDAk/UlIE8rsSOkI/AAAAAAAAAMQ/1oHjlhDHZ14/s1600/17.jpg /-yRwSwv5w8No/UlIFmUIqjwI/AAAAAAAAAMY/zktN7vgxukU/s1600/18.jpg /-inFEfyNQYIE/UlIGAPR0JvI/AAAAAAAAAMg/v21K2Odt1zc/s1600/19.jpg /-G7ntu7ury4E/UlIGUaQi37I/AAAAAAAAAMo/AZ01F8UsI58/s1600/20.jpg /-I8vCUhCS3oA/UlIKBPqQLrI/AAAAAAAAAM0/ut8eJGAsSKE/s1600/21.jpg /-41ZwK7gIr2U/UlIKXb5gzLI/AAAAAAAAAM8/WvSg-oULtgE/s1600/22.jpg /-TojgOyhekdE/UlIKrjq5bJI/AAAAAAAAANE/rRl37fDU1SM/s1600/23.jpg /http://4.bp.blogspot.com/-64lFCmprlo4/UlIK93uB36I/AAAAAAAAANM/xlqs8O3Iljg/s1600/24.jpg /-FijLnHXN310/UlILMwydP7I/AAAAAAAAANU/UGrU5m5Qlik/s1600/25.jpg /-rCOON1atlAQ/UlIRGg-JUjI/AAAAAAAAANk/jmvr2gslKRY/s1600/26.jpg /-KhgTbZa636A/UlIRZyiryKI/AAAAAAAAANs/IVePjv0E68o/s1600/27.jpg /-GEj3iQziOPI/UlIRrWcGrrI/AAAAAAAAAN0/w5UwiZDN-5U/s1600/28.jpg /-qCBbdjQUzx4/UlIR7nMVOtI/AAAAAAAAAN8/uuovzhoG2P8/s1600/29.jpg /-TUkx_9ZzINw/UlISLSaznOI/AAAAAAAAAOE/cizev9CP9UI/s1600/30.jpg

Wednesday, January 29, 2014

**** တကယ္လုပ္တဲ့အခါမွာ မွတ္လုိ႔သိတာ ****

>>>> သဗၺဒါနံ  ဓမၼဒါနံ  ဇိနာတိ <<<<
          *********************

တကယ္လုပ္တဲ့အခါမွာ  မွတ္လုိ႔သိတာ
*********************************

       ပညာလြန္ကဲတဲ့သူေတြကလဲ  ခပ္မ်ားမ်ားပဲ-
သူေတာ္ေကာင္းတုိ႔ -- ။   ဒါေပမဲ့  တကယ့္ပညာ
အစစ္ေတာ့  မဟုတ္ဘူး။  သညာေတြေပါ့ဗ်ာ ။ 

       စာထဲမွာ "ပဇာနာတိ" တဲ့ ၊    ပညာက   ႐ွိၿပီး
သား  ပုဂိၢဳလ္ေတြဆုိေတာ့  "ပဇာနာတိ" ဆုိတာ -
" သိတာ " -- ။   " မွတ္တာ " မဟုတ္ဘူးလုိ႔   ျဖစ္
ကုန္ေရာ ။ 

       ပဇာနာတိ  ဆုိတာ  "သိ" လုိ႔  ေဟာထားတာ
ပဲ။     ရပ္ရင္  ရပ္မွန္း "သိ" ၊     ထုိင္ရင္  ထုိင္မွန္း
"သိ" ၊   သြားရင္  သြားမွန္း "သိ" ။    ဒီလုိ    ေဟာ
ထားတာကုိးဗ် ။ 

        "အဲဒီလုိသိေအာင္  မွတ္ေပးရတယ္" 

    ကေလးေလး  စ,လမ္းသြားတဲ့အခါမွာ သူ႔ခ်ည္း
ပဲလႊတ္ေပးလုိ႔  ရပါ့မလား။  အဲဒီကေလးကုိ  မိဘ
က ကုိင္ၿပီးေတာ့   လမ္းေလွ်ာက္မေပးရဘူးလား၊
ေနာက္ပုိင္း  ကေလးက  အေတြ႕အၾကံဳ ရင့္က်က္
လာေတာ့  မိဘကကုိင္ေပးစရာ   မလုိေတာ့ဘူး ။ 
       အဲဒီလုိပဲ  ေယာဂီတုိ႔၊   သမာဓိ တစ္ျပားသား
မွ   မ႐ွိေသးတဲ့အခါမွာ     မွတ္တာက     စ,ေပးရ
တယ္။    ဉာဏ္အားေတြ  အလြန္ေကာင္းသြားလုိ႔
"သခၤါ႐ုေပကၡာဉာဏ္" ေလာက္    ေရာက္သြားတဲ့
အခါ -   မွတ္တဲ့အခါလဲ  မွတ္တယ္ ၊   မမွတ္ဘဲနဲ႔
ၾကည့္ေနလုိ႔လဲ ရတယ္။   ၾကည့္တဲ့အဆင့္က  သူ႔
ဉာဏ္နဲ႔သူ   ျဖစ္ေပၚလာတာ ။ 

      အဲဒီဉာဏ္ မေရာက္ေသးဘဲနဲ႔  မွတ္စရာမလုိ
ဘူးဆုိတာ   အလုပ္မလုပ္ဖူးတဲ့ ပုဂိၢဳလ္ေတြ  ေျပာ
တာ ။ 

       လုပ္ဖူးတဲ့ပုဂၢဳိလ္က   ပုိင္ပုိင္ႏုိင္ႏုိင္  ခြဲျခားၿပီး
သိတယ္။     ကေလး   လမ္းေလွ်ာက္တတ္ခါစကုိ
ကုိင္မေပးဘဲ   သူ႔ခ်ည္းလႊတ္ရင္    ပစ္လဲသြားမွာ
ေပါ့။ သမာဓိမ႐ွိေသးတဲ့အခါမွာ သမာဓိ႐ွိေအာင္
လုပ္ရေသးတယ္။   ဒါေၾကာင့္  မွတ္ေပးပါ ။ 

     ေဖာင္းတယ္၊  ပိန္တယ္၊  ထုိင္တယ္၊ ထိတယ္၊
ႂကြတယ္၊ လွမ္းတယ္၊ ခ်တယ္ -  အကုန္မွတ္ေပး 
ရတယ္။  ဒါမွမဟုတ္ရင္လဲ  ဝင္တယ္၊ ထြက္တယ္
မွတ္ေပးရတယ္မဟုတ္လား ။

       သမာဓိရၿပီး  သမာဓိအားေကာင္းသြားတဲ့အ
ခါက်ေတာ့   မမွတ္လဲ ရတယ္။  အာနာပါနဆုိရင္
လဲ   ႐ွဴး႐ွဲ ႐ွဴး႐ွဲနဲ႔  သူ႔ဘာသာသူ  သြားေနတာပဲ ။
ကုိယ္က   ေၾကာင့္ၾကစုိက္ၿပီး  "႐ွဴး-႐ွဲ"  လုပ္စရာ
မလုိေတာ့ဘူး။    အာနာပါနစ်ာန္သေဘာနဲ႔    သူ႔
ဟာသူ  သြားေနတာပဲ ။ 

       အာနာပါနစ်ာန္က   သူ႔ဘာသာသူ  သြားေန
တယ္၊ ကုိယ္က ေဝဒနာကုိ႐ွဳလုိ႔ရတယ္။  သဲအင္း
ဂူဆရာေတာ္ဘုရားႀကီးနည္းေျပာတာ -- ။ 

     ေက်းဇူးေတာ္႐ွင္ မဟာစည္ဆရာေတာ္ဘုရား
ႀကီးနည္းနဲ႔  "ေဖာင္းတယ္-ပိန္တယ္"  မွတ္ရင္လဲ
ဒီအတိုင္းပဲ ။ 

      သမာဓိေတြ အားေကာင္းၿပီး   သခၤါ႐ုေပကၡာ
ဉာဏ္ ေရာက္လာတဲ့အခါ  အသာေလးၾကည့္ေန
႐ုံနဲ႔  ရတယ္ ။                      

      သူ႔ဟာသူ  သေဘာေလးေတြက  ေပၚလုိက္-
ေပ်ာက္လုိက္၊  ေပၚလုိက္-ေပ်ာက္လုိက္နဲ႔ အသာ
ေလး  ၾကည့္ေနလုိ႔ရတယ္ ။ 

      အဲဒီလုိ တကယ္ၾကည့္လုိ႔ရလာတဲ့ အခါက်မွ
မမွတ္ဘဲနဲ႔   ၾကည့္လုိ႔ရတာပဲလုိ႔    တကယ္လက္
ေတြ႕သိလာတယ္။   " သိ-သိ-သိ-သိ" နဲ႔  အသာ
ကေလး  ၾကည့္ေနလုိ႔ရတယ္။    ေနာက္  သမာဓိ
ျပန္က်ဲသြားရင္  ျပန္မွတ္။    ျပန္မွတ္တဲ့  အခါက်
ေတာ့   သမာဓိက   နဂုိအတုိင္း   ျပန္ေကာင္းလာ
တယ္ ။ 

       သမာဓိ ေကာင္းရာကေန    ေနာက္က်ေတာ့
ဉာဏ္တက္သြားေရာ ။ 

       ဒါေၾကာင့္မုိ႔ အစပထမမွာ   မွတ္ေပးရတယ္၊
မွတ္တာကုိ  ရမ္းသန္းအထင္မေသးနဲ႔ ၊    အထင္
ေသးတဲ့ပုဂၢဳိလ္ေတြ ေျပာတာကုိလဲ  မယုံနဲ႔ ။ 

     သမာဓိအားေကာင္းလုိ႔  သူ႔ဘာသာသူ အ႐ွိန္
အဟုန္ရသြားရင္  မွတ္စရာမလုိေတာ့ဘူး ။ 

      စက္ဘီးစီးတဲ့အခါ  အ႐ွိန္ေကာင္းလာရင္ အ
သာကေလး    လက္ကုိင္ကုိ   ထိန္းလုိက္သြားလုိ႔
မရဘူးလား။   သမာဓိေကာင္းလာတဲ့အခါ   ဘာ
ၾကည့္ၾကည့္ ---   ငယ္ထိပ္ကေန  ေျခဖ်ားအထိ
ၾကည့္လုိ႔ရတယ္ ။ 

      သမာဓိမရဘဲနဲ႔   သြားၾကည့္ရင္   ဘာမွမျမင္
ဘူး -- ။    အဲဒါေၾကာင့္   သမာဓိရေအာင္   မွတ္
ေပးရတယ္ ။ 

   * ပညာလြန္လုိ႔႐ွိရင္လဲ   သဒၶါတုိးေပးရတယ္ ။ 
   * ငါ့မွာ   သမာဓိမွ  မ႐ွိေသးဘဲနဲ႔   ၾကည့္ေနလုိ႔
      မရဘူး ။ 
   * ငါက    မေန႔တစ္ေန႔ကမွ     တရားအားထုတ္
      တာ ၊  ငါသိတာ ဘာဟုတ္ေသးလုိ႔လဲ ။ 
   * ေက်းဇူးေတာ္႐ွင္မဟာစည္ဆရာေတာ္ဘုရား
      ႀကီးက   တစ္ကမာၻလုံးလွည့္ၿပီး  သာသနာျပဳ
      ထားတာ ။ 
   * ဆရာေတာ္ႀကီးေတြ  ေဟာထားတာ    အမွန္
      ေဟာထားတာ၊ ဒါေၾကာင့္ ငါမွတ္မွ ျဖစ္မယ္။
   
- အဲဒီလုိ  သဒၶါတင္ၿပီးေတာ့  မွတ္ရတယ္ ။
- ပညာလြန္သြားရင္  သဒၶါတုိးေပးရတယ္ ။ 
- သဒၶါလြန္သြားရင္  ပညာတုိးေပးရတယ္ ။ 
- အဲဒီလုိ   ႏွစ္ခုညီသြားတဲ့အခါ  ဉာဏ္ေတြတက္
   ၿပီးေတာ့   ျဖစ္ပ်က္ဆုံးတဲ့ဆီ  ေရာက္မသြားႏုိင္
   ဘူးလား ။ 

ကဲ --  ေမတၱာပုိ႔ၿပီး   သိမ္းၾကရေအာင္ ။   ။ 

                                      

                               အ႐ွင္ဇာေနယ်
                       ( ျမစိမ္းေတာင္ဆရာေတာ္)

>>>> သဗၺဒါနံ ဓမၼဒါနံ ဇိနာတိ <<<<

တကယ္လုပ္တဲ့အခါမွာ မွတ္လုိ႔သိတာ
*********************************
ပညာလြန္ကဲတဲ့သူေတြကလဲ ခပ္မ်ားမ်ားပဲ-
သူေတာ္ေကာင္းတုိ႔ -- ။ ဒါေပမဲ့ တကယ့္ပညာ
အစစ္ေတာ့ မဟုတ္ဘူး။ သညာေတြေပါ့ဗ်ာ ။


စာထဲမွာ "ပဇာနာတိ" တဲ့ ၊ ပညာက ႐ွိၿပီး
သား ပုဂိၢဳလ္ေတြဆုိေတာ့ "ပဇာနာတိ" ဆုိတာ -
" သိတာ " -- ။ " မွတ္တာ " မဟုတ္ဘူးလုိ႔ ျဖစ္
ကုန္ေရာ ။

ပဇာနာတိ ဆုိတာ "သိ" လုိ႔ ေဟာထားတာ
ပဲ။ ရပ္ရင္ ရပ္မွန္း "သိ" ၊ ထုိင္ရင္ ထုိင္မွန္း
"သိ" ၊ သြားရင္ သြားမွန္း "သိ" ။ ဒီလုိ ေဟာ
ထားတာကုိးဗ် ။

"အဲဒီလုိသိေအာင္ မွတ္ေပးရတယ္"

ကေလးေလး စ,လမ္းသြားတဲ့အခါမွာ သူ႔ခ်ည္း
ပဲလႊတ္ေပးလုိ႔ ရပါ့မလား။ အဲဒီကေလးကုိ မိဘ
က ကုိင္ၿပီးေတာ့ လမ္းေလွ်ာက္မေပးရဘူးလား၊
ေနာက္ပုိင္း ကေလးက အေတြ႕အၾကံဳ ရင့္က်က္
လာေတာ့ မိဘကကုိင္ေပးစရာ မလုိေတာ့ဘူး ။
အဲဒီလုိပဲ ေယာဂီတုိ႔၊ သမာဓိ တစ္ျပားသား
မွ မ႐ွိေသးတဲ့အခါမွာ မွတ္တာက စ,ေပးရ
တယ္။ ဉာဏ္အားေတြ အလြန္ေကာင္းသြားလုိ႔
"သခၤါ႐ုေပကၡာဉာဏ္" ေလာက္ ေရာက္သြားတဲ့
အခါ - မွတ္တဲ့အခါလဲ မွတ္တယ္ ၊ မမွတ္ဘဲနဲ႔
ၾကည့္ေနလုိ႔လဲ ရတယ္။ ၾကည့္တဲ့အဆင့္က သူ႔
ဉာဏ္နဲ႔သူ ျဖစ္ေပၚလာတာ ။

အဲဒီဉာဏ္ မေရာက္ေသးဘဲနဲ႔ မွတ္စရာမလုိ
ဘူးဆုိတာ အလုပ္မလုပ္ဖူးတဲ့ ပုဂိၢဳလ္ေတြ ေျပာ
တာ ။

လုပ္ဖူးတဲ့ပုဂၢဳိလ္က ပုိင္ပုိင္ႏုိင္ႏုိင္ ခြဲျခားၿပီး
သိတယ္။ ကေလး လမ္းေလွ်ာက္တတ္ခါစကုိ
ကုိင္မေပးဘဲ သူ႔ခ်ည္းလႊတ္ရင္ ပစ္လဲသြားမွာ
ေပါ့။ သမာဓိမ႐ွိေသးတဲ့အခါမွာ သမာဓိ႐ွိေအာင္
လုပ္ရေသးတယ္။ ဒါေၾကာင့္ မွတ္ေပးပါ ။

ေဖာင္းတယ္၊ ပိန္တယ္၊ ထုိင္တယ္၊ ထိတယ္၊
ႂကြတယ္၊ လွမ္းတယ္၊ ခ်တယ္ - အကုန္မွတ္ေပး
ရတယ္။ ဒါမွမဟုတ္ရင္လဲ ဝင္တယ္၊ ထြက္တယ္
မွတ္ေပးရတယ္မဟုတ္လား ။

သမာဓိရၿပီး သမာဓိအားေကာင္းသြားတဲ့အ
ခါက်ေတာ့ မမွတ္လဲ ရတယ္။ အာနာပါနဆုိရင္
လဲ ႐ွဴး႐ွဲ ႐ွဴး႐ွဲနဲ႔ သူ႔ဘာသာသူ သြားေနတာပဲ ။
ကုိယ္က ေၾကာင့္ၾကစုိက္ၿပီး "႐ွဴး-႐ွဲ" လုပ္စရာ
မလုိေတာ့ဘူး။ အာနာပါနစ်ာန္သေဘာနဲ႔ သူ႔
ဟာသူ သြားေနတာပဲ ။

အာနာပါနစ်ာန္က သူ႔ဘာသာသူ သြားေန
တယ္၊ ကုိယ္က ေဝဒနာကုိ႐ွဳလုိ႔ရတယ္။ သဲအင္း
ဂူဆရာေတာ္ဘုရားႀကီးနည္းေျပာတာ -- ။

ေက်းဇူးေတာ္႐ွင္ မဟာစည္ဆရာေတာ္ဘုရား
ႀကီးနည္းနဲ႔ "ေဖာင္းတယ္-ပိန္တယ္" မွတ္ရင္လဲ
ဒီအတိုင္းပဲ ။

သမာဓိေတြ အားေကာင္းၿပီး သခၤါ႐ုေပကၡာ
ဉာဏ္ ေရာက္လာတဲ့အခါ အသာေလးၾကည့္ေန
႐ုံနဲ႔ ရတယ္ ။

သူ႔ဟာသူ သေဘာေလးေတြက ေပၚလုိက္-
ေပ်ာက္လုိက္၊ ေပၚလုိက္-ေပ်ာက္လုိက္နဲ႔ အသာ
ေလး ၾကည့္ေနလုိ႔ရတယ္ ။

အဲဒီလုိ တကယ္ၾကည့္လုိ႔ရလာတဲ့ အခါက်မွ
မမွတ္ဘဲနဲ႔ ၾကည့္လုိ႔ရတာပဲလုိ႔ တကယ္လက္
ေတြ႕သိလာတယ္။ " သိ-သိ-သိ-သိ" နဲ႔ အသာ
ကေလး ၾကည့္ေနလုိ႔ရတယ္။ ေနာက္ သမာဓိ
ျပန္က်ဲသြားရင္ ျပန္မွတ္။ ျပန္မွတ္တဲ့ အခါက်
ေတာ့ သမာဓိက နဂုိအတုိင္း ျပန္ေကာင္းလာ
တယ္ ။

သမာဓိ ေကာင္းရာကေန ေနာက္က်ေတာ့
ဉာဏ္တက္သြားေရာ ။

ဒါေၾကာင့္မုိ႔ အစပထမမွာ မွတ္ေပးရတယ္၊
မွတ္တာကုိ ရမ္းသန္းအထင္မေသးနဲ႔ ၊ အထင္
ေသးတဲ့ပုဂၢဳိလ္ေတြ ေျပာတာကုိလဲ မယုံနဲ႔ ။

သမာဓိအားေကာင္းလုိ႔ သူ႔ဘာသာသူ အ႐ွိန္
အဟုန္ရသြားရင္ မွတ္စရာမလုိေတာ့ဘူး ။

စက္ဘီးစီးတဲ့အခါ အ႐ွိန္ေကာင္းလာရင္ အ
သာကေလး လက္ကုိင္ကုိ ထိန္းလုိက္သြားလုိ႔
မရဘူးလား။ သမာဓိေကာင္းလာတဲ့အခါ ဘာ
ၾကည့္ၾကည့္ --- ငယ္ထိပ္ကေန ေျခဖ်ားအထိ
ၾကည့္လုိ႔ရတယ္ ။

သမာဓိမရဘဲနဲ႔ သြားၾကည့္ရင္ ဘာမွမျမင္
ဘူး -- ။ အဲဒါေၾကာင့္ သမာဓိရေအာင္ မွတ္
ေပးရတယ္ ။

* ပညာလြန္လုိ႔႐ွိရင္လဲ သဒၶါတုိးေပးရတယ္ ။
* ငါ့မွာ သမာဓိမွ မ႐ွိေသးဘဲနဲ႔ ၾကည့္ေနလုိ႔
မရဘူး ။
* ငါက မေန႔တစ္ေန႔ကမွ တရားအားထုတ္
တာ ၊ ငါသိတာ ဘာဟုတ္ေသးလုိ႔လဲ ။
* ေက်းဇူးေတာ္႐ွင္မဟာစည္ဆရာေတာ္ဘုရား
ႀကီးက တစ္ကမာၻလုံးလွည့္ၿပီး သာသနာျပဳ
ထားတာ ။
* ဆရာေတာ္ႀကီးေတြ ေဟာထားတာ အမွန္
ေဟာထားတာ၊ ဒါေၾကာင့္ ငါမွတ္မွ ျဖစ္မယ္။

- အဲဒီလုိ သဒၶါတင္ၿပီးေတာ့ မွတ္ရတယ္ ။
- ပညာလြန္သြားရင္ သဒၶါတုိးေပးရတယ္ ။
- သဒၶါလြန္သြားရင္ ပညာတုိးေပးရတယ္ ။
- အဲဒီလုိ ႏွစ္ခုညီသြားတဲ့အခါ ဉာဏ္ေတြတက္
ၿပီးေတာ့ ျဖစ္ပ်က္ဆုံးတဲ့ဆီ ေရာက္မသြားႏုိင္
ဘူးလား ။

ကဲ -- ေမတၱာပုိ႔ၿပီး သိမ္းၾကရေအာင္ ။ ။

အ႐ွင္ဇာေနယ်( ျမစိမ္းေတာင္ဆရာေတာ္)ေဟာႀကားေသာ တရားမွ ျပန္လည္မွ်ေ၀သည္။

No comments:

Post a Comment