/-KK9_loa7vd0/UlGdvjyytmI/AAAAAAAAAJo/CYASBcEvf-Q/s1600/2.jpg /-lOmPFrl8XPM/UlGenrethAI/AAAAAAAAAJw/C2micEpuq98/s1600/3.jpg /-dYluM4WJoPk/UlGfQQftlJI/AAAAAAAAAJ4/jX-Uiar9weI/s1600/4.jpg /-nf8EdURdPWM/UlGf2-kc_eI/AAAAAAAAAKE/4FuxaCOarrQ/s1600/5.jpg /-saSqQhWsORI/UlGgWZb5BgI/AAAAAAAAAKM/NfXGousgxi8/s1600/6.jpg /-p8qKxxsXUqM/UlGg--8YPdI/AAAAAAAAAKY/xdBXvKSdXHc/s1600/7.jpg /-xIWC0FyHziE/UlGhgDvPjYI/AAAAAAAAAKg/KcDEVlbzTms/s1600/8.jpg /-ExizPq5U6WY/UlGh77XvSNI/AAAAAAAAAKo/-7_9l0K2i6g/s1600/9.jpg /-iINrw4I_6xg/UlGicQAf_wI/AAAAAAAAAKw/tGhsKFdLkgg/s1600/10.jpg /-ntDceJpthvQ/UlGjACykVeI/AAAAAAAAAK4/VHQQr32TK0U/s1600/11.jpg /-fqxH_m2LEEY/UlGjaObMvdI/AAAAAAAAALA/f9HaRWYO-AI/s1600/12.jpg /-xfECeCe_dDQ/UlGj-pQU9qI/AAAAAAAAALM/WM1hVLQNyOo/s1600/13.jpg /-BHG1G4ixBh8/UlGkl-z-QEI/AAAAAAAAALQ/GoWqxWOgYz4/s1600/14.jpg /-BlczOY9iWk8/UlGlF5V_25I/AAAAAAAAALY/nrFbp34VOko/s1600/15.jpg /-Cb5m_KgyDAk/UlIE8rsSOkI/AAAAAAAAAMQ/1oHjlhDHZ14/s1600/17.jpg /-yRwSwv5w8No/UlIFmUIqjwI/AAAAAAAAAMY/zktN7vgxukU/s1600/18.jpg /-inFEfyNQYIE/UlIGAPR0JvI/AAAAAAAAAMg/v21K2Odt1zc/s1600/19.jpg /-G7ntu7ury4E/UlIGUaQi37I/AAAAAAAAAMo/AZ01F8UsI58/s1600/20.jpg /-I8vCUhCS3oA/UlIKBPqQLrI/AAAAAAAAAM0/ut8eJGAsSKE/s1600/21.jpg /-41ZwK7gIr2U/UlIKXb5gzLI/AAAAAAAAAM8/WvSg-oULtgE/s1600/22.jpg /-TojgOyhekdE/UlIKrjq5bJI/AAAAAAAAANE/rRl37fDU1SM/s1600/23.jpg /https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhBkeTl0tcTCHV8iwhAR7INBNesixdlrsh31sanSMEwZaR95jcu0JIW3G7kI4r1d5U2S5E9rLd4k6uXsGICeE_wZNte3JfLdKTS2Nx0wQ8GnluB_PMJYPssia3Z8X6Y3d54-mA06RKg7v4o/s1600/24.jpg /-FijLnHXN310/UlILMwydP7I/AAAAAAAAANU/UGrU5m5Qlik/s1600/25.jpg /-rCOON1atlAQ/UlIRGg-JUjI/AAAAAAAAANk/jmvr2gslKRY/s1600/26.jpg /-KhgTbZa636A/UlIRZyiryKI/AAAAAAAAANs/IVePjv0E68o/s1600/27.jpg /-GEj3iQziOPI/UlIRrWcGrrI/AAAAAAAAAN0/w5UwiZDN-5U/s1600/28.jpg /-qCBbdjQUzx4/UlIR7nMVOtI/AAAAAAAAAN8/uuovzhoG2P8/s1600/29.jpg /-TUkx_9ZzINw/UlISLSaznOI/AAAAAAAAAOE/cizev9CP9UI/s1600/30.jpg

Wednesday, January 1, 2014

**** ေကာင္းမွဳကုသိုလ္တို ့၏ အစ။ ****

 
 လူတစ္ဦးသည္ မိမိေၾကာင့္ လူႏွင့္သတၱ၀ါမ်ား ဆင္းရဲဒုကၡ ေရာက္ေစမည့္ အျပဳအမူ၊ အက်င့္စရိုက္မ်ား
မွေရွာင္ၾကဥ္ဖို ့ လိုပါသည္။ 



ဤသို ့ ေရွာင္ၾကဥ္ျခင္းသည္ပင္ "လူ ့က်င့္၀တ္၊ လူ ့သီလ၊" ဟုဆိုႏိုင္ပါသည္။

မိမိကို အေၾကာင္းျပဳလ်က္ လူႏွင့္သတၱ၀ါတို ့ ဆင္းရဲဒုကၡ ေရာက္ေစေသာ အျပဳအမူ အက်င့္အလုပ္ မွန္သ
မွ်ကို ေရွာင္ၾကဥ္ျခင္းသည္ လူ ့က်င့္၀တ္ ျဖစ္ပါသည္။ 


သီလ၌ တည္သူျဖစ္စိမ့္ေသာငွာ ေကာင္းစြာေျပာဆို
ရမည္။ ေကာင္းစြာျပဳမူ ေဆာင္ရြက္ရမည္။

 ေကာင္းစြာအသက္ေမြး၀မ္းေက်ာင္း ျပဳရေပမည္။

     " အယူအျမင္ မွန္ကန္ျခင္းႏွင့္ သီလစင္ၾကယ္ျခင္းသည္  ေကာင္းမွဳကုသိုလ္တို ့၏အစ" ဟု ျမတ္စြာဘု
ရားသည္ "ဗာဟီရသုတၱန္" တရားေတာ္တြင္ ေဟာေတာ္မူခဲ့ပါသည္။ 


ဒါနျပဳသည္ျဖစ္ေစ၊ သီလေဆာက္
တည္သည္ျဖစ္ေစ၊  ဘာ၀နာပြါးမ်ားသည္ျဖစ္ေစ၊ ထိုပုဂၢိဳလ္သည္ ကိုယ္က်က့္သီလ ျဖဴစင္သန္ ့ရွင္းရေပ
မည္။ အေျခခံလူ ့က်င့္၀တ္ ပ်က္စီးယိုယြင္းေနသူျဖစ္လွ်င္ သမထအားထုတ္သည္ျဖစ္ေစ၊ ဘာ၀နာပြားမ်ား
သည္ျဖစ္ေစ၊ အက်ိဳးရွိရွိ အရာထင္ထင္ ျဖစ္လာမည္ မဟုတ္ပါေခ်။ ။
    

"သီလ" ဟုဆိုလိုက္လွ်င္ အခ်ိဳ ့သူမ်ားက ဥပုသ္ေန ့တြင္ ေစာင့္ထိန္းေသာ ငါးပါး၊ ရွစ္ပါး သီလကိုသာ
ဆိုလိုျခင္းျဖစ္သည္ဟု ထင္မွတ္တတ္ၾကသည္၊ အမွန္ေတာ့ သီလသည္ အစဥ္အၿမဲ ေစာင့္ထိန္းေနရမည့္
ကိုယ္က်င့္တရား ျဖစ္ပါသည္၊ သူ ့အသက္သတ္ျခင္း၊ သူ ့ဥစၥာခိုးျခင္း၊ သူ ့အိမ္ရာ က်ဴးလြန္ျခင္း၊ မုသားစ
ကားေျပာဆိုျခင္း၊ ေသရည္ေသရက္ ေသာက္သံုးျခင္းတို ့မွ

 ေရွာင္ၾကဥ္ျခင္းတို ့သည္ အေျခခံသီလငါးပါး
ျဖစ္သည္။ ထို ့အျပင္ ၀စီဒုစရိုက္ေလးပါး၊ ကာယဒုစရိုက္ေလးပါး၊ မေနာဒုစရိုက္သံုးပါးတို ့မွ ေရွာင္ၾကဥ္
ျခင္းသည္လည္း သီလျဖစ္ပါသည္။


      သီလ လံုၿခံဳေနလွ်င္ စိတ္လည္းစင္ၾကယ္၏။ ကံလည္းစင္ၾကယ္၏။ ကံစင္ၾကယ္လွ်င္ အပါယ္ေလးပါး
သို ့ မေရာက္ႏိုင္ပါ။ 


မည္မွ်ပင္ ဗဟုသုတရွိေစ၊ ပညာရွိေစ၊ စာေပပို ့ခ်ႏိုင္ေစ၊ တရားေဟာေကာင္းေစ၊သီလမရွိေသာ္ အႏွစ္မဲ့ေၾကာင္း ေက်းဇူးရွင္ ပထမေရႊက်င္ ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီး က မိန္ ့ေတာ္မူသည္မွာ
=="ဗဟုသုတရွိလ်က္ သီလမရွိလွ်င္ ေရမတည္ေသာ ကန္ႏွင့္တူ၏။ ပညာရွိလ်က္ သီလမရွိလွ်င္ အသီး
မရွိေသာ အပင္ႏွင့္တူ၏။


 စာေပပို ့ခ်ႏိုင္လ်က္ သီလမရွိလွ်င္ အသီးမခ်ိဳေသာ သစ္ပင္ႏွင့္တူ၏။ တရားေဟာေကာင္းလ်က္ သီလမရွိလွ်င္ အနံ ့မေမြးေသာ ပန္းႏွင့္တူ၏။ က်မ္းဂန္တတ္လ်က္ သီလမရွိလွ်င္
အဆိပ္သီးပင္ႏွင့္တူ၏။ "
     

 ကိုယ္က်င့္သိကၡာ ျဖဴစင္မွဳမရွိေသာ္ လူေကာင္းလည္းမျဖစ္ႏိုင္။ လူမြန္လည္း မျဖစ္ႏိုင္ပါ။ သို ့ျဖစ္၍ ကိုယ္က်င့္သီလႏွင့္ ၿပီးျပည့္စံုေသာ ပုဂၢိဳလ္ထူး၊ ပုဂၢိဳလ္ျမတ္မ်ား ျဖစ္ၾကပါေစ။ ။
 

 {မင္းနန္(ေမာ္ကၽြန္း) ပထမရႊက်င္ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး ၏ဩ၀ါဒမွ ေကာက္ႏုတ္ေရးသားပါသည္။}

      http://www.damanady.tk/ (ဓမၼနဒီ) မွ ျပန္လည္မွ်ေ၀သည္။

No comments:

Post a Comment