/-KK9_loa7vd0/UlGdvjyytmI/AAAAAAAAAJo/CYASBcEvf-Q/s1600/2.jpg /-lOmPFrl8XPM/UlGenrethAI/AAAAAAAAAJw/C2micEpuq98/s1600/3.jpg /-dYluM4WJoPk/UlGfQQftlJI/AAAAAAAAAJ4/jX-Uiar9weI/s1600/4.jpg /-nf8EdURdPWM/UlGf2-kc_eI/AAAAAAAAAKE/4FuxaCOarrQ/s1600/5.jpg /-saSqQhWsORI/UlGgWZb5BgI/AAAAAAAAAKM/NfXGousgxi8/s1600/6.jpg /-p8qKxxsXUqM/UlGg--8YPdI/AAAAAAAAAKY/xdBXvKSdXHc/s1600/7.jpg /-xIWC0FyHziE/UlGhgDvPjYI/AAAAAAAAAKg/KcDEVlbzTms/s1600/8.jpg /-ExizPq5U6WY/UlGh77XvSNI/AAAAAAAAAKo/-7_9l0K2i6g/s1600/9.jpg /-iINrw4I_6xg/UlGicQAf_wI/AAAAAAAAAKw/tGhsKFdLkgg/s1600/10.jpg /-ntDceJpthvQ/UlGjACykVeI/AAAAAAAAAK4/VHQQr32TK0U/s1600/11.jpg /-fqxH_m2LEEY/UlGjaObMvdI/AAAAAAAAALA/f9HaRWYO-AI/s1600/12.jpg /-xfECeCe_dDQ/UlGj-pQU9qI/AAAAAAAAALM/WM1hVLQNyOo/s1600/13.jpg /-BHG1G4ixBh8/UlGkl-z-QEI/AAAAAAAAALQ/GoWqxWOgYz4/s1600/14.jpg /-BlczOY9iWk8/UlGlF5V_25I/AAAAAAAAALY/nrFbp34VOko/s1600/15.jpg /-Cb5m_KgyDAk/UlIE8rsSOkI/AAAAAAAAAMQ/1oHjlhDHZ14/s1600/17.jpg /-yRwSwv5w8No/UlIFmUIqjwI/AAAAAAAAAMY/zktN7vgxukU/s1600/18.jpg /-inFEfyNQYIE/UlIGAPR0JvI/AAAAAAAAAMg/v21K2Odt1zc/s1600/19.jpg /-G7ntu7ury4E/UlIGUaQi37I/AAAAAAAAAMo/AZ01F8UsI58/s1600/20.jpg /-I8vCUhCS3oA/UlIKBPqQLrI/AAAAAAAAAM0/ut8eJGAsSKE/s1600/21.jpg /-41ZwK7gIr2U/UlIKXb5gzLI/AAAAAAAAAM8/WvSg-oULtgE/s1600/22.jpg /-TojgOyhekdE/UlIKrjq5bJI/AAAAAAAAANE/rRl37fDU1SM/s1600/23.jpg /http://4.bp.blogspot.com/-64lFCmprlo4/UlIK93uB36I/AAAAAAAAANM/xlqs8O3Iljg/s1600/24.jpg /-FijLnHXN310/UlILMwydP7I/AAAAAAAAANU/UGrU5m5Qlik/s1600/25.jpg /-rCOON1atlAQ/UlIRGg-JUjI/AAAAAAAAANk/jmvr2gslKRY/s1600/26.jpg /-KhgTbZa636A/UlIRZyiryKI/AAAAAAAAANs/IVePjv0E68o/s1600/27.jpg /-GEj3iQziOPI/UlIRrWcGrrI/AAAAAAAAAN0/w5UwiZDN-5U/s1600/28.jpg /-qCBbdjQUzx4/UlIR7nMVOtI/AAAAAAAAAN8/uuovzhoG2P8/s1600/29.jpg /-TUkx_9ZzINw/UlISLSaznOI/AAAAAAAAAOE/cizev9CP9UI/s1600/30.jpg

Monday, March 24, 2014

**** ပိဋကတ္ကို ေလ့လာသင္ယူျခင္း သုံးမ်ိဳး ****


ပိဋကတ္ကို ေလ့လာသင္ယူျခင္း သုံးမ်ိဳး
-------------------------------------------
၁။ ဘ႑ာစိုးအေနန႔ဲ ေလ့လာသင္ယူျခင္း။

၂။ သံသရာမွ ထြက္ေျမာက္ဖို႔ ေလ့လာသင္ယူျခင္း။

၃။ ေျမြဖမ္းတ့ဲ အလမၸယ္ဆရာအေနမ်ိဳး ေလ့လာသင္ယူျခင္း။


၁။ ဘ႑ာစိုးဟာ ေရႊေငြရတနာေတြကို ေစာင့္ေရွာက္ေပးေနတာဟာ သူ႔အတြက္မဟုတ္ဘူး တိုင္းျပည္အတြက္သာ ျဖစ္တယ္။ ထို႔အတူ ေနာင္ဘဝမရွိေတာ့တ့ဲ ရဟႏၲာအရွင္ျမတ္မ်ား ပိဋကတ္စာေပမ်ားကို ေလ့လာသင္ယူပို႔ခ်တာဟာ သူ႔အတြက္မဟုတ္ဘူး ေနာင္လာေနာင္သား မ်ားအတြက္ ပိဋကတ္စာေပမ်ား မေပ်ာက္ပ်က္ေအာင္ ေစာင့္ေရွာက္ေပးျခင္းသာ ျဖစ္တယ္ ဒါေၾကာင့္ ရဟႏၲာအရွင္ျမတ္မ်ားရ႕ဲ ပိဋကတ္စာေပ ေလ့လာသင္ယူျခင္းမ်ိဳးကို ဘ႑ာစိုး အေနမ်ိဳးႏွင့္ ေလ့လာသင္ယူျခင္းလို႔ ေခၚတယ္။

၂။ ရုပ္နာမ္တစ္ခုခုရွိရင္ အိုနာေသ ရွိမယ္ အိုနာေသရွိရင္ ဆင္းရဲတ့ဲ ဒုကၡသစၥာပဲ ၃၁ ဘုံလုံးမွာ ရုပ္နာမ္ႏွစ္မ်ိဳးလုံး ေသာ္လည္းေကာင္း တစ္မ်ိဳးမ်ိဳးေသာ္လည္းေကာင္း ရွိတ့ဲဘုံခ်ည္းပဲ ဒါေၾကာင့္ အိုနာေသရွိတ့ဲ ေနရာခ်ည္းျဖစ္လို႔ ၃၁ ဘုံလုံးကို ဒုကၡသစၥာလို႔ေခၚတယ္။ ဒီ ၃၁ ဘုံဒုကၡသစၥာက လြတ္ေျမာက္ဖို႔အတြက္ ပိဋကတ္စာေပေတြကို ေလ့လာျခင္းမ်ိဳးကို ပါဠိလို႔ နိႆရဏေလ့လာျခင္းလို႔ ေခၚတယ္။ ပုထုဇဥ္တိုင္း ပိဋကတ္စာေပကို ေလ့လာသင္ယူရင္ ဒီနည္းအတိုင္းပဲ ေလ့လာသင္ယူသင့္တယ္။

၃။ ေျမြေတြဖမ္းျပီးျပစားတ့ဲ အလမၸာယ္ဆရာဟာ အခန္႔မသင့္တ့ဲ တစ္ေန႔မွာ ေျမြကိုက္ျပီး ေသဆုံးရသလို ဂုဏ္ရွိဖို႔ ဘုန္းၾကီးဖို႔ ထင္ရွားေက်ာ္ၾကားဖို႔စိတ္ႏွင့္ ပိဋကတ္စာေပကို ေလ့လာသူမ်ားဟာလည္း ဒီပိဋကတ္စာေပကို အေၾကာင္းျပဳျပီး ေလာဘ ေဒါသ ေမာဟ မာနေတြတက္ၾကတယ္။ ဒီေလာဘ ေဒါသ ေမာဟ မာနေတြေၾကာင့္ ေသတ့ဲအခါ အပါယ္က်ၾကရတယ္။ ဒီလိုယုတ္ည့ံတ့ဲစိတ္ႏွင့္ ပိဋကတ္စာေပကို ေလ့လာသင္ယူျခင္းမ်ိဳးကို အလဂဒၵဴပမာ ေလ့လာသင္ယူနည္းလို႔ ေခၚတယ္။


(ေမတၱာရွင္-ေရႊျပည္သာ)

No comments:

Post a Comment