/-KK9_loa7vd0/UlGdvjyytmI/AAAAAAAAAJo/CYASBcEvf-Q/s1600/2.jpg /-lOmPFrl8XPM/UlGenrethAI/AAAAAAAAAJw/C2micEpuq98/s1600/3.jpg /-dYluM4WJoPk/UlGfQQftlJI/AAAAAAAAAJ4/jX-Uiar9weI/s1600/4.jpg /-nf8EdURdPWM/UlGf2-kc_eI/AAAAAAAAAKE/4FuxaCOarrQ/s1600/5.jpg /-saSqQhWsORI/UlGgWZb5BgI/AAAAAAAAAKM/NfXGousgxi8/s1600/6.jpg /-p8qKxxsXUqM/UlGg--8YPdI/AAAAAAAAAKY/xdBXvKSdXHc/s1600/7.jpg /-xIWC0FyHziE/UlGhgDvPjYI/AAAAAAAAAKg/KcDEVlbzTms/s1600/8.jpg /-ExizPq5U6WY/UlGh77XvSNI/AAAAAAAAAKo/-7_9l0K2i6g/s1600/9.jpg /-iINrw4I_6xg/UlGicQAf_wI/AAAAAAAAAKw/tGhsKFdLkgg/s1600/10.jpg /-ntDceJpthvQ/UlGjACykVeI/AAAAAAAAAK4/VHQQr32TK0U/s1600/11.jpg /-fqxH_m2LEEY/UlGjaObMvdI/AAAAAAAAALA/f9HaRWYO-AI/s1600/12.jpg /-xfECeCe_dDQ/UlGj-pQU9qI/AAAAAAAAALM/WM1hVLQNyOo/s1600/13.jpg /-BHG1G4ixBh8/UlGkl-z-QEI/AAAAAAAAALQ/GoWqxWOgYz4/s1600/14.jpg /-BlczOY9iWk8/UlGlF5V_25I/AAAAAAAAALY/nrFbp34VOko/s1600/15.jpg /-Cb5m_KgyDAk/UlIE8rsSOkI/AAAAAAAAAMQ/1oHjlhDHZ14/s1600/17.jpg /-yRwSwv5w8No/UlIFmUIqjwI/AAAAAAAAAMY/zktN7vgxukU/s1600/18.jpg /-inFEfyNQYIE/UlIGAPR0JvI/AAAAAAAAAMg/v21K2Odt1zc/s1600/19.jpg /-G7ntu7ury4E/UlIGUaQi37I/AAAAAAAAAMo/AZ01F8UsI58/s1600/20.jpg /-I8vCUhCS3oA/UlIKBPqQLrI/AAAAAAAAAM0/ut8eJGAsSKE/s1600/21.jpg /-41ZwK7gIr2U/UlIKXb5gzLI/AAAAAAAAAM8/WvSg-oULtgE/s1600/22.jpg /-TojgOyhekdE/UlIKrjq5bJI/AAAAAAAAANE/rRl37fDU1SM/s1600/23.jpg /http://4.bp.blogspot.com/-64lFCmprlo4/UlIK93uB36I/AAAAAAAAANM/xlqs8O3Iljg/s1600/24.jpg /-FijLnHXN310/UlILMwydP7I/AAAAAAAAANU/UGrU5m5Qlik/s1600/25.jpg /-rCOON1atlAQ/UlIRGg-JUjI/AAAAAAAAANk/jmvr2gslKRY/s1600/26.jpg /-KhgTbZa636A/UlIRZyiryKI/AAAAAAAAANs/IVePjv0E68o/s1600/27.jpg /-GEj3iQziOPI/UlIRrWcGrrI/AAAAAAAAAN0/w5UwiZDN-5U/s1600/28.jpg /-qCBbdjQUzx4/UlIR7nMVOtI/AAAAAAAAAN8/uuovzhoG2P8/s1600/29.jpg /-TUkx_9ZzINw/UlISLSaznOI/AAAAAAAAAOE/cizev9CP9UI/s1600/30.jpg

Saturday, March 22, 2014

"ႏႈတ္ခ်ဳိသွ်ဳိတစ္ပါး"

"ႏႈတ္ခ်ဳိသွ်ဳိတစ္ပါး"

★လူ႔ေလာကလူသားတို႔သည္ စကားေျပာဆိုၾကရာ၌အသိပညာျဖင့္
ဆင္ျခင္ေစာင့္ဆည္းျခင္းမရွိဘဲ ေျပာဆိုေလ့ရွိၾကသည္။ 
ဤသို႔ေျပာဆိုေလ့ရွိသည့္အတြက္ လူသားအခ်င္းခ်င္းအမုန္း
ပြားၿပီး ခိုက္ရန္ေဒါသျဖစ္လာရျခင္း၊ တစ္ဦးေပၚ
တစ္ဦး ရန္ၿငိဳးထားၿပီး ရန္သူမ်ားျဖစ္လာရျခင္း
ေၾကာင့္ အသက္အႏၱရယ္ျဖစ္လာရသည့္အေျခ
အေနသို႔ ေရာက္ရွိလာရတတ္ပါသည္။

★ ႏႈတ္ကိုေစာင့္ဆည္းျခင္းအျဖစ္အပ်က္အေၾကာင္းအရာသည္
ျမတ္စြာဘုရားရွင္လက္ထက္အခါကလည္းျဖစ္ပါသည္။
ေရွးအခါကျမတ္စြာဘုရား ေဇတ၀န္ေက်ာင္းေတာ္၌ သီတင္းသံုး
ေနေတာ္မူစဥ္ ေကာကာလိကဘြဲ႕အမည္တြင္ေသာရဟန္းသည္
ေကာကာလိကတိုင္းေကာကာလိကၿမိဳ႕မွ ေကာကာလိက 
သူေ႒းသားျဖစ္ခဲ့၏။ ထိုရဟန္းသည္ဖခင္သူေ႒းႀကီးေဆာက္
လုပ္ထားေသာ ေက်ာင္း၌ ေန၏။

★ ထိုအခါတြင္ ရွင္သာရိပုတၱရာႏွင့္ ရွင္ေမာဂၢလာန္အဂၢသာ၀က
ႏွစ္ပါးတို႔သည္ ေနာက္လိုက္ရဟန္းအပါးငါးရာတို႔ႏွင့္အတူ
ေဒသစာရီလွည့္လည္ၾကြခ်ီရင္း ၀ါကပ္ခ်ိန္နီးလာသျဖင့္
ေအးခ်မ္းတည္ၿငိမ္စြာသီတင္းသံုးလိုေသာေၾကာင့္ေနာက္လိုက္
ရဟန္းတို႔ကို ေနရင္း ဌာနသို႔ ျပန္လႊတ္လိုက္ၿပီးေနာက္
ေကာကာလိက သီတင္းသံုးရာေက်ာင္းသု႔ိၾကြျမန္း
ၾကကုန္၏။

★ အရွင္သာရိပုတၱရာႏွင့္ အရွင္ေမာဂၢလာန္တို႔သည္ေကာကာလိက
ရဟန္းအား ငါတုိ႔သည္ ၀ါတြင္းသံုးလကာလပါတ္လံုး 
ဤေက်ာင္း၌ ၀ါကပ္၀ါဆုိ၍ေနပါမည္။တစံုတစ္ေယာက္ေသာ
သူကိုမွ်မသိေစႏွင့္ဟုမွာၾကားထား၏။ ေကာကာလိက ရဟန္းသည္
ထိုရဟန္း၏ ၀တ္ႀကီး၀တ္ငယ္ အသြယ္သြယ္တို႔ကိုျပဳေပး၏။ 
သီတင္းကၽြတ္ေသာ အခါတြင္ ပ၀ါရဏာျပဳၿပီး၍ ေကာကာလိက 
ရဟန္းအား အဂၢသာ၀ကႏွစ္ပါးတို႔က သြားေတာ့မည္ဟု ႏႈတ္ဆက္
ပန္ၾကားၾက၏။ ထိုအခါေကာကာလိက ရဟန္းက
တစ္ရက္ဆိုင္းပါဟု တားျမစ္ေလွ်ာက္ထား၏။

ေနာက္ေန႔တြင္ ေကာကာလိကရဟန္းသည္ ၿမိဳ႕ထဲသို႔၀င္၍ ၄င္း၏
ေက်ာင္းတြင္ အဂၢသာ၀ကႏွစ္ပါးေရာက္ရွိေနေၾကာင္းအလွဴဒါန လာေရာက္ျပဳၾကပါရန္ဖိတ္ၾကား၏။ ထိုအခါ ဒါယကာအေပါင္းတို႔သည္
လွ်င္ျမန္စြာစည္းေ၀း၍ လွဴဖြယ္ ပစၥည္း သကၤန္း စ
သည္တို႔ကိုယူေဆာင္ၿပီး ေက်ာင္းသို႔လာၾကသည္။

ေကာကာလိက ရဟန္း၏ အႀကံသည္ကားအဂၢသာ၀က ႏွစ္ပါးတု႔ိမွာ 
အလြန္ အလိုနည္းၾကသည္။ႏႈတ္ျဖင့္ေျပာဆို၍ျဖစ္ပြားလာ
ေသာလာဘ္လာဘတို႔ကို မခံယူလိုၾကပါ။
ထို႔ေၾကာင့္ ေက်ာင္းေနရဟန္းကုိသာ ေပးလွဴကုန္
ေလာ့ဟု ေျပာဆိုေပလိမ့္မည္ဟု ထင္ျမင္ေန၏။
လူတို႔သည္ လက္ေဆာင္ ပစၥည္းမ်ားကို ယူၿပီး
မေထရ္တို႔အထံသြားၾက၏။

ထိုအဂၢသာ၀က ရဟန္းတို႔သည္ ဤ လွဴဖြယ္ပစၥည္းမ်ားကို
ေတြ႕ျမင္ေသာအခါ၌ ငါတို႔အားမသံုးေဆာင္ထိုက္ကုန္ဟုဆို၏။
ေကာကာလိက ရဟန္းသည္လည္း ဤသို႔ေသာပစၥည္းမ်ားကို ၀ိနည္းေတာ္အရမသံုးေဆာင္ထိုက္ဟုပယ္ေတာ္မူ၍
ၾကြသြားေတာ္မူၾကကုန္၏။

★ေကာကလိကရဟန္းသည္ ဤလွဴဖြယ္ပစၥည္းမ်ားကို မိမိတို႔ကလည္း 
လက္မခံ၊ ငါ့အားလည္းမေပးလွဴေစဘဲၾကြသြားၾကသည္
ဆိုၿပီးစိတ္မေကာင္းျဖစကာ ရန္ၿငိဳးဖြဲ႔ထားေလ၏။
အဂၢသာ၀ကႏွစ္ပါးတို႔သည္ ဘုရားရွိရာေဇတ၀န္ေက်ာင္းေတာ္သို႔ 
ၾကြေရာက္ၿပီး ျမတ္စြာဘုရားကိုရွိခိုးၿပီးေသာ္ မိမိပရိသတ္ကိုေခၚကာ
ေဒသစာရီလွည့္လည္ျပန္ရင္း ေကာကာလိကၿမိဳ႕သို႔ေရာက္
လာျပန္၏။

★ ၿမိဳ႕သူလူတု႔ိသည္ အဂၢသာ၀ကတို႔ကိုမွတ္မိၾကသျဖင့္ ၿမိဳ႕လယ္တြင္ 
မ႑ာပ္ေဆာက္ၿပီး ပရိကၡရာတို႔ႏွင့္လွဴဒါန္းၾကကုန္၏။ 
မေထရ္တို႔က ရဟန္းသံဃာေတာ္တို႔အား ေပးေ၀ကုန္၏။
ေကာကာလိကရဟန္းသည္ ဤသို႔ျမင္ေလလွ်င္ မေထရ္
တို႔သည္ ေရွးက အလိုနည္း၏။ ယခုမူကားအလိုႀကီးျဖစ္ေနၾက၏။ 
ယခင္အခါက ဟန္ေဆာင္ေနျခင္းျဖစ္သည္ဟု ႀကံစည္စိတ္ကူးၿပီး 
မေထရ္တို႔အား ယုတ္မာေသာရဟန္းမ်ားျဖစ္သည္ဟု ေျပာ
ဆိုၿပီး ျမတ္စြာဘုရားရွိရာ သာ၀တၳိျပည္ ေဇတ၀န္
ေက်ာင္းသို႔သြားကာ ျမတ္စြာဘုရားအားေလွ်ာက္
ၾကား၏။

ထိုအခါ ျမတ္စြာဘုရားက ဤသို႔ မေျပာဆိုသင့္ေၾကာင္း၊ ရွင္သာရိပုတၱရာ 
ကိုယ္ေတာ္ျမတ္ႏွင့္ရွင္ေမာဂၢလာန္ ကိုယ္ေတာ္ျမတ္တို႔သည္ သီလ
ကိုခ်စ္ျမတ္ႏိုးသူတို႔ပင္ ျဖစ္သည္ဟု မိန္႔ေတာ္မူ
၏။

ေကာကာလိကသည္ သံုးႀကိမ္တိုင္ေအာင္ဆဲေရးစြပ္စြဲေလွ်ာက္ထား၏။
ျမတ္စြာဘုရားသည္လည္းသံုးႀကိမ္တိုင္တိုင္ တားျမစ္ဆံုးမေတာ္မူ၏။ 
ထိုအခါ ေကာကာလိက ရဟန္းသည္ ျမတ္စြာဘုရားမွျမတ္စြာဘုရားမွ 
မိမိ၏ ေလွ်ာက္ထားခ်က္ကိုပင္တားျမစ္ခဲ့သည္ဟု ဆိုၿပီး
ျမတ္စြာဘုရားအား ရွိခိုးကာ ထိုေနရာမွ ထသြားေလေတာ့သည္။
ျမတ္စြာဘုရား ကြယ္ရာသို႔ေရာက္ေသာအခါ မိမိ၏အသား
အေရတို႔မွာ ဖူးေယာင္လာ၏။ ေဇတ၀န္ေက်ာင္းေတာ္အထြက္တြင္ 
အနာတို႕သည္ ေပါက္ကြဲကုန္ၿပီး ေသြးျပည္တို႔ ယိုစီး က်လာကုန္၏။ ထိုသို႔ ျဖစ္လာၿပီးေနာက္ ေသလြန္သြားသည့္အခါ အဂၢသာ
၀က တည္းဟူေသာ အရိယာပုဂၢဳိလ္တို႔ကို ေျပာ
ဆို စြပ္စြဲမိျခင္း၏ အျပစ္ေၾကာင့္ ပဒုမ ငရဲသို႔ က်
ေရာက္သြားေလေတာ့၏။

★ ျမတ္စြာဘုရားသခင္သည္ တစ္ခုေသာတရား သ
ဘင္တြင္ ရဟန္းေတာ္အေပါင္းတို႔အားရဟန္းတို႔
မည္သည္ ႏႈတ္ကိုေစာင့္စည္းရာ၏။ႏူးညံ့သိမ္ေမြ႕
ၿပီးၿငိမ္သက္ေသာစိတ္လည္းရွိရာ၏။ ပ်ံ႕လြင့္ေသာ
စိတ္ ကင္းရာ၏။ ႏႈတ္ျဖင့္ေျပာရာ၌ ပညာျဖင့္ဆင္
ျခင္ရာ၏။ ေထာင္လႊားေသာစိတ္သည္ မရွိျဖစ္ရာ
၏ဟု မိန္႔ၾကားေတာ္မူခဲ့၏။ ေဒသနာေတာ္အဆံုး၌
မ်ားစြာေသာရဟန္းတို႔သည္ ေသာတာပတၱိဖိုလ္၌
တည္ၾကကုန္၏။

★ထို႔ေၾကာင့္ကၽြႏု္ပ္တို႔သည္လည္း ႏႈတ္ျမြက္ေျပာဆိုရမည့္အခါ၌ မေျပာဆိုမွီတြင္ မိမိ ေျပာဆိုမည့္စကားသည္ 
အခ်ိန္အခါေနရာကိုၾကည့္ၿပီး ေျပာဆိုရန္သင့္မသင့္ကို
ဦးစြာဉာဏ္ပညာျဖင့္ ဆင္ျခင္စဥ္းစားလ်က္ သံုးသပ္ၿပီး
မွေျပာဆိုရာ၏။ ထိုသို႔မဟုတ္မူဘဲ ေျပာဆိုပါက 
အလြဲလြဲအေခ်ာ္ေခ်ာ္ အမွားမ်ားသြားပါက ဒုကၡေရာက္ရတတ္ပါသည္။ 
ထိုသို႔ေျပာဆိုရာ၌လည္း ႏူးညံ့သိမ္ေမြ႕ၿပီး ခ်ဳိသာေသာစကား
မ်ားကိုသာလွ်င္ႏႈတ္မွျမြက္ၾကားေျပာဆိုၾကရန္ ေစ
တနာေကာင္းျဖင့္သတိေပးေျပာဆိုလိုက္ပါသည္။

မင္းေဖျမင့္ (မုဒံု)
ဓမၼ၀ီရဂ်ာနယ္
အတြဲ ၁၄၊ အမွတ္ ၆။

(Credit to ဓမၼစာေပမ်ား)

ႏွလံုးသားအဟာရ

 "ႏႈတ္ခ်ဳိသွ်ဳိတစ္ပါး"
★လူ႔ေလာကလူသားတို႔သည္ စကားေျပာဆိုၾကရာ၌အသိပညာျဖင့္
ဆင္ျခင္ေစာင့္ဆည္းျခင္းမရွိဘဲ ေျပာဆိုေလ့ရွိၾကသည္။
ဤသို႔ေျပာဆိုေလ့ရွိသည့္အတြက္ လူသားအခ်င္းခ်င္းအမုန္း
ပြားၿပီး ခိုက္ရန္ေဒါသျဖစ္လာရျခင္း၊ တစ္ဦးေပၚ
တစ္ဦး ရန္ၿငိဳးထားၿပီး ရန္သူမ်ားျဖစ္လာရျခင္း


ေၾကာင့္ အသက္အႏၱရယ္ျဖစ္လာရသည့္အေျခ
အေနသို႔ ေရာက္ရွိလာရတတ္ပါသည္။


★ ႏႈတ္ကိုေစာင့္ဆည္းျခင္းအျဖစ္အပ်က္အေၾကာင္းအရာသည္
ျမတ္စြာဘုရားရွင္လက္ထက္အခါကလည္းျဖစ္ပါသည္။
ေရွးအခါကျမတ္စြာဘုရား ေဇတ၀န္ေက်ာင္းေတာ္၌ သီတင္းသံုး
ေနေတာ္မူစဥ္ ေကာကာလိကဘြဲ႕အမည္တြင္ေသာရဟန္းသည္
ေကာကာလိကတိုင္းေကာကာလိကၿမိဳ႕မွ ေကာကာလိက
သူေ႒းသားျဖစ္ခဲ့၏။ ထိုရဟန္းသည္ဖခင္သူေ႒းႀကီးေဆာက္
လုပ္ထားေသာ ေက်ာင္း၌ ေန၏။


★ ထိုအခါတြင္ ရွင္သာရိပုတၱရာႏွင့္ ရွင္ေမာဂၢလာန္အဂၢသာ၀က
ႏွစ္ပါးတို႔သည္ ေနာက္လိုက္ရဟန္းအပါးငါးရာတို႔ႏွင့္အတူ
ေဒသစာရီလွည့္လည္ၾကြခ်ီရင္း ၀ါကပ္ခ်ိန္နီးလာသျဖင့္
ေအးခ်မ္းတည္ၿငိမ္စြာသီတင္းသံုးလိုေသာေၾကာင့္ေနာက္လိုက္
ရဟန္းတို႔ကို ေနရင္း ဌာနသို႔ ျပန္လႊတ္လိုက္ၿပီးေနာက္
ေကာကာလိက သီတင္းသံုးရာေက်ာင္းသု႔ိၾကြျမန္း
ၾကကုန္၏။


★ အရွင္သာရိပုတၱရာႏွင့္ အရွင္ေမာဂၢလာန္တို႔သည္ေကာကာလိက
ရဟန္းအား ငါတုိ႔သည္ ၀ါတြင္းသံုးလကာလပါတ္လံုး
ဤေက်ာင္း၌ ၀ါကပ္၀ါဆုိ၍ေနပါမည္။တစံုတစ္ေယာက္ေသာ
သူကိုမွ်မသိေစႏွင့္ဟုမွာၾကားထား၏။ ေကာကာလိက ရဟန္းသည္
ထိုရဟန္း၏ ၀တ္ႀကီး၀တ္ငယ္ အသြယ္သြယ္တို႔ကိုျပဳေပး၏။
သီတင္းကၽြတ္ေသာ အခါတြင္ ပ၀ါရဏာျပဳၿပီး၍ ေကာကာလိက
ရဟန္းအား အဂၢသာ၀ကႏွစ္ပါးတို႔က သြားေတာ့မည္ဟု ႏႈတ္ဆက္
ပန္ၾကားၾက၏။ ထိုအခါေကာကာလိက ရဟန္းက
တစ္ရက္ဆိုင္းပါဟု တားျမစ္ေလွ်ာက္ထား၏။

ေနာက္ေန႔တြင္ ေကာကာလိကရဟန္းသည္ ၿမိဳ႕ထဲသို႔၀င္၍ ၄င္း၏
ေက်ာင္းတြင္ အဂၢသာ၀ကႏွစ္ပါးေရာက္ရွိေနေၾကာင္းအလွဴဒါန လာေရာက္ျပဳၾကပါရန္ဖိတ္ၾကား၏။ 


ထိုအခါ ဒါယကာအေပါင္းတို႔သည္
လွ်င္ျမန္စြာစည္းေ၀း၍ လွဴဖြယ္ ပစၥည္း သကၤန္း စ
သည္တို႔ကိုယူေဆာင္ၿပီး ေက်ာင္းသို႔လာၾကသည္။

ေကာကာလိက ရဟန္း၏ အႀကံသည္ကားအဂၢသာ၀က ႏွစ္ပါးတု႔ိမွာ
အလြန္ အလိုနည္းၾကသည္။ႏႈတ္ျဖင့္ေျပာဆို၍ျဖစ္ပြားလာ
ေသာလာဘ္လာဘတို႔ကို မခံယူလိုၾကပါ။


ထို႔ေၾကာင့္ ေက်ာင္းေနရဟန္းကုိသာ ေပးလွဴကုန္
ေလာ့ဟု ေျပာဆိုေပလိမ့္မည္ဟု ထင္ျမင္ေန၏။
လူတို႔သည္ လက္ေဆာင္ ပစၥည္းမ်ားကို ယူၿပီး
မေထရ္တို႔အထံသြားၾက၏။


ထိုအဂၢသာ၀က ရဟန္းတို႔သည္ ဤ လွဴဖြယ္ပစၥည္းမ်ားကို
ေတြ႕ျမင္ေသာအခါ၌ ငါတို႔အားမသံုးေဆာင္ထိုက္ကုန္ဟုဆို၏။
ေကာကာလိက ရဟန္းသည္လည္း ဤသို႔ေသာပစၥည္းမ်ားကို ၀ိနည္းေတာ္အရမသံုးေဆာင္ထိုက္ဟုပယ္ေတာ္မူ၍
ၾကြသြားေတာ္မူၾကကုန္၏။


★ေကာကလိကရဟန္းသည္ ဤလွဴဖြယ္ပစၥည္းမ်ားကို မိမိတို႔ကလည္း
လက္မခံ၊ ငါ့အားလည္းမေပးလွဴေစဘဲၾကြသြားၾကသည္
ဆိုၿပီးစိတ္မေကာင္းျဖစကာ ရန္ၿငိဳးဖြဲ႔ထားေလ၏။
အဂၢသာ၀ကႏွစ္ပါးတို႔သည္ ဘုရားရွိရာေဇတ၀န္ေက်ာင္းေတာ္သို႔
ၾကြေရာက္ၿပီး ျမတ္စြာဘုရားကိုရွိခိုးၿပီးေသာ္ မိမိပရိသတ္ကိုေခၚကာ
ေဒသစာရီလွည့္လည္ျပန္ရင္း ေကာကာလိကၿမိဳ႕သို႔ေရာက္
လာျပန္၏။


★ ၿမိဳ႕သူလူတု႔ိသည္ အဂၢသာ၀ကတို႔ကိုမွတ္မိၾကသျဖင့္ ၿမိဳ႕လယ္တြင္
မ႑ာပ္ေဆာက္ၿပီး ပရိကၡရာတို႔ႏွင့္လွဴဒါန္းၾကကုန္၏။
မေထရ္တို႔က ရဟန္းသံဃာေတာ္တို႔အား ေပးေ၀ကုန္၏။
ေကာကာလိကရဟန္းသည္ ဤသို႔ျမင္ေလလွ်င္ မေထရ္
တို႔သည္ ေရွးက အလိုနည္း၏။ ယခုမူကားအလိုႀကီးျဖစ္ေနၾက၏။
ယခင္အခါက ဟန္ေဆာင္ေနျခင္းျဖစ္သည္ဟု ႀကံစည္စိတ္ကူးၿပီး
မေထရ္တို႔အား ယုတ္မာေသာရဟန္းမ်ားျဖစ္သည္ဟု ေျပာ
ဆိုၿပီး ျမတ္စြာဘုရားရွိရာ သာ၀တၳိျပည္ ေဇတ၀န္
ေက်ာင္းသို႔သြားကာ ျမတ္စြာဘုရားအားေလွ်ာက္
ၾကား၏။


ထိုအခါ ျမတ္စြာဘုရားက ဤသို႔ မေျပာဆိုသင့္ေၾကာင္း၊ ရွင္သာရိပုတၱရာ
ကိုယ္ေတာ္ျမတ္ႏွင့္ရွင္ေမာဂၢလာန္ ကိုယ္ေတာ္ျမတ္တို႔သည္ သီလ
ကိုခ်စ္ျမတ္ႏိုးသူတို႔ပင္ ျဖစ္သည္ဟု မိန္႔ေတာ္မူ
၏။


ေကာကာလိကသည္ သံုးႀကိမ္တိုင္ေအာင္ဆဲေရးစြပ္စြဲေလွ်ာက္ထား၏။
ျမတ္စြာဘုရားသည္လည္းသံုးႀကိမ္တိုင္တိုင္ တားျမစ္ဆံုးမေတာ္မူ၏။
ထိုအခါ ေကာကာလိက ရဟန္းသည္ ျမတ္စြာဘုရားမွျမတ္စြာဘုရားမွ
မိမိ၏ ေလွ်ာက္ထားခ်က္ကိုပင္တားျမစ္ခဲ့သည္ဟု ဆိုၿပီး
ျမတ္စြာဘုရားအား ရွိခိုးကာ ထိုေနရာမွ ထသြားေလေတာ့သည္။
ျမတ္စြာဘုရား ကြယ္ရာသို႔ေရာက္ေသာအခါ မိမိ၏အသား
အေရတို႔မွာ ဖူးေယာင္လာ၏။ ေဇတ၀န္ေက်ာင္းေတာ္အထြက္တြင္
အနာတို႕သည္ ေပါက္ကြဲကုန္ၿပီး ေသြးျပည္တို႔ ယိုစီး က်လာကုန္၏။ ထိုသို႔ ျဖစ္လာၿပီးေနာက္ ေသလြန္သြားသည့္အခါ အဂၢသာ
၀က တည္းဟူေသာ အရိယာပုဂၢဳိလ္တို႔ကို ေျပာ
ဆို စြပ္စြဲမိျခင္း၏ အျပစ္ေၾကာင့္ ပဒုမ ငရဲသို႔ က်
ေရာက္သြားေလေတာ့၏။


★ ျမတ္စြာဘုရားသခင္သည္ တစ္ခုေသာတရား သ
ဘင္တြင္ ရဟန္းေတာ္အေပါင္းတို႔အားရဟန္းတို႔
မည္သည္ ႏႈတ္ကိုေစာင့္စည္းရာ၏။ႏူးညံ့သိမ္ေမြ႕
ၿပီးၿငိမ္သက္ေသာစိတ္လည္းရွိရာ၏။ ပ်ံ႕လြင့္ေသာ
စိတ္ ကင္းရာ၏။ ႏႈတ္ျဖင့္ေျပာရာ၌ ပညာျဖင့္ဆင္
ျခင္ရာ၏။ ေထာင္လႊားေသာစိတ္သည္ မရွိျဖစ္ရာ
၏ဟု မိန္႔ၾကားေတာ္မူခဲ့၏။ ေဒသနာေတာ္အဆံုး၌
မ်ားစြာေသာရဟန္းတို႔သည္ ေသာတာပတၱိဖိုလ္၌
တည္ၾကကုန္၏။


★ထို႔ေၾကာင့္ကၽြႏု္ပ္တို႔သည္လည္း ႏႈတ္ျမြက္ေျပာဆိုရမည့္အခါ၌ မေျပာဆိုမွီတြင္ မိမိ ေျပာဆိုမည့္စကားသည္
အခ်ိန္အခါေနရာကိုၾကည့္ၿပီး ေျပာဆိုရန္သင့္မသင့္ကို
ဦးစြာဉာဏ္ပညာျဖင့္ ဆင္ျခင္စဥ္းစားလ်က္ သံုးသပ္ၿပီး
မွေျပာဆိုရာ၏။ ထိုသို႔မဟုတ္မူဘဲ ေျပာဆိုပါက
အလြဲလြဲအေခ်ာ္ေခ်ာ္ အမွားမ်ားသြားပါက ဒုကၡေရာက္ရတတ္ပါသည္။
ထိုသို႔ေျပာဆိုရာ၌လည္း ႏူးညံ့သိမ္ေမြ႕ၿပီး ခ်ဳိသာေသာစကား
မ်ားကိုသာလွ်င္ႏႈတ္မွျမြက္ၾကားေျပာဆိုၾကရန္ ေစ
တနာေကာင္းျဖင့္သတိေပးေျပာဆိုလိုက္ပါသည္။


မင္းေဖျမင့္ (မုဒံု)
ဓမၼ၀ီရဂ်ာနယ္
အတြဲ ၁၄၊ အမွတ္ ၆။

(Credit to ဓမၼစာေပမ်ား)
ႏွလံုးသားအဟာရ

 https://www.facebook.com/min.zaw.7798/posts/623807491033405:0

No comments:

Post a Comment