နေမာ တႆ ဘဂ၀ေတာ အရဟေတာ သမၼာသမၺဳဒၶႆ။
အရွင္သီလာနႏၵာဘိ၀ံသ (ယခင္ ပါေမာကၡခ်ဳပ္(ေဟာင္း) ဆရာေတာ္)
အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာေထရ၀ါဒဗုဒၶသာသနာျပဳတကၠသိုလ္ ၏ အဘိဓမၼာသင္တန္းပို႕ခ်ခ်က္မ်ား (တတိယတြဲ)
၀ီထိမုတ္ပိုင္း၊ ကမၼစတုကၠ, အကုသိုလ္ကာယကံ ၃ ပါး
ယခင္ေန႕ေတြက ကံအမ်ဳိးမ်ဳိး ေလ့လာခဲ့ၿပီးၿပီ၊ ယခု နံပါတ္ ၄ က အက်ဳိးေပးရာ ဘံုဌာနႏွင့္စပ္၍ ကံ ၄ မ်ဳိးတဲ့ေနာ္။
အဲဒီေတာ့ အက်ဳိးေပးရာ ဘံုဌာနႏွင့္စပ္၍ ကံ ၄ မ်ဳိး ရိွတယ္တဲ့၊ ကံ ၄ မ်ဳိးက တျခားနည္းနဲ႕လည္း ကံ ၄မ်ဳိး ရိွတာ၊ ဟို အက်ဳိးေပးရာဘံုဌာနႏွင့္စပ္ၿပီးဆိုေတာ့ ဘာေတြတဲ့တုန္း၊ အကုသိုလ္ကံတဲ့ေနာ္၊ အကုသိုလ္ကံဆိုေတာ့ ဘယ္ဘံုမွာ အက်ဳိးေပးမလဲ, အပါယ္ဘံု၊ ၿပီးေတာ့ လူ႕ဘံုလည္း နည္းနည္းပါးပါး အက်ဳိးေပးပါေသးတယ္၊ ကာမာ၀စရ ကုသိုလ္ကံ ကာမာ၀စရဘံုဆိုၾကပါစို႕၊ ရူပါ၀စရကုသိုလ္ကံ ရူပါ၀စရဘံုမွာ အက်ဳိးေပးတယ္၊ အရူပါ၀စရကုသိုလ္ကံ အရူပါ၀စရဘံုမွာ အက်ဳိးေပးတယ္၊ အဲဒီေတာ့ ကာမာ၀စရ ကုသိုလ္ကံကေတာ့ ကာမာ၀စရဘံုမွာလည္း အက်ဳိးေပးမယ္၊ ရူပါ၀စရ အရူပါ၀စရမွာလည္း အက်ဳိးေပးသင့္သေလာက္ အက်ဳိးေပးတာေပါ့ေလ။
အဲဒီလို ကံ ၄ မ်ဳိးတစ္ခါ ရိွျပန္တယ္တဲ့၊ အဲဒီကံ ၄ မ်ဳိးကမွ အဘိဓမၼာနဲ႕ဆိုင္တဲ့ ကံ ၄ မ်ဳဳိးျဖစ္တဲ့အတြက္ေၾကာင့္မို႕ က်မ္းဆရာက ဒါကို နည္းနည္း က်ယ္က်ယ္ျပတယ္၊ က်ယ္က်ယ္ျပတဲ့အခါက်ေတာ့ ပထမဆံုး အကုသိုလ္ကံဆိုတာ ရိွတယ္ေနာ္၊ အဲဒီအကုသိုလ္ကံ ဘယ္ႏွစ္မ်ဳိးရိွသလဲ၊ ဒီေန႕ ဒါကိုပဲ ေလ့လာၾကရမယ္။
အဲဒီေတာ့ အကုသိုလ္ကံနဲ႕ ပတ္သက္ၿပီးေတာ့ စကားေျပာတဲ့အခါမွာ အကုသလကမၼပထ ၁၀ ပါးလို႕ ဒီလိုေျပာေလ့ရိွတယ္၊ ဆိုလိုတာကေတာ့ အကုသိုလ္ ကံရဲ႕အေၾကာင္းေပါ့ေလ၊ ဒီလိုမွမဟုတ္ အကုသိုလ္ကံပဲ ေျပာၾကပါစို႕, အကုသိုလ္ကံ ၁၀ ပါး၊ ၁၀ မ်ဳိးရိွတယ္တဲ့၊ အဲဒီ ၁၀ မ်ဳိးက ဘာတုန္း။
(၁) ကာယကံ ၃ ပါး
(၂) ၀စီကံ ၄ ပါး
(၃) မေနာကံ ၃ ပါး
ဒီလို အကုသိုလ္ကံ ၁၀ မ်ဳိး ရိွတယ္။
ကာယကံဆိုတာဘာလဲ၊ ခႏၶာကိုယ္နဲ႕ျပဳလုပ္တဲ့ကံေပါ့ေနာ္၊ စိတ္ကေတာ့ ပါရတာခ်ည္းေပါ့၊ သို႕ေသာ္ ခႏၶာကိုယ္နဲ႕ ျပဳလုပ္တဲ့ကံမ်ဳိး၊ ခႏၶာကိုယ္လႈပ္ရွားၿပီးေတာ့ ျပဳလုပ္ရတဲ့ကံမ်ဳိး၊ ကာယဒြါရလို႕ ေခၚတယ္ေနာ္၊ အဲဒီ ကာယဒြါရျဖင့္ ျပဳအပ္တဲ့ကံကို ကာယကံ၊ ျမန္မာလို ရိုးရိုးေျပာရင္ေတာ့ ခႏၶာကိုယ္နဲ႕ျပဳလုပ္တဲ့ကံေပါ့။ အဲဒီကာယကံက ဘယ္ႏွစ္မ်ဳိးရိွတုန္း၊ ၃ မ်ဳိးရိွတယ္၊ သို႕မဟုတ္ ၃ ပါး ရိွတယ္တဲ့။နံပါတ္တစ္က သူ႕အသက္သတ္ျခင္း။
သူ႕အသက္သတ္ျခင္းဆိုတာကေတာ့ ျမန္မာစကားလြယ္ေအာင္ ရွင္းေအာင္ေျပာထားတာ၊ ပါဠိစကားနဲ႕ ေျပာမယ္ဆိုရင္ ဒါဟာ ငါးပါးသီလထဲက ပါဏာတိပါတေနာ္၊ ပါဏာတိပါတဆိုတာ သတၱ၀ါရဲ႕ ဇီ၀ိတိေျႏၵကို လ်င္စြာခ်ျခင္းလို႕ အဓိပၸါယ္ရိွတယ္၊ သတၱ၀ါရဲ႕ ဇီ၀ိတိေျႏၵကို လ်င္စြာခ်ျခင္းဆိုတာဘာလဲ၊ ဇီ၀ိတိေျႏၵဆိုတာ အသက္ပဲ မဟုတ္လားေနာ္၊ ရုပ္ဇီ၀ိတိေျႏၵရိွတယ္၊ နာမ္ဇီ၀ိတိေျႏၵလို႕ရိွတယ္၊ ရုပ္ဇီ၀ိတိေျႏၵကေတာ့ မသိေသးဘူး ထားပါေတာ့ ဟုတ္လား၊ ရုပ္ပိုင္း မေရာက္ေသးလို႕ ခႏၶာကိုယ္ထဲမွာ ရိွေနတဲ့ အသက္ဓာတ္ တစ္မ်ဳိးမ်ဳိးေပါ့ေလ၊ အဲဒါရုပ္ ဇီ၀ိတိေျႏၵ၊ နာမ္ဇီ၀ိတိေျႏၵကေတာ့ ေစတသိက္၊ အဲဒီ ဇီ၀ိတိေျႏၵကို ဆက္လက္မျဖစ္ပြားေအာင္ လုပ္တာကိုပဲ လ်င္စြာခ်တယ္လို႕ ဒီလိုဆိုတယ္။
ဘာေၾကာင့္တုန္းဆိုေတာ့ ရုပ္ဇီ၀ိတိေျႏၵအေနနဲ႕ဆိုရင္ စိတၱကၡဏ တစ္ဆယ့္ခုႏွစ္ခ်က္ အသက္ရွည္တယ္၊ အဲဒီတစ္ဆယ့္ ခုႏွစ္ခ်က္အတြင္းေတာ့ ဘယ္လိုမွ လုပ္လို႕ရတာ မဟုတ္ဘူးးေနာ္၊ လ်င္စြာခ်တယ္ဆိုတာဟာ ဇီ၀ိတိေျႏၵ တစ္ခုၿပီးတစ္ခု၊ တစ္ခုၿပီးတစ္ခု ျဖစ္ေနမွာကို မျဖစ္ေအာင္ လုပ္တာကိုပဲ လ်င္စြာခ်တယ္၊ ဒါကိုပဲ သူ႕အသက္ကို သတ္တယ္ဆိုတယ္ေနာ္၊ သူ႕အသက္ သတ္ျခင္းဟာ ခႏၶာကိုယ္နဲ႕ ျပဳလုပ္ရတဲ့ အကုသိုလ္တစ္မ်ဳိးေပါ့။
အဲဒီ အကုသိုလ္တစ္မ်ဳိးျဖစ္ရာမွာ သူက ကမၼပထေျမာက္တဲ့ သူ႕အသက္သတ္ျခင္းရိွတယ္တဲ့ေနာ္၊ ကမၼပထဆိုေတာ့ ေသေသခ်ာခ်ာႀကီး အကုသိုလ္ျဖစ္သြားတာ၊ ကံျဖစ္သြားတာ၊ တခ်ဳိ႕ကေတာ့ ဒီလို သိပ္ကို မေရမရာျဖစ္တာ၊ ဒီလို ၂ မ်ဳိးရိွတယ္၊ ကမၼပထေျမာက္တယ္၊ ကမၼပထမေျမာက္ဘူးလို႕ ဒီလို ေခၚတယ္ေနာ္။
အဲဒီေတာ့ ကမၼပထေျမာက္ရင္ေတာ့ ပဋိသေႏၶအက်ဳိးကို ဧကန္ေပးႏိုင္တဲ့ သတၱိရိွသြားတယ္၊ တစ္ခါတစ္ေလက်ေတာ့ ကမၼပထ မေျမာက္ဘဲနဲ႕ သတ္မိတာေလးေတြ ရိွတယ္၊ အဲဒါမ်ဳိးက်ေတာ့တဲ့၊ ပဋိသေႏၶအက်ဳိးကို ေပးႏိုင္တယ္၊ မေပးႏိုင္ဘူးး၊ ကိန္းေသမွတ္လို႕ မရဘူးတဲ့၊ တခ်ဳိ႕လည္းေပးႏိုင္တယ္၊ တခ်ဳိ႕လည္း မေပးႏိုင္ဘူးး။
အဲဒီေတာ့ ကမၼပထေျမာက္ မေျမာက္ကို ဘယ္လိုသိရမွာတုန္း၊ သတၱ၀ါတစ္ေကာင္ သတ္မိတယ္ဆိုပါေတာ့၊ အဲဒါ ကမၼပထေျမာက္တာက ဘယ္လိုလဲ ကမၼပထ မေျမာက္တာက ဘယ္လိုလဲဆိုတာ ဆံုးျဖတ္နည္းရိွတယ္။
အဲဒီဆံုးျဖတ္နည္းက ဘာလဲဆိုေတာ့ အဲဒါကေတာ့ Notes ကေလးေတြ ေရးႏိုင္ရင္ ေကာင္းတယ္၊ အဂၤါနဲ႕ လံု႕လပေယာဂ အေရးႀကီးလာတယ္ေနာ္၊ ပါဏာတိပါတ အဂၤါရိွတယ္ေနာ္၊ သတၱ၀ါ အသက္သတ္တဲ့အခါမွာ အဂၤါရိွတယ္၊ အဲဒီအဂၤါနဲ႕ ျပည့္စံုရင္ ကမၼပထေျမာက္တယ္၊ အဲဒီအဂၤါနဲ႕ မျပည့္စံုဘူးဆိုရင္ ကမၼပထမေျမာက္ဘူးတဲ့။
အဲဒီေတာ့ နံပါတ္တစ္ အဂၤါက - သတၱ၀ါလည္းျဖစ္ေစတဲ့၊ ကိုယ္သတ္တဲ့ ပုဂၢိဳလ္ဟာ သတၱ၀ါ ဟုတ္ရမယ္။
နံပါတ္ႏွစ္က - သတၱ၀ါမွန္း သိသည္လည္းျဖစ္ေစတဲ့၊ သတၱ၀ါလို႕ သိၿပီးေတာ့သတ္မွ၊ သတၱ၀ါလို႕ မထင္ဘဲနဲ႕ လုပ္မိလို႕ ေသသြားတယ္၊ ဒါမဆိုင္ဘူး၊ သတၱ၀ါလည္း ဟုတ္ရမယ္၊ သတၱ၀ါလို႕လည္း ကိုယ္ကသိရမယ္။
နံပါတ္သံုးက - သတ္လိုတဲ့ ေစတနာလည္း ရိွရမယ္၊ သတ္ခ်င္လို႕ သတ္တာ၊ မေတာ္တဆ နင္းမိသြားတယ္၊ တစ္ခါတေလ ပုရြက္ဆိတ္လို႕ေတာ့ သိသား၊ ကိုယ့္ေျခေထာက္က မေရွာင္ႏိုင္ဘူး၊ မေတာ္တဆ နင္းမိသြားတယ္၊ သတ္ခ်င္တဲ့ ေစတနာမပါဘူး၊ ဒီက်ေတာ့ ဘာလဲ၊ သတ္လိုတဲ့ ေစတနာရိွသည္လည္း ျဖစ္ေစ။
နံပါတ္ေလးက - သတ္ျဖတ္မႈ လံု႕လတစ္ခုခုျပဳသည္လည္းျဖစ္ေစ၊ အထူးသျဖင့္ေတာ့ ခႏၶာကိုယ္နဲ႕ေပါ့ေနာ္၊ လံု႕လလည္း ျပဳရမယ္၊ ဘာနဲ႕သတ္သတ္ေပါ့ေလ၊ လံု႕လျပဳမႈလည္း ျဖစ္ေစ။
နံပါတ္ငါးက - အဲဒီလံု႕လေၾကာင့္ ေသသည္လည္းျဖစ္ေစ၊ အဲဒီလို အဂၤါငါးပါးနဲ႕ ျပည့္စံုရမယ္တဲ့၊ အဲဒီလို ျပည့္စံုရင္ ပါဏာတိပါတကံ ကမၼပထေျမာက္တယ္တဲ့၊ အဲသလိုဆိုရင္ ပါဏာတိပါတကံက ဧကန္ အပါယ္မွာ အက်ဳိးေပးေတာ့မွာပဲ။
ေကာင္းၿပီ၊ အဲဒီ ကမၼပထေျမာက္တဲ့ အျပစ္မွာလည္းပဲ အျပစ္အႀကီၤးအငယ္ ဘယ္လို ကြာေသးသလဲတဲ့ေနာ္၊ အျပစ္မွာေတာ့ အေတာ္အေသးစိပ္လိုက္တယ္၊ ဘုန္းႀကီးအေနနဲ႕ ၀ိနည္းအေနနဲ႕ ေျပာမယ္ဆိုရင္ ပုရြက္ဆိတ္ သတ္တာနဲ႕ ဆင္သတ္တာအတူတူပဲ၊ ပါစိတ္အာပါတ္ သင့္တာပဲ၊ ပုရြက္ဆိတ္သတ္လည္း ဒီအာပါတ္ပဲ၊ ဒီထက္ႀကီးတဲ့ သတၱ၀ါေခြး၊ ႏြားသတ္လည္း ဒီအာပါတ္ပဲ၊ ဆင္သတ္လည္း ဒီအာပါတ္ပဲ၊ ဒါေပမယ္လို႕ အဘိဓမၼာက်ေတာ့ ဒါမ်ဳိး မရဘူးေနာ္။
အဘိဓမၼာက်ေတာ့ ဘယ္လိုလိုက္တသလဲ၊ သတၱ၀ါအႀကီးအငယ္ လိုက္ၿပီးေတာ့လည္းပဲ အျပစ္အေလးအေပါ့ ရိွတယ္၊ သတၱ၀ါႀကီးရင္ ပိုၿပီး အျပစ္မ်ားတယ္ေပါ့၊ သူက သတၱ၀ါႀကီးေတာ့ ဇီ၀ိတိေျႏၵမ်ားတာေပါ့ ဟုတ္လား၊ ဇီ၀ိတိေျႏၵမ်ားမ်ားကို ျဖတ္ပစ္ရတဲ့ သေဘာရိွတယ္၊ အဲဒါေၾကာင့္ သတၱ၀ါႀကီးရင္ အျပစ္ႀကီးတယ္၊ သတၱ၀ါငယ္ရင္ အျပစ္ငယ္တယ္ေပါ့။
ၿပီးေတာ့တစ္ခါ အဲဒီ အသတ္ခံရတဲ့ သတၱ၀ါရဲ႕ (သတၱ၀ါဆိုတာလူလည္း ပါတယ္) အက်င့္သိကၡာလိုက္ၿပီးေတာ့ အျပစ္ႀကီးမႀကီးလည္းရိွတယ္ေနာ္၊ အက်င့္ သိကၡာရိွတဲ့ ပုဂၢိဳလ္ကို သတ္မိရင္ အျပစ္ႀကီးတယ္၊ အက်င့္သိကၡာမရိွတဲ့ ပုဂၢိဳလ္ကို သတ္မိရင္ အျပစ္သိပ္မႀကီးဘူး၊ အဲဒီလိုပဲ အသတ္ခံရတဲ့ ပုဂၢဳိလ္ရဲ႕ အက်င့္သိကၡာလိုက္ၿပီးေတာ့လည္းပဲ အျပစ္အႀကီးအေသး ရိွတယ္။
တစ္ခါ သီလ သိကၡာရိွတဲ့သူကို သတ္မိမယ္ဆိုရင္ေတာ့ အဲဒီသူပိုၿပီးအျပစ္ႀကီးသြားတာေပါ့၊ မိဘတို႕ ရဟႏၱာတို႕ သတ္မိရင္ေတာ့ သြားၿပီ၊ အနႏၱရိယကံဆိုတာ ထိုက္သြားၿပီ၊ ပိုၿပီး အျပစ္ႀကီးသြားျပန္ၿပီ။
အဲဒီအေကာင္အထည္အားျဖင့္ျဖစ္ေစ၊ ဂုဏ္သိကၡာအားျဖင့္ျဖစ္ေစ၊ တူေနပါၿပီတဲ့၊ အဲသလိုက်ေတာ့ ဘာလဲ၊ ပေယာဂ လံု႕လစိုက္မႈအားႀကီးရင္ ပိုၿပီးအျပစ္ႀကီးတာေပါ့၊ လံု႕လစိုက္မႈေသးရင္ အျပစ္ေသးတာေပါ့ေနာ္၊ အဲဒီလို အျပစ္အႀကီးအေသးကလည္း ကြာေသးတယ္၊ ပုရြက္ဆိတ္သတ္တာနဲ႕ ဆင္သတ္တာမတူဘူးေပါ့၊ ပုရြက္ဆိတ္သတ္တာက လံု႕လသိပ္မထုတ္ရဘူးး၊ ဆင္သတ္တာဆို လံု႕လအမ်ားႀကီးထုတ္ရမယ္၊ အဲဒါေၾကာင့္မို႕ အသတ္ခံရတဲ့ ပုဂၢိဳလ္ရဲ႕ ဂုဏ္လိုက္ၿပီးေတာ့လည္း ျဖစ္တယ္၊ သီလ လိုက္ၿပီးေတာ့လည္း ျဖစ္တယ္၊ ဂုဏ္ဆိုတာလည္း သီလပါပဲ ဟုတ္လား၊ ၿပီးေတာ့ အႀကီးအေသးလိုက္ၿပီးေတာ့လည္း ျဖစ္တယ္ေနာ္၊ ပေယာဂမ်ားတာ နည္းတာလိုက္ၿပီး ေတာ့လည္းျဖစ္တယ္။
တစ္ခါ အဲဒီသတ္တဲ့ေနရာမွာ ပေယာဂလို႕ေခၚတဲ့ အားထုတ္မႈကလည္း ရိွေသးတယ္၊ အဲဒီပေယာဂေတြကိုလည္းပဲ သတိထားရမယ္။
ပထမဘာလဲဆိုေတာ့ ကိုယ္တိုင္သတ္တာတဲ့၊ ကိုယ္တိုင္သတ္ျခင္း၊ ဓားနဲ႕ ခုတ္တယ္၊ တုတ္နဲ႕ရိုက္တယ္၊ ဘာလုပ္လုပ္ေပါ့ေလ ကိုယ္ထိလက္ေရာက္သတ္တာ ကိုယ္တိုင္သတ္တာကို ဘာလို႕ ေခၚသလဲဆိုေတာ့ ပါဠိလိုက်ေတာ့ သဟတၳိကလို႕ ေခၚတယ္၊ ကိုယ္တိုင္လွဴရင္လညး္ပဲ သဟတၳိက လွဴတယ္လို႕ ေခၚတယ္၊ သဟတၳိကဆိုတာ မိမိလက္နဲ႕လုပ္တယ္လို႕ ဆိုလိုတယ္၊ ကိုယ္တိုင္သတ္တာတစ္ခု။
ေနာက္တစ္ခုကေတာ့ ခိုင္းေစၿပီးေတာ့ သတ္တာ၊ ကိုယ္တိုင္မသတ္ပဲနဲ႕ သူမ်ားခိုင္းတာမ်ဳိးကို အာဏတၳိက ပေယာဂလို႕ေခၚတယ္။
ေနာက္တစ္ခုက ဘာလဲဆိုေတာ့ ပါဠိလိုက်ေတာ့ နိႆဂၢိယလို႕ေခၚတယ္၊ ဒါကဘာလဲဆိုေတာ့ ပစ္လို႕ရတဲ့၀တၳဳပစၥည္းနဲ႕သတ္တာေနာ္။
ေနာက္တစ္ခုကေတာ့ ထာ၀ရပေယာဂလို႕ေခၚတယ္ေနာ္၊ ဒါက ဘာလဲဆိုေတာ့ အျမဲထာ၀ရ တည္ရိွႏိုင္တဲ့ ပစၥည္းတစ္ခုခုနဲ႕သတ္တာ၊ ဆိုလိုတာကေတာ့ အခုေခတ္ ဗံုးေထာင္တာမ်ဳိးေပါ့ေနာ္၊ ေထာက္ေခ်ာက္ဆင္တာမ်ဳိး၊ ၿပီးေတာ့ ဒီလူက သူ႕ကိုယ္သူ သတ္ေသခ်င္တာ၊ သူ႕နားသြားၿပီးေတာ့ ဓားတို႕လွံတို႕ အလြယ္တကူ ရေအာင္ သြားခ်ေပးထားတာမ်ဳိး၊ ဒါမ်ဳိးကို ထာ၀ရ ပေယာဂလို႕ ေခၚတယ္။
ေနာက္တစ္ခုကေတာ့ ၀ိဇၨာမယတဲ့၊ ၀ိဇၨာမယဆိုတာေတာ့ အတတ္ပညာနဲ႕ဆိုေတာ့ ျပဳစားတာမ်ဳိးေပါ့။
အဲ ေနာက္တစ္ခုကေတာ့ ဣဒၶိမယတဲ့၊ ဣဒၶိမယဆိုတာကေတာ့ တခ်ဳိ႕ပုဂၢိဳလ္ေတြမွာ ကံေၾကာင့္ သူတို႕မွာ တန္ခိုးရိွေနတတ္တယ္၊ အဲဒီလို တန္ခိုးရိွေနတတ္ေတာ့ သူတို႕က နည္းနည္္းေလးလုပ္လိုက္ေပါ့၊ တျခားတစ္ဖက္သားမွာ အႀကီးအက်ယ္ ထိခိုက္ၿပီး ေသသြားႏိုင္တယ္၊ အဲဒီလိုဟာမ်ဳိးနဲ႕ သတ္တာမ်ဳိးကို ဣဒၶိမယေနာ္။
ဒါေၾကာင့္မို႕ ကိုယ္တိုင္သတ္မွ ပါဏာတိပါတ ျဖစ္တာမဟုတ္ဘူး၊ သူမ်ား ခိုင္းသတ္ရင္လည္းပဲ ပါဏာတိပါတျဖစ္တာပဲ၊ အာဏတၳိတ၊ နိႆဂၢိယ၊ ထာ၀ရ ပစၥည္းေတြ ဘာေတြလုပ္ရင္လည္းပဲ ပါဏာတိပါတ၊ ဒါေၾကာင့္မို႕ လက္နက္ေရာင္းတာတို႕ ဘာတို႕ကို သမၼာအာဇီ၀ မဟုတ္ဘူးလို႕ ျမတ္စြာဘုရားက ေဟာတာေပါ့၊ လက္နက္ေရာင္ေတာ့ ထာ၀ရပစၥည္းကိုး၊ ထာ၀ရပစၥည္းေရာင္းတာေပါ့။
၀ိဇၨာမယ အတတ္ပညာနဲ႕ သတ္တာ၊ ဣဒၶိမယတန္ခိုးနဲ႕သတ္တာ၊ အဲဒီလို ပေယာဂေတြကလည္းပဲ အမ်ဳိးမ်ဳိးရိွေသးတယ္၊ ဒါေတြနဲ႕ အကုန္လံုးလိုက္ၿပီးေတာ့ ၾကည့္ရမယ္၊ ပါဏာတိပါတ။
ဆက္လက္ေဖာ္ျပေပးပါမည္။
အကုသိုလ္ ကမၼပထတရားတို႕မွ ကင္းေ၀းၾကပါေစ။
ေမတၱာျဖင့္
TNO
http://buddhismworld.ning.com/profiles/blogs/6371237:BlogPost:418745
No comments:
Post a Comment