/-KK9_loa7vd0/UlGdvjyytmI/AAAAAAAAAJo/CYASBcEvf-Q/s1600/2.jpg /-lOmPFrl8XPM/UlGenrethAI/AAAAAAAAAJw/C2micEpuq98/s1600/3.jpg /-dYluM4WJoPk/UlGfQQftlJI/AAAAAAAAAJ4/jX-Uiar9weI/s1600/4.jpg /-nf8EdURdPWM/UlGf2-kc_eI/AAAAAAAAAKE/4FuxaCOarrQ/s1600/5.jpg /-saSqQhWsORI/UlGgWZb5BgI/AAAAAAAAAKM/NfXGousgxi8/s1600/6.jpg /-p8qKxxsXUqM/UlGg--8YPdI/AAAAAAAAAKY/xdBXvKSdXHc/s1600/7.jpg /-xIWC0FyHziE/UlGhgDvPjYI/AAAAAAAAAKg/KcDEVlbzTms/s1600/8.jpg /-ExizPq5U6WY/UlGh77XvSNI/AAAAAAAAAKo/-7_9l0K2i6g/s1600/9.jpg /-iINrw4I_6xg/UlGicQAf_wI/AAAAAAAAAKw/tGhsKFdLkgg/s1600/10.jpg /-ntDceJpthvQ/UlGjACykVeI/AAAAAAAAAK4/VHQQr32TK0U/s1600/11.jpg /-fqxH_m2LEEY/UlGjaObMvdI/AAAAAAAAALA/f9HaRWYO-AI/s1600/12.jpg /-xfECeCe_dDQ/UlGj-pQU9qI/AAAAAAAAALM/WM1hVLQNyOo/s1600/13.jpg /-BHG1G4ixBh8/UlGkl-z-QEI/AAAAAAAAALQ/GoWqxWOgYz4/s1600/14.jpg /-BlczOY9iWk8/UlGlF5V_25I/AAAAAAAAALY/nrFbp34VOko/s1600/15.jpg /-Cb5m_KgyDAk/UlIE8rsSOkI/AAAAAAAAAMQ/1oHjlhDHZ14/s1600/17.jpg /-yRwSwv5w8No/UlIFmUIqjwI/AAAAAAAAAMY/zktN7vgxukU/s1600/18.jpg /-inFEfyNQYIE/UlIGAPR0JvI/AAAAAAAAAMg/v21K2Odt1zc/s1600/19.jpg /-G7ntu7ury4E/UlIGUaQi37I/AAAAAAAAAMo/AZ01F8UsI58/s1600/20.jpg /-I8vCUhCS3oA/UlIKBPqQLrI/AAAAAAAAAM0/ut8eJGAsSKE/s1600/21.jpg /-41ZwK7gIr2U/UlIKXb5gzLI/AAAAAAAAAM8/WvSg-oULtgE/s1600/22.jpg /-TojgOyhekdE/UlIKrjq5bJI/AAAAAAAAANE/rRl37fDU1SM/s1600/23.jpg /http://4.bp.blogspot.com/-64lFCmprlo4/UlIK93uB36I/AAAAAAAAANM/xlqs8O3Iljg/s1600/24.jpg /-FijLnHXN310/UlILMwydP7I/AAAAAAAAANU/UGrU5m5Qlik/s1600/25.jpg /-rCOON1atlAQ/UlIRGg-JUjI/AAAAAAAAANk/jmvr2gslKRY/s1600/26.jpg /-KhgTbZa636A/UlIRZyiryKI/AAAAAAAAANs/IVePjv0E68o/s1600/27.jpg /-GEj3iQziOPI/UlIRrWcGrrI/AAAAAAAAAN0/w5UwiZDN-5U/s1600/28.jpg /-qCBbdjQUzx4/UlIR7nMVOtI/AAAAAAAAAN8/uuovzhoG2P8/s1600/29.jpg /-TUkx_9ZzINw/UlISLSaznOI/AAAAAAAAAOE/cizev9CP9UI/s1600/30.jpg

Sunday, March 23, 2014

**** ေနာင္တ ေနာင္မွမရေစနဲ႔ ****

ေနာင္တ ေနာင္မွမရေစနဲ႔
************************

           " ေငြသည္ သည္းေျခႀကိဳက္ "
          " ေငြသည္ အသည္းႏွင့္နီးသည္ " ဟု ဆိုၾက၏။ လူသားအတြက္ ေငြသည္ ဤမွ် အေရးပါေန၏။ လူ၏အေရးကိစၥမွန္သမွ် ေငြႏွင့္သာ ေျဖ႐ွင္းၾကရ၏။ " ေငြမ်ားတရားႏိုင္ " ဟုပင္ ဆိုစကား႐ွိ၏။ ဤ၌ တရားဟူသည္ အမွန္တရား ျဖစ္၏။ အမွားအမွန္သည္ ေငြေပၚ၌ တည္ေန၏။

            မည္သူကမွားမွား၊ မည္သူကမွန္မွန္ ေငြ႐ွိသူက မွန္၏။ ေငြမ႐ွိသူက မွား၏။ ႐ႈံး၏။ " ေငြက ထစကားေျပာေသာအခါ အမွန္တရားက ၿငိမ္၍ ေနေလ၏ " ဟူေသာ အေနာက္တိုင္း စကားပံုသည္ ဤအဓိပၸါယ္ပင္ျဖစ္၏။ ေလာက၌ ေငြသည္ ဤမွ် အေရးႀကီးပါ၏။ ေငြ႐ွိပါက လူမိုက္က ပညာ႐ွိေနရာ ရ၏။ ႐ုပ္ဆိုးသူက ႐ုပ္ေခ်ာသူ ေနရာရ၏။ အိုသူက ပ်ိဳသူ ေနရာရ၏။

          ေငြကို ဤမွ်အေလးထားေသာ လူသားအၾကားေနရာတြင္ ေငြကို ဂ႐ုမစိုက္၍မျဖစ္၊ ဂ႐ုစိုက္ရ၏။ သူ႔ကိုခ်စ္မွ ကိုယ့္ကို ခ်စ္၏။ သူ႔ကိုခင္မွ ကိုယ့္ကို မင္၏။ လူမိုက္ႏွင့္ေငြ အတူမေနဟု ဆိုသျဖင့္ မိမိႏွင္ေငြ အတူေနေအာင္ အသုံးအစြဲ လိမၼာရ၏။ ပ်ားကိုပံုျပဳ၊ ျခကိုအားက် အတုယူကာ ေငြကို စုေဆာင္းရ၏။ စုႏိုင္ေဆာင္းႏိုင္မွသာ ခ်မ္းသာမည္ျဖစ္၏။

        ` ႐ွာေဖြဆုေဆာင္း သေဌးေလာင္း ´ ဟုဆို၏။ ေငြကို ႀကိဳးစား၍ ႐ွာေဖြရ၏။ အျဖွန္းမဖက္ဘဲ သံုးသင့္သည္ကို သံုး၍ အပိုအလွ်ံကို စုေဆာင္းရ၏။ ႐ွာေဖြတတ္၊ စုေဆာင္း တတ္လွ်င္ သူေဌးျဖစ္ဖို႔ ေသခ်ာပါ၏။ သူေဌးသည္ တိုင္းျပည္၏ ရတနာတစ္ပါး ျဖစ္၏။ သူေဌးမ်ားမ်ား႐ွိေသာ တိုင္းျပည္ကို ခ်မ္းသာေသာတိုင္းျပည္ ဟုေခၚ၏။ သူေဌးသည္ တိုင္းျပည္၏ ဂုဏ္ေဆာင္၊ က်က္သေရေဆာင္ျဖစ္၏။ လူျမင္ကြင္းမွ ႀကီးက်ယ္မႈ၊ ခမ္းနားမႈ၊ ထည္ဝါမႈ၊ ၾကည္ႏူးသာယာမႈ တို႔သည္ သူေဌးတို႔၏ ေက်းဇူးမ်ားသာ ျဖစ္၏။

         အမ်ိဳးဘာသာ၊ သာသနာကို ထြန္းေျပာင္ေအာင္ ဖန္ဆင္းသူမ်ားသည္ သူေဌးမ်ားသာျဖစ္ၾက၏။ သို႔ျဖစ္၍ သူေဌး ျဖစ္ခ်င္ၾကစမ္းပါ။ သူေဌးျဖစ္ေအာင္ လုပ္ၾကစမ္းပါ။ သူေဌးျဖစ္ၿပီးေနာက္ပိုင္း အမ်ိဳးဘာသာ သာသနာကို ခမ္းနားထည္ဝါေအာင္ ဂုဏ္က်က္သေရ တိုးတက္ေအာင္ လုပ္ပါ။  အမ်ိဳးဘာသာ သာသနာကို အက်ိဳးမျပဳေသာ သူေဌး၏ စည္းစိမ္ကား ဘီလူးသိမ္းပိုက္ေသာ ေရကန္ထဲမွ ေရႏွင့္ တူ၏။

        ` ဒုတိယအရြယ္မွာ ဥစၥာ႐ွာ ´ ဆိုသည့္အတိုင္း အသက္ (၂၀) ေက်ာ္ေနာက္ပိုင္း ပညာ႐ွာရင္း ဥစၥာ႐ွာ၊ ဥစၥာ႐ွာရင္း ပညာ႐ွာရ၏။ ပညာ၊ ဥစၥာ႐ွာရင္း  လိုအပ္ေသာ ပစၥည္းဝတၱဳ၊ အသံုးအေဆာင္၊ အိမ္ရာ၊ တိုက္တာ၊ သြားလာစရာ၊ ဆက္သြယ္စရာ ေခတ္မီ ပစၥည္းမ်ားကို ဝယ္ထားရ၏။ စုထားရ၏။ ေခတ္မီ လူ႔အသံုးအေဆာင္ပစၥည္းမ်ား ႐ွိမွသာလွ်င္ ေလာက, လူဟု သတ္မွတ္ခ်င္၏။ မိမိက ေလာကုတၱရာ နယ္သို႔ မကူးႏိုင္ေသးသမွ် လူ႔ဝန္းက်င္မွာ လူႏွင့္တူေအာင္ ေနရ၏။ လူၾကားထဲမွာ ဘုန္းၾကီး ပုံစံမ်ိဳးႏွင့္ ေန၍မရ။ လူ႔ဝန္းက်င္မွာ ဘုန္းၾကီး ပံုစံမ်ိဳးႏွင့္ေနက လူကမေလး၊ ေခြးကမခန္႔ သာ ျဖစ္လိမ့္မည္။

        ` တတိယအရြယ္မွာ တရား႐ွာ ´ ဆိုသည့္အတိုင္း တတိယအရြယ္ (၅၀) ေက်ာ္ေနာက္ပိုင္း၌ စားဝတ္ေနေရး၊ စီးပြားေရး၊ လူမႈေရး အားလံုး လက္လွြတ္၍ တရားကိုသာ ႐ွင္သင့္ေတာ့၏။  တရားႏွင့္သာ ေအးေအးေဆးေဆး ေနသင့္ေတာ့၏။ လူဆိုေသာ လူေတြကို ၾကာေလပ်င္းစရာေကာင္းေလကို သေဘာေပါက္သင့္၏။ ` ေက်ာပူမွ ရင္ေအးရ ´ ဆိုသည့္အတိုင္း အသက္အရြယ္ ရလာေသာအခါ ရင္ေအးေအးေနႏိုင္ဖို႔အတြက္ ငယ္စဥ္ကတည္းက ေက်ာပူခံ ႀကိဳးစားထားရ၏။ အသက္ (၅၀) ေက်ာ္မွ စားဝတ္ေနေရး ရင္မေအးရေသးလွ်င္ မေကာင္းေတာ့။

          ဘဝသည္ အသက္ (၅၀) ေက်ာ္မွစ၍ တေျဖးေျဖး ၿငိမ္းသြားရ၊ ေအးသြားရ၏။ (၆၀) ျပည့္လွ်င္ အျငိမ္းစားဆိုသည့္အတိုင္း စားဝတ္ေနေရး ပူပန္စရာမလိုေတာ့ဘဲ အရာခပ္သိမ္း ျပည့္ျပည့္စံုစံုႏွင့္ ၿငိမ္းၿငိမ္းခ်မ္းခ်မ္း ႐ွိသင့္၏။ ထိုသို႔ အသက္ရလာေသာအခါ ၿငိမ္းၿငိမ္းခ်မ္းခ်မ္း ေနႏိုင္ဖို႔အတြက္ ငယ္ရြယ္စဥ္ အခါမွာ အပူခံရ၏။ အသက္ (၂၀) ေက်ာ္မွစ၍ အသက္ (၅၀) ေလာက္ထိ စိတ္ေရာ၊ လူေရာ အၿငိမ္းအေအးမထားဘဲ အပူခံကာ ႀကိဳးစား႐ွာေဖြ လုပ္ကိုင္ စုေဆာင္းထားရ၏။

      ` အရိပ္လို ေနပူမွေစာင့္ ´ ဆိုသည့္စကားလည္း ဤအဓိပၸါယ္ပင္ျဖစ္၏။ အရိပ္ထဲမွာ ေအးေအးခ်မ္းခ်မ္း ေနႏိုင္ဖို႔အတြက္ ဦးစြာ ေနပူခံထားရ၏။ ထိုသို႔ မဟုတ္ဘဲ ငယ္စဥ္အခါက ေအးေအးေပါ့ေပါ့ ေနခဲ့လွ်င္ ႀကီးေသာအခါ ႏွစ္ဆပိုေလးပါလိမ့္မည္။ ႏွစ္ဆပိုပူရပါလိမ့္မည္။

        ႀကီးေသာအခါ တာဝန္ မေလးေစဖို႔၊ ရင္မေလးေစဖို႔၊ တာဝန္မေလး၊ ရင္မေလးဘဲ ေပါ့ပါးလြတ္လပ္စြာ ေနႏိုင္ဖို႔ ငယ္စဥ္အခါ ေပါ့ေပါ့မေနဘဲ ေလးေလးပင္ပင္ ေလးေလးနက္နက္ ေနပါ။ ဘဝကို ဘဝႏွင့္တူေအာင္ ေနပါ။ ႀကီးေသာအခါ ၾကပ္ၾကပ္တည္းတည္း မျဖစ္ေစဘဲ ေခ်ာင္ေခ်ာင္လည္လည္ ျဖစ္ေစဖို႔ ငယ္စဥ္အခါ  ေခ်ာင္ေခ်ာင္မေနဘဲ ၾကပ္တည္းေသာ စည္းကမ္းႏွင့္ ေနပါ။ ထိုင္ပါ။ ႀကိဳးစားပါ။ လုပ္ကိုင္ေဆာင္ရြက္ပါ။ သို႔မဟုတ္လွ်င္ ေနာင္အခါမွ ေနာင္တရပါလိမ့္မည္။

  အ႐ွင္သံဝရာလကၤာရ
  ဓမၼပိယဆရာေတာ္ 

ေနာင္တ ေနာင္မွမရေစနဲ႔
********************

" ေငြသည္ သည္းေျခႀကိဳက္ "
" ေငြသည္ အသည္းႏွင့္နီးသည္ " ဟု ဆိုၾက၏။ လူသားအတြက္

 ေငြသည္ ဤမွ် အေရးပါေန၏။ လူ၏အေရးကိစၥမွန္သမွ်
 ေငြႏွင့္သာ ေျဖ႐ွင္းၾကရ၏။ " ေငြမ်ားတရားႏိုင္ " ဟုပင္ ဆိုစကား႐ွိ၏။
 
ဤ၌ တရားဟူသည္ အမွန္တရား ျဖစ္၏။ အမွားအမွန္သည္ ေငြေပၚ၌ တည္ေန၏။မည္သူကမွားမွား၊ မည္သူကမွန္မွန္ ေငြ႐ွိသူက မွန္၏။ ေငြမ႐ွိသူက မွား၏။ ႐ႈံး၏။

 " ေငြက ထစကားေျပာေသာအခါ အမွန္တရားက ၿငိမ္၍ ေနေလ၏ "
 ဟူေသာ အေနာက္တိုင္း စကားပံုသည္ ဤအဓိပၸါယ္ပင္ျဖစ္၏။
 ေလာက၌ ေငြသည္ ဤမွ် အေရးႀကီးပါ၏။ ေငြ႐ွိပါက လူမိုက္က
 ပညာ႐ွိေနရာ ရ၏။ ႐ုပ္ဆိုးသူက ႐ုပ္ေခ်ာသူ ေနရာရ၏။ 
အိုသူက ပ်ိဳသူ ေနရာရ၏။

ေငြကို ဤမွ်အေလးထားေသာ လူသားအၾကားေနရာတြင္ ေငြကို 
 ဂ႐ုမစိုက္၍မျဖစ္၊ ဂ႐ုစိုက္ရ၏။ သူ႔ကိုခ်စ္မွ ကိုယ့္ကို ခ်စ္၏။ 
သူ႔ကိုခင္မွ ကိုယ့္ကို မင္၏။ လူမိုက္ႏွင့္ေငြ အတူမေနဟု ဆိုသျဖင့္ 
မိမိႏွင္ေငြ အတူေနေအာင္ အသုံးအစြဲ လိမၼာရ၏။ ပ်ားကိုပံုျပဳ၊
 ျခကိုအားက် အတုယူကာ ေငြကို စုေဆာင္းရ၏။ 
စုႏိုင္ေဆာင္းႏိုင္မွသာ ခ်မ္းသာမည္ျဖစ္၏။

` ႐ွာေဖြဆုေဆာင္း သေဌးေလာင္း ´ ဟုဆို၏။ ေငြကို ႀကိဳးစား၍ ႐ွာေဖြရ၏။ အျဖွန္းမဖက္ဘဲ သံုးသင့္သည္ကို သံုး၍ အပိုအလွ်ံကို စုေဆာင္းရ၏။ ႐ွာေဖြတတ္၊ စုေဆာင္း တတ္လွ်င္ သူေဌးျဖစ္ဖို႔ ေသခ်ာပါ၏။ 

သူေဌးသည္ တိုင္းျပည္၏ ရတနာတစ္ပါး ျဖစ္၏။ သူေဌးမ်ားမ်ား႐ွိေသာ
 တိုင္းျပည္ကို ခ်မ္းသာေသာတိုင္းျပည္ ဟုေခၚ၏။ သူေဌးသည္
 တိုင္းျပည္၏ ဂုဏ္ေဆာင္၊ က်က္သေရေဆာင္ျဖစ္၏။ လူျမင္ကြင္းမွ
 ႀကီးက်ယ္မႈ၊ ခမ္းနားမႈ၊ ထည္ဝါမႈ၊ ၾကည္ႏူးသာယာမႈ တို႔သည္ 
သူေဌးတို႔၏ ေက်းဇူးမ်ားသာ ျဖစ္၏။

အမ်ိဳးဘာသာ၊ သာသနာကို ထြန္းေျပာင္ေအာင္ ဖန္ဆင္းသူမ်ားသည္ 
သူေဌးမ်ားသာျဖစ္ၾက၏။ သို႔ျဖစ္၍ သူေဌး ျဖစ္ခ်င္ၾကစမ္းပါ။ 
သူေဌးျဖစ္ေအာင္ လုပ္ၾကစမ္းပါ။ သူေဌးျဖစ္ၿပီးေနာက္ပိုင္း အမ်ိဳးဘာသာ သာသနာကို ခမ္းနားထည္ဝါေအာင္ ဂုဏ္က်က္သေရ တိုးတက္ေအာင္ လုပ္ပါ။ အမ်ိဳးဘာသာ သာသနာကို အက်ိဳးမျပဳေသာ သူေဌး၏ စည္းစိမ္ကား ဘီလူးသိမ္းပိုက္ေသာ ေရကန္ထဲမွ ေရႏွင့္ တူ၏။

` ဒုတိယအရြယ္မွာ ဥစၥာ႐ွာ ´ ဆိုသည့္အတိုင္း အသက္ (၂၀) ေက်ာ္ေနာက္ပိုင္း
 ပညာ႐ွာရင္း ဥစၥာ႐ွာ၊ ဥစၥာ႐ွာရင္း ပညာ႐ွာရ၏။ ပညာ၊ ဥစၥာ႐ွာရင္း
 လိုအပ္ေသာ ပစၥည္းဝတၱဳ၊ အသံုးအေဆာင္၊ အိမ္ရာ၊ တိုက္တာ၊ 
သြားလာစရာ၊ ဆက္သြယ္စရာ ေခတ္မီ ပစၥည္းမ်ားကို ဝယ္ထားရ၏။
 စုထားရ၏။ ေခတ္မီ လူ႔အသံုးအေဆာင္ပစၥည္းမ်ား ႐ွိမွသာလွ်င္
 ေလာက, လူဟု သတ္မွတ္ခ်င္၏။

 မိမိက ေလာကုတၱရာ နယ္သို႔ မကူးႏိုင္ေသးသမွ် လူ႔ဝန္းက်င္မွာ 
လူႏွင့္တူေအာင္ ေနရ၏။ လူၾကားထဲမွာ ဘုန္းၾကီး ပုံစံမ်ိဳးႏွင့္ ေန၍မရ။
 လူ႔ဝန္းက်င္မွာ ဘုန္းၾကီး ပံုစံမ်ိဳးႏွင့္ေနက လူကမေလး၊
 ေခြးကမခန္႔ သာ ျဖစ္လိမ့္မည္။

` တတိယအရြယ္မွာ တရား႐ွာ ´ ဆိုသည့္အတိုင္း တတိယအရြယ္ (၅၀) ေက်ာ္ေနာက္ပိုင္း၌ စားဝတ္ေနေရး၊ စီးပြားေရး၊ လူမႈေရး အားလံုး လက္လွြတ္၍ တရားကိုသာ ႐ွင္သင့္ေတာ့၏။ တရားႏွင့္သာ ေအးေအးေဆးေဆး ေနသင့္ေတာ့၏။ လူဆိုေသာ လူေတြကို ၾကာေလပ်င္းစရာေကာင္းေလကို သေဘာေပါက္သင့္၏။ 

` ေက်ာပူမွ ရင္ေအးရ ´ ဆိုသည့္အတိုင္း အသက္အရြယ္ ရလာေသာအခါ ရင္ေအးေအးေနႏိုင္ဖို႔အတြက္ ငယ္စဥ္ကတည္းက ေက်ာပူခံ ႀကိဳးစားထားရ၏။
 အသက္ (၅၀) ေက်ာ္မွ စားဝတ္ေနေရး ရင္မေအးရေသးလွ်င္ မေကာင္းေတာ့။

ဘဝသည္ အသက္ (၅၀) ေက်ာ္မွစ၍ တေျဖးေျဖး ၿငိမ္းသြားရ၊ ေအးသြားရ၏။ (၆၀) ျပည့္လွ်င္ အျငိမ္းစားဆိုသည့္အတိုင္း စားဝတ္ေနေရး ပူပန္စရာမလိုေတာ့ဘဲ အရာခပ္သိမ္း ျပည့္ျပည့္စံုစံုႏွင့္ ၿငိမ္းၿငိမ္းခ်မ္းခ်မ္း ႐ွိသင့္၏။ 

ထိုသို႔ အသက္ရလာေသာအခါ ၿငိမ္းၿငိမ္းခ်မ္းခ်မ္း ေနႏိုင္ဖို႔အတြက္ ငယ္ရြယ္စဥ္ အခါမွာ အပူခံရ၏။ အသက္ (၂၀) ေက်ာ္မွစ၍ အသက္ (၅၀) ေလာက္ထိ စိတ္ေရာ၊ လူေရာ အၿငိမ္းအေအးမထားဘဲ အပူခံကာ ႀကိဳးစား႐ွာေဖြ လုပ္ကိုင္ စုေဆာင္းထားရ၏။

` အရိပ္လို ေနပူမွေစာင့္ ´ ဆိုသည့္စကားလည္း ဤအဓိပၸါယ္ပင္ျဖစ္၏။ အရိပ္ထဲမွာ ေအးေအးခ်မ္းခ်မ္း ေနႏိုင္ဖို႔အတြက္ ဦးစြာ ေနပူခံထားရ၏။

 ထိုသို႔ မဟုတ္ဘဲ ငယ္စဥ္အခါက ေအးေအးေပါ့ေပါ့ ေနခဲ့လွ်င္ ႀကီးေသာအခါ ႏွစ္ဆပိုေလးပါလိမ့္မည္။ ႏွစ္ဆပိုပူရပါလိမ့္မည္။
ႀကီးေသာအခါ တာဝန္ မေလးေစဖို႔၊ ရင္မေလးေစဖို႔၊ တာဝန္မေလး၊ ရင္မေလးဘဲ ေပါ့ပါးလြတ္လပ္စြာ ေနႏိုင္ဖို႔ ငယ္စဥ္အခါ ေပါ့ေပါ့မေနဘဲ ေလးေလးပင္ပင္ ေလးေလးနက္နက္ ေနပါ။ 

ဘဝကို ဘဝႏွင့္တူေအာင္ ေနပါ။ ႀကီးေသာအခါ ၾကပ္ၾကပ္တည္းတည္း မျဖစ္ေစဘဲ ေခ်ာင္ေခ်ာင္လည္လည္ ျဖစ္ေစဖို႔ ငယ္စဥ္အခါ ေခ်ာင္ေခ်ာင္မေနဘဲ ၾကပ္တည္းေသာ စည္းကမ္းႏွင့္ ေနပါ။ ထိုင္ပါ။ ႀကိဳးစားပါ။ လုပ္ကိုင္ေဆာင္ရြက္ပါ။ သို႔မဟုတ္လွ်င္ ေနာင္အခါမွ ေနာင္တရပါလိမ့္မည္။

အ႐ွင္သံဝရာလကၤာရ
ဓမၼပိယဆရာေတာ္


 https://www.facebook.com/bwar99/posts/674180205976706:1

No comments:

Post a Comment