/-KK9_loa7vd0/UlGdvjyytmI/AAAAAAAAAJo/CYASBcEvf-Q/s1600/2.jpg /-lOmPFrl8XPM/UlGenrethAI/AAAAAAAAAJw/C2micEpuq98/s1600/3.jpg /-dYluM4WJoPk/UlGfQQftlJI/AAAAAAAAAJ4/jX-Uiar9weI/s1600/4.jpg /-nf8EdURdPWM/UlGf2-kc_eI/AAAAAAAAAKE/4FuxaCOarrQ/s1600/5.jpg /-saSqQhWsORI/UlGgWZb5BgI/AAAAAAAAAKM/NfXGousgxi8/s1600/6.jpg /-p8qKxxsXUqM/UlGg--8YPdI/AAAAAAAAAKY/xdBXvKSdXHc/s1600/7.jpg /-xIWC0FyHziE/UlGhgDvPjYI/AAAAAAAAAKg/KcDEVlbzTms/s1600/8.jpg /-ExizPq5U6WY/UlGh77XvSNI/AAAAAAAAAKo/-7_9l0K2i6g/s1600/9.jpg /-iINrw4I_6xg/UlGicQAf_wI/AAAAAAAAAKw/tGhsKFdLkgg/s1600/10.jpg /-ntDceJpthvQ/UlGjACykVeI/AAAAAAAAAK4/VHQQr32TK0U/s1600/11.jpg /-fqxH_m2LEEY/UlGjaObMvdI/AAAAAAAAALA/f9HaRWYO-AI/s1600/12.jpg /-xfECeCe_dDQ/UlGj-pQU9qI/AAAAAAAAALM/WM1hVLQNyOo/s1600/13.jpg /-BHG1G4ixBh8/UlGkl-z-QEI/AAAAAAAAALQ/GoWqxWOgYz4/s1600/14.jpg /-BlczOY9iWk8/UlGlF5V_25I/AAAAAAAAALY/nrFbp34VOko/s1600/15.jpg /-Cb5m_KgyDAk/UlIE8rsSOkI/AAAAAAAAAMQ/1oHjlhDHZ14/s1600/17.jpg /-yRwSwv5w8No/UlIFmUIqjwI/AAAAAAAAAMY/zktN7vgxukU/s1600/18.jpg /-inFEfyNQYIE/UlIGAPR0JvI/AAAAAAAAAMg/v21K2Odt1zc/s1600/19.jpg /-G7ntu7ury4E/UlIGUaQi37I/AAAAAAAAAMo/AZ01F8UsI58/s1600/20.jpg /-I8vCUhCS3oA/UlIKBPqQLrI/AAAAAAAAAM0/ut8eJGAsSKE/s1600/21.jpg /-41ZwK7gIr2U/UlIKXb5gzLI/AAAAAAAAAM8/WvSg-oULtgE/s1600/22.jpg /-TojgOyhekdE/UlIKrjq5bJI/AAAAAAAAANE/rRl37fDU1SM/s1600/23.jpg /http://4.bp.blogspot.com/-64lFCmprlo4/UlIK93uB36I/AAAAAAAAANM/xlqs8O3Iljg/s1600/24.jpg /-FijLnHXN310/UlILMwydP7I/AAAAAAAAANU/UGrU5m5Qlik/s1600/25.jpg /-rCOON1atlAQ/UlIRGg-JUjI/AAAAAAAAANk/jmvr2gslKRY/s1600/26.jpg /-KhgTbZa636A/UlIRZyiryKI/AAAAAAAAANs/IVePjv0E68o/s1600/27.jpg /-GEj3iQziOPI/UlIRrWcGrrI/AAAAAAAAAN0/w5UwiZDN-5U/s1600/28.jpg /-qCBbdjQUzx4/UlIR7nMVOtI/AAAAAAAAAN8/uuovzhoG2P8/s1600/29.jpg /-TUkx_9ZzINw/UlISLSaznOI/AAAAAAAAAOE/cizev9CP9UI/s1600/30.jpg

Friday, March 28, 2014

*** ဓမၼဒူတ အရွင္ပညာေဇာတ၏ ေ၀ဒနာရႈပြားနည္းအပိုင္း ( ၁ ) ****

Photo: သုခေ၀ဒနာ။ ။သုခေ၀သနာျဖစ္ၿပီဆိုရင္“အေဟာသုခံ၊ ဪ-ခ်မ္းသာေလစြ၊ အေဟာသုခံ၊ ဪ-ခ်မ္းသာပါတယ္၊ အဲဒီ သုခေ၀ဒနာ ျဖစ္လာရင္ ထင္ရွားပံုကိုအင္မတန္ေအးျမတဲ့ ေရအိုးေပါင္းတစ္ေထာင္နဲ႔ သြန္းေလာင္းခံရဘိ သက့ဲသို႔ အင္မတန္မွပဲ ႏွလံုးစိတ္၀မ္း ကိုယ္ၿငိမ္းခ်မ္း ေအးျမပါတယ္၊ ဒါ
ေၾကာင့္ သုခေ၀ဒနာျဖစ္ရင္ ထင္ရွားပါတယ္။

“တခ်ိဳ႕က အဲဒီသုခေ၀ဒနာ ျဖစ္လာတာကို မဂ္ဖိုလ္ထင္ မွား တတ္ပါတယ္၊ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ တစ္ႀကိမ္ေလာက္ပဲျဖစ္
ၿပီး ေနာက္ထပ္ မျဖစ္ေတာ့ မဂ္က်ရင္ ေအးျမတယ္၊တစ္ႀကိမ္ပဲ
ျဖစ္တယ္လို႔ ၾကားဖူးထားေတာ့ မဂ္လို႔ထင္မွား တတ္ပါတယ္၊ မဂ္ မဟုတ္ေသးပါ။
 ၉
ဒုကၡေ၀ဒနာ။ ။“ဒုကၡေ၀ဒနာ ျဖစ္ၿပီးဆိုရင္လဲ “အ 
ေဟာ ဒုကၡ၊ ဪ-ဆင္းရဲေလစြ၊ အေဟာဒုကၡ၊ ဪ-ဆင္းရဲ
ေလစြ” လို႔ ေအာ္သည္းရေလာက္ေအာင္ ဆင္းရဲပါတယ္၊ အဲဒီ
ဒုကၡေ၀ဒနာျဖစ္လာရင္ ထင္းရွားပံုကို ရဲရဲနီေအာင္ ပူေလာင္ေန
တဲ့ သံေခ်ာင္းႀကီးကို  မ်ိဳထားဘိသကဲ့သုိ႔ အင္မတန္မွ ႏွလံုးစိတ္
၀မ္းပူျပင္းလွပါတယ္လို႔ ဥပမာျပထားပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဒုကၡေ၀ဒနာျဖစ္ရင္လဲ ထင္ရွားပါတယ္။
၁၀
 ဥေပကၡာေ၀ဒနာ။ ။ အဲ့ဒီ သုခေ၀ဒနာနဲ႔ ဒုကၡေ၀ဒနာနဲ႔ 
ဒုကၡေ၀ဒနာႏွစ္ခုတို႔ရဲ႕အၾကား အလယ္အလတ္ျဖစ္တဲ့ ဥေပကၡာ
ေ၀ဒနာက်ေတာ့ ေျပာဖို႔ရာ ခက္ေနပါတယ္။ ဘယ္လိုေျပာနိင္ သလဲဆိုရင္ ဒီေနရာမွာ ေက်ာက္ဖ်ာႀကီးတစ္ခု ႐ွိတယ္ ဆိုပါေတာ့။ အဲဒီေက်ာက္ဖ်ာႀကီးရဲ႕ ပတ္လည္ကေတာ့ ေျမေပ်ာ့ပဲရွိတယ္။

“သမင္တစ္ေကာင္ဟာ ေက်ာက္ဖ်ာ အေရွ႕ဘက္ကေနၿပီး
အေနာက္ဘက္ကို ေက်ာက္ဖ်ာေပၚမွ ျဖတ္ၿပီး သြားတယ္၊ အဲဒီလို ျဖတ္သြားေတာ့ ေက်ာက္ဖ်ာေပၚမွာ သမင္ေျခရာထင္ က်န္ရစ္ပါ။
 
 “ဒါေပမယ့္ အေရွ႕ဘက္ကေန ေက်ာက္ဖ်ာဆီ ဦးတည္လာ ေနတ့ဲ သမင္ေျခရာကို ေျမေပ်ာ့ေပၚမွာ ျမင္ရတယ္၊ ေက်ာက္ဖ်ာမွ ဆင္းၿပီး အေနာက္ဘက္သြားတ့ဲ သမင္ေျခရာကို ေျမေပ်ာ့ေပၚမွ အတိအက် အထင္အရွားျမင္ရတယ္။

 “အဲဒီ ေက်ာက္ဖ်ာေပၚအတက္၊ ေက်ာက္ဖ်ာမွ အဆင္းေျခရာ ၂ ခုကို ၾကည့္ၿပီး “ဪ-ဒီသမင္ဟာ ေက်ာက္ဖ်ာ အေရွ႕ဘက္ ကေန တက္ၿပီး အေနာက္ဘက္ကို ဆင္းသြားပါလား၊ ဒီေက်ာက္ဖ်ာေပၚ  ျဖတ္သြားပါလား” လို႔ မသိႏိုင္ဘူးလား”

 “သိႏိုင္ပါတယ္ဘုရား” 

 “အဲဒီလိုသိိႏိုင္ပါတာဟာ ေက်ာက္ဖ်ာေပၚမွာ ေျခရာအထင္အရွား ေတြ႕လို႔ သိတာလားဆိုေတာ့ မဟုတ္ပါ၊ ထင္ရွားတ့ဲ အတက္အဆင္း ေျခရာကိုၾကည့္ၿပီး သိတာပါ၊ ထင္ရွားတာကို ေတာက္ဆၿပီး မထင္ရွားတာကို သိတာပါ။
၁၁
 သိသာတယ္။ ။အဲဒီလိုပဲ သုခေ၀ဒနာဆိုတာ အင္မတန္မွ ေအးျမတ့ဲ ေရအိုးေပါင္း တစ္ေထာင္နဲ႕ ေလာင္းလို္က္တ့ဲအ
ခါ “ဪ-ခ်မ္းသာေလစြ၊ ဪ-ခ်မ္းသာေလစြ” လို႔ဥဒါန္း က်ဴးရေလာက္ေအာင္ ေအးျမခ်မး္သာလို႔ သိသာပါတယ္။

 “ဒုကၡေ၀ဒနာဆိုတာ အင္မတန္မွ ပူေလာင္တ့ဲ သံေခ်ာင္း
ႀကီး မ်ိဳထားရတ့ဲအခါ “ဪ-ဆင္းရဲေလစြ၊ဪ-ဆင္းရဲေလစြ”လို႔ ေအာ္ညည္းရေလာက္ေအာင္ ဆင္းရဲလို႔ သိသာပါတယ္။
၁၂
 မသိသာပါ။ ။“ဥေပကၡာေ၀ဒနာက်ေတာ့ မသိသာပါ။ ေက်ာက္ဖ်ာေပၚ တက္တ့ဲ သမင္ေျခရာပမာ သုခေ၀ဒနာ၊ 
ေက်ာက္ဖ်ာေပၚမွာ ဆင္းတ့ဲ သမင္ေျခရာပမာ ဒုကၡေ၀ဒနာ၊
ေက်ာက္ဖ်ာေပၚမွာ မထင္ရွားတ့ဲ သမင္ေျခရာပမာ ဥေပကၡာေ၀
သနာကို  သေဘာေပါက္ပါ။

 “ဒါေၾကာင့္ ဥေပကၡာေ၀ဒနာဟာ အသိခက္ပါတယ္၊ မထင္
ရွားပါ၊ ႐ႈတ့ဲအခါမွာ ဘယ္ေ၀ဒနာ ႐ႈရမလဲဆိုေတာ့ထင္ရွားတ့ဲ သုခေ၀ဒနာ၊ ဒုကၡေ၀ဒနာကို ေရွးဦးစြာ ႐ႈပါ၊ သုခေ၀ဒနာ၊ ဒုကၡေ၀ဒနာကို သေဘာေပါက္လာပါလိမ့္မယ္။
၁၃
 သိမွ လြယ္မယ္။ ။“ေ၀ဒနာ ႐ႈပြားခ်င္တ့ဲ ေယာဂိီပုဂၢဳိလ္ဟာ ေ၀ဒနာအမ်ိဳးအစား သေဘာသဘာ၀ကို နားလည္မွ ႐ႈႏိုင္ပါမယ္ ႐ႈတတ္ပါမယ္၊ ႐ႈပြားနည္းမွန္ပါမယ္၊ သိို႔မဟုတ္က မ႐ႈတတ္၊ မ႐ႈႏုိင္ပါ၊ မမွန္ႏိုင္ပါ။

 “ယခုေတာ့ ေ၀ဒနာ ဘယ္ႏွမ်ိဳး သိသြားလဲဆိုရင္ သံုးမ်ိဳးသိ
သြားပါၿပီ၊ အဲဒီလုိ ေ၀ဒနာသံုးမ်ိဳးေလာက္ေတာ့ သိပါမွ ေ၀ဒနာ ႐ႈပြားလို႕လြယ္ပါမယ္၊ မသိရင္ မလြယ္ပါ၊ မမွန္ႏိုင္ပါ။

 “ဘုန္းႀကီးတို႔ ယခုသိရသေလာက္ေတာ့ တရားနယ္ပယ္ထဲမွာ
နာက်င္ကိုက္ခဲတဲ့ ႐ုပ္ေဖာက္ျပန္မႈ ႐ုပ္ဒုကၡ တစ္ခုတည္း ကိုပဲ ေ၀ဒနာလုပ္ၿပီး ႐ႈပြားေနတာ ေတြ႕ရပါတယ္။

 “တကယ္႐ႈရမွာက ဒုကၡတေ၀ဒနာ႐ႈရွင္ အဲဒီဒုကၡေ၀ဒနာရဲ႕
အျဖစ္အပ်က္၊ဒုကၡေ၀ဒနာရဲ႕သေဘာသဘာ၀ အ ၾကာင္းအက်ိဳး
စသည္ကို သိေအာင္ျမင္ေအာင္ ထင္ေအာင္ ႐ႈရမွာပါ။

 “ယခု ဘုန္းႀကီးတုိ႔ အမ်ားဆံုးေတြ႕ရတာက အဲဒီလိုဟာမ်ိဳး
မေတြ႕ရပါ၊ ဘယ္လိုေတြ႕ရသလဲဆိုေတာ့ ခံစားမႈ ေ၀ဒနာရဲ႕ သေဘာကို မ႐ႈဘဲ ႐ုပ္ေဖာက္ျပန္လို႕  နာက်င္ကိုက္ခံေနတာကို ႐ႈေနတာပဲ ေတြ႕ရပါတယ္။

 “ၿပီးေတာ့အဲဒီ နာက်င္ကိုက္ခဲမႈ႐ုပ္ဒုကၡကို ႐ႈျပန္ေတာ့သူ႔သေဘာ ဘယ္လိုအျဖစ္၊ ဘယ္လိုအပ်က္၊ ဘယ္လိုဘာ့ေၾကာင့္
ျဖစ္၊ ဘာေၾကာင့္ပ်က္ရယ္လို႔ သိေအာင္၊ ျမင္ေအာင္၊ ထင္ေအာင္ ႐ႈပြား အားထုတ္မႈ မျပဳဘဲ အဲဒီ နာက်င္ကိုက္ခဲတ့ဲ ႐ုပ္ဒုကၡႀကီးကို ကုန္သြားေအာင္၊ ေပ်ာက္သြားေအာင္ ဆိုၿပီး ႐ႈပါတယ္၊ အမွန္႐ႈရမွာက ကုန္ေအာင္ ႐ႈရမွာမဟုတ္ပါ၊ သူ႕သေဘာ သဘာ၀ကို သိေအာင္ ျမင္ေအာင္ ႐ႈပြားရမွာပါ။
ဆက္ရန္....
                                  Royal Poe 

သုခေ၀ဒနာ။ ။သုခေ၀သနာျဖစ္ၿပီဆိုရင္“အေဟာသုခံ၊ ဪ-ခ်မ္းသာေလစြ၊ အေဟာသုခံ၊ ဪ-ခ်မ္းသာပါတယ္၊ အဲဒီ သုခေ၀ဒနာ ျဖစ္လာရင္ထင္ရွားပံုကိုအင္မတန္ေအးျမတဲ့
 ေရအိုးေပါင္းတစ္ေထာင္နဲ႔ သြန္းေလာင္းခံရဘိ သက့ဲသို႔ အင္မတန္မွပဲ ႏွလံုးစိတ္၀မ္း ကိုယ္ၿငိမ္းခ်မ္း ေအးျမပါတယ္၊ ဒါ
ေၾကာင့္ သုခေ၀ဒနာျဖစ္ရင္ ထင္ရွားပါတယ္။



“တခ်ိဳ႕က အဲဒီသုခေ၀ဒနာ ျဖစ္လာတာကို မဂ္ဖိုလ္ထင္ မွား တတ္ပါတယ္၊ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ တစ္ႀကိမ္ေလာက္ပဲျဖစ္
ၿပီး ေနာက္ထပ္ မျဖစ္ေတာ့ မဂ္က်ရင္ ေအးျမတယ္၊တစ္ႀကိမ္ပဲ
ျဖစ္တယ္လို႔ ၾကားဖူးထားေတာ့ မဂ္လို႔ထင္မွား တတ္ပါတယ္၊ မဂ္ မဟုတ္ေသးပါ။

ဒုကၡေ၀ဒနာ။ ။“ဒုကၡေ၀ဒနာ ျဖစ္ၿပီးဆိုရင္လဲ “အ
ေဟာ ဒုကၡ၊ ဪ-ဆင္းရဲေလစြ၊ အေဟာဒုကၡ၊ ဪ-ဆင္းရဲ
ေလစြ” လို႔ ေအာ္သည္းရေလာက္ေအာင္ ဆင္းရဲပါတယ္၊ အဲဒီ
ဒုကၡေ၀ဒနာျဖစ္လာရင္ ထင္းရွားပံုကို ရဲရဲနီေအာင္ ပူေလာင္ေန
တဲ့ သံေခ်ာင္းႀကီးကို မ်ိဳထားဘိသကဲ့သုိ႔ အင္မတန္မွ ႏွလံုးစိတ္
၀မ္းပူျပင္းလွပါတယ္လို႔ ဥပမာျပထားပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဒုကၡေ၀ဒနာျဖစ္ရင္လဲ ထင္ရွားပါတယ္။
၁၀
ဥေပကၡာေ၀ဒနာ။ ။ အဲ့ဒီ သုခေ၀ဒနာနဲ႔ ဒုကၡေ၀ဒနာနဲ႔
ဒုကၡေ၀ဒနာႏွစ္ခုတို႔ရဲ႕အၾကား အလယ္အလတ္ျဖစ္တဲ့ ဥေပကၡာ
ေ၀ဒနာက်ေတာ့ ေျပာဖို႔ရာ ခက္ေနပါတယ္။ ဘယ္လိုေျပာနိင္ သလဲဆိုရင္ ဒီေနရာမွာ ေက်ာက္ဖ်ာႀကီးတစ္ခု ႐ွိတယ္ ဆိုပါေတာ့။ အဲဒီေက်ာက္ဖ်ာႀကီးရဲ႕ ပတ္လည္ကေတာ့ ေျမေပ်ာ့ပဲရွိတယ္။

“သမင္တစ္ေကာင္ဟာ ေက်ာက္ဖ်ာ အေရွ႕ဘက္ကေနၿပီး
အေနာက္ဘက္ကို ေက်ာက္ဖ်ာေပၚမွ ျဖတ္ၿပီး သြားတယ္၊ အဲဒီလို ျဖတ္သြားေတာ့ ေက်ာက္ဖ်ာေပၚမွာ သမင္ေျခရာထင္ က်န္ရစ္ပါ။

“ဒါေပမယ့္ အေရွ႕ဘက္ကေန ေက်ာက္ဖ်ာဆီ ဦးတည္လာ ေနတ့ဲ သမင္ေျခရာကို ေျမေပ်ာ့ေပၚမွာ ျမင္ရတယ္၊ ေက်ာက္ဖ်ာမွ ဆင္းၿပီး အေနာက္ဘက္သြားတ့ဲ သမင္ေျခရာကို ေျမေပ်ာ့ေပၚမွ အတိအက် အထင္အရွားျမင္ရတယ္။

“အဲဒီ ေက်ာက္ဖ်ာေပၚအတက္၊ ေက်ာက္ဖ်ာမွ အဆင္းေျခရာ ၂ ခုကို ၾကည့္ၿပီး “ဪ-ဒီသမင္ဟာ ေက်ာက္ဖ်ာ အေရွ႕ဘက္ ကေန တက္ၿပီး အေနာက္ဘက္ကို ဆင္းသြားပါလား၊ ဒီေက်ာက္ဖ်ာေပၚ ျဖတ္သြားပါလား” လို႔ မသိႏိုင္ဘူးလား”

“သိႏိုင္ပါတယ္ဘုရား”

“အဲဒီလိုသိိႏိုင္ပါတာဟာ ေက်ာက္ဖ်ာေပၚမွာ ေျခရာအထင္အရွား ေတြ႕လို႔ သိတာလားဆိုေတာ့ မဟုတ္ပါ၊ ထင္ရွားတ့ဲ အတက္အဆင္း ေျခရာကိုၾကည့္ၿပီး သိတာပါ၊ ထင္ရွားတာကို ေတာက္ဆၿပီး မထင္ရွားတာကို သိတာပါ။
၁၁
သိသာတယ္။ ။အဲဒီလိုပဲ သုခေ၀ဒနာဆိုတာ အင္မတန္မွ ေအးျမတ့ဲ ေရအိုးေပါင္း တစ္ေထာင္နဲ႕ ေလာင္းလို္က္တ့ဲအ
ခါ “ဪ-ခ်မ္းသာေလစြ၊ ဪ-ခ်မ္းသာေလစြ” လို႔ဥဒါန္း က်ဴးရေလာက္ေအာင္ ေအးျမခ်မး္သာလို႔ သိသာပါတယ္။

“ဒုကၡေ၀ဒနာဆိုတာ အင္မတန္မွ ပူေလာင္တ့ဲ သံေခ်ာင္း
ႀကီး မ်ိဳထားရတ့ဲအခါ “ဪ-ဆင္းရဲေလစြ၊ဪ-ဆင္းရဲေလစြ”လို႔ ေအာ္ညည္းရေလာက္ေအာင္ ဆင္းရဲလို႔ သိသာပါတယ္။
၁၂
မသိသာပါ။ ။“ဥေပကၡာေ၀ဒနာက်ေတာ့ မသိသာပါ။ ေက်ာက္ဖ်ာေပၚ တက္တ့ဲ သမင္ေျခရာပမာ သုခေ၀ဒနာ၊
ေက်ာက္ဖ်ာေပၚမွာ ဆင္းတ့ဲ သမင္ေျခရာပမာ ဒုကၡေ၀ဒနာ၊
ေက်ာက္ဖ်ာေပၚမွာ မထင္ရွားတ့ဲ သမင္ေျခရာပမာ ဥေပကၡာေ၀
သနာကို သေဘာေပါက္ပါ။

“ဒါေၾကာင့္ ဥေပကၡာေ၀ဒနာဟာ အသိခက္ပါတယ္၊ မထင္
ရွားပါ၊ ႐ႈတ့ဲအခါမွာ ဘယ္ေ၀ဒနာ ႐ႈရမလဲဆိုေတာ့ထင္ရွားတ့ဲ သုခေ၀ဒနာ၊ ဒုကၡေ၀ဒနာကို ေရွးဦးစြာ ႐ႈပါ၊ သုခေ၀ဒနာ၊ ဒုကၡေ၀ဒနာကို သေဘာေပါက္လာပါလိမ့္မယ္။
၁၃
သိမွ လြယ္မယ္။ ။“ေ၀ဒနာ ႐ႈပြားခ်င္တ့ဲ ေယာဂိီပုဂၢဳိလ္ဟာ ေ၀ဒနာအမ်ိဳးအစား သေဘာသဘာ၀ကို နားလည္မွ ႐ႈႏိုင္ပါမယ္ ႐ႈတတ္ပါမယ္၊ ႐ႈပြားနည္းမွန္ပါမယ္၊ သိို႔မဟုတ္က မ႐ႈတတ္၊ မ႐ႈႏုိင္ပါ၊ မမွန္ႏိုင္ပါ။

“ယခုေတာ့ ေ၀ဒနာ ဘယ္ႏွမ်ိဳး သိသြားလဲဆိုရင္ သံုးမ်ိဳးသိ
သြားပါၿပီ၊ အဲဒီလုိ ေ၀ဒနာသံုးမ်ိဳးေလာက္ေတာ့ သိပါမွ ေ၀ဒနာ ႐ႈပြားလို႕လြယ္ပါမယ္၊ မသိရင္ မလြယ္ပါ၊ မမွန္ႏိုင္ပါ။

“ဘုန္းႀကီးတို႔ ယခုသိရသေလာက္ေတာ့ တရားနယ္ပယ္ထဲမွာ
နာက်င္ကိုက္ခဲတဲ့ ႐ုပ္ေဖာက္ျပန္မႈ ႐ုပ္ဒုကၡ တစ္ခုတည္း ကိုပဲ ေ၀ဒနာလုပ္ၿပီး ႐ႈပြားေနတာ ေတြ႕ရပါတယ္။

“တကယ္႐ႈရမွာက ဒုကၡတေ၀ဒနာ႐ႈရွင္ အဲဒီဒုကၡေ၀ဒနာရဲ႕
အျဖစ္အပ်က္၊ဒုကၡေ၀ဒနာရဲ႕သေဘာသဘာ၀ အ ၾကာင္းအက်ိဳး
စသည္ကို သိေအာင္ျမင္ေအာင္ ထင္ေအာင္ ႐ႈရမွာပါ။

“ယခု ဘုန္းႀကီးတုိ႔ အမ်ားဆံုးေတြ႕ရတာက အဲဒီလိုဟာမ်ိဳး
မေတြ႕ရပါ၊ ဘယ္လိုေတြ႕ရသလဲဆိုေတာ့ ခံစားမႈ ေ၀ဒနာရဲ႕ သေဘာကို မ႐ႈဘဲ ႐ုပ္ေဖာက္ျပန္လို႕ နာက်င္ကိုက္ခံေနတာကို ႐ႈေနတာပဲ ေတြ႕ရပါတယ္။

“ၿပီးေတာ့အဲဒီ နာက်င္ကိုက္ခဲမႈ႐ုပ္ဒုကၡကို ႐ႈျပန္ေတာ့သူ႔သေဘာ ဘယ္လိုအျဖစ္၊ ဘယ္လိုအပ်က္၊ ဘယ္လိုဘာ့ေၾကာင့္
ျဖစ္၊ ဘာေၾကာင့္ပ်က္ရယ္လို႔ သိေအာင္၊ ျမင္ေအာင္၊ ထင္ေအာင္ ႐ႈပြား အားထုတ္မႈ မျပဳဘဲ အဲဒီ နာက်င္ကိုက္ခဲတ့ဲ ႐ုပ္ဒုကၡႀကီးကို ကုန္သြားေအာင္၊ ေပ်ာက္သြားေအာင္ ဆိုၿပီး ႐ႈပါတယ္၊ အမွန္႐ႈရမွာက ကုန္ေအာင္ ႐ႈရမွာမဟုတ္ပါ၊ သူ႕သေဘာ သဘာ၀ကို သိေအာင္ ျမင္ေအာင္ ႐ႈပြားရမွာပါ။


ဆက္ရန္....

No comments:

Post a Comment