/-KK9_loa7vd0/UlGdvjyytmI/AAAAAAAAAJo/CYASBcEvf-Q/s1600/2.jpg /-lOmPFrl8XPM/UlGenrethAI/AAAAAAAAAJw/C2micEpuq98/s1600/3.jpg /-dYluM4WJoPk/UlGfQQftlJI/AAAAAAAAAJ4/jX-Uiar9weI/s1600/4.jpg /-nf8EdURdPWM/UlGf2-kc_eI/AAAAAAAAAKE/4FuxaCOarrQ/s1600/5.jpg /-saSqQhWsORI/UlGgWZb5BgI/AAAAAAAAAKM/NfXGousgxi8/s1600/6.jpg /-p8qKxxsXUqM/UlGg--8YPdI/AAAAAAAAAKY/xdBXvKSdXHc/s1600/7.jpg /-xIWC0FyHziE/UlGhgDvPjYI/AAAAAAAAAKg/KcDEVlbzTms/s1600/8.jpg /-ExizPq5U6WY/UlGh77XvSNI/AAAAAAAAAKo/-7_9l0K2i6g/s1600/9.jpg /-iINrw4I_6xg/UlGicQAf_wI/AAAAAAAAAKw/tGhsKFdLkgg/s1600/10.jpg /-ntDceJpthvQ/UlGjACykVeI/AAAAAAAAAK4/VHQQr32TK0U/s1600/11.jpg /-fqxH_m2LEEY/UlGjaObMvdI/AAAAAAAAALA/f9HaRWYO-AI/s1600/12.jpg /-xfECeCe_dDQ/UlGj-pQU9qI/AAAAAAAAALM/WM1hVLQNyOo/s1600/13.jpg /-BHG1G4ixBh8/UlGkl-z-QEI/AAAAAAAAALQ/GoWqxWOgYz4/s1600/14.jpg /-BlczOY9iWk8/UlGlF5V_25I/AAAAAAAAALY/nrFbp34VOko/s1600/15.jpg /-Cb5m_KgyDAk/UlIE8rsSOkI/AAAAAAAAAMQ/1oHjlhDHZ14/s1600/17.jpg /-yRwSwv5w8No/UlIFmUIqjwI/AAAAAAAAAMY/zktN7vgxukU/s1600/18.jpg /-inFEfyNQYIE/UlIGAPR0JvI/AAAAAAAAAMg/v21K2Odt1zc/s1600/19.jpg /-G7ntu7ury4E/UlIGUaQi37I/AAAAAAAAAMo/AZ01F8UsI58/s1600/20.jpg /-I8vCUhCS3oA/UlIKBPqQLrI/AAAAAAAAAM0/ut8eJGAsSKE/s1600/21.jpg /-41ZwK7gIr2U/UlIKXb5gzLI/AAAAAAAAAM8/WvSg-oULtgE/s1600/22.jpg /-TojgOyhekdE/UlIKrjq5bJI/AAAAAAAAANE/rRl37fDU1SM/s1600/23.jpg /http://4.bp.blogspot.com/-64lFCmprlo4/UlIK93uB36I/AAAAAAAAANM/xlqs8O3Iljg/s1600/24.jpg /-FijLnHXN310/UlILMwydP7I/AAAAAAAAANU/UGrU5m5Qlik/s1600/25.jpg /-rCOON1atlAQ/UlIRGg-JUjI/AAAAAAAAANk/jmvr2gslKRY/s1600/26.jpg /-KhgTbZa636A/UlIRZyiryKI/AAAAAAAAANs/IVePjv0E68o/s1600/27.jpg /-GEj3iQziOPI/UlIRrWcGrrI/AAAAAAAAAN0/w5UwiZDN-5U/s1600/28.jpg /-qCBbdjQUzx4/UlIR7nMVOtI/AAAAAAAAAN8/uuovzhoG2P8/s1600/29.jpg /-TUkx_9ZzINw/UlISLSaznOI/AAAAAAAAAOE/cizev9CP9UI/s1600/30.jpg

Friday, March 28, 2014

ဝိပႆ နာဉာဏ္စဥ္ ၁၀ ပါး

Photo: ဝိပႆနာ ဉာဏ္စဥ္ ၁၀ ပါး
၁။ သမၼႆနဉာဏ္ 
ခႏၶာ ကိုသံုးသပ္ေသာဉာဏ္
၂။ ဥဒယဗၺယဉာဏ္
ခႏၶာျဖစ္ပ်က္ျမင္၍္
၃။ ဘဂၤဉာဏ္
အျဖစ္အပ်က္ေတြခ်ည္း ျမင္ျပန္လည္းေကာင္းတာပဲ
၄။ဘယဉာဏ္
ဒါေတြဟာ ဘယ ေဘးေတြပဲလို႔ ထင္ ရင္ လည္းေကာင္းတာပဲ
၅။အာဒီနဝဉာဏ္
အာဒီနဝ ဆိုတဲ႔ အျပစ္ထင္ လာရင္ ေကာင္းတာပဲ။
၆။နိဗၺိႏၵဉာဏ္
နိဗၺိႏၵ ဆိုတဲ႔ ျငီးေငြ႕တဲ႔ သ ေဘာလာရင္ လည္းေကာင္းတာပဲ
၇။မုစိၥတုကမ်တာဉာဏ္
ကြ်တ္လို လြတ္လိုတဲ႔စိတ္ ေပၚလာရင္ လည္းေကာင္းတာပဲ
၈။ပဋိသခၤါဉာဏ္
ကြ်တ္လြတ္ ရန္ တဖန္ဆင္ျခင္ျပန္ ရင္ လည္းေကာင္းတာပဲ
၉။သခၤါရုေပကၡာဉာဏ္
သာယာနွစ္သက္ျခင္း စြန္႔၍ လ်စ္လွ်ဴရႈေနျပန္ ရင္ လည္းေကာင္းတာပဲ
၁၀။အနုေလာမဉာဏ္
ေလာကုတၱရာဘက္ သို႔ ေရာက္ခါနီး မဂ္နွင့္ ေလ်ာ္ကန္ေသာ ျဖစ္ပ်က္ဆံုးတဲ႔ သစၥာျမင္ျပီး သကာလ ဒါေတြဟာ ဒုကၡသစၥာ ေတြပဲ ဆိုျပီး ဆံုးသြားတဲ႔ အဆံုးက်မွသာလွ်င္ မဂ္စစ္ပဲ။
ဒုကၡသစၥာကို ပိုင္ ပိုင္ နိုင္ နိုင္ ပိုင္းျခားျပီး သကာလ ဖ်တ္ဆို ခ်ဳပ္သြားတဲ႔ အ ဆံုးက်မွသာလွ်င္ မဂ္စစ္က ဧကန္ေတြ႕နိုင္ ပါတယ္။
ဉာဏ္စဥ္ ဉာဏ္စဥ္နွင့္ ေျပာေသာ္ျငား လည္း ဆရာကမွန္းေျပာျခင္းသာ ျဖစ္ပါတယ္။ အားထုတ္တဲ႔ ေယာဂီကသာ လွ်င္ ကိုယ္ေတြ႕ ဉာဏ္ျမင္ အစစ္အမွန္ နွင့္ ငါဘယ္လို ျမင္ လို႔ ဘယ္ဉာဏ္ေရာက္ေနျပီဆိုတာ ဧကန္သိျမင္ သူအခ်ိဳ႕ကသာေျပာနိုင္ ပါတယ္။ ေဘးကဆိုတာက ေတာ့ ဘုရားရဟႏၲာ တို႔ရဲ႕ အရာမို႔ အလံုးစံု သိနိုင္ၾကမွာ မဟုတ္ပါဘူး။ 
ဉာဏ္စဥ္ နွင့္ဆိုင္ ရာမ်ားကို...
၁။ ပဋိသမ႓ိဒါ မဂ္က် ေတာ့ အရွင္ သာရိပုတၱရာက တဆယ့္ေျခာက္ဉာဏ္ ေဟာပါတယ္။
၂။ဘုရားက ဝိပႆနာဉာဏ္ က်ေတာ့ ဆယ္ဉာဏ္ေဟာပါတယ္။
၃။အနတၱလကၡဏသုတ္ မွာ သံုးဉာဏ္ ေဟာျပီး သုသိမ ပရဗိုဇ္ က်ေတာ့ နွစ္ဉာဏ္ပဲ ေဟာပါတယ္။
သမၼႆန ဥဒယဗၺယ ဘဂၤ ဆိုတာ *ယထာဘူတဉာဏ္* ပါပဲ။
ဘယ အာဒီနဝ နိဗၺႏၵ ဆိုတာ *နိဗၺိႏၵဉာဏ္* ပါပဲ။
မုစၥိတုကမ်တာ ပဋိသခၤါ သခၤါရုေပကၡာ အနုေလာမဆိုတာ *မဂ္ဉာဏ္* ပါပဲ။
လိုရင္းအတိုခ်ံဳးလိုက္ေတာ့ ဒီသံုးဉာဏ္ထဲ အကုန္ဝင္ သြားတာ ပါပဲ။
ေက်းဇူးေတာ္ရွင္ မိုးကုတ္ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီး ဝိပႆနာ အ ေျခခံမ်ား ဥာတပရိညာ စာအုပ္မွ ေကာက္နုတ္၍ ဓမၼဒါန ျပဳပါသည္။
(လက္ ရွိခႏၶာ ဒုကၡသစၥာ ကိုယ္တုိုင္ သိ၍ ေနာင္ ခႏၶာမလိုခ်င္ေသာဉာဏ္ျဖင့္ ဒါနျပဳပါ၏ အက်ိဳးအားေၾကာင့္ သစၥာသိေသာ ေဗာဓိဉာဏ္၏ အ ေထာက္အပံ႔ျဖစ္ ရပါလို၏။)
_/|\_/|\_/|\_

 ဝိပႆ      နာဉာဏ္စဥ္ ၁၀ ပါး

၁။ သမၼႆနဉာဏ္
ခႏၶာ ကိုသံုးသပ္ေသာဉာဏ္


၂။ ဥဒယဗၺယဉာဏ္...ခႏၶာျဖစ္ပ်က္ျမင္၍္



၃။ ဘဂၤဉာဏ္
အျဖစ္အပ်က္ေတြခ်ည္း ျမင္ျပန္လည္းေကာင္းတာပဲ


၄။ဘယဉာဏ္
ဒါေတြဟာ ဘယ ေဘးေတြပဲလို႔ ထင္ ရင္ လည္းေကာင္းတာပဲ


၅။အာဒီနဝဉာဏ္
အာဒီနဝ ဆိုတဲ႔ အျပစ္ထင္ လာရင္ ေကာင္းတာပဲ။


၆။နိဗၺိႏၵဉာဏ္
နိဗၺိႏၵ ဆိုတဲ႔ ျငီးေငြ႕တဲ႔ သ ေဘာလာရင္ လည္းေကာင္းတာပဲ


၇။မုစိၥတုကမ်တာဉာဏ္
ကြ်တ္လို လြတ္လိုတဲ႔စိတ္ ေပၚလာရင္ လည္းေကာင္းတာပဲ


၈။ပဋိသခၤါဉာဏ္
ကြ်တ္လြတ္ ရန္ တဖန္ဆင္ျခင္ျပန္ ရင္ လည္းေကာင္းတာပဲ


၉။သခၤါရုေပကၡာဉာဏ္
သာယာနွစ္သက္ျခင္း စြန္႔၍ လ်စ္လွ်ဴရႈေနျပန္ ရင္ လည္းေကာင္းတာပဲ


၁၀။အနုေလာမဉာဏ္
ေလာကုတၱရာဘက္ သို႔ ေရာက္ခါနီး မဂ္နွင့္ ေလ်ာ္ကန္ေသာ ျဖစ္ပ်က္ဆံုးတဲ႔ သစၥာျမင္ျပီး သကာလ ဒါေတြဟာ ဒုကၡသစၥာ ေတြပဲ ဆိုျပီး ဆံုးသြားတဲ႔ အဆံုးက်မွသာလွ်င္ မဂ္စစ္ပဲ။


ဒုကၡသစၥာကို ပိုင္ ပိုင္ နိုင္ နိုင္ ပိုင္းျခားျပီး သကာလ ဖ်တ္ဆို ခ်ဳပ္သြားတဲ႔ အ ဆံုးက်မွသာလွ်င္ မဂ္စစ္က ဧကန္ေတြ႕နိုင္ ပါတယ္။
ဉာဏ္စဥ္ ဉာဏ္စဥ္နွင့္ ေျပာေသာ္ျငား လည္း ဆရာကမွန္းေျပာျခင္းသာ ျဖစ္ပါတယ္။ အားထုတ္တဲ႔ ေယာဂီကသာ လွ်င္ ကိုယ္ေတြ႕ ဉာဏ္ျမင္ အစစ္အမွန္ နွင့္ ငါဘယ္လို ျမင္ လို႔ ဘယ္ဉာဏ္ေရာက္ေနျပီဆိုတာ ဧကန္သိျမင္ သူအခ်ိဳ႕ကသာေျပာနိုင္ ပါတယ္။ ေဘးကဆိုတာက ေတာ့ ဘုရားရဟႏၲာ တို႔ရဲ႕ အရာမို႔ အလံုးစံု သိနိုင္ၾကမွာ မဟုတ္ပါဘူး။ 


ဉာဏ္စဥ္ နွင့္ဆိုင္ ရာမ်ားကို...
၁။ ပဋိသမ႓ိဒါ မဂ္က် ေတာ့ အရွင္ သာရိပုတၱရာက တဆယ့္ေျခာက္ဉာဏ္ ေဟာပါတယ္။


၂။ဘုရားက ဝိပႆနာဉာဏ္ က်ေတာ့ ဆယ္ဉာဏ္ေဟာပါတယ္။


၃။အနတၱလကၡဏသုတ္ မွာ သံုးဉာဏ္ ေဟာျပီး သုသိမ ပရဗိုဇ္ က်ေတာ့ နွစ္ဉာဏ္ပဲ ေဟာပါတယ္။


သမၼႆန ဥဒယဗၺယ ဘဂၤ ဆိုတာ *ယထာဘူတဉာဏ္* ပါပဲ။
ဘယ အာဒီနဝ နိဗၺႏၵ ဆိုတာ *နိဗၺိႏၵဉာဏ္* ပါပဲ။
မုစၥိတုကမ်တာ ပဋိသခၤါ သခၤါရုေပကၡာ အနုေလာမဆိုတာ *မဂ္ဉာဏ္* ပါပဲ။


လိုရင္းအတိုခ်ံဳးလိုက္ေတာ့ ဒီသံုးဉာဏ္ထဲ အကုန္ဝင္ သြားတာ ပါပဲ။ေက်းဇူးေတာ္ရွင္ မိုးကုတ္ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီး ဝိပႆနာ အ ေျခခံမ်ား ဥာတပရိညာ စာအုပ္မွ ေကာက္နုတ္၍ ဓမၼဒါန ျပဳပါသည္။


(လက္ ရွိခႏၶာ ဒုကၡသစၥာ ကိုယ္တုိုင္ သိ၍ ေနာင္ ခႏၶာမလိုခ်င္ေသာဉာဏ္ျဖင့္ ဒါနျပဳပါ၏ အက်ိဳးအားေၾကာင့္ သစၥာသိေသာ ေဗာဓိဉာဏ္၏ အ ေထာက္အပံ႔ျဖစ္ ရပါလို၏။)

No comments:

Post a Comment