/-KK9_loa7vd0/UlGdvjyytmI/AAAAAAAAAJo/CYASBcEvf-Q/s1600/2.jpg /-lOmPFrl8XPM/UlGenrethAI/AAAAAAAAAJw/C2micEpuq98/s1600/3.jpg /-dYluM4WJoPk/UlGfQQftlJI/AAAAAAAAAJ4/jX-Uiar9weI/s1600/4.jpg /-nf8EdURdPWM/UlGf2-kc_eI/AAAAAAAAAKE/4FuxaCOarrQ/s1600/5.jpg /-saSqQhWsORI/UlGgWZb5BgI/AAAAAAAAAKM/NfXGousgxi8/s1600/6.jpg /-p8qKxxsXUqM/UlGg--8YPdI/AAAAAAAAAKY/xdBXvKSdXHc/s1600/7.jpg /-xIWC0FyHziE/UlGhgDvPjYI/AAAAAAAAAKg/KcDEVlbzTms/s1600/8.jpg /-ExizPq5U6WY/UlGh77XvSNI/AAAAAAAAAKo/-7_9l0K2i6g/s1600/9.jpg /-iINrw4I_6xg/UlGicQAf_wI/AAAAAAAAAKw/tGhsKFdLkgg/s1600/10.jpg /-ntDceJpthvQ/UlGjACykVeI/AAAAAAAAAK4/VHQQr32TK0U/s1600/11.jpg /-fqxH_m2LEEY/UlGjaObMvdI/AAAAAAAAALA/f9HaRWYO-AI/s1600/12.jpg /-xfECeCe_dDQ/UlGj-pQU9qI/AAAAAAAAALM/WM1hVLQNyOo/s1600/13.jpg /-BHG1G4ixBh8/UlGkl-z-QEI/AAAAAAAAALQ/GoWqxWOgYz4/s1600/14.jpg /-BlczOY9iWk8/UlGlF5V_25I/AAAAAAAAALY/nrFbp34VOko/s1600/15.jpg /-Cb5m_KgyDAk/UlIE8rsSOkI/AAAAAAAAAMQ/1oHjlhDHZ14/s1600/17.jpg /-yRwSwv5w8No/UlIFmUIqjwI/AAAAAAAAAMY/zktN7vgxukU/s1600/18.jpg /-inFEfyNQYIE/UlIGAPR0JvI/AAAAAAAAAMg/v21K2Odt1zc/s1600/19.jpg /-G7ntu7ury4E/UlIGUaQi37I/AAAAAAAAAMo/AZ01F8UsI58/s1600/20.jpg /-I8vCUhCS3oA/UlIKBPqQLrI/AAAAAAAAAM0/ut8eJGAsSKE/s1600/21.jpg /-41ZwK7gIr2U/UlIKXb5gzLI/AAAAAAAAAM8/WvSg-oULtgE/s1600/22.jpg /-TojgOyhekdE/UlIKrjq5bJI/AAAAAAAAANE/rRl37fDU1SM/s1600/23.jpg /https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhBkeTl0tcTCHV8iwhAR7INBNesixdlrsh31sanSMEwZaR95jcu0JIW3G7kI4r1d5U2S5E9rLd4k6uXsGICeE_wZNte3JfLdKTS2Nx0wQ8GnluB_PMJYPssia3Z8X6Y3d54-mA06RKg7v4o/s1600/24.jpg /-FijLnHXN310/UlILMwydP7I/AAAAAAAAANU/UGrU5m5Qlik/s1600/25.jpg /-rCOON1atlAQ/UlIRGg-JUjI/AAAAAAAAANk/jmvr2gslKRY/s1600/26.jpg /-KhgTbZa636A/UlIRZyiryKI/AAAAAAAAANs/IVePjv0E68o/s1600/27.jpg /-GEj3iQziOPI/UlIRrWcGrrI/AAAAAAAAAN0/w5UwiZDN-5U/s1600/28.jpg /-qCBbdjQUzx4/UlIR7nMVOtI/AAAAAAAAAN8/uuovzhoG2P8/s1600/29.jpg /-TUkx_9ZzINw/UlISLSaznOI/AAAAAAAAAOE/cizev9CP9UI/s1600/30.jpg

Monday, March 3, 2014

******* အဝိဇၨာဖုံးထားလို႔ ******


 အဝိဇၨာဖုံးထားလို႔
*************
မသိမွုအဝိဇၨာက ဆင္းရဲအမွန္ ဒုကၡသစၥာကို မသိေအာင္ ဖုံးဖိထားပါတယ္။ ဒုကၡသစၥာဟာ ထင္ထင္ရွားရွားရွိလည္း ရွိတယ္။ ထင္ထင္ရွားရွား ျပလည္းျပပါတယ္။ ဘယ္လိုေနေန ဘယ္မွာေနေန ဘယ္အခ်ိန္မွာမဆို ဒုကၡေတြကေတာ့ ျဖစ္ျမဲအတိုင္း ျဖစ္ေနတာပါ။

ျဖစ္ေနတ့ဲဒုကၡကို ဒုကၡရယ္လို႔ မထင္ေအာင္ မျမင္ေအာင္ ဘယ္သူကဖုံးထားသလဲဆိုေတာ့ အဝိဇၨာပါ။ အဝိဇၨာက သိပ္ကိုအစြမ္းထက္ပါတယ္။ ဒုကၡေရာက္ေနတာကို ဒုကၡေရာက္ေနတယ္လို႔ မျမင္ေသးဘူး။

ဒုကၡၾကီး ကိုယ့္မ်က္စိေအာက္မွာ အေသခ်ာၾကီး ရွိေနတာေတာင္ ဒုကၡပါပဲလို႔ သေဘာမေပါက္ၾကဘူး။ နားမလည္းႏုိင္ၾကပါဘူး။ ဘယ္သူ႔ေၾကာင့္ ဒီေလာက္ေတာင္ ည့ံဖ်င္းမိုက္မဲ ေနရတာလဲဆိုရင္ အဝိဇၨာေၾကာင့္ပါ။ အဝိဇၨာေၾကာင့္ နိဗၺာန္ႏွင့္ ေဝးပါတယ္။

ပဋိစၥသမုပၸါဒ္ ေဒသနာေတာ္အရ ၾကည့္ရင္ ဒီအတိုင္း အေျဖထြက္လာပါတယ္။ အဝိဇၨာႏွင့္ တဏွာေၾကာင့္ သံသရာလည္တာပါ။ သံသရာရ႕ဲ ေရေသာက္ျမစ္ဆိုတာလည္း အဝိဇၨာႏွင့္တဏွာပါ။ ဘယ္ေနရာက ဘယ္လိုအေၾကာင္းရွာရွာ ေနာက္ဆုံးမွာေတာ့ အေၾကာင္းရင္းျဖစ္တ့ဲ အဝိဇၨာတဏွာဆီကိုပဲ ျပန္ေရာက္ပါတယ္။

နိဗၺာန္မေရာက္တာသည္ အဝိဇၨာႏွင့္တဏွာေၾကာင့္ သံသရာရွည္တာကလည္း အဝိဇၨာႏွင့္ တဏွာေၾကာင့္ပါ။ သံသရာတိုေအာင္ မလုပ္ပဲႏွင့္ သံသရာရွည္သည္ထက္ ရွည္ေအာင္ ဆြဲဆြဲဆန္႔ေနတ့ဲ အတြက္ေၾကာင့္ နိဗၺာန္ႏွင့္ ေဝးသည္ထက္ ေဝးပါတယ္။

ၾကိဳးစားေနရက္သားႏွင့္ တရားလည္းမျမင္ဘူးဆိုတာ အဝိဇၨာႏွင့္ တဏွာကို မပယ္ႏုိင္တာေၾကာင့္ပါ။

ဒုကၡသစၥာကို မသိျမင္တ့ဲအတြက္ ကံကိုၾကိဳက္တယ္ ကံေတြျပဳလုပ္ေတာ့ သံသရာရွည္ပါတယ္။ နိဗၺာန္ႏွင့္ ေဝးပါတယ္။ အဝိဇၨာႏွင့္ အတူတကြ ေပါင္းသင္းေနတာ အဝိဇၨာႏွင့္ တြဲရက္ ျဖစ္ေနတာက တဏွာပါ။

ဒါေၾကာင့္ အတိတ္က အဝိဇၨာက စေပးလိုက္တ့ဲ ပဋိစၥသမုပၸါဒ္ လည္ပတ္မွုဟာ ဘယ္အထိ ေရာက္သြားသလဲဆိုရင္ ပစၥဳပၸန္ခံစားမွု ေဝဒနာအထိ ေရာက္ပါတယ္။ ေဝဒနာကေန တဏွာဆီ ေရာက္ပါတယ္။ တဏွာကေန ျပန္စေပးလိုက္တ့ဲ ပဋိစၥသမုပၸါဒ္ဟာ တဏွာ ဥပါဒါန္ ကံ ဇာတိ ဇရာ မရဏထိေရာက္သြားပါတယ္။ တစ္ပတ္ျပီးတစ္ပတ္ လည္သြားပါတယ္။

အဝိဇၨာေခါင္းေဆာင္ျပီး လွည့္ေပးလိုက္ရာကေန တဏွာလက္ထဲ ေျပာင္းေပးလိုက္တာ တစ္ခါ အဝိဇၨာလက္ထဲ ျပန္ေရာက္သြားပါတယ္။

အဝိဇၨာႏွင့္တဏွာ ျခယ္လွယ္ေနတ့ဲအတြက္ေၾကာင့္ သံသရာထဲမွာ ေနရတ့ဲ ဆင္းရဲေတြကိုလည္း ဆင္းရဲမွန္းမသိဘူး။ ဒုကၡကိုလည္း ဒုကၡလို႔ မျမင္ဘူး။ မသိမျမင္တ့ဲအျပင္ ဒီဆင္းရဲဒုကၡေတြကိုပဲ မသိမသာ ျပန္ျပီးခင္တြယ္ေနတယ္။ မသိမသာ ျပန္ခင္ေနတာက တဏွာပါ။


ဓမၼဒူတ-ေဒါက္တာအရွင္ပညိႆရ

No comments:

Post a Comment